القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية زوجتي بالخطأ الفصل الرابع 4 بقلم غادة أشرف

 رواية زوجتي بالخطأ الفصل الرابع 4 بقلم غادة أشرف

رواية زوجتي بالخطأ الفصل الرابع 4 بقلم غادة أشرف

رواية زوجتي بالخطأ الفصل الرابع 4 بقلم غادة أشرف

تانى يوم 
فى شركة رعد 
رعد. فى مواعيد اى انهارده 
شذى. فى اجتماع كمان نص ساعه مع المهندسين انهارده ومقابله الساعه 2 مع استاذ فهمى صاحب شركة النصر 
رعد. تمام 
شذى. عن اذنك 
خرجت شذى ثم دخل ادم 
رعد. ادم 
ادم. مسا مسا  يابرنس الليالى
رعد. مش هتبطل الألفاظ دى يعنى روحت أمريكا وبردوا متغيرتش ها عملت اى 
ادم. لقيت  مكان مناسب وحضرت كل حاجه مفضلش غير انى انزل اعلان فى الصحف عشان الموظفين 
رعد. بالتوفيق يا رب 
ادم. حبيبى يسطا
رعد. تدك القرف فى ملافظك 
ادم . حبيبى تسلم يارب
رعد. قوم ياض اطلع بره 
ادم بأنوثه. طلقنى لو مش عاجبك طلقنى 
كاد رعد أن يحدفه بالطفايه فخرج مسرعا 
رعد. عيل ملزق 
عند مها فى الڤيلا 
مها. خالد 
خالد. نعم 
مها. انا عزمت مايا ع العشا انهارده 
خالد. ياه بقالنا كتير مشفنهاش 
مها. ماهو  انا عزمتها ياحبيبى انهارده اهو 
خالد. ماشى ياروحى انا هروح الشركه شويه 
مها. اوك متتأخرش وابقى هات معاك رعد عشان مايا عاوزه تشىفه
خالد. تمام 
خرج خالد واتجه إلى الشركه 
عند ماسه 
ماسه. الو 
احمد. ايوا يا ماسه انزلى يلا 
ماسه. حاضر نازله اهو 
قفلت ماسه الخط 
ندى. راحه فين يا ماسه 
ماسه. راحه مع احمد يا ماما هندور ع شغل ليه 
ندى. لى. يابنتى وشغله 
ماسه. سابه يا ماما 
ندى. ليه 
ماسه . بعدين يا ماما أنا هتأخر على احمد وهو واقف تحت 
ندى. متغبيش يا ماسه  انا راحه الشغل
ماسه. حاضر 
خرجت ماسه ووجدت احمد بإنتظارها 
احمد. يارب تكون الخدمه عجبتك
ماسه بغرور. مش بطاله 
احمد. اوعى بقى لحبيبى القمر 
ماسه وهيا تمسكه من لياقته. اظبط ياض كدا 
احمد. اسفين يا صلاح 
ماسه. ناس مبتجيش غير بالعين الحمرا 
احمد. اتفضلى ياست هانم 
ماسه. ميرسى
وذهبوا للبحث عن عمل 
عند رعد فى الشركه 
انتهى رعد من اجتماعه وعاد على مكتبه مره اخرى 
ترك الباب وسمح رعد بالدخول 
شذى. فى واحده بره عاوزه تقابل سيادتك
رعد. مقالتش مين 
شذى. لا 
رعد. دخليها
شذى. تحت امرك يا فندم 
خرجت شذى ودخلت فتاه أخرى ترتدى فستان قصير للغايه 
ازيك يا رعد
رعد. مايا 
مايا. وحشتنى يا رعد عامل اى
رعد. الحمد لله انتى عامله اى 
مايا . كويسه 
رعد.اى سبب الزياره الجميله دى 
مايا. اى وحشتنى يا رعد هو انا موحشتكش 
رعد. لا ازاى 
مايا. ع فكرا انا معزومه ع العشا انهارده عندكوا 
رعد. تنورى يا مايا 
قامت مايا واتجهت إليه ووقفت بجواره 
ميا وهيا تحاول احتضانه . متتأخرش بالليل بقى ع العشا 
رعد وهو يبعدها عنه. لا متخافيش عن اذنك بقى عشان عندى مقابله مهمه 
مايا.  اوك انا كمان همشى  
نزل رعد ومايا واتجه كل منهم إلى طريقه 
عند احمد وماسه
ماسه. اااه يانى اشوف فيك يوم يا احمد يا ابن ام احمد 
احمد. انا كمان تعبت اوى 
ماسه. كان لازم يعنى تطول لسانك ع المدير 
احمد بحده. ايوه طبعا انتى مشوفتيش كلامه كان عامل ازاى وكله إلا أن حد يظلمنى ويجى عليا 
ماسه بخوف. خلاص يا راجلى 
احمد . قلب راجلك من جوا تعالى اعزمك ع الغدا يلا 
ماسه. اشطا يلا بينا 
احمد. انتى جايه فى اى حاجه كدا 
ماسه. سيد عيب احنا اهل 
احمد. هههههههههه طب يلا بينا 
اتجهوا هما الاثنان إلى مطعم ما وجلسوا يتناولون طعامهم وهم يمزحون 
عند رعد وصل إلى المكان الذى تقام فيه المقابله وتقدم نحو الطاوله التى يجلس عليها العميل 
فهمى. اهلا رعد بيه 
رعد بغرور. اهلا فهمى بيه 
جلس رعد بكل كبرياء وكانت جميع الفتيات ينظرون له ويهمسون فكان كميه من الوسامة والجمال ببدلته التى تبرز جماله 
فهمى. دى اول مره نتعاقد مع بعض وانشاء الله متكونش اخر مره 
رعد. انشاء الله 
فهمى.بصراحه أما لما جيت اعمل المشروع ده ملقتش حد بيشتغل كويس غير حضرتك انت معروف وشركتك معروفه 
رعد. متشكر جدا وزى ما اتفقنا المشروع هيبدا بعد شهر والتصاميم هتكون جاهزة كمان اسبوعين وانت عليك تشوف لنا المكان الا هنعمل عليه المشروع 
فهمى. وانا لقيت مكان مناسب جدا المشروع ده انا داخل بيه بميزانيه كبيره وأمل إن ينجح 
رعد بغرور. مافيش مشروع بيفشل مع رعد الناصري  واظن حضرتك عارف يعنى اى رعد الناصري 
فهمى. ايوا طبعا نتكلم فى التفاصيل بقى 
رعد. يلا 
وبدأو يتحدثون فى العمل حتى جاءت مكالمه هاتفيه لرعد 
رعد. عن اذنك هرد ع المكالمه
فهمى. اتفضل 
قام رعد ليجيب على هاتفه 
رعد. الو 
المتصل. 
رعد. ايوا يا ماما 
مها. 
رعد. تمام 
مها. 
رعد خلاص قولت مش هتأخر
مها
رعد. سلام 
انتهى رعد من المكالمه وانتهد وأدار وجهه ليذهب ليصطدم بفتاه كادت أن تقع ليمسكها رعد خصرها وتقع بأحضانه  ( متخيلين طبعا😂😉) 
رعد . احم 
خرجت الفتاه من أحضانه فورا 
ونظرت له بصدمه وقالت 
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
reaction:

تعليقات