القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببته بالخطأ الفصل الثالث 3 بقلم دهب مبروك

 رواية أحببته بالخطأ الفصل الثالث 3 بقلم دهب مبروك

رواية أحببته بالخطأ البارت الثالث

رواية أحببته بالخطأ الفصل الثالث 3 بقلم دهب مبروك


رواية أحببته بالخطأ الجزء الثالث 

#أحببته_بالخطأ 
#البارت_التالت|٣|
_داليدا...  بصتلوها وجريت علي وحضنتوه وحشتني اووووي يحبيبي 
مسعد وعفاف بصلها بصدمه.... وليث استغرب اللي هي عملتوه ده و
_ ليث بدلها الحضن وبص لمسعد وعفاف اللي بيبصولها بحقد 
_ليث... شال داليدا من علي الارض وبقت في حضنوه 
_داليدا...  اتوترت جداً وخبت وشها في حضنوها 
_ليث... طالع علي السلالم اللي بطلعوه علي الدور التاني واتكلم... سعديه... يسعديه 
_سعديه.. نعم يبه 
_ليث ببرود... شوفيهم يشربوا اي علشان احنا عرايس جداد ومش فاضين وبصلهم لو حابين تتغدوا مفيش مانع استنوا معانا لحد الغدا وبصلهم بكره وطلع علي اوضه
_داليدا.... مستمتعه بكداا ومن جواها فرحانه 
__________________♡ 
_سعديه... تشربوا اي
_عفاف... مش عايزين نطفح حاجه احنا ماشين يلا يمسعد 
_مسعد.... يلا يعفاف 
وخرجوا من الفيله... وهما متغظين اوووي من معمله ليث ليهم وكل اللي حصل لهم من ساعه ما دخلوا الفيله 
_______________________♡ 
_ليث... علفكره انا في اوضتي دلوقتي فياريت تطلعي بقاا من حضني 
_داليدا... بتبص لليث ببطء 
_ليث... نزلها علي الارض  ...وقرب منها ممكن افهم ايه اللي حصل ده وفي نفسه... انا سمعت كل حاجه من الاول وعارف انك عملتي كداا علشان تغظيهم وتبيني اني بحبك 
_داليدا بتوتر...ا..اااااص... ل. 
_ليث... متخافيش واتكلمي حلوو 
_داليدا... بصت الناحيه التانيه واتكلمت بجمود شويه 
_اصل هما بيعمولوني وحش... فا انا عملت كداا علشان قولتلهم اننا بنحب بع و.. 
_ليث... انا سمعت كل حاجه اصلا يداليدا 
_داليدا... وهي بصه في الارض اسفه 
_ليث... علفكره انا جوزك برضوا يعني عادي تحضني و قرب منها وباسها.. وتبوسيني برضوا وغمز 
_داليدا... كانت واقفه ووشها احمر ومتوتره جدا وسكت من الكسوف وفضلت واقفه مكانها 
_ليث.... احممم اتحركي من هنا وروحي اوضتك هما مشيوا ومفتكرش انهم هيكون موجودين بعد اللي قولت ليهم 
_داليدا.... هزت راسها بمعني مشي ونزلت علي اوضتها 
_ليث.... ضحكت بصوت عالي علي منظرها وكشر لما افتكرك اي سبب جوزوه منها 
_____________________♡ 
فلاش باااااااك...." 
_شاب... واقف بيعكس بنت ماشيه 
_مسعد... بصلوه وقرب منوه... لو بتحب البنات اوووي كداا فا انا بنتي صاروخ والله ايه رايك تشوفها و...
_ليث... واقف بيعمل مكالمه شغل فا سمع اللي مسعد بيقولوه انصدم وفي نفسها هو الراجل ده اتجنن ايه اللي بيقولوه ده ازاي بيفكر يبع بنتوه كدااا فقطع سرحانه 
_مسعد... وتديني مليون جنيه لاني متاكد انها هتعجبك وفتح فونه وفتح الاستوديو وطلع صوره لداليدا... اهي اي رايك 
_الشاب... مسك الفون وبيبصلها بصات وحشه وجي يتكلم 
_ليث... ادخل انا سمعت الحوار كلوو وهديك ٢ مليون جنيه الضعف 
_مسعد... قرب من ليث... وانا موافق 
_ليث... عنوانك وهجي اطلب ايديها وهتجوزها 
_مسعد... تت اي..  تتجوزها ده انا بيعهالك 
_ليث... انت اي... هل انت اب بجد متاكد انك اب.. انا هجي اطلب ايديها بليل وهي هتوافق غضب او براضها وفلوسك هتكون جهزه والبنت هتجوزها علي سنه الله ورسوله
_الشاب... مشي ومهتمش انوا يعرف الموضوع بعد ما عرف ان مسعد موافق 
_مسعد... والله وهستفاد من وراكي بحاجه هبقاا مليونير بسبب يداليدا يوش الفقر انتي 
_ليث... ضربوه بوكس جامد اوووي لانوه ادايق من كلاموه وقال هتات عنوان بيتك يرجل يو**** 
_مسعد... بابتسامه.. كلوو يهون علشان ال٢ مليون وادالوه العنوان 
_ليث... بصلوه بقرق واستحقار وركب عربيتوه.. وبيبص لمسعد اللي واقف مبتسم..  ياها هو في اب كداا كل ده علشان الفلوس يلعن ابو الفلوس اللي تعمل كداا يتراا البنت دي بيعملوها ازاي..  معقول ديه تكون بنتوه وده يكون اب اصلا واتحرك بعربيتوه 
_مسعد... مشي وروح البيت 
_جي الليل وليث جي هو والمأذون وحصل اللي عرفتوه 
بااااك 
________________________♡
ليث....يها يداليدا لو تعرفي حقيقتهم انا بجد مستغربهم اوووي ههههه طب ما انا اهل اهممم بقلهم ٥ شهور ميعرفوش عني حاجه وضحك بوجع وغير هدومه ونام 
________________________♡ 
_ايوووه يعني هو متحوزه بس مش بيحبها... تمام اوووي كدااا... اممم صورتها هتوصلي واتس لا ده انت شايف شغلك حلووو اوووي 
:خدامك يهانم 
_اخلص اللي اعملوه في بس وليك عندي حلاوه كبيره اووي 
:تمام اي جديد هبلغك بي 
_تمام وقفلت 
_ياها يليث مكانها ده انا اللي هخده بكرهك بس هخدوه لانك عملت معايا اللي ميتعملش واهلي مفكرني ميته اصلا بسببك... بس الحقيقه تبان وارحلهم وانا رافعه راسي لفوق... لفوق اووووي يليث بيه 
_________________________♡ 
_عند داليدا....."
قاعدها في اوضتها وكلماتك اهلها ليها بتترد في ودنها
_انتي زباله ومعفنه اخنا بنكرهك اصلا...، لو ربنا ميحسبنيش علي قتلك كنت قتلك من زمان...، ده انت عره اخاف امشي معاك تعريني...، يبعت التلفونات يصيعه، ده انت مكروه من الكل حتي اخوات وانا وابوكي هنمل قلبوهم بالكره من نحيتك 
_داليدا...   باااااااااس انتوا مش سايبني في حالي حتي بعد ما بعدت عنكم اااااااااه علي وجع قلبك يداليدا... انا بكرهك اووووي يمامااا وانت يبابا بكرهك بكرهكمممم كلكم كلكم عايزين توحعوني..   كلكم بتكرهوناااااي...  هو انا وحشه....  انا ليه محروه كداااااا وفضلت تكسر في كل حاجه حوليها وتضرخ 
_ليث...  قلق من صوت الصريخ ده ونزل
_لقي الخدامين واقفين قدام اوضه داليدا ومش راضيه تفتح وهما بيخبطوا 
_ليث...  قرب من  الباب وفضل يكسر في لحد ما اتفتح...  اول ما الباب اتفتح 
_ليث..   دخل الاوضه وبيبص علي داليدا وشهق جامد...   وقرب من داليدا اللي مرميه علي الارض وبيحركها بضعف 
_ليث...  داليدا...  داليدا... 
_ليث...  شلها وجري بيها علي المستشفي 
__________________♡
في المستشفي...
_ليث... ها يدكتور بقيت كويسه 
_الدكتور... للاسف يليث بيه المريضه.....
______________________♡ 

reaction:

تعليقات