القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية قضية أغتصاب الفصل الثالث 3 بقلم صابرينا

 رواية قضية أغتصاب الفصل الثالث 3 بقلم صابرينا

رواية قضية أغتصاب الجزء الثالث 3 بقلم صابرينا

رواية قضية أغتصاب الحلقة الثالثة 3 بقلم صابرينا

رواية قضية أغتصاب الفصل الثالث 3 بقلم صابرينا

رواية قضية أغتصاب الجزء الثالث 3 بقلم صابرينا

عاريه بالفراش كانت تتململ بتعب فتحت اعيونها فوجدت عاصم ينظر اليها بغضب 
كادت ستتحدث لكنه سحب الملائه من علي جسدها وهو ينظر لبقعه الدماء يتاكد من لونها 
كانت تغطي جسدها بيديها لكن دون جدوى باتت عاريه تماما امامه
عاصم بدون تصديق مايراه 
عاصم:اي داا 
نور بجهل وهي تحاول تغطيه جسدها بيديها  :مش عارفه والله ماعارفه حاجه 
القي الملائه بوجهها كي تغطي جسدها 
واقترب منها كالاسد الذي يقترب من فريسته 
عاصم:طلعتي *مال ي و*خه طلعتي شمال 
نور بجهل :والله ماعملت حاجه 
والله مااعرف حاجه 
صفعها علي وجهها بقوه واخذ يلقن لها اللكمات والضربات بكافه انحاء جسدها 
نزفت الدماء من فمها 
نور:والله مااعرف حاجه 
والله ماعملت حاجه 
انت ظالمني 
عاصم بصراخ:اغتصبك ومطلعتيش بنت 
ازاي الاقي بقعه الدم دي 
رقعتي عند مين ي و*خه 
ولا انتي متعوده تنامي وترقعي عند كل دكتور شويه 
نور ببكاء:يعني ااي 
حرام عليك انا مش فاهمه حاجه 
والنبي ماتظلمني 
طب فهمني 
والله انت حب عمرى 
اثارت نور غضب عاصم فهجم عليها يلقنها الضربات حتي وقعت فاقده الوعي ....... 
&____________________&
في غرفه ام شخه 😂
حور ببكاء :قالي ي ام شخه 
يونس شايفني عيله 
زينب :كملي كملي قالك اي تاني 
حور:قالي اني حااكون مراته علي الورق بس وانو مش حايقربلي 
وانو حايحافظ عليا لصاحب النصيب 
زينب:الفاجر قالك كدا 
حور :اه 
انا حاسه اني تقيله قووى عليه 
زينب:سبيلي الطلعه دي 
حور:هاتعملي اي 
زينب:هاابهدلهولك 
اوعي من سكتي 
اوعي 
انا لازم اربي الفاجر دا 
تحركت زينب بالكرسي العجل وذهبت الي غرفه يونس 
قاد الفضول حور لمعرفه ماسيدور حولها فتحركت خلفها وانتظرت بالخارج كي تستمع ماسيقوله
....................
في غرفه يونس 
..................
دخلت زينب وعلامات الغضب علي وجهها 
زينب:ممكن اعرف اي الي انت بتهببه دا 
يونس:هي لحقت جرتلك ام شخه تعيطلك زي العيله 
وزى العيله اي بس دى عيله 
زينب:بلاش الشويتين دول عليا ياابن بطني 
انا الي شيلتك في بطني ٩شهور وعارفك وخبزاك 
يونس:حمل تقيل علي قلبي ي امي 
دي بنت صغيره عارفه فرق السن بيني وبينها كام 
زينب:حور مش عيله وانت عارف كدا كويس 
يونس:لا عيله وهاتفضل امانه لصاحب نصيبها اما يجي ويتجوزها 
غير كدا انا مش هاقدم اي تنازلات ي امي 
هاتعيش معايا زي الاخوات 
دخلت حور مندفعه الي الداخل 
حور بغضب ووجه محمر من البكاء 
حور:انت 
اسمع ياابني انت وركز معايا 
اوعي تفتكر اني مياله ليك ولا هاموت عليك 
بابا حطني في دوامه كبيره من جوازى منك 
ومتتحايليش عليه ي طنط في حاجه 
انت لو هاتموت وتم جوازك مني انا وقتها الي هارفضك 
وخلي بالك كويس هارفضك 
تركته حور لكي تذهب لكنه صدمها بكلماته 
يونس:برافو عليكي وطلعتي بتعرفي تتصنتي 
يعني ام شخه وصناته كمان 
حور بغضب :متقولش عليا ام شخه دى تاني 
عيب انت دكتور محترم اي الالفاظ دى 
يونس:مش دى الحقيقه وعملتيها عليا زمان 
حور:زمان انا كنت صغيره 
يونس:روحي نامي وجهزى نفسك بكرا عمي جاي من البلد ومعاه الماذون 
واقفلي الباب وراكي ي شاطره 
مسحت حور دموعها بكم بيجامتها كالاطفال وجرت الي غرفتها هاربه 
&______________________& 
في منزل عاصم نعمان 
&_____________& 
في غرفه رغده .... 
....... 
كانت تتحدث بالهاتف مع معتز 
رغده:هربت انت وعاصم لبسها ي معتز 
معتز:انا محتاج فلوس ي رغده الفلوس الي معايا خلصت وعاصم قفل حسابي 
رغده:طيب طيب قابلني في الشقه بتاعتنا 
معتز:انتي ااي مبتزهقيش 
رغده:وحد يزهق منك بردو ي قلبي 
معتز:طيب ي رغده المهم تجيبي معاكي الفلوس 
&_________________________________&
في غرفه مكتب احمد نعمان ... 
...... 
دخلت رغده المكتب حيث كان احمد يعمل بعض الصفقات الخاصه به 
رغده:فين التوكيل بتاعي 
احمد:اما يطلق عاصم هاديهولك 
رغده:بس الاتفاق مكنش كدا 
احمد:انا الي اقول الاتفاق امته وازاي متنسيش نفسك ي رغده 
وبعدين انا وعدت يبقي هانفذ ولا عندك شك 
رغده:ابدا ابدا ي عمي خالص 
عن اذنك انا هاخرج 
احمد:تمام 
&__________________________________&
في غرفه نور ... 
......... 
كانت الفتاه فاقده الوعي 
جلب لها عاصم الملابس والبسها اياها ونادى علي فاطمه الخادمه 
عاصم:فاطمه 
فاطمه 
انتي ي زفته 
اتت له فاطمه مسرعه 
فاطمه:نعم ي بيه 
عاصم:هاتي للزفته دى دكتور 
وتركها عاصم وذهب 
في الغرفه ..... 
اقتربت فاطمه من نور تنظر الي وجهها الشاحب المليء بالكدمات 
فاطمه بغل : كنتي حته خدامه وخلتيهم يجروا وراكي 
لا وااي عاصم باشا اتجوزك 
خدتي حب عمرى ي بت الكلب 
طب وعهد الله لافضل وراكي واقضي عليكي زي ماساعدت معتز يغتصبك زمان 
هااخليهم يطردوكي بالملايه ي بت الكلب 
&______________________________& 
في شقه المعادى 
...... 
دخل معتز الشقه بصحبه مجهول 
معتز:ادخل استخبي زى كل مره واما اطفي النور اظهر 
مجهول:اوامرك ياباشا 
دخل المجهول واختبي بالداخل 
اعد معتز عصير الفراوله المحبب لرغده وانتظر مجيئها 
اتت رغده الي الشقه وهي تتخلص من ثيابها وتقترب من معتز محتضنه اياه وتقبله بحراره شديده وهو يتجاوب معها 
معتز: شوفي عملتلك اااي 
رغده:اممم 
العصير الي بعشقه 
التهمته رغده سريعا وحملها معتز الي الداخل 
معتز:هاطفي النور واجيلك 
رغده:بحبك قوووي 
اغلق معتز الانوار فظهر الرجل الاخر وهو يفعل المحرمات مع رغده وصوت اهاتها تعلو بالمكان 
اما معتز فكان بااخر الغرفه ينتظر غياب رغده عن الوعي وحين نامت ابتعد المجهول عنها 
ذهب معتز الي حقيبه رغده واخرج المال واعطاه للمجهول 
&_________________________________&
في شقه يونس 
....... 
كانت حور جالسه امام الماذون تمضي علي عقد قرانها 
ويونس ينظر اليها 
وحين انتهاء الزواج اخذ يونس عمه وتوجها الي غرفه المكتب 
في غرفه المكتب ... 
يونس:عمي زي مااتجوزت وحققتلك رغبتك ارجوك تحققلي طلبي وتسافر عشان تتعالج 
سعيد:حاضر ي اابني 
خلي بالك علي حور مش هاوصيك 
يونس:متقلقش 
حور امانه في رقبتي 
&_____________________________&
في غرفه نور ... 
كانت فاطمه بجوار الطبيب الذي كان ينظر بهيام واسي الي حاله نور 
الطبيب لفاطمه :ممكن كوبايه ميه 
فاطمه:من عنيا ي دكتور 
ابتسم لها الطبيب وتحدث الي نور فور خروج فاطمه 
الطبيب:صدقيني انا ممكن اساعدك واخلي الي عمل فيكي كدا يدخل السجن 
نور بااسي :دا جوزى وانا مقدرش اعمل فيه كدا 
تشكر ي دكتور 
الطبيب:دا الكارت بتاعي لو احتجتي حاجه في اي وقت صدقيني حاتلاقيني جمبك 
اتت فاطمه بكوب الماء 
الطبيب:دي فيتامينات لازم تاخدها 
عن اذنكم 
فاطمه:مع السلامه ي دكتور
اوصلت فاطمه الطبيب الي الاسفل وصعدت الي اعلا مسرعه الي نور 
فاطمه:مالك ي نور 
نور:انا اتدمرت ي فاطمه والي كان كان 
ولازم استحمل 
فاطمه:ربنا يكون في عونك
بس انتي قدرتي تحققي لنفسك العداله واتجوزتي واتسترتي 
انا اعمل اااي 
نور:كله من الكلب معتز 
ياريتنا مااشتغلنا هنا في البيت الملعون دا 
ياريتنا فضلنا في الحاره زي ماكنا ولا جينا هنا 
فاطمه:حاره اي بقي 
انتي بقيتي ست البيت 
نور: انا 
غلطانه 
&______________________________&
في منزل يونس 
............ 
دخل يونس غرفته فوجد حور بالغرفه 
يونس بغضب :يوووه 
انت مبتفهميش 
مش قلتلك انا مش هالمسك ولا هاجي جمبك 
حور:انا جيت عشان اشكرك علي موقفك الشهم مع بابا 
وكمان عشان اقولك ان بكرا لازم ارجع الكليه 
مش عشان اتحايل عليك تتم جوازى منك 
يونس:انتي في زفت كليه ااي 
حور:طب 
يونس:انا حاعمل اجراءات نقلك لهنا 
لان اسكندريه بعيده عليكي 
وننزل بكرا نشترى هدوم للكليه 
حور:تمام 
عن اذنك 
&______________________________&
  في غرفه نور 
......... 
دخل عاصم الغرفه فوجدها تصلي فاانتظرها حتي انتهت من صلاتها وتحدث عاصم لها 
عاصم:ازاي بتصلي وانتي جواكي الو*اخه دى كلها 
نور:الله يسامحك 
كانت ستذهب لكنه منعها 
عاصم:احكيلي 
اغتصبك ازاي........؟!
 &______________________&
اقتباس من الحلقه القادمه 
........ ......... 
نور:انا حامل 
عاصم بغضب:حامل من مين 
انطقي ي بت الكلب 
منه ولا مني 
انطقي 
اخذ يضربها بعنف حتي نزفت الدماء واجهضت 
يتبع..
لقراءة الفصل الرابع : رواية قضية اغتصاب الفصل الرابع
لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على (رواية قضية اغتصاب كاملة بقلم صابرينا)
reaction:

تعليقات