القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلة الأسد الفصل الثامن 8 بقلم حنين أحمد

 رواية طفلة الأسد الفصل الثامن 8 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الأسد الفصل الثامن 8 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الأسد الفصل الثامن 8 بقلم حنين أحمد

-اسد بغضب: انت مجنون ولا اي
-حسام بفزع: لي ي اسد انا بحبهاا
-اسد بضحك وفرحه: انا بسال انت مجنون عشانن لسه بتسال اكيد موافق يحسام انا مش هلاقي احسن منكك بس طبعاا بعد ما سلمي توافق
-حسام بغضب: يشيخ وقعت قلبي منكك لله مكنت قولت الجمله كلهاا علي بعض من الاول 
-اسد بضحك: ايوة يبني لازم تتعذب شويه 
-حسام: وسلمي اكيد هتوافق عشان لو موافقتش هخطفهاا ودور عليناا براحتك بقا
-اسد بضحك وغيظ: تخطف مين يلا انت مش واخد بالك انك بتتكلم علي اختي
-حسام: اه ايوة واخد بالي 
-اسد بضحك: طيب يسيدي لو وافقت هنحدد معاد الفرح
-حسام بغضب: هتوافق يااه فرحي قرب اما اروح افرح اميي بقاا.... وخرج جري
"عند ملك وسلمي" 
-ملك بخبث: بس اي الكسوف دة كله اول ما شوفتي حسام احم احم
-سلمي بكسوف: احم لا مفيش حاجه 
-ملك بخبث: اه اساسا حسام دة رخم اووي اووي 
-سلمي بغضب: متشتمهوش ي ملك
-ملك بضحك: اوبا بقاا علي الناااس الي بتغير.... اي دة اي دة هو بيجري كده لي يخرابي اسد ضربه ولا اي
-سلمي بفزع: هو بيجري كدهه لي صح احييه ليكون اسد ضربه بجد
-ملك بضحك: ههههههه يعيني
-سلمي بغضب طفولي: بس يبت
"في مكتب اسد" 
-طق طق طق
-اسد: ادخل
-السكرتيرة باعجاب: الملفات الي حضرتك طلبتهاا جاهزه يباشا والايميل هنبعته للوافد الاسباني انشاء الله
-اسد بجمود: تمام هاتيلي الملفات ونادي الهانم من برة
-السكرتيرة باعجاب: قصدك سلمي هانم ولا الانسه الي معاهاا
-اسد بغضب: نادي علي سلمي هانم وملك هانم في توضيح تاني اتفضلي
-السكرتيرة بتوهان: هاا
-اسد بغضب: ها اي اتفضلي يلا ولا هتفضلي متنحالي كتير
-السكرتيرة باحراج: احم انا اسفه حاضر.. وخرجت
"عند ملك وسلمي" 
-السكرتيرة بغيظ محاوله الهدوء: الباشا عايز حضرتكم يهوانم
-ملك بقرف: مالهاا دي 
-سلمي بغيظ: مش عارفه يلا يملوكتي.... ودخلوا 
"في مكتب اسد" 
-اسد بحب وهمس: وحشتيني اووي 
-السكرتيرة بغيظ وهي مقربه منه: احم احم الملفات يباشاا
-ملك بغضب طفولي: اوعي بس كدهه يحبيبتي..... وراحت قعدت علي رجله
-اسد بصدمه: احم احم
-السكرتيرة بشهقه: اي
-ملك بخبث وغيظ: اي يحبيبتي مراتو في حاجه لما اقعد علي رجله يكنش عندك مانع اتفضلي بقا عشان عايزة جوزي في موضوع ولا فيهاا حاجه دي كمان
-السكرتيرة: لا مفيش يهانم... وخرجت
-سلمي بضحك وهمس:ايواا بقاا علي الناااس الي بتغير
-ملك بحرج وهمس:عيب يبت احم احم
-اسد بخبث وضحكه جانبيه:حاسس انك غيرانه يملوكتي....لا وكمان شكلك حبيتي القعدة علي رجلي"وغمزلهاا"
-ملك ولسه بتقوم:احم لا انا انا بس...لا استنا هقولك انا اصل انا لو كنتي قعدت في حته تانياا كنت هتشيلني وتقعدني علي رجلك فقولت اريح بس ما تشيلني...وكملت بغيظ قدام السكرتيرة الي برة دي 
-اسد بغضب وخبث لفهم غيرتهاا:اه اذا كان كدهه ماشي
-سلمي بكسوف:اومال حسام كان طالع بيجري لي
-ملك بضحك:اه صح كان طالع بيجري لي
-اسد بخبث:دة مجنون قال اي طالب ايد سلمي مفكر ان سلمي هتوافق عليه انا قولتله انك اكيد مش هتوافقي خالص 
-ملك بغضب طفولي:لي كدهه بس
-سلمي بحزن:احم احم الي تشوفوا 
-اسد بضحك:نقول الفرح الاسبوع الجاي 
-سلمي بفرح:احلي اسد دة ولا اي 
-ملك وهي بتحضن سلمي:مبروك يحبيبتي هتبقي احلي عروسهه
-سلمي بفرح:يروحي تسلميلي يارب.....اروح بقاا انا عشانن احضر لفرحي 
-ملك برتباك وهمس:هقعد معاه لوحدي دة احم احم 
-اسد بضحك:بتقولي حاجه يحبيبتي
-سلمي بحب:امشي انا بقاا...وخرجت
-ملك برتباك:احم اهلا
-اسد وهو بيقرب:وسهلا ال قوليلي يملوكتي
-ملك برتباك:احم نعم
-اسد وهو بيقرب اكتر:حلو الشركهه عجبتك
-ملك برتباك:احم اه جميله احم ابيه لو سمحت ابعد
-اسد وهو علي وضعه:انتي قلب ابيه من جووة انتي جننتي ابيه 
-ملك برتباك اكبر:احم ابيه لو سمحت مينفعش كدهه...وقاطعهاا اسد وهو يق*بلهاا 
-ملك بفزع:ابيه لو سمحت مينفعش كدهه
-اسد بضحك:خلاص خلاص مالك احمريتي كدهه لي يبت ارحميني بتحلوي اكتر 
-ملك وهي بتبعد:احم احم خلاص ي ابيه لو سمحت 
-اسد بحب:حاضر يقلب ابيه...ها عايزة تاكلي اي بقاا عشان مينفعش كل دة من غير اكل
-ملك بتفكير:اممم نادي علي البتاعه الي برة دي علي بال ما افكر
-اسد بضحك:امرك يهانم.....ورن الجرس
-طق طق طق
-اسد:ادخل
-السكرتيرة بغيظ محاوله الهدوء:ها ي باشا
-اسد بحب:تاكلي اي يملوكتي
-ملك بتفكير وقررت تغيظهاا:احم بص ي اسمك اي هي اسمها اي ي قرة عيني
-اسد بضحك مكتوم:اسمها ايه
-ملك بخبث:اسمعي ي ايه انتي تجبيلي بيتزا كبيرة وكريب كبير بردو مشكل جبن هاا اوعي تنسي وواحد شاورماا فراخ فراخ مش لحمه فاهمه اه وشويه مقبلات كدهه واوعي اوعي تنسي البيبسي لو نسيتي البيبسي مش واكله اه صح هاتيهاا 2 لتر هاا
-اسد بضحك مكتوم:هاتيلهاا كل الي قالتلك عليه واوعي تنسي البيبسي
-السكرتيرة بغيظ:حاضر يباشاا حاجه تانيه يهانم
-ملك ببتسامه خبيثه:لا يحبيبتي تسلميلي هتعبك معايا بس قرة عيني ميقدرش يسيبني جعانه
-السكرتيرة بغيظ:لا ولا يهمك يهانم....وخرجت وهي هطق
-اسد بضحك وحب:يقلب قرة عينك انتي 
-ملك بهمس لنفسهاا:اه دة مصدق بقاا انا مني لله ربنا يخدني الساحل عشان ترتاحوا....وكملت بصوت عالي احم احم لا اصل اصل
-اسد بضحك:خلاص خلاص اقعدي وشويه والاكل يجي 
-ملك برتباك وفرحه طفوليه:اوكي....وطلعت قعدت علي مكتبه
-اسد بضحك:حلوة القعدة هناا
-ملك بفرحه وهي بتهز رجليهاا:اه حلو يلا اشتغل انت بقاا
-اسد بضحك:اوامرك يهانم
-طق طق طق
-ملك:ادخل
-اسد بضحك:والله
-ملك بضحك:اه وربناا
-السكرتيرة:اتفضلي يهانم كل الي طلبتيه اهو.....بقلم حنين احمد
-ملك بتحذير:اوعي تكوني نسيتي البيبسي
-السكرتيرة ببتسامه مصطنعه:لا يهانم اهي
-اسد بجمود:تمام اتفضلي انتي
-السكرتيرة باعجاب وتوهان:هاا
-ملك بغضب:هاا اي اتفضلي يلا 
-السكرتيرة:تمام بهانم...وخرجت
-ملك ببتسامه:يلا تعالي كل معايا بقاا منا عملت حسابك
-اسد بفرحه:يلا بيناا.....وبدوا الاكل
-ملك بضحك:عجبك الاكل انا الي عملاه مش جايبينه من برة خالص خالص
-اسد بضحك حتي بانت غمازاته:تسلم ايدك يملوكتي
-ملك ببتسامه:احم احم بالهناا
"في مكان تاني"عند امجد الاسيوطي تحديداا
-امجد:بتقول اي فرح سلمي علي مين
-الحارس:علي حسام حميد صاحب اسد المنشاوي
-امجد بغضب:تمام اقفل انت...وقفل
-يارا:في اي ي امجد
-امجد بغضب:سلمي هتتجوز صاحب اسد
-يارا بخبث:سابتك ونسيت حبهاا ليك معلش يحبيبي
-امجد بغضب:انا هخليهم يفرحوا بقاا
-يارا:هتعمل اي
-امجد بغضب:اسمعي****اي رايك
-يارا:يخربيت دماغك دي ضربه قاضيه
-امجد بخبث:عيب عليكي
-يارا:يعيني ميعرفوش اي مستنيهم
-امجد بخبث:عشان يعرفوا وقعوا مع مين
-يارا بخبث:طبعاا يحبيبي وانا حبيتك من فراغ.....بقلم حنين أحمد
-امجد بنفس الخبث:حبيبتي ي يويو وشدها من اديهاا...وراحوا فيما حرمه الله
"عند سلمي"
-سلمي بفرحه:جدو حسام طلب ايدي
-سليمان ببتسامه:حبيبتي انا عارف من زمان انه بيحبك وبعدين هو كلمني وقالي ان فرحكم اتحدد ربنا يتتملك علي خير يحبيبتي
-هبه بفرحه:مبروك يحبيبتي
-سلمي ببتسامه:الله يبارك فيكم يارب هطلع اوضتي بقاا ورايا تجهيزات كتير
-سليمان:ماشي يحبيبتي اطلعي
-سلمي:ماشي يجدو....وطلعت
-ماياا:اي مالكم فرحانين كدهه لي
-هبه:فرح سلمي وحسام الاسبوع الجاي
-مايا بغل:بجد مبروك ربنا يتمم بخير
-سليمان:يارب وعقبالك يحبيبت جدو
-مايا:حبيبي يجدو....هطلع انا ارتاح
-هبه:ماشي يحبيبتي
-مايا ببتسامه:ماشي يمامي.....وطلعت
"في جناح سلمي"
-تن تن تن
-سلمي بفرحه:الو يقرة عيني 
-حسام بضحك:قلبو من جوة كنت عارف انك هتوافقي يبنتي انا عريس مترفضش
-سلمي بتحدي:خد بالك بقاا عشان انا ممكن اقول لاسد اني مش عايزة اتجوزك
-حسام بضحك:ممكن
-سلمي بحب وضحك:وخد بالك بردو اني مقدرش اعمل كدهه عشان انت قرة عيني
-حسام بضحك:يختي بنوتي حلوة...يااه يسلمي لو تعرفي قد اي اتمني انك تكوني لياا وكنت بموت من فكرة انك بتحبي الكلب دة
-سلمي بحبب:خلاص ادينا مع بعض....والي اسمه امجد دة غار من حياتناا ال صح سمعت انه هرب 
-حسام بغيظ:اه الكلب بس بندور عليه وهنلاقيه انشاء الله
-سلمي:ماشي هقفل انا بقاا عشان عندي تجهزات لفرحي مش فاضيه لحد......بقلم حنين أحمد
-حسام بضحك:والنبي
-سلمي بضحك:اه والله اقفل بقاا بدل ما اقفل في وشكك زي معملت انت الصبح يشرير
-حسام بضحك:منا قولت قبل ما تقولي اي حاجه
-سلمي بحب:ماشي هقفل انا بقاا...باي
-حسام بحب:باي...وقفل
"عند ملك واسد"
-اسد بحب:ملوكه حبيبتي...ملك انتي نمتي 
-ملك بنوم:سبيني يماما بقاا 
-اسد بضحك وهو بيشلهاا:خليني انا كل شويه اشيل الهانم....وخرج من المكتب
-السكرتيرة بصدمه:دة شايلهاا احييه
-الموظفه رقم1:دة اسد المنشاوي بجد
-اسد بغضب:مالكم متنحين كدهه ليه كملو شغل
-كلهم:اسفين يباشاا
-اسد:تمام....وخرج علي العربيه
"في قصر المنشاوي"
-سليمان:اي يبني مالهاا شايلها كدهه لي
-اسد ببتسامه:نايمه....هطلعها فوق وهنام انا كمان
-سليمان:ماشي يحبيبي
-اسد:ماشي يجدو....وطلع
"في جناح اسد وملك"
-اسد اخد ملك في حضنه ونام
"طلع الصبح"
-ملك بنعاس:احم احم
-اسد ببتسامه:صباح الخير يملوكتي
-ملك بفزع وصريخ:اعاااا انا جيت هنا ازاي اي دة اي دة الصبح طلع امتي احنا كنا بليل اي دة اي دة انا اي الي دخلني الجناح انا كنت في الشركهه اعاااااا يماما انت خطفتني ولا اي
-اسد بضحك: انا شيلتك وجيبتك هناا اهدي بقاا
-ملك بهمس: اه يقليل الادب 
-اسد بخبث: بتقولي حاجه يملوكتي 
-ملك بغضب: محصلش.......بقلم حنين أحمد
-طق طق طق
-اسد: مين
-سلمي بضحك: ناديلي البت مراتك دي انا واحدة فرحي كمان كام يوم وعايزة تجهيزات
-ملك بضحك: تعالي يحبيبتي.... هغير هدومي وننزل نشوف فستان الفرح
-اسد: ههههههه انتم بتهزروا انهارده هتبقا عندكم اكبر مديرة اتليه في البلد وتختاروا الي انتم عيزينه
-ملك بغضب طفولي:يووة ماشي
-سلمي بضحك:ماشي 
وعدت الايام بين تجهيزات الفرح وتقرب اسد من ملك اكتر وحقد امجد ويارا بيزيد مع الوقت
"يوم الفرح"عند سلمي تحديدا
-ملك بفرحه:قومي يسوسو بقاا في عروسه تنام لحد دلوقتي الميكب ارتست تحت من بدري
-سلمي بنعاس:احم يووة عليكي يملك انام شويه طيب....وقامت بفزع اي دة انهارده فرحي لوووووولوي
-ملك بضحك:يلا ي مجنونه....هروح انا اصحي ابيه
-سلمي بغمزة:ايوة بقاا
-ملك بكسوف وضحك:بس يسلمي يوم فرحك مش عايزة اضربك...وخرجت
-تن تن تن
-سلمي بفرحه:قرة عيني وحشتني
-حسام بجب:يقلب قرة عينك انتي يلا يبت قومي اخر يوم هتقعدي في بيتكم كلها كام ساعه وتنامي في بيتي
-سلمي بحب:حبيبي يخليك ليا يارب
-حسام بحب:ويخليكي ليا يحبيبتي هقفل بقاا عشان ورايا حاجات كتير
-سلمي:ماشي يحبيبي...وقفلت
"في جناح اسد وملك"
-ملك بمشاكسه:قوم بقاا ي ابيه كل دة نوم بقالي ساعه بصحيك......بقلم حنين أحمد
-اسد شدهاا ونيمها جمبه:يقلب ابيه انا صاحي من بدري بس بحب اسمع صوتك
-ملك بكسوف:ابيه لو سمحت سبني وكملت بغضب طفولي....انا غلطانه اني جيت اصحيك
-اسد سابها بضحك:خلاص اهو
-ملك برتباك:يلا قوم بقا....وخرجت جري
"في مكان تاني"عند امجد الاسيوطي تحديدا
-امجد بغيظ:تمام الخطه تتنفذ انهارده....اسد المنشاوي لازم يموت انهارده
-المجهول:زي ما قولت هيحصل يباشاا
-امجد:تمام تخلص المطلوب تاخد فلوسك
-المجهول:ماشي يباشا....وقفل
-يارا بخبث:اخيرا هنخلص منه 
-امجد بضحكه خبيثه:ياااه وساعتها مراته هتبقا بتاعت 
-يارا بغيظ:وانا
-امجد بخبث:انتي روح قلبي مقدرش استغني عنك بس دي قولتلك نقضي معاها كام ليله ونرجعلك يجميل
-يارا بضحك:ماشي يحبيبي......بقلم حنين احمد
"في قصر المنشاوي"في جناح هبه وماياا تحديدا
-مايا:ها يمامي الفستان دة ولا دة احلي
-هبه:والله الازرق تحفهه يحبيبتي
-مايا:يعني هبقاا احلي من البنت الي اسمهاا ملك دي
-هبه:لا قصدي اه يحبيبتي اكيد
-مايا:ماشي يمامي...وراحت تجهز
-عند ملك وسلميـــــــــــــــــــــــ
-ملك بحزن:يسلمي كل فستان اخوكي يقولي عليه لا البس اي يعني شوال
-سلمي:معلش يحبيبتي....وكملت بخبث روحي بس الجناح بتاعك هاتيلي الفستان بتاعي من هناك
-ملك بغضب طفولي:حاضر يحبيبتي...وخرجت
"في جناح ملك"
-ملك لنفسها:فين الفستان.....اي دة واو اي الجمال دة مكتوب فيه كارت كمان فتحت الكارت وشافت مكتوب"اول ما شوفته متخيلتش واحدة غيرك تلبسه يملوكتي هتبقي زي الاميرات فيه....ابيه اسد"
-ملك بفرحه:واو اي دة....وخدته وخرجت بيه.......بقلم حنين احمد
-عند سلمي ـــــــــــــــــــ
-ملك بفرحه:بصي اسد جابه
-سلمي بحب:هتبقي قمر فيه يحبيبتي
-ملك بفرحه ممزوجه بحب:حبيبتي يسلمي انا بحبك اووي
-سلمي بدموع:وانا كمان والله كان نفسي يبقاا عندي اخت بس ربنا عوضني بيكي
-ملك بدموع:حبيبتي قلب اختكك والله....وبعدين بس بقاا الميكب هيبوظ
-سلمي بضحك:اذا كان كدهه ماشي
"في المساء"عند سلمي تحديدا
-ملك بحب:قمر يحبيبتي مشاء الله ربنا يزيدك جمال علي جمالك
-سلمي بفرحه وحب:حبيبت قلبي تسلميلي اي الجمال دة بس بت انتي طبيعيه
-ملك بضحك:قولنا بلاستك يلا بقاا العريس مستني تحت
-سلمي بضحك:يلا يروحي ونزلوا"الفرح في اكبر فندق في البلد"
"في الصالون"
-مايا بدلع:مقولتليش ي اسد اي رايك في الفستان.....بقلم حنين أحمد
-اسد بجمود:حلو
-حسام بضحك:فين مراتي هتوهالي
-اسد بضحك:اتلم يلا بدل ما ارجعهاا
-حسام:لا يعم خلاص في الانسه الفاضله اختك
-اسد بضحك:زمانهم نازلين.....وقاطعهم نزول قطع القمر علي السلالم
-حسام بنبهار وجري مسك اديهاا:اي دة في جمال كدهه
-سلمي بكسوف:انت احلي يقرة عيني
-اسد بصدمه وانبهار وارتباك من صاحبت الفستان الاحمر:اي اي دة
-ملك بغضب طفولي:اي وحش
-اسد بصدمه:انا عمري مشوفت جمال كدهه اي دة يخربيتك اوديكي فين 
-مايا بهمس:مامي هي ملك احلي مني يارتني كنت جبت فستان احمر
-هبه متنحه:بصراحه قمر اي دة هي ازاي كدهه
-مايا بغيظ:كدهه يمامي
-هبه:لا لا يحبيبتي انتي احلي
-حسام:ما يلا بينا يعم الروميو ولا هتفضل متنح كتير
-اسد بتوهان:روحوا انتم
-ملك بفزع:يروحوا هما فين....يلا بيناا
-وبعد مشاغبات كتير من اسد في العربيه وجنون حسام بمراتهه وغيظ مايا وهبه وفرحه سليمان باحفادة....وصلوا الفرح.......بقلم حنين احمد
"في الفندق"
-ملك وسلمي بنبهار:اي الجمال دة
-اسد:دي اقل حاجه اعملهاا لبنتي واخويا
-حسام:قلب اخوك والله
-سلمي بدموع:انا بحبك اووي ي اسد لا لا انا هروح معاك
-حسام شدها:تروحي مع مين يماما وانا اي ابقا اتجوزت نفسي يلا يحبيبتي
-ملك بضحك:ربنا يهنيكم يارب
-اسد بهمس:ويهنينا 
-ملك بكسوف:احم احم 
-اسد بضحك:يلا بيناا....ودخلوا وسط انبهار المعازيم ب طفله الاسد
-اسد بضيق:اوديكي فين اعمل في حلاوتك دي اي
-ملك بضحك:معلش ي ابيه
-اسد وهو بيقرب:يقلب ابيه
-ملك بكسوف:ابيه لو سمحت ابعد احنا قدام الناس وبنتصور
-اسد وبدون مقدمات طبع ق*بله علي شفتيهاا برقه.......بقلم حنين أحمد
-ملك بفزع:اي دة ابيه لو سمحت ابعد
-حسام بضحك:اخوكي مبيتكسفش خالص متبت في البت بقالوا ساعه قدام الناس
-سلمي ببضحك:احم معلش يحبيبي
-حسام بحب يقلب حبيبك انتي لينا بيت يلمنا"وغمزلهاا"
-سلمي بكسوف:احم احم
"وقت رقصه الكابلز"
-الدي جي:ياريت كل الكابلز يتفضل معاناا علي البست
-اسد:يلا نرقص يملوكتي
-ملك بكسوف:انا مبعرفش احم احم وبعدين اسكت مش كفايه الي عملته
-اسد بضحك وشدهاا:يلا بقاا....وبدوا في الرقص
في مكان تاني.....
-امجد:نفذوا دلوقتي
-المجهول:تمام يباشاا
-في الفرح....
-اسد بحب:انتي جميله اووي يملك مكنتش اتخيل انك ممكن يوم تسكني قلب الاسد
-ملك بحرج وكسوف:قصدك اي ي ابيه
-اسد بحب:قصدي اني بح......وفجأة صوت ضرب نار يهز ارجاء الفرح
يتبع..
لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
reaction:

تعليقات

3 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق