رواية عشقت صعيدي الفصل الثاني 2 بقلم ندى حمادة

 رواية عشقت صعيدي الفصل الثاني 2 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل الثاني 2 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل الثاني 2 بقلم ندى حمادة


ندى قالت نعم لي ان شاء الله اخد اذن الاستاذ ده وبتاع اي اصلا 🙄شريف لان ادم هنا هو الكبير من بعد ابوه عشان كده لازم تاخدي رأيو ندي بعند لاطبعا هو مش ابويا ولا اخويا ولا حد من اهلى ولا حد جوزي هو كبير علي نفسو مش عليا انا 
ادم اديق جدا من كلامنا واتمنى يقوم يقتها حالا وفعلا اتعصب جدا وندى خافت واستخبت ورى عمها. وبعدين نور اخت ادم قالت انا هروح معاها بعد إذنك ي ادم وهو وافق وهما خارجين ندى بصت لادم بطريقه مضحكه ومشيت وهو اتعصب جدا وخرج هو كمان يركب الخيل وندى كانت ماشيه وفرحانه جدا من البلد والحاجات الجديده الا بتتفرج عليها وفجاه ندى تاهت من نور وكانت خايفه نور رجعت البيت وقالت انها مش عارفه ندى راحت فين 
شريف ازاي ندى ممكن يجرالها حاجه وكان خايف جدا كلمو ادم يدور عليها وفعلا طار بالخيل يدور عليها وشاف ناس بيديقو ندي جري بالخيل جامد وشال ندى من وسطهم 
الله عبالنا😂🤭نكمل
ندى من الخوف فضلت مغمضه عيونها وهو مدايق عايز يشوف لون عيونها تاني زعقلها جامد وندي خافت وفتحت وهو تاه في عيونها وكان مساك ندى بايد والحصان بإيد ولما تاه في عيون ندى مركزش مع الطريق ولا الحصان ووقعو علي الارض😂😂😂🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️يفضيحه كبير البلد وقع🤭😂🙆🏻‍♀️نكمل وقعو وهي كانت تحت وهو فوق وفضلوا بصين في عيون بعض كتير اوي لحد اما فاقو علي صوت الغفير ادم اتعصب جدا
ادم انتي ازاي تسيبي نور ممكن كان جرالك حاجه انتي مجنونه 
ندى اتعصبت جدا انت الا حيوان ومش بتفهم ووقعتني فالارض وبهدلت هدومي انت مش بتفهم ادم اتجنن وكان هيضربها بس هي طلعت تجري من الخوف وهو بيجري وراها والمنظر كان هيلك من الضحك والناس لاول مرة يشوفو الصقر بالشكل ده وان في بنت تعمل كده معاه ندى فضلت تجري لحد مشافت البيت وصلت بسرعه وادم ورها
ندى خبوني بسرعه في حيوان بيجري ورايا
امجد حيوان مين ده وانا اموتو تعالى وريني 
ندى يعني انت ي امجد هتموت الحيوان ده اكيد طبعا هو فين بس وريني الحيوان فين
ندى وراك 
امجد اي فين دبجد ورايا فين😲
ندي وقعت من الضحك
ادم يعني انا حيوان هااا وانت ي بطل هتموتني 
امجد ولله العظيم لا انا اقدر ي كبير خليها عليك المرة دي ونبي 🥺
ندى بتضحك اكتر من منظر امجد 
ندى يعني قلبت قطه 😂🙆🏻‍♀️
امجد انا راضي قطه قطه انتي مالك ي ست
ادم ساب امجد وراح عند ندى وهي طلعت تجري علي الاوضه وقفلت الباب بالمفتاح وبتضحك😂🙆🏻‍♀️
ادم متعصب جدا جدا جدا لو مسكت ندى هقتلها في ايدي سبها ودخل الاوضه بتعتو وبيفكر يعمل اي فيها 
ندى بتفكير هعمل فيك اي لازم اخليك تقول حقي برقبتي😉
وقت الغده في اوضه ندى الخدامه ي ست هانم اتفضلي الاكل جاهز ندى حاضر نازله 
ادم نازل شاف ندى بصت عليه بضحك ونزلت قبلو من علي السلم وادم اديق جدا من لبسها او غيران كانت ندى لبسه بنطلون ديق جدا وتيشرت قصير ابيض ولكنه كان جميل جدا عليها وكانت لبسه تربونه علي شعرها لانها محجبه
ادم انبهر بجمالها واديق ان حد هيشوفها كده 
ماهر فضلت يبص علي ندى وعينو عليها طول الوقت وده دايق ادم جدا لدرجه انو كسر الكبايه 
ماهر مع نفسه ياه ي ندى انتي جامده اوي وهتكوني من نصيبي لازم اوقعك وتكوني تحت ايدي انا وبس 
ادم آيه البس ده إحترامي نفسك ومتلبسيش البس ده تاني فاهمه
ندى وانت مالك خليك في حالك وابعد عني ومتتدخلش في حياتي انا حرة البس الا انا عايزه قام راح عندها ومسكها من ايديها جامده 
شريف ادم انت اتجننت ازاي تعمل كده سيب البنت 
ادم بعند لا لازم اربيها 
الكبير زعق اهدو شويه مينفعش كده شريف اهدأ البت دي لازم تتعلم وتتربى صح مينفعش ترد علي حد وكمان بسبب لبسها ده 
شريف ازاي الكلام ده
الكبير متخفش انا عارف انا بقولك اي
ادم خد ندى وطلع فوق داخلها الاوضه ووقعت ندى علي الارض
ندى انت حيوان ومبفهمش فعلا ومبتعرفش تتعامل مع البنات لانك حيوان وبس 
ادم ضرب ندى بالقلم ولزقها فالحيطه ومكنش بينهم اي مسافه خالص 
ندى بتاخد نفسها بالعافية ومش قادره تتكلم ومتوترة من قربو كده 
ادم أتوتر من قربو من ندى بس مبسوط وتاه في عيونها وفجاه .باس ادم ندى وهي فضلت تقوام بس معرفتش لان ادم اقوى منها 
الباب اتفتحت والصدمه انتو بتعملوا اي
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-