القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلة الأسد الفصل السابع 7 بقلم حنين أحمد

 رواية طفلة الأسد الفصل السابع 7 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الأسد الفصل السابع 7 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الأسد الفصل السابع 7 بقلم حنين أحمد

-اسد: قولتلك دة الجناح بتاعك... ولسه هيقرب... وفجأه 
-تن تن تن
-اسد بغيظ: الو يحسام الزفت
-حسام بضحك: شكلي جيت في وقت مش مناسبب احم احم
-ملك بخفوت: الهي تنستر يحسام والله...... هو متبت فيااا كدهه لي احم احم اوعي ايدك ي ابيه عيب
-اسد بخفوت:هششش....وكمل لحسام ها يحسام كنت عايز اي
-حسام:امجد الاسيوطي هرب
-اسد بغضب:ازاي دة...عايزك تراقب بيته وشركاتهه مش عايزة يفضل برة كتير 
-حسام:تمام.......روح كمل الي بتعمله
-ملك برتباك:احم احم
-اسد بخبث ومشاكسه:من نحيت هكمل ف هكمل اقفل بقاا....وقفل
-ملك برتباك:ابيه انا انا هروح البس بقاا ابعد عشان خاطري
-اسد وهو بيبعد:مقدرش ارفض بعد عشانن خاطري دي روحي البسي وتعالي ننام يلا
-ملك بردح:نعم........بقلم حنين احمد
-اسد وهو بيقرب بخبث:اي مش عاجبكك يملوكتي تحبي اشيلك
-ملك برتباك:لا لا خلاص خلاص ابعد....ودخلت الحمام بسرعه
"في الحمام" بعد ساعه..
-ملك لنفسها:انا هنام جمب قليل الادب دة لا لا انا مش نايمهه
-اسد:الحلوة هتنام في الحمام ولا حاجه
-ملك برتباك:احم احم مش نايمهه انا هبات في الحمام
-اسد:اطلعي يملك احسلك هتنامي في الحمام لي مفيش سراير
-ملك:مش عايزة انام جمبكك انا انا هنام في البانيو
-اسد بمشاكسه وضحك:طب افتحيي وهنام جمبك في البانيو
-ملك برتباك وغضب:ابيه لو سمحت انا هنام هناا لوحدي 
-اسد:ابيه...اعمل فيكي اي.....وفي اقل من ثانياا كان باب الحمام مفتوح بضربه واحدةة
-ملك بفزع:احيييه كسرت الباب....مش نايمه جمبكك بردو.....بقلم حنين أحمد
-اسد وهو بيشلهاا:بطلي دلع يملك ولا ننام
-ملك برتباك:نزلني ي ابيه لو سمحت....يووة بقاا
-اسد حطهاا علي السرير:ناميي يملك احسلك...ولسه بيقعد علي السرير
-ملك بفزع وصريخ:انت هتعمل اي رايح فين
-اسد بضحك:بيقولو ان دة سريري علفكرة....وفجأه شدهاا لحضنه وكمل وانتي كمان هتنامي في حضني
-ملك وهي بتحاول تطلع من حضنه:اي دة احييه مش هنام انا في حضنك بعدين عيب كدهه ي ابيه
-اسد:يقلب ابيه وبعدين انتي مراتيي ونامي بقاا بدل م...وقاطعته
-ملك بغضب طفولي:لا لا هنام اهو
-اسد بضحك:شطورة يملوكتيي
-ملك بخفوت وغضب:قليل ادب والله اه مهو كل يوم مع واحدة شكل
-اسد بخبث ومشاكسه:احم حاسك بتقولي حاجه يملوكتي
-ملك برتباك:تؤ تؤ محصلش....ملك نامت اساسا
-اسد بضحك:احم ماشي...وناموا بعد محولات ملك الكتيرة انهاا تخرج من حضنه...بقلم حنين احمد
"عند سلمي"في شات علي الواتساب...
-حسام:سلمي ازيك
-سلمي ردت:بخير يحسام الحمدلله
-حسام برتباك:عامله ايه دلوقتي 
- سلمي ردت بضحك:الاجابه الاولي مقتنعتش بيهاا ولا اي انا الحمدلله بخير
-حسام برتباك:احم دايما يارب تكوني بخير
-سلمي ردت:ربناا يخليك انا وانت يارب 
-حسام:سلمي ممكن اسالك سوال
-سلمي ردت:اكيد اتفضل
-حسام برتباك:لسه بتحبي امجد
-سلمي ردت:امجد دة واحد مقرف وانا بكرة 
-حسام بفرحه:ربنا يعوضك بالاحسن منه
-سلمي ردت:تسلملي يارب ونفرح بيك بقاا
-حسام برتباك:انشاء الله قريب
-سلمي ردت:طب انا هنام بقاا الوقت اتاخر تصبح علي خير....بقلم حنين احمد
-حسام:وانتي من اهل الخير باي....وقفل
"في مكان تاني"
-امجد بغيظ:والله لهوريه ازاي امجد الاسيوطي يدخل السجن
-يارا:الحمدلله يحبيبي انك عرفت تهرب...بس انا خايفه البوليس يعرف مكانك
-امجد بخبث:لا متخافيش....بس انا لازم افكر في حاجه تهد اسد المنشاوي 
-يارا بخبث:اكييد يحبيبي...وكملت بوقاحه بس انت لازم تريح شويه بقا
"طلع الصبح في قصر المنشاوي"في جناح اسد تحديداا
-اسد فتح عينه بنعاس:ملاك نايم ينااس...احم احم ملوكتي قومي عشاان هتيجي معايا الشركهه
-ملك فتحت عنيهاا بنعااس:سيبيني يماما انام بقاا
-اسد بضحك وغيظ:قومي ي ملوكتي....بتفكري في طنط وانتي نايمه لي هاا انا بس الي تفكري فياا
-ملك بفزع:احم احم صباح الخير ي ابيه
-اسد بحب:صباح الخير يقلب ابيه من جووة...يلا قومي عشان هتيجي معايا الشركهه
-ملك بغضب:لا مش رايحهه معاك روح لوحدك
-اسد بمشاكسه:خلاص يملوكتي منروحش الشركهه ونفضل في الجناح"وغمزلهاا"
-ملك بفزع وارتباك:احم احم يلا بيناا هنتاخر علي الشركهه
-اسد بضحك:احم طيب يلا هدخل اخد شاور متتفضلي معاياا
-ملك برتباك:يقليل الادب اتفضل يلا
-اسد وهو بيرفع ايدة الي ملك مسكاهاا طول اليل:اقوم ازاي طيب شكلكمش عايزاني اقوم
-ملك انتبهت لايدهاا وشالتهاا:احم احم قوم يلا.....بقلم حنين أحمد
-اسد بضحك:ماشي يملوكتي...وقام
-ملك لنفسها برتباك:احم لا اكيد هو الي مسك ايدي وانا نايمه الشرير دة
"في الصالون"
-هبه:اومال ملك فين مش في الجناح بتاعهاا
-سليمان:في جناح اسد
-مايا بشهقه:ج...جناح اسد ازاي
-سليمان:علي ما اعتقد انهاا مراته
-هبه برتباك:احم لا يحج مايا بتهزر بس 
-مايا بهمس:سامعه يمامي جناح اسد الي محدش بيدخله المفعوصه دي دخلته
-هبه بنفس الهمس:مش عارفه يحبيبتي....اسكتي اسكتي اسد نازل يخرابي هو ماله بيضحك كدهه لي
-مايا بغيظ:غمازاته بقت بتبان كتير الايام دي
-اسد ببتسامه:صباح الفل
-مايا بشهقه:ففل!لا لا البت دي عملت فيه اي.....بقلم حنين أحمد
-اسد:مالكم في اي يلا عشانن الفطار
-هبه:مالك....احم احم قصدي يلا يحبيبي
"في جناح سلمي"
-تن تن تن
-سلمي:الو
-حسام:صباح الخير والمقصود بالخير وجودك في حياتي 
-سلمي بكسوف:احم صباح النور
-حسام بتسرع:بصي بقاا يبت انتي انا بحبك من زمان وانهاردة هكلم الواد اخوكي دة عشانن نتجوز بدل ما اخطفك والله....وقفل السكه
-سلمي بفزع وضحك:طب قفل في وشي لي المجنون....اما انزل افطر
"علي السفرة"
-سليمان:احم احم غمازاتك حلوة ي اسد والله
-اسد بضحك:ربناا يخليك يجدو...وقاطعهم نزول ملك وسلمي مع بعض
-ملك ببتسامه:صباح العسل يجدو
-اسد بغيظ:احم احم
-سليمان:صباح الخير يملوكه
-سلمي:صباح الخير ي اسد.....صباح الخير يجدو...بقلم حنين أحمد
-سليمان:صباح الف يحبيبت جدو
-اسد ببتسامه:صباح الورد يحبيبتي يلا اقعدو عشان نفطر.....ملوكتي رايحه فين
-ملك برتباك:هقعد جمبك اهو
-اسد بوقاحه ومشاكسه:كان زمان جمبي دة دلوقتي تعالي علي رجلي....وشدها وقعدها علي رجله
-ملك بكسوف:يخربيتك...احم احم
-تن تن تن
-اسد:الو ي حسام
-سلمي بكسوف:احم احم
-حسام:بقولك اي يعم انت تيجي بسرعه عايزك في موضوع
-اسد:موضوع اي متقول يبني
-سلمي:احم احم
-ملك:عايزة ميه يسلمي يحبيبتي.....بقلم حنين أحمد
-سلمي:لا يحبيبتي تسلميلي
-حسام:يعم اما تيجي بقا....وقفل السكه بردو
-اسد بفزع:قفل في وشي
-سلمي بضحك:متعود شكله...احم احم
-ملك بضحك:احم إحم الحمدلله
-اسد:يلا املوكتيي
-سلمي:اي دة رايحين فين
-ملك بغضب وخفوت:احم ساحبني معاه علي الشركهه
-اسد بخبث وضحك:بتقولي حاجه يملوكتي
-ملك بسرعه:احم احم تؤ محصلش....متيجي معانا يسلمي
-سلمي بفرحه:اشطاا يلا بيناا
-ملك بخبث:متيجي معانا يماياا انا وقرة عيني وسلمي
-اسد بفزع:قرة عيني!
-سلمي بضحك مكتوم:احم احم 
-مايا بغيظ:لا معلش عندي معاد مع دكتور المرار هشيلهاا خالص
-ملك بخبث:الف سلامه يروحي....يلا ي قرة عيني...يلا يسلمي...سلام يجدو...سلام يعمتو
-اسد بصدمه:احم احم قرة عينك.....بقلم حنين احمد
-ملك بخفوت:دة مصدق بقاا....احم يلا بيناا هنتاخر....وركبوا العربيه
"في شركه المنشاوي"
-اسد:تعالي يملوكتي...ومسك اديهاا
-ملك بغضب طفولي:مالهم متنحين لي دول
-اسد بمشاكسه:من جمالك....وكمل بجدية كل واحد علي شغله في اي 
-ملك بضحك:احم احم خافوا😹
-سلمي بضحك:اومال يبنتي دي اسد المنشاوي
-حسام ببتسامه:اهلا ي سلمي
-سلمي بهمس:اهلا اي دة لسه قافل في وشي من شويه...وكملت الحمدلله
-ملك بمشاكسه:حاسه اننا مش موجودين 
-حسام بحرج:احم اهلا اهلا منورين والله
-اسد بضحك:اي يبني واحنا جاينين نزورك في بيتكم 
-حسام:احم مش عارف تعالي بقا عايزك في موضوع
-اسد:تمام...مش هتاخر املوكتي
"في المكتب"
-اسد:متخلص يبني عايزني في اي
-حسام برتباك:انا طالب ايد سلمي انا بحبهاا
-اسد بغضب:انت مجنون......وفجأه....
يتبع..
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
reaction:

تعليقات

13 تعليقًا
إرسال تعليق

إرسال تعليق