القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حور الفارس الفصل الرابع 4 بقلم نور فتحي

 رواية حور الفارس الفصل الرابع 4 بقلم نور فتحي

رواية حور الفارس الفصل الرابع 4 بقلم نور فتحي

رواية حور الفارس الفصل الرابع 4 بقلم نور فتحي

وفجاه نزل ضرب في شاب اللي عاكس حور"
بصوت مرتفع...سيبو يا فارس
بعصبيه... اركبي"قالها وهو بيفتح باب العربيه"
بس
بعصبيه وبحده...ما فيش بس اركبي
"ركبت حور العربيه وصلوا الفيلا وفارس طلع لي اوضته وهو متضايق من اللي حصل"
حور بتصنع... انت كويس
بضيق... الوقت اتاخر نامي
بتوتر من عصبيته... تصبح على خير
     ************
   صباح يوم جديد
ريمو ازيك
كويسه الحمد لله يا ملاك انتي عامله ايه
كويسه امال فين فارس
ممكن تلاقيه في اوضه الرياضه او في اوضته... عايزاه في ايه
بتوتر... اه اصل مجاش الشغل النهارده في حاجات في الشغل عايزه انقشه فيها قلت اجي...عن اذنك هشوفه "طلعت تشوفه "
    ***********
يعني انتي قررتي انك تهربي
والله يا حلا انا مش طايقه اعيش هنا لحظه واحده 
طيب مالشيكات لسه معاه انتي لو هربتي ممكن يس*جن ابوكي
بخوف... ما فيش قدامي حل غير اخدها منه
حور ماتتهوريش ده ممكن تروحي فيها وانتي ما تعرفيش ممكن يعمل ايه
مفيش قدامي غير الحل ده بس مش عارفه بعد ما اعمل كده ههرب ازاي البيت كله حراسه
اساعدك
بتوتر... ملاك... سلام يا حلا دلوقتي... انتي هنا من امتى
من اول ما قولتي ههرب ازاي... انا ممكن اساعدك
بخوف... وانتي مصلحتك ايه في كده
ببرود... والله ما مصلحتي حاجه بس قلت اساعدك انا عندي خطه بس لو مش عايزه خلاص
ازاي
بضحكه وخبث... اقولك
  ***********
مالك يا فارس باين عليك متضايق متضايق
بكدب... ما فيش يا ادهم شويه ضغط شغل
مش باين عليه ضغط شغل
بضيق... خلاص بقى يا ادهم
ماشي براحتك
بابتسامه... هاي يا جماعه
ملاك انت هنا من امتى
من شويه قلت اجي اشوفك عشان ما جيتش الشغل خير في حاجه
بكدب... ما فيش انا بس قلت اريح النهارده
طيب ما تيجي نروح النادي النهارده بقالك كثير ما رحتش
خليها مره تانيه روحي انتي لو عايزه
بخبث... انا مش بروح غير معاك الصراحه مش بستمتع من غيرك
بقصد الاحراج... ملاك ريم هتلاقيها قاعده في الجنينه روحي اقعدي معاها شويه بدل م هي قاعده لوحدها
بضيق... ماشي يا ادهم هروح اقعد معاها
   **********
بجد وحشتيني اوي
بحب... وانت اكثر يا طارق بجد مبسوطه اني شفتك النهارده
بحب... انا اكثر يا روحي
بغيره... طارق"قالتها بعد ما شفتهم مع بعض"
بصدمه... مرام
بغيرة وعصبيه... اه مرام مين دي بقى
بتوتر... دي اه دي اختي نسيت اعرفك عليها قبل كده دينا اختي ومرام حبيبتي
ازيك عامله ايه
كويسه الحمد لله
طيب هسيبكم مع بعض سلام يا طارق
انت جايه عندي البيت تعملي ايه مش خايفه لطارق يشوفك
طارق مالوش حكم على وانا اعمل اللي انا عايزاه وبعدين ما حكيتليش يعني عن اختك دي
ما جتش الفرصه اني احكيلك... ويبقى لما تحب تشوفيني اتصلي ونتقابل في اي مطعم ما تجيش البيت
باستغراب... مالك خايف كده ليه لتكون بتجيب بنات البيت
بخبث... لا طبعا ما فيش غيرك انتي في حياتي بس خايف لفارس يشوفك مش عايز يعرف اني بحبك غير واحنا مخطوبين
بفرحه... يعني هتيجي تتقدملي
بخبث... اكيد
    ***********
بتوتر... ممكن يا ادهم تسيبنا مع بعض شويه
اه طبعا
ممكن اتكلم معاك شويه
قولي عايزه ايه
بتوتر... قلت لي اني ادي علاقتنا فرصه وانا قررت
بفرحه مكتومه... قررتي ايه
اني ادي علاقتنا فرصه...بس شرط
باستغراب... ايه هو
بتوتر... تقطع الشيكات اللي بابا مضاها انا كل ما افتكر الشيكات دي بتضايق مش عايزه تكون موجوده عشان متاثرش على علاقتنا قلت ايه موافق
لحظه"رح مكتبه واخد الشيكات"... موافق"قطع الشيكات وهي ابتسمتله فرحه
بفرحه...شكرا
انا اللي حابب اشكرك عشان اديتي علاقتنا فرصه
"عدى اليوم عادي وكانت حور فرحانه ان فارس قطع الشيكات وفارس كان فرحان ان حور ادت فرصه للعلاقه"
"في التليفون"... ها جاهزه
ايوه
   ************
يا سعاد يا سعاد
نعم فارس بيه
اطلعي اندهي لحور هانم عشان تفطر معانا
حاضر "طلعت بس كانت المفاجاه"
فارس بيه الحق
في اي
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
reaction:

تعليقات