القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية قضية أغتصاب الفصل الرابع 4 بقلم صابرينا

 رواية قضية أغتصاب الفصل الرابع 4 بقلم صابرينا

رواية قضية أغتصاب الجزء الرابع 4 بقلم صابرينا

رواية قضية أغتصاب الحلقة الرابعة 4 بقلم صابرينا

رواية قضية أغتصاب الفصل الرابع 4 بقلم صابرينا

رواية قضية أغتصاب الفصل الرابع 4 بقلم صابرينا

اغتصبك ازاي ؟!
في غرفه نور 
......... 
دخل عاصم الغرفه فوجدها تصلي فاانتظرها حتي انتهت من صلاتها وتحدث عاصم لها 
عاصم:ازاي بتصلي وانتي جواكي الو*اخه دى كلها 
نور:الله يسامحك 
كانت ستذهب لكنه منعها 
عاصم:احكيلي 
اغتصبك ازاي........؟!
نور:لسه فاكر تسأل 
عاصم:انتي لسه هاتناقشي 
بقولك انطقي اغتصبك ازاي 
نور:هاحكيلك 
هاحكيلك من الاول 
Flash
.............................. 
في احدي الحارات المهترئه  
............. 
في شقه نور 
..................
صحت نور من النوم علي صوت عياط في الصاله 
جرت نور تشوف اي سبب العياط لقت والدتها بتعيط وماسكها جنبها 
جرت نور علي الاوضه وجابت دواء والدتها لان والدتها مريضه كلي 
نور:انا لازم اشتغل واساعدك 
جميله:وبت الثانويه هاتشتغل اي خدامه 
نور:ياامي الشغل مش عيب وبعدين هاصرف علي تعليمي والبيت ابوس ايدك انتي بتضيعي مني حرام كفايه 
جميله بتعب: ولو 
اموت 
ولا انك تشتغلي خدامه عند حد 
دانا مش بخليكي تشيلي قشايه من علي الارض 
اروح ارميكي خدامه في البيوت 
نور:انا قررت خلاص هاشتغل مع فاطمه خدامه والي يجرى يجرى 
سابتها نور وجرت علي اوضتها تكلم فاطمه 
في غرفه نور ....
نور:الو 
فاطمه:ازيك ي بت ي نور عامله ااي 
نور:عرضك لسه موجود 
انا محتاجه شغل 
فاطمه:هاكلملك عاصم بيه عشان تشتغلي معايا دا بيحبني زمش بيرفضلي اي طلب 
نور:انا مش عارفه اشكرك ازاي علي الي بتعمليه معايا 
فاطمه :ولا يهمك ي جميل 
قفلت نور مع فاطمه 
&_______________________& 
اليوم التالي .... 
راحت نور لفاطمه في مكان الشغل 
وقابلتها فاطمه بحراره 
فاطمه:اسود بردو يااخره صبري 
نور:مانتي عارفه محلتيش غير الفستان دا 
فاطمه:بكرا تلبسي الحرير وتاكلي الشهد من الشغل هنا 
اخدت فاطمه نور ودخلوا البيت 
فاطمه:خليكي هنا هادخل اكلم البيه واجيلك 
...........في المكتب  ......
كان عاصم بيراجع ورق ومشغول جدا وسمع خبط بسيط علي الباب 
عاصم:ادخل 
دخلت فاطمه 
فاطمه: عاصم بيه انا جيبت الخدامه الجديده 
عاصم:طب دخليها واخرجي براا 
فاطمه:يابيه ارجوك تقبلها في الشغل دى يتيمه ومش عارفه حاجه ولا تعليم ولا نيله 
عاصم:طيب 
خرجت فاطمه من الاوضه ونادت علي نور 
فاطمه:ادخلي البيه جوه مستنيكي 
نور:مش هاتدخلي معايا 
فاطمه:يابت انا ظبطك جوا ادخلي وادعيلي 
نور:حاضر 
دخلت نور الغرفه ولقت عاصم بيقرا في الورق الي قدامه 
عاصم:ادخلي ي شاطره 
دخلت نور وفضلت واقفه قدام المكتب 
اما عاصم فكان بيكتب في الورق بااهتمام شديد 
عطست نور عطسه قويه 
عاصم بغضب:مش تفتحي ي حيوا
سرح عاصم في جمال نور وبشرتها الحليبيه وشعرها الكستنائي وعيونها الجميله 
وفستانها الاسود وجمالها 
عاصم:انتي مين 
نور:اسفه والله مكنش قصدى 
عاصم:انتي مين 
نور:انا نور الخدامه الجديده 
عاصم:اممم 
اقعدى 
جلست نور علي الكرسي 
عاصم:مواعيد الشغل كل يوم ماعدا الجمعه اجازه 
الفطار الساعه ١٠ الغداء الساعه ٢ العشاء الساعه ٦ مبحبش التاخير وشغل التنضيف فاطمه هاتقولك عليها 
نور :بس 
عاصم:بس اي 
نور:هي فاطمه ماقالتش علي ظروفي 
عاصم:ظروف اي 
نور:اصل مدرستي فتره صباحيه 
عاصم :مدرسه ااي فاطمه قالت انك جاهله 
نور:انا في ثالثه ثانوى
عاصم:وهاتشتغلي خدامه ازاي ومذاكرتك 
نور:هاوفق بين مذاكرتي وشغلي والله ماهاقصر في حاجه 
عاصم:شغلك هايبتدا من بعد مدرستك وحايخلص الساعه عشره وهاخصصلك اوضه بعيده عن الخدم عشان تعرفي تذاكرى 
موافقه 
نور بفرحه :شكرا ي سعاده البيه ربنا يحفظك يارب 
عاصم:وتقدرى تشتغلي من بكرا 
&______________________& 
خرجت نور لفاطمه التي استشاظت من الغضب والغيره من نور 
فاطمه:هو قالك كدا 
نور:اه والله وقالي اشتغل من بكرا 
فاطمه في سرها : بقي انا الي عايزه اكسر نفسها واشغلها خدامه تطلع احسن مني بردو 
فاطمه :ماشي ياروحي بكرا تيحي بدرى 
نور:حاضر 
&____________________&
اليوم التالي 
...........
كانت فاطمه تنظف غرفه معتز 
وكانت تتاخر بالغرفه حتي ترا معتز 
فاطمه: صباح الفل يامعتز بيه 
معتز بقرف :اجرى انجرى حضريلي الفطار 
خرجت فاطمه من الغرفه الي الاسفل محبطه فهي منذ عملها في القصر وهي تتمني  ان توقع احدي الشابين بحبها 
عاصم او معتز 
فاطمه في سرها :طب والله مانا جيبالك طفح ولازم اتاخر عليك عشان تعرف قيمتي 
&__________________&
انتهت نور من المدرسه ووصلت الي المنزل وارتدت ملابس العمل عباره عن جيبه قصيره سوداء وبلوزه بيضاء وايشارب ابيض 
علي عنقها 
في المطبخ ... 
كانت نور مع فاطمه 
فاطمه:هاروح انضف الصالون اجي الاقي الفطار جاهز 
نور:حاضر 
اعدت نور الاطباق وكانت ستذهب لكنها اصطدمت  بجسد معتز وسقطت الاطباق 
نور:اسفه والله اسفه مااخدتش بالي 
معتز بهيام :انتي مين 
نور:انا نور الخدامه الجديده 
اتت فاطمه ونظرت اليهم بغضب 
فاطمه:معتز باشا كنت هاطلعلك الفطار 
معتز:شششش 
خلي نور تطلعهولي 
الواحد يصطبح بالوش الجميل دا كل يوم 
&_______________________& 
في غرفه معتز 
............. 
دخلت نور وهي تحمل صنيه الفطور ووضعتها علي الكرسي وكانت ستذهب لكن معتز اعطاها ورقه فئه ١٠٠ جنيه 
رفضت نور بشده 
نور:اسفه مش هاقدر اخد من حضرتك فلوس 
عن اذنك 
خرجت نور وبقي معتز 
معتز:مختلفه عن الخدامين الي هنا 
&_______________________&
في غرفه معتز .....
....... ..........
دخلت رغده الغرفه ووجدت معتز ينظر الي الشرفه 
احتضنته من الخلف 
معتز:جوزك جه 
ابتعدت عنه رغده سريعا تنظر الي الشرفه 
.......................
في الخارج 
.......... 
ترجل معتز من سيارته وكانت نور تنظف الحديقه 
ذهبت اليه مسرعه تحمل حقيبته 
عاصم بابتسامه 
عاصم:ازيك ي نور
نور:بخير ي عاصم بيه 
عاصم:مبسوطه معانا 
نور:جدا ي بيه 
كان عاصم يتحدث الي نور ومعتز ورغده ينظران لهم 
معتز لرغده : الخدامه الجديده دى اكلت عقل جوزك 
رغده:عاصم مش كدا 
معتز:بس انا اول مره اشوف عاصم كدا 
رغده:قصدك اااي 
معتز:قصدى بيضحك 
هبطت رغده الي الاسفل حيث يقفان 
في الاسفل ...... 
احتضنت رغده عاصم بقوه امام نور 
شعرت نور بالحرج من فعلتها الجريئه 
رغده:مين دى ي بيبي 
عاصم:نور الخدامه الجديده 
رغده:طب يلا ي شاطره دخلي الشنطه دى جوا وجهزى الغدا 
نور:حاضر 
&_________________________& 
نور كانت حزينه ودخلت المطبخ دموعها نزلت علي خدها 
فاطمه كانت فرحانه فيها لانها كانت بتغير منها ومن جمالها 
فاطمه:مالك ياروحي بتعيطي ليه 
نور:مفيش 
عيوني وجعاني شويه 
فاطمه:الي يبص لفوق ياحبيبتي رقبته تنكسر نصين 
مش توجعه 
نور:يعني ااي 
فاطمه:يعني دا تاني  يوم ليكي هنا ااي حبيتي عاصم
 بيه 
نور:انا ان 
فاطمه:بطلي عبط دا متجوز وانتي عيله وعيب الافكار دى تفكرى فيها 
نور بغضب:الحب مش عيب 
فاطمه:يعني حبتيه اهو 
نور:اااه حبيته 
حبيته جدااا كمان بس طلع متجوز 
فاطمه :انسيه......... 
كان بالخارج يستمع لكافه الحديث وهو يشعر بالغضب 
ذهب معتز الي غرفته 
في غرفه معتز ..... 
انا حته خدامه ترفض تاخد مني فلوس وتعمل شريفه عليا وهي بتحب اخويا 
اما وريتك يانور الكلب مبقاش انا معتز نعمان 
&__________________________& 
في المساء ... 
وضعت نور العشاء  دون التفوه بكلمه لعاصم 
وباتت نظراتها تجاهه مختلفه 
ارادت اخفاء حزنها والمها من فكره زواجه بااخرى 
لاحظ عاصم ان نور تتجنبه وتبتعد عنه حيث كانت فاطمه تضع الطعام امامه وهي تبتعد عنه وتضع الطعام امام والده 
&____________________________& 
بعد اسبوع 
.............. 
نور كانت بتتجاهل عاصم حتي الكلام مش بتتكلمه معاه 
ومعتز كان بيحاول يقرب منها ناسي فكره عجزه لكنه بيحاول معاها وهي دايما كانت بتصده 
وفاطمه هاتموت من الغيظ وهي شايفه معتز حايموت ويقرب من نور 
ورغده كانت هاتتجن من فكره بعد معتز عنها 
&____________________________&
في غرفه فاطمه ....
...... 
دخلت رغده الغرفه وتحدثت لفاطمه 
رغده : انتي بقي الي جيبتي نور هنا تشتغل 
فاطمه:حصل حاجه ي هانم 
سرقت حاجه 
رغده:بتحبيها انتي قووى 
فاطمه وهي تنظر للمال الذي بيد رغده 
فاطمه:بس بحب الفلوس اكتر 
رغده:قولتيلي بقي 
انا عايزه منك تحطيلها المنوم داا في العصير 
وامته وازاي حااقولك عليها 
بس متقوليش لحد 
فاطمه:اعتبريه حصل 
انتي بس قوليلي امته وانا اخدرهالك وهاتديني زي دول ياهانم صح 
كانت فاطمه تشير الي المال بااعين واسعه 
رغده باابتسامه :تمام 
&_______________________________&
في غرفه معتز 
............. 
كان معتز يفكر بما سيفعله مع نور كيف سيجذبها تجاهه 
دخلت رغده الغرفه 
معتز:قلبك جامد 
جوزك نايم ولا ااي 
رغده : والي يجيبلك الخدامه لحد رجليك تعمل ااي 
معتز :ابوسه 
قبلها معتز قبله صغيره وتحدث 
معتز:بس ازااااي 
رغده:هااخدرهالك واجيبهالك لحد عندك والباقي عليك 
معتز:لااااا 
انا مش هاعمل فيها كدااا 
عمرى مااهاعمل كدا فيها دى عيله صغيره 
رغده:خلاص 
خلي عاصم ياخدها ويطلقني وانت ابقي غنيلها اعذريني يوم زفافك مقدرتش افرح زيهم 
شعر معتز بالغيره من عاصم 
معتز:نفذي بكراااا 
البت دى هاتكون ملكي 
رغده :تعجبني 
&_____________________________________&&
اليوم التالي 
....... 
في المطبخ 
.....
اعدت فاطمه كوب العصير 
فاطمه :بت ي نور 
خدى ي بت انتي تعبانه وشقيانه طول اليوم اشربي 
شربت نور العصير حتي تخذلت كتفاها وشعرت بالنعاس 
نور:حاموت وانام ي فاطمه 
فاطمه:طب روحي اوضتك نامي شويه 
في غرفه نور 
اتي معتز وحملها بين يديه وصعد بها الي غرفته واغلق الباب عليهما 
وبالخارج كانت رغده وفاطمه تبتسمان بتشفي في الفتاه 
.......في الداخل .........
خلصها معتز من ثيابها ووضع علامات ملكيته علي جسدها كي تظهر بانه تم اغتصابها 
وقطر قطرتين من مطهر المكركروم 
وجلس امامها ينتظهرها كي تفيق 
&_______________________________& 
وصل عاصم في وقت مبكر ودخل الي المنزل فوجد رغده وفاطمه يضحكان 
عاصم :خير مالكم في اااي 
لم يكمل كلماته ووجد نور تجرى بالملائه وتبكي
عاصم:نورررررر 
وقعت فاقده للوعي بالارض 
هبط معتز الي الاسفل وهو يضحك بقوه علي منظرها 
معتز: اعذرها ي عاصم 
اصلها مستحملتش 
هجم عاصم علي معتز وظل يضربه حتي فقد وعيه وحمل نور الي الاعلي وصعد بها لغرفتها 
في الغرفه ..... 
ظل يحاول افاقتها حتي افاقت وظلت تبكي 
تبكي وهو يشعر بالغضب منها ومن نفسه ومن اخيه 
اللعنه علي اخيه الملعون 
&____________________________________&
Back 
في غرفه نور 
عاصم:عايزاني اصدق المسلسل الهابط دا
نمتي وصحيتي لقيتيه اغتصبك 
نور ببكاء:اه والله دا الي حصل 
والله مابكدب عليك في حرف 
صفعها عاصم علي وجهها 
عاصم:رخيصه 
انا شايفك رخيصه في عيني اكيد انتي الي سلمتيله نفسك 
انتي الي سلمتيله نفسك متنكريش  
&__________________________&
في شقه يونس 
.......... 
دخل يونس الشقه بصحبه سالي صديقته وحبيبته 
اتت حور لتستقبله لكنها صدمت من صديقته 
تحدث يونس لحور وهو يشير لسالي 
يونس:سالي حبيبتي
تحدثت سالي :وانتي بقي حور 
اممم مش بطاله ي يونس 
يونس حكالي كل حاجه 
اصله مش بيخبي حاجه عني ي ام شخه 
لم تتحمل حور كلام سالي وضربتها بعنف 
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس : رواية قضية اغتصاب الفصل الخامس
لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على (رواية قضية اغتصاب كاملة بقلم صابرينا)
reaction:

تعليقات