القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية قضية اغتصاب الفصل السابع 7 بقلم صابرينا

  رواية قضية اغتصاب الفصل السابع 7 بقلم صابرينا

رواية قضية اغتصاب الجزء السابع 7 بقلم صابرينا

رواية قضية اغتصاب الحلقة السابعة 7 بقلم صابرينا

رواية قضية اغتصاب الفصل السابع 7 بقلم صابرينا

رواية قضية اغتصاب الفصل السابع 7 بقلم صابرينا


حور بعياط :حرام عليك ي نادر ........
استوووووووب 
..................
.....في شقه يونس .....
دخل يونس الشقه وطلب حور وزينب 
يونس:في عريس اتقدم لحور وانا وافقت عليه وهايجي بكرا هو واهله 
يونس:رائيك اي ياحور 
زينب بغضب:هو اي الي رائيها ااي طبعا رافضه 
حور بعيون دامعه :حضرتك شوفته 
يونس:ايوه طبعا دا شغال في المستشفي عندى 
حور:واخلاقه 
يونس:ممتازه جدا 
حور:طالما حضرتك وافقت عليه 
انا موافقه ......... 
حس يونس بوجع في صدره مش عارف مصدره اااي 
بس فرح انها مغلبتهوش ووافقت بسرعه 
يونس: انا هاباشر في اجراءات الطلاق بعد مايجيوا وتتعرفي عليه 
انا مفهمه انك بنت عمي وقاعده عندى عشان كليتك 
حور: عن اذنكم 
جرت حور علي اوضتها تعيط مكنتش عايزاه يشوف دموعها 
&____________________________& 
في منزل عاصم نعمان 
............ 
دخل عاصم المنزل ووجد اباه ورغده في الاسفل 
القي السلام عليهم وذهب الي غرفه نور 
في غرفه نور..... 
وجد عاصم الغرفه فارغه بحث عنها بالحمام وبغرفه الملابس ولم يجد ملابسها 
خرج من الاوضه ونادى علي فاطمه بزعيق 
عاصم:ي فاااطمه 
انتي ي زفته 
انتي ي فاطمه الكلب 
جرت فاطمه علي عاصم 
فاطمه:نعم ي بيه 
عاصم:فين ستك نور 
زعق احمد نعمان في عاصم 
احمد:مفيش ست للبيت دا غير رغده هانم 
رغده:اي ي عاصم من امته والشغاله دى بقت ست البيت 
عاصم بضيق :فين نور 
راحت فين 
احمد:طردتها 
وقريبا هاتطلقوا في المحكمه عشان متفكرش الكلبه ترفع قضيه علي ابني 
ساعتها هانقول انها عشان اتطلقت عايزه ترفع قضيه الاغتصاب 
عاصم بضيق :انا عمرى ماهاطلقها ي بابا 
نور هاتفضل علي ذمتي لحد مااموت 
حتي لو مت عمرها ماهاتكون لراجل غيرى ولا راحل غيرى هايلمسها 
رغده بتحكم :مالمسها والي كان كان 
ضربها عاصم بالقلم علي وشها 
عاصم بغضب:اخرصي 
احمد بعصبيه:انت اتجننت ياولد 
عاصم :لا حبيتها يابابا حبيتها عشان هي مظلومه يابابا 
مظلومه 
&______________________________&
في شقه نور ....
....... 
كانت نور بتكنس الشقه من التراب وتنضف الصاله 
جميله:ي بنتي انتي تعبانه حرام عليكي صحتك 
نور: وانتي تعبانه اكتر مني ي ماما بلاش تتعبي نفسك انتي كمان 
جميله:في حاجه عايزه اقولهالك 
ياريت تطاوعيني فيها وتريحي قلبي 
نور:خير ي ماما 
جميله:الاسطي علي ابن جارتنا الي تحت عارفاه 
نور:اه عارفاه ماله الاسطي علي 
جميله:شافك وعجبتيه وعايز يتقدملك 
نور:انتي بتقولي اي ي ماما انا لسه مااتطلقتش 
جميله:يابت متوقفيش حالك باايدك 
وهو هايستناكي 
فيها اي الراجل ابن حلال وزينا علي قده 
بلاش تبصي لفوق ي نور 
نور:انا عمرى مابصيت لفوق بس انا عايزه اكمل تعليمي 
جميله:انا اتكلمت معاه وهو موافق 
نور:دا واضح انك مرتبه كل حاجه من زمان ي ماما 
جميله:الجواز للبنات ستره يابنت بطني 
نور:حاضر ي ماما انا موافقه 
&_________________________________&
في المستشفي 
............. 
كانت سالي قاعده في مكتبها ولقيت الباب خبط 
سالي:اتفضل 
دخل يونس وحضن سالي وحط ايده علي ابنه 
يونس:ابني عامل اي النهارده 
سالي بضحكه :ابنك بيعشقك زي امه بالظبط 
يونس:بحبك 
وجايبلك خبر بمليون جنيه 
سالي:اي فرحني 
يونس:دكتور نادر طلب ايد حور وانا وافقت 
سالي بغضب :حور مراتك 
يونس:متقوليش مراتي انا مفهمه انها بنت عمي وجايه تقعد عندي عشان تبقي قريبه من كليتها 
سالي:وهي وافقت 
يونس:ايوه وافقت وهاتتجوز ونتجوز احنا كمان 
سالي:انت عايزني استني لما بطني تكبر 
انت لازم تتجوزني يايونس 
يونس:انا جاي بكرا انا ووالدتي عشان نطلبك انتي نسيتي ولا ااي 
سالي:معلش هرمونات الحمل دايما مخلياني ناسيه كل حاجه 
انا لازم امشي عشان لاني اتاخرت علي بابا 
يونس: ابقي طمنيني عليكي لما تروحي 
سالي:حاضر 
بقلم säbreen härhasH
&_______________________________&
خرجت سالي وركبت عربيتها 
وطلعت فونها واتصلت علي نادر 
سالي:قابلني في الشقه حالا 
في نصيبه 
نادر :انا في الشقه متتاخريش 
&__________________________&
بعد ساعه 
..............
.....في شقه نادر ....
دخلت سالي بغضب الشقه 
سالي:نعم نعم ياسي نادر 
انت جرى لمخك حاجه 
نادر بقرف :عايزه اي ي سالي 
مالك داخله بزعابيب امشير عليا كدا ليه عماله تردحي فوقي ي ماما في ااي 
سالي مسكت نادر من هدومه 
سالي:انت ي حيوان انت ازاي تطلب حور من يونس 
عايز تتجوز حور وتسيبني 
انا انت فاكر نفسك مين ي حيوان انت 
نادر ضرب سالي علي وشها 
نادر:اوعي ي بت انتي تعمليهم عليا وتفتكرى نفسك الخضره الشريفه 
داانتي شمال ي سالي انتي ناسيه احنا بنعمل اي مع بعض هنا في الشقه 
بلاش دى 
بتعملي ااي مع يونس في حضنه ااي ي سالي فوقي ي ماما ماانتش رابعه العدويه هنا 
وبعدين حبيتها 
البت عجبتني 
بريئه 
طاهره 
والاهم من دا كله بنت بنوت 
سالي:هيههههههيء 
بنت بنوت 
الي ماتعرفهوش بقي ان يونس بيلبسك العمه 
حور تبقي مرات يونس 
اشرب يانادر 
مسكها نادر من شعرها 
نادر:انتي بتقولي اي ي شمال انتي 
سالي:بقولك اشربها ي نادر انت عايز تسيبني والمستشفي مش هاتشوفها كمان 
نادر ضرب سالي علي وجهها 
نادر:انتي كدابه وهاكمل الجوازه زى ماانا مراته مراته انا حبيتها 
وهاروح بكرا اقابلها في بيتها واتقدملها 
سالي عيطت :لالا عشان خاطرى لالا 
والله انا بحبك 
طب انا اسفه 
بص متسبنيش وانا هاجيبلك المستشفي في اقرب وقت 
قعد نادر علي الكرسي واتكلم 
نادر:طب احكيلي حكايه حور 
حكيتله سالي حكايه حور وكدبت عليه وقالتله ان يونس متجوزها من سنين 
نادر:يعني الخروف يونس عايز يجوزني مراته ويتجوزك انتي
سالى:اه 
نادر: طيب ي سالي قدامك شهر لو مجبتليش المستشفي انسيني خالص 
وهاتجوز حور 
سالي:في اقل من شهر هااجيبلك المستشفي لحد رجلك 
بس متتجوزهاش عشان ابننا الي في بطني 
نادر: سالي 
حوار ابنك دا تضحكي بيه علي يونس مش عليا ي ماما احنا دافنينو سوا 
سالي:طب متتجوزهاش لو عايز المستشفي 
نادر : فلل ي سالي 
نادر في سره :اما وريتك ي يونس انت وحور الكلب 
بقي بتلعبوا عليا انا ههه 
&______________________________&
في عربيه عاصم 
..... 
كان عاصم رايح لنور لكن في اتصال علي تليفونه من رقم غريب 
عاصم :الو 
الممرضه :الاستاذ معتز نعمان في المستشفي بيموت 
عاصم :ااااي 
مستشفي ااي انا جاااي فورا 
.............    ....................      
بعد ساعه 
.............. 
وصل عاصم المستشفي وجرى علي اوضه العمليات وفضل مستني الدكتور وكان هايموت من القلق علي اخوه 
خرج الدكتور من غرفه العمليات 
عاصم:خير يادكتور حصل ااي 
الدكتور:للاسف حالته خطيره 
وقدامه ٢٤ساعه حانحطه تحت الملاحظه لكن صعب انو ينجي من الحادث كان خطير جدا 
احنا نقلناه دلوقتي اوضه العنايه المركزه 
جرى عاصم والدموع في عيونه وراح اوضه العنايه المركزه ولبس لبس المستشفي ودخل انهار من العياط علي اخوه 
عاصم: معتز 
معتز رد عليا 
فتح معتز عيونه بصعوبه شديده والدموع اتجمعت في عينيه 
معتز:انا كنت وسخ قووي معاك ي عاصم 
كح كح 
كان معتز مش قادر يتكلم لكنه صمم يتكلم 
معتز:غيرتي منك كح كح 
خلتني اعمل حجات كتيره شمال 
عاصم:انا مسامحك ي معتز 
مسامحك 
معتز حكي لعاصم كل حاجه عملها فيه وحكاله عن رغده والي كان بيعمله فيها وحكاله عن نور وانو ظلمها 
عاصم انجن من معتز ومن الي سمعه 
معقوله كل الشر دا في اخوه 
الدم غلي في عروقه ونسي ان اخوه بيموت وخنقه من رقبته 
عاصم :مش مسامحك ياكلب 
هاقتلك ي كلب هاقتلك 
صفرت الاجهزه وزوهقت روح معتز بكل قذارته الحساب ليس مع عاصم او غيره الحساب الان مع رب العالمين 
&____________________&
...في منزل عاصم ...
رجع عاصم المنزل والشرر في عيونه ولما شاف رغده بتاكل علي السفره اتجنن 
عاصم:بقي انا بتخونيني ي خاطيه وسحب عاصم سلاحه وضرب رغده في صدرها 
&______________________________&
في شقه نور
.................. 
كانت جميله برا قاعده مع الضيوف 
دخلت الاوضه لقت نور بتعيط 
جميله:بتعيطي ليه ي نور دلوقتي 
نور:انا مش عايزه اتجوز ي ماما انا مش قادره احب حد غير عاصم 
جميله بغضب:بت انتي 
بلا عاصم بلا زفت انتي هاتصغريني قدام الناس 
انسيه زي مانساكي وورقه طلاقك حاتوصلك 
يلا ي بت انا مش حمل وجع قلب ومناحيه فيكي 
يلا بقولك 
خرجت نور مع جميله للاسطي علي الي كان فرحان وطاير بيها 
وقعدت مع الاسطي علي 
الاسطي علي: اتفضلي ي ست الستات 
انا حابقي معاكي لحد ماتخلصي تعليمك 
جميله:هاروح اجيبلكم حاجه تشربوها 
خرجت جميله وسابت نور مع علي 
نور:سامحني ي اوسطي علي بس انا مش هاقدر اوافق عليك انا بحبك جوزى 
انا اسفه 
عن اذنك 
..................................
....في شقه يونس ..... 
دخلت حور الصالون وفي ايديها صنيه العصير وقدمت العصير لنادر وعيلته وقعدت جمب يونس 
والد نادر:احنا يشرفنا اننا نطلب ايد كريمتكم حور لابني نادر يايونس باشا
يونس:وانا معنديش مشاكل خالص 
بس العرسان يقعدوا مع بعض الاول ويتفقوا 
نادر بااستئذان :لو سمحت يايونس بيه ممكن اقعد مع حور في مطعم برا 
يونس:بس 
والد نادر :شباب ي يونس باشا وخليهم بتعرفوا علي بعض 
زينب رفضت :ميصحش 
والد نادر :ي زينب هانم دول شباب خليهم يخرجوا 
وافق يونس 
يونس:بس نص ساعه بس
نادر في سره :مش هاغيب عن كدا 
اخد نادر حور وركبوا العربيه
بعد ربع ساعه ..... 
وقف نادر بالعربيه قدام العماره بتاعته 
حور:انت وقفت هنا ليه 
نادر:في مطعم هنا بتاع واحد صاحبي اكله هايعجبك قووى 
حور بابتسامه :تمام 
خرجت حور مع نادر وركبوا الاسانسير ووقف قدام الشقه بتاعته 
كتم نادر بوق حور عشان متصرخش ودخلها الشقه بالعافيه 
حور بعياط :انت بتعمل اااي 
حرام عليك 
وووووووووووووووووووووووو
يتبع....
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على (رواية قضية اغتصاب كاملة بقلم صابرينا)
reaction:

تعليقات