القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل العاشر 10 بقلم بسملة بدوي

 رواية صغيرة أرهقت رجولتي الجزء العاشر 10 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الحلقة العاشرة 10 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي البارت العاشر 10 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل العاشر 10 بقلم بسملة بدوي

رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل العاشر 10 بقلم بسملة بدوي


روووووز انتي فييين فجأه سمع صوت في الحمام عرف انها في الحمام ثواني وخرجت وهي لافه فوطه على جسمها وفوطه بالمثل على شعرها وقفت قدام المرايا بتنشف شعرها فجأه شافت انعكاسه في المرايا اتصمرت مكانها بصدمه وخجل وقالت بتعلثم ............انا انا مشوفتكش انت انت  
قاطعه هو بيجذبها ليه بحب وأيده على خصرها وايده التانيه ماسكه دقنها برقه وقال بحب.......... عادي يعني انا جوزك 
_بس بس اا
قاطعها وهو بيقول بخوف وحب .......تعرفي كنت هتجنن اول ما صحيت وملقتكش جنبي حسيت روحي بتتسحب 
رووز بخجل ......لي 
صهيب بعشق ......... بحبك يروزي،بحبك وعمري ما حبيت قبلك ولا بعدك 
روووز بحزن ........انت بتكذب عليا صح عشان الي بيحب مش بيج*رح ولا بيأ*ذي مشاعر الي بيحبه أما انت فا جر*حتني كتير وعيطت بسببك كتير 
صهيب بحب ......... اسف يعمري بس مش مش بايدي انتي الي كنتي بتعصبيني يعني حركه اتصالك بمحمود دي عصبتني لدرجه ماكنتش شايف قدامي 
روز بدموع........وانا كمان اسفه قاطعه هو بيمسح دموعها برقه وقال بحنان.........متبكيش يروحي 
وفجأة قالت .......بجد انا روحك 
ضحك على تصرفاتها الطفوليه وقال بضحك......يعني سيبتي كل الكلام ومسكتي في الكلمه دي وبعدين انتي مش بس روحي وعمري وقلبي وحب حياتي كمان أنهى كلامه يقبل وجنتيها الناعمه الورديه 
صهيب بحب ......ها اقدر اقول اننا بدينا صحفه جديده 
_امممممم بشرط 
وهو بيضحك عليها ......اي 
روز بغضب طفولي.......اي الي بيضحك يصهيب 
صهيب بهيام ......... قولي صهيب تاني كده 
_صهيب 
لا ابوس ايدك براحه عليها اي كل الرقه وبعدين قال بخبث وهو يطالعها بو*قاحه قاطعته بصراخ ......صهيييب غمض عينيييييييك وطلعت جري على اوضه اللبس 
وصهيب انفجر في الضحك عليها قاطعه فونه وهو بيرن 
الو 
صهيب بيه احنا عرفنا اختك فين 
صهيب بفرحه ......ايه بجد فين 
_في ****** بس في خبر مش كويس 
_اي هو
_***********
صهيب بصدمه وغضب ......اييييييييييه
في الجهه الأخري
ادم بصدمه ......انتي جبتي السلسله دي منين 
ريماس بخوف وهو ماسكها جامد ......انا انا 
ادم بغصب وصوت عااالي.........جبتيهاااا منيين
دي دي اخويا كان جيبهالي وانا صغيره 
اسمه اي
ص .ه.ي.ب صهيب 
ادم بصراخ وهو بيكسر كل الي قدامه بغضب ......ازااااااي لا مش انتي قولي انك مش هياااا ااااااه لاااااااااا وبعدين مسح على وشه بعصبيه وقال بهدوء عكس الي جواه.......... معلومات اكتر اخلصيييييي
اسمك حياتك طفولتك اخلصيييييي
ريماس بدموع......... ااسمي رريماس 22سنه كليه تمريض عندي اخين بس واحد ما*ت الي هو صهيب والتاني محمود وو بابا ما*ت مع صهيب من وانا صغيره بس ووعايشه مع ماما وعمه سعيد بس وانهت كلامها بعياط 
بصلها بحزن وحاسس بندم فضيع وقال في نفسه .....اكيد اكيد مش هيا ايوه اكيد مش هيا انا انا لازم أتأكد بنفسي قال بصوت هادئ ولكن مخيف .........انتي بتحبيني
ريماس بصدمه ......نننعم
انتي بتحبيني ده الي هتقوليه ل اي ظرف يحصلنا انتي بتحبيني من زمان عشان كده وافقتي تتجوزيني فااااهمه
ريماس بقوه مصطنعه.......لا مش فاهمه
ريماااااااااااااس مش وقت عناد الوقتي والااا وعزه وجلاله الله اوريكي وشي التاني واخليكي تكرهي حياتك وازعلك على اخووووووكي فاااااااهمه
هزت راسها بخوف وقالت بدموع .....حححاضر 
قعد يبصلها كتير وفجأه قام مشا يتأكد أن دي ريماس الي بيدور عليها ولا تشابه بس بينهم وهو حاسس انها هي 
في الجهه الأخري 
_انت اتجننت ي سعييييد بتبي*ع بنتي لا ولمين ل آدم
سعيد بخبث......... ياحبيبتي افهمي انا بعمل كل ده لي يعني عشانك يروحي 
_ازاي يعني انت كده عايزنا نظهرله بعد 10سنين وبعدين 
قاطعها سعيد 
_يحبيبتي افهمي كل ده لمصلحتنا وبعدين أنا عملهم مفاجأه الوقتي 
_اي هي 
_**************  وبعدين صهيب هيفكر أن ادم خبا عليه أنه لقا أخته واتجوزها يعني منتهيه ههههه 
بس بس انا مش عايزه اءذيهم 
يصلها بسخريه وقال ......اييه هي مشاعر الامومه صحت ولا اي وبعدين قال بخبث........ وبعدين هما هيتأذوا ازاي احنا بس هنطلع من المصلحه بكام قرش هاااا قولت لي 
بطمع .....إذا كان كده ماشي وقعدوا يضحكوا 
في الجهه الأخري
ادم لسا هيفتح الباب عشان يخرج من الفيلا فتحته وبعدين قال بصدمه.......صصهيب
صهيب بغضب جحيمي وعروقه برزت ووووووو .

ادم بصدمه.......صصهيب
صهيب بغضب جحيمي وعروقه برزت ......... اختي فيييين اختيييي فين ي ****** 
ادم بحزن ......صهيب انا 
اسكتتتت يااااريماااااس ريماااااس انتي فييين 
ريماس نزلت بخوف ،صهيب اول ما شافها جري عليها بحب اخوي شديد ومسك وشها بين أيده بلهفه وقال بدموع والم...... ريماس وحضنها جامد 
ريماس حست بإحساس حلو بس قالت بخوف .....انت انت مين 
صهيب بحب وحنان......انا صهيب صهيب اخوكي 
ريماس بدموع وصدمه......ايه ازاي صهييب ميت هو بابا مع بعض
ابتسم بحزن والم وقال.....هي معرفاكي اني ميت هه لا مش ميت انا عايش اهو وبعدين قال بخوف عليها....... يالا يحبيبتي نمشي يالا ووجهه كلامه لادم بغضب وقال....... وربنا ماهرحمك ي ادم بقا انت تعمل ده كله اعتبر أن صحبوبيتنا انتهت ي آدم 
 قاطعته ريماس بهدوء .....وقالت أنا عمري ما هسيب ادم حبيبي وجريت على ادم ومسكت أيده
آدم قلبه فضل يدق وحاسس بأحاسيس كتير وفرحان من كلامها .
صهيب بغضب.....يعني اي مش هو متجوزك غصب
ريماس بهدوء....مين قال كده انا وآدم بنحب بعض وبصت لآدم بحب 
صهيب بصدمه......نعم يعني اي وبص لآدم وقال ......الكلام ده صح 
ادم بتوتر...... ااايوه صح انا وهي بنحب بعض من زمان 
صهيب رفع حاجبه باستنكار وقال ...... بس مش ده الكلام الي قولتلي عليه 
ادم بتوتر ...... احم مكنتش اعرف ان هي بس اكتشف انها البنت الي بحبها من زمان الي دايما كنت بقولك عليها  
صهيب بهدوء ....... ولي مقولتليش 
_كنت هقولك بس انت سبقتني وبعدين عرفت منين 
_جالي معلومات انك اتجوزتها غصب والكلام الي قولتيهولي في الفون اول امبارح اكدلي
آدم بحزن......... انا اسف ي صهيب 
صهيب بهدوء وقرب منه وقال .........متتاسفش انا الي غلطان ياصاحبي مفرود كنت سمعت منك الاول 
ادم بحب اخوي...........لا انا عذرك يصاحبي ولو مكانك كنت عملت كده واكتر كمان 
صهيب بحب وحنان وقرب من ريماس.......تعالي يحبيتي عايز اتكلم معاكي 
ريماس ببراءه .......هو انت بجد اخويا ولا 
صهيب بحب وضحك....... والله اخوكي 
طب لي ماما قالت انك مت مع بابا 
صهيب ضغط على أيده جامد لدرجه عروقه بانت  ،ادم طبطب عليه 
صهيب بهدوء عكس الي جواه......... هتعرفي كل حاجه في وقتها يحبيبتي مضطر امشي عشان سايب روز لوحدها
ريماس بسرعه.......مين روز 
صهيب بحب ......مراتي وهتحبيها اوي وهي أصغر منك شويه 
ريماس بفرحه.......يعني هيكون ليا صاحبه 
صهيب بحب وهو بيمسد على شعرها بحنان.......... ايوه يحبيتي همشي انا بقا 
ريماس بخوف ......... اي ده بالسرعه دي 
صهيب بحنان.......هاجيلك تاني في اسرع وقت بس وانا معايا روز عشان سايبها لوحدها ماشي
ماشي 
بعد ما مشا 
ادم بهدوء .......لي عملتي كده 
ريماس بحزن.......... مش انت قولتلي لاي ظرف لو حد سألني أقوله أننا بنحب بعض والا هتأذي اخويا 
ادم بندم وحب........  انا اسف  ياريماس انتي مش فكراني أنا ادم صديق طفولتك يبطتي
ريماس بفرحه ........ آدم مفيش حد بيقولي يبطتي غيرك بجد ده انت 
ادم بحب ......ايوه انا وبعدين قال بندم ......انا اسف 
ريماس  بدموع.......انت جر'حتني اوي ي آدم 
ادم بحب ....آسف يبطتي اسف اي رأيك نبدأ صفحه جديده واوعدك عمري ما هجرحك تاني يبطتي 
ريماس بدموع........بجد 
_ايوه وعد 
_وعد وجريت عليه حضنته( ولكن هنا السعاده هتدوم ولا )
في الجهه الأخري
عند روز
كانت قاعده قدام التليفزيون بتتفرج على فلم وجنبها ساهر بيضحكوا على الفيلم 
 روز بطيبه انت طيب اوي ياساهر
ساهر بضحك.......تسلم يسطا ماتجيبي شويه فشار كده الهي تنستري
روز بضحك......لا انت خلصت طبقك وكمان أعطيتك شويه كفايه بقا اها
ساهر بحزن مصطنع.......جيبي شويه يروز ولسا هيخدوا منها قامت جريت بسرعه واتكعبلت في السجاده ووقعت وساهر قعد يضحك عليها جامد .....ههه تستاهلي شوفي ربنا عشان مردتيش تديني شويه احسن
ولسا هيمشي قام واقع جنبها 
في اللحظه دي صهيب دخل 
صهيب بصوت جمهوري وغضب جحيمي.........رووووووووز
يتبع..
لقراءة الفصل الحادي  عشر اضغط على (رواية صغيرة أرهقت رجولتي الفصل الحادي عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية صغيرة أرهقت رجولتي)
reaction:

تعليقات

4 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق