القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية واحدة ب واحدة الفصل السادس 6 بقلم محمد عصام

 رواية واحدة ب واحدة الفصل السادس 6 بقلم محمد عصام

رواية واحدة ب واحدة الجزء السادس 6 بقلم محمد عصام

رواية واحدة ب واحدة الحلقة السادسة 6 بقلم محمد عصام

رواية واحدة ب واحدة الفصل السادس 6 بقلم محمد عصام

رواية واحدة ب واحدة الفصل السادس 6 بقلم محمد عصام

-ملك عملت مصيبه يا أسامه 
قفل أسامه التليفون وكان حاسس أن اللي ملك عملته حاجه لا تخطر علي بال حد ، كان في دماغه أن هي فضحت سندس بس الموضوع أقذر بكتير ، فتح الفيس وأيده بترتعد وفتح الأك بتاع ملك لوكا وانصدم أن ملك منزله بوست التفاعل عليه زاد علي ال100 ألف لايك و2000شير بدأ يقرأ 
-انا مش عارفه أنا بقول كده ليه أو الزاي ، يمكن اهلي علموني الستر بس انا مش هينفع لازم أتكلم ، لأن الستر لأشخاص زي دي مؤلم جدا ، اكيد معظمكم جربه ، انا من أسبوع أتجوزت ، وعملت فرح زي اي بنت بعد ما أثبت برائتي ده أولا ، بس حصل حاجه لا كانت علي الخاطر ولا علي البال ، ممكن اي عروسه تقول لي هل من المنطق أن عروسه  تنام في حجره وجوزها في حجرة  تانيه خالص ليلة الدخله ؟ .... اكيد الأجابه لأ ... مش ممكن ، بس أنا أحب أقول إن الكلام ده حصل معايا انا شخصيا ، زوجي نام في حجره وانا و ف حجره ، حاولت أتقرب منه زي أي زوجه  وأعرف ماله ، وللأسف أخبرني بالحقيقه المره وهي أن هو ملوش في الحريم نهائي ، حاولت أستوعب الموضوع وطلبت منه نروح لدكتور علشان يتعالج ، بس هو رفض ورده عليا كان قاسي ، ولما هددته أن هقول لأبويا ، حاول يقتلني بأنه وضع لي مخدر وفتح الغاز لولا ستر ربنا تم أنقاظي ، انا مش عارفه أنا بكتب كده الزاي بس فعلا انا محبوسه فوق في اوضتي ومش عارفه أخرج منه ، ارجوكم حد يبلغ الشرطه تلحقني ، طبعا هتقولولي الزاي ملحظتيش عليه أي حاجه تبين أن هو من النوع ده ، احب اقولكم أن جوزي ده هو اللي زور الفيديوهات علشان يطعن شرفي وميتجوزنيشي ويجيب اللوم علينا ، انا جوزي مبيعرفشي ، جوزي ملوش في الحريم  وأرجوا منكم انكم تلحقوني منه 
#كارثه
وقف زي المجنون وبدأ يصرخ 
-يا بنت الكلب ، يا بنت الكلب 
اتحرك بسرعه وبدأ يكسر كل شئ في المكتب  ، كان زي الثور الهائج ، خرج من المكتب وبدأ يكسر كل شئ في الڤيلا وبيصرخ 
-مللللللك انتي فين ، انتي فين ي سافله
ملك في حجرتها بتحرك أشياء ثقيله وبتضعها خلف الباب بسرعه ، اتحرك أسامه ناحية الحجره وبدأ يصرخ 
-أفتحي 
-لا 
بدأ يكسر في الباب ، ملك دخلت الشرفه ، رجال الشرطه كانوا داخلين نادت عليهم 
-الحقوني 
دخلوا وبدأ يكسرو الباب ، أما اسامه كسر الباب هو مش كسره بس ده شال الباب من مكانه ، ملك بدأت تصرخ 
-هقتلك يا فاجره 
-مش هتلحق وخطوه كمان هسجنك 
-تسجني مين يا بنت الكلب 
بدأ يضرب بأيده دماغه واتحرك بسرعه ناحيتها وبدأ يضربها بقوه علي وجهها وهي بتقاوم ، ضربته تحت الحزام ، وقع في الأرض ، اتحركت أنها تجري مسكها من شعرها وخبطها في الحيطه ، وقعت والدم بدأ ينزل ، ظل يضرب فيها برجليه ، هقتلك 
الشرطه دخلت ووضعت الكلبش في أيده 
-أنت مطلوب القبض عليك 
-دي كدابه ، كدااااابه 
بدأ يصرخ بس الشرطه ضربته وقعته علي الأرض ، ملك وقفت وهي بتنزف دم من مناخيرها وراسها ومتبهدله 
-شوفتوا بيعنكم ، عاوزه حقي 
-كسرت حوقك ، حق مين انا هقتلك ، هقتلك
اتحركت ملك ناحية القائد وقالت وهي بتبكي 
-أتأخرتوا 
-اسفين  والله يا فندم اول ما حضرتك قدمتي الشكوه اتحركنا علطول 
-شكرا ليكم 
-الاسعاف في الطريق ليكي
اسامه اتحرك مع رجال الشرطه ، ملك كانت واقفه في انتظاره عند الباب
-يا بنت الكلب 
-مين فينا اللي كلب 
أسامه كان بيصرخ من الغضب والغيظ 
-أنا برئ 
ضحكت ملك ضحكة فيها استهزاء
-ما انا كمان كنت بريئه ! بتوجع صح ؟ 
-هقتلك 
-أنت زعلان ليه ما انا كمان كنت زيك كده ، خلاص خالصيين ، واحده بـ واحده 
-وربي لأقتلك 
-في حاجه كمان نفسي أعملها لك 
قامت ملك ضربته علي وجهه بقوه 
-كله الا الشرف لأن الشرف مش لعبه في ايدك لواحدك ده دايره ومقفوله وانت الجاني 
-لاااااااا هموتك
اتحرك مع رجال الشرطه وهو بيصرخ ، ملك بدأت تبكي 
****
أدم  مع سندس  في الطريق ليهم في السياره
-مش قولتلك 
أدم كان مستغرب جدا من اللي حصل وسندس بتبكي 
-أنا لو اخويا حصل له حاجه انا هقتلها 
-أهدي يا حبيبتي ، احنا رايحين نلحقه 
مسك أيدها وبدأ يقبلها وأبتسم ليها بس هي بتبكي 
وصلوا ، أنصدموا أن أسامه في البوكس مع رجال الشرطه ، سندس اتحركت ناحية ملك وهي بتصرخ 
-ليه عملتي كده 
بس كل اللي واقفين بدأو يمنعوهم عن بعض ، آدم اتحرك ناحية اسامه وبدأ يلفظ بتعصب 
-قولتلك يا صاحبي بلاش تتجوزها
-انا لو مخرجتش النهارده ، تبلغ ناس يقتلوها انت سامع البت دي لازم تتعلم الأدب 
-هجيبلك حقك يا حبيبي 
ألتفت أدم ناحية ملك ، ملك كانت بتبكي علي اللي حصل بجانب سيارة الأسعاف ، ابتسم آدم وقال بداخله 
-أنا قولت من الأول انتي ليا وبس 
الي اللقاء في الفصل القادم
(اللي ملك عملته مش سهل ، هل هترجع عن اللي في دماغها ولا لأ ، أما أسامه يا الانتقام يا يرد كرامته وشرفه زي ما ملك عملت ، وأدم طريقه غير الطريقين يا ينفذ طلب صاحبه يا ينفذ طلب ......😂😂مش هقول)
يتبع...
رواية واحدة ب واحدة كاملة : (اضغط هنا)
reaction:

تعليقات