القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية قضية أغتصاب الفصل السادس 6 بقلم صابرينا

 رواية قضية أغتصاب الفصل السادس 6 بقلم صابرينا

رواية قضية أغتصاب الجزء السادس 6 بقلم صابرينا

رواية قضية أغتصاب الحلقة السادسة 6 بقلم صابرينا

رواية قضية أغتصاب الفصل السادس 6 بقلم صابرينا

رواية قضية أغتصاب الفصل السادس 6 بقلم صابرينا


سالي :انا حامل 
&____________________&
....في غرفه المستشفي ...
كانت سالي قاعده هاتطق من الغيظ يونس مجاش النهارده ولا بيكلمها زي كل ليله واتغير معاها 
خبط الباب 
دق دق دق دق 
سالي:ادخل 
دخلت نورهان الاوضه 
نورهان:هااا الجميل ماله زعلان ليه 
سالي:هاطق ي نونو هاطق 
نورهان:يابنتي طالما يونس اتجوز انسي انو يتجوزك 
سالي:يونس بيعشقني 
نورهان:يابت 
احنا دافنينو سوا 
سالي:تفتكرى عشان خد مني الي هو عاوزه يبقي خلاص بقيت كارت ومحروق بالنسبه له 
نورهان:مش انتي الي كنتي هاتموتي وتديه الي هو عايزه 
سالي :بحبه
نورهان: يبقي تسمعي كلامي وتسيبي الطلعه دى عليا 
سالي:طلعه ااي 
نورهان:اكدبي عليه وقوليلو انك حامل واهو حاتبقي زوجه تانيه وتعرفي تطفشي مراته 
سالي:بس انا مش حامل 
نورهان:اتجوزيه انتي وشطارتك بقي الحمل يجي بعدين 
ي مدام يونس 
بس متنسنيش لما تتجوزيه وتزوديلي المرتب الا الظروف صعبه قووى يااختي 
سالي:داانا هاعينك رئيسه القسم كمان 
نورهان: ربنا ينتعك بالسلامه ياروحي انتي والنونو الي في بطنك 
&______________________& 
خرجت نورهان من الاوضه وكانت سالي بتفكر ازاي هاتكلم يونس وتقوله انها حامل 
اتصلت سالي علي يونس 
يونس:الو 
سالي بعياط:انت فيين ي يونس 
نصيبه 
يونس:في ااي 
انت فين 
سالي:انا في المستشفي 
يونس:انا جاي حالا 
&_____________________&
بعد ربع ساعه 
................. 
وصل يونس المستشفي وجرى لمكتب سالي لقي سالي عيونها محمره من العياط ومش قادره تسيطر علي نفسها 
يونس:مالك ي سالي حصل اااي 
سالي بعياط : انا حاامل 
حامل ي يونس 
&______________________&
في شقه يونس 
................ 
حور كانت مع زينب بتحكيلها الي حصل والي سمعته من سالي وهي بتتكلم في التليفون 
حور:اه والله ي ماما زينب 
قالتلها انها بتحبه عشان الفلوس والمستشفي بتاعته وانا سورى يعني سلمتله نفسها عشان تجبره يتجوزها 
زينب:ي ندامه الندامه 
انا بردو قلت مش معقول ابني يعمل كدا لازم في سبب هي الي رخصيه 
انا لازم احذر يونس 
حور:حذريه انتي لاني مش هايصدقني لو انا الي قلت كدا 
يونس بيكرهني 
زينب:مش ذنبه اكيد بت الكلب سحراله ولا مشبشباله عند شيخ 
انا اول ماشوفتها قلبي انقبض منها السحاره السودا بت الكلب دى 
حور :هانعمل ااي ي ماما
زينب:انا عايزاكي تلبسي فستان حلو كدا عريان من بتوعك وتتزوقي والاقيكي في الصاله بتضحكي الضحكه الي هي 
انا عارفه ابني اول مايشوفك هاينهبل عليكي وينسي السودا دى 
استغلي جمالك يابت 
انتي فورتيكه اسم النبي حارسك وصاينك من العين 
حور:حاضر ي ماما 
هاعمل الي انتي عاوزاه 
&_____________________&
في المستشفي 
.............
سالي بعياط :انا هاسقط الي في بطني داا 
مستحيل اجيب ابن حرام 
حاتفضح يايونس حاتفضح 
يونس:بس ماتقوليش كدا علي ابني 
مش حاتسقطيه 
خوديلي معاد من والدك انا جاي بكرا اتقدملك 
سالي:بس انت متجوز 
يونس:هاطلقهاااا ولا ابني يبقي ابن حرام 
سالي:لالا ي يونس انا مش يرضيني دا 
ووصيه عمك 
يونس بحب :بتضحي عشاني ي سالي 
سالي:انا بحبك 
انا موافقه ابقي زوجه تانيه ولا تكسر كلام عمك 
قبلها يونس قبله بث بها اشواقه وشغفه بها 
يونس:انا بحبك 
سالي: وانا بعشقك 
يونس:متنسيش تاخديلي معاد من باباكي انا فرحان قووى بالبيبي متزعليش البيبي منك 
سالي:وانا بعشقك ي قلب سالي
&_______________________&
في شقه الهرم 
......... 
دخلت سالي الشقه الي كان في انتظارها نادر حلمي 
نادر حلمي :دكتور نسا وتوليد شغال في مستشفي يونس 
وبيكرهه كره العمي 
٢٧ سنه وسيم ورياضي 
كان بيشرب سجاير 
جرت عليه سالي وباسته 
سالي:وحشتني ي نونو 
نادر:عملتي ااي ي سالي 
سالي حكيتله كل حاجه حصلت وحكيتله عن مرات يونس وامه 
نادر:انتي حاتحكي قصه اهله يابت انا بتكلم علي المستشفي 
هاناخدها منه ازاي 
سالي:قريب ان شاء الله ناخد المستشفي متنساش انا هابقي حامل من يونس 
نادر:ياروح امك وانا لسه هاستني 
اخلصي ي سالي عايزين ناخد المستشفي بسرعه 
سالي:طب بحبك 
نادر بكدب:وانا بعشقك ياقلب نونو 
.........................
في المساء .....
................. 
لبست حور فستان اسود كب من الصدر وقصير لحد الركبه ظهر جمال جسمها وبياض بشرتها  وحطت ميكاب حلو ورقيق وروج نبيتي 
زينب بحلقت فيها من جمالها 
زينب:يابختوو الي احنا من بختوو 
حور:حلوه 
زينب:داانتي جمر 
يلا يلا روحي استني في الصالون واعملي نفسك بتتفرجي علي التليفزيون لحد مايشوفك 
حور:تمام 
دخلت حور الصالون وعملت نفسها بتتفرج علي التليفزيون 
بعد ربع ساعه ............
دخل يونس الشقه 
ونادى علي امه 
جت زينب ليونس 
زينب:حمدلله علي سلامتك ياابني 
يونس: انا حابب اتكلم مع حضرتك شويه 
زينب:طب تعالي قدام التليفزيون دا في فيلم حلو قووى شغال عايزه اسمعه 
يونس:ارجوكي مش دلوقتي 
تعالي بس معايا 
اخد يونس امه الاوضه 
في اوضه زينب ........ 
يونس:امي ارجوكي في مشكله انتي الوحيده الي تقدرى تحليها 
زينب:مشكله ااي 
يونس: سالي حامل 
زينب':ي نهار اسوود 
اااي حااامل 
يونس:انا لازم اتجوزها حالا 
سالي موافقه تبقي زوجه تانيه بس مش عايز مشاكل ارجوكي فهمي حور كل حاجه ونروح نتقدملها بكرا 
زينب: مش هايحصلك 
علي جثتي والبت دي تتجوزها انت متعرفش حور سمعتها بتقول اااي 
يونس بزعيق:حور حور حور 
يادى حور الي انتي طلعالي بيها فوق السما 
انا بقي زهقت منها ومن العيشه معاها 
طلع يونس من الاوضه ونادى علي حور بصوت عالي 
يونس:حووور 
حور 
حور 
انتي ي زفته 
خرجتله  بقلق 
حور:خير في ااي 
يونس:انتي اي الزفت الي حطاه في خلقتك دا 
مسح يونس وش حور بمنديله بقوه وبعدين زقها ووقعت علي الارض 
يونس:انتي بداتي تعقديلي حياتي ياحور 
انا بقيت بكرهك 
زينب بصرااخ :الحقني ياايونس 
كانت ماسكه قلبها 
جرى يونس وحور علي زينب 
شالها يونس ونزل بيها العربيه ومعاهم حور 
......... في المستشفي ........
بعد نص ساااعه ............
خرج دكتور نادر  من الاوضه 
نادر:الحمدلله لحقناها تقدروا تروحوها كمان ساعه  
يونس:شكرا ي نادر 
كان نادر بينظر لحور بلمعان كانت جميله قووى في عيونه 
يونس بغضب : روح لشغلك يادكتور نادر يلاا 
نادر:عن اذنك يادكتور 
خلع يونس الجاكيت الخاص به وغطي بيه حور 
يونس وهو بيشاور علي الاسانسير 
يونس:الدور الخامس  جوا المكتب بتاعي  اياكي تخرجي منه انتي فاهمه 
&_______________________&
في منزل عاصم 
.................... 
وصل عاصم المنزل وهبط من السياره وذهب اليها 
عاصم:يلا انزلي 
نور:ابعد عني ملكش دعوه بيا انا هانزل لوحدى 
عاصم:نور لو سمحتي انتي تعبانه ومش هاتقدرى تنزلي لوحدك خليني اساعدك 
نور:بقولك ابعد عني مش عاوزه مساعدتك ولا طايقه اشوف وشك 
اتحكم عاصم في اعصابه 
عاصم:طب ممكن تنزلي انتي وانا هامشي وراكي عشان لو وقعتي 
نور:لا ورايا ولا قدامي انا مش عايزه ارجع بيتك 
انا عايزه اروح لامي
احنا غلابه والله العظيم مش هانرفع لا قضيه ولا اي حاجه 
والنبي رجعني لامي 
شالها عاصم بين ايديه واتكلم بصوت ضعيف في اذنها 
عاصم:مقدرش دلوقتي استغني عنك 
وارفعي مليون قضيه مش هاطلقك 
&_________________________& 
سابها عاصم في الاوضه 
عاصم لفاطمه:خلي بالك منها ي فاطمه متشلش قشايه من علي الارض 
فاطمه :حاضر ي بيه 
عاصم باس نور علي جبهتها 
عاصم: هاجيلك علي طول مش هاتاخر عليكي 
خرج عاصم من الاوضه وعيطت نور جامد 
فاطمه بحقد  :بت يانور مالك 
نور:ساعديني الم هدومي انا هامشي من هنا 
فاطمه:هاتروحي فين 
نور:في نصيبه 
المهم اخرج من هنا ارجوكي ساعديني 
كانت نور هاتقوم من السرير لكن احمد نعمان دخل الاوضه 
احمد نعمان بغضب رمي الورق في وش نور 
نور:ااي دااا 
احمد نعمان :دا ورق طلاقك 
عاصم وقع عليه من اول يوم جواز ليكم 
وفاضل توقيعك 
نور في سرها :ازاي قادر تديني كل الحب وفي لحظه تسحبه مني 
ازاي قادر تديني الامان وفي لحظه تسرقه مني 
انا كرهتك ياعاصم 
كرهتك 
خدت نور الورق ووقعته وفاطمه ساعدتها تلم هدومها وخرجت من البيت  
&_______________________________&
.......في شقه معتز ......
........... 
كان معتز في الشقه ورغده لابسه قميص نوم اسود 
معتز: رغده فين الفلوس 
رغده كانت في المطبخ بتعمل عصير 
جرت رغده علي معتز بتلطم 
رغده:يالهوى 
يالهوي 
يانهار اسود عاصم تحت 
معتز:اااي 
طب البسي بسرعه 
لبست رغده فستانها وقعدت في الصالون زي ما معتز قالها 
رغده:هو هانعمل ااي 
معتز:انتي جايه عشان تديني فلوس وخلاص خلصت علي كدا 
رغده:وهو هايصدقنا 
معتز:وفي ااي عشان ميصدقش ااه 
هاافتح باب الشقه ثواني 
فتح معتز باب الشقه ووقف هو وورغده في الصاله 
................. 
دخل معتز وشاف رغده ومعتز 
عاصم بزعيق:رغددددددده 
وقعت كوبايه العصير من ايد رغده 
رغده:عاصم 
انا 
عاصم:بتعملي ااي هناا 
رغده:انا 
ان 
عاصم لمعتز:اي ي دكر 
رغده بتعمل عندك ااي 
معتز:كانت بتجيبلي فلوس 
قلبها حنين وبتجيب لاخوك الي مجمد حسابه في البنك فلوس بدل مااشحت من صحابي 
عاصم:رغده اطلعي براا ومااشوفكيش هناا تاني 
حمدت رغده ربها انه لم يفتضح امرها 
كانت ستذهب لكن عاصم تحدث
عاصم:حسابنا في البيت لسه مخلصش ي رغده 
&____________________&
متابعه ي قمرات 
في الشقه 
.................. 
جلس معتز علي الكرسي وطلع سجاريه 
ولعله عاصم سيجارته 
عاصم:اشرب ي دكر 
مش انا قابلت اختك ليالي 
معتز بغضب:انت بتقول اااي 
عاصم:عملت ليه الفيلم الهابط دا وانت لمؤخذه اختها 
معتز:مين الشمال الي قالتلك كدا 
انا راجل ودكر 
عاصم بضحكه سمجه :اه ي دكر مانا عارف 
صفع عاصم معتز بقوه
عاصم:دي عشان عياطها 
وصفعه مره اخرى علي وجهه 
عاصم:ودي عشان ايدك الو**** الي لمستها 
ومن ثم اخذ يلقن له الضربات بوجهه حتي وقع معتز علي الارض 
عاصم:عملت كداا ليه فيهاا 
معتز:عشان اكسر فرحتك 
انت اااي 
عايز تاخد كل حاجه 
حب ابوك 
تتجوز ويكون ليك بيت 
حتي البت الي اعجب بيهاحبيتك اختارتك انت 
وانت  اتجوزتها 
انت كل حاجه تاخدها 
انت اااي 
بزق عاصم علي معتز 
عاصم:اتفوووو 
طول عمرك بغل وحقد بس مكنتش اتخيل ان الحقد يوصل لكدا 
كان عاصم هايخرج بس معتز اتكلم بضحكه عاليه 
معتز:رغده بتخونك
رجع عاصم وفضل يضرب في معتز لحد مافقد الوعي 
عاصم:اتفوووو 
كلب بتعض ايد الست الي كانت بتساعدك  
&________________________________&
اليوم التالي 
....... 
في شقه يونس 
دخل يونس الشقه وطلب حور وزينب 
يونس:في عريس اتقدم لحور وانا وافقت عليه وهايجي بكرا هو واهله 
حور:وانا موافقه .....
يتبع..
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على (رواية قضية اغتصاب كاملة بقلم صابرينا)
reaction:

تعليقات

12 تعليقًا
إرسال تعليق

إرسال تعليق