القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشقت صعيدي الفصل السابع والعشرون 27 بقلم ندى حمادة

 رواية عشقت صعيدي الفصل السابع والعشرون 27 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل السابع والعشرون 27 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل السابع والعشرون 27 بقلم ندى حمادة

حمد بيتكلم بجديه يبقى كده تمام انتي شكرا جدا ليكي احنا مش عارفين من غيرك كنا عملنا اي بجد شكرا جدا جدا انتي وفرتي علينا شغل كتير اوي
فاطمه بسكوف العفو علي اي بس ده واجبي لان ندى بالنبسه ليا اكتر من اخت وهي انسانه طيبه اوي 
احمد ولله انتي الا طيبه اوي 
فاطمه شكرا جدا
احمد العفو فرصه سعيدا لو احتجتي اي حاجه كلميني 
فاطمه شكرا
.......
عند محمد ولد ندى
محمد بحزن انتي آيه الا جابك هنا 
سهام تبقى مرات محمد التانيه وهي انسانه زباله جدا وكل همها الفلوس 
سهام جيت اطمن علي جوزي انت مش جوزاي ولا اي ي محمد بيه
محمد بكرهك امشي من هنا يلا 
سهام مش قبل متعمل الا انا عايزه
محمد عايزه اي 
سهام بغل تكتبلي كل املاكك 
محمد يصدمه آيه انتي بتقولي اي
سهام انت ممكن تموت وبنتك تصعب عليك وانت مسكتها الشركه صح مش هسيبك تديها كل حاجه ي محمد دي كلها الفلوس بتعتي انا 
محمد انتي مجنونه فلوس اي دي فلوسي انا الا عملتها 
سهام بنتك متجوزه واحد غني ومعاه فلوس كتير ومش محتاجك فلوسك انا عايزه الفلوس دي 
محمد لا مش هتاخدي حاجه 
سهام لا ي محمد لو هقتلك فاهم مش هسيبك تديها كل الفلوس 
محمد امشي اطلعي برة 
سهام بغل ماشي ي محمد بس بردو مش هسيبك ي محمد وهعرفك انا مين 
محمد ماشي غوري في داهيه 
سهام بغل مشيت 
محمد بحزن سامحيني ي رب علي كل حاجه عملتها انا عارف اني غلطان بس انا ندمان ي ربي سامحنى 
.......
ادم وحشتني اوي بجد اصحى بقى نفسي أشوفك وحشاني انتي نايمه بقالك كتير اوي ي ندى عايزه اشوف عيونك اجمل عيون فالدنيا
تليفون ادم رن 
ادم مين 
الشخص ...
ادم طيب جي 
ادم بص علي ندى علي فكرة وحشتني جدا شويه بس هعمل حاجه كده واجيلك  
مشي ادم 
.......
ادم نعم عايز مني اي 
محمد بحزن ادم اسمعنى 
ادم اسمع اي مش قادر اصدق انك عملت كده في بنتك 
محمد بحزن عشان خاطري انا قلبي وجعني اوي ومش قادر استحمل اسمعنى للآخر 
ادم نعم 
محمد انا عايز اكتب لندى بنتي كل حاجه 
ادم اشمعنا 
محمد تغفير عن زنبي ي ادم 
ادم وعايز مني 
محمد سهام مراتي هددتني بالقتل لو مخدتش كل فلوسي 
ادم كمل 
محمد مش هقدر اثق في اي حد ي ادم لان سهام شرنيه وممكن تجيب محامي تبعها يضحك عليا عايز اصحح غلطتي ي ادم أرجوك ساعدني 
ادم طيب وولادك الباقين 
محمد ندى طيبه وجدعه وهتحافظ علي الفلوس وهتساعد اخواتها وكمان انا هكتبلهم بردو 
ادم تمام هكلم المحامي بتاعي 
محمد تمام 
ادم كلم المحامي وجه 
المحامي طيب ي محمد بيه قول وصيتك 
محمد بحزن حكا وصيتو 
ان ندى تدير كل حاجه فالشركه وتبقى المالكه لكل حاجه بعدي 
وأخواتها كل واحد ليه نصيب 
المحامي خلص ومحمد مضى وسجلو الوصيه فالشهر العقاري 
ادم راح المستشفى عند ندى 
ادم غير هدومو وخد ندى في حضنو ونام بعد فترة ادم حس بحركه بسيطه فتح عيونو وكانت المفاجاه لما شاف جمال عيونها وفضل كتير بصص عليها ادم بزهول معقول ندى ده بجد انتي صحيتي ندى بجد 
ندى بهدوا هزت راسها بامممم 
ادم شدها لحضنو جامد ومش مصدق انها صحيت 
ندى بصوت باين عليه التعب 
ندى ادم عايزه انام في حضنك وحشني اوي
ادم انتي كلك علي بعضك وحشاني بجد قرب منها وباسها وخدها لحضنو ونامو الاتنين وادم كان في قمه سعادتو ان ندى فاقت 
تاني يوم الصبح ادم صحى علي صوت شريف 
شريف بضحك صحى النوم ي عم انت الله انت نايم في بيتكم
ادم قام بسرعه بص حاوليه لقي ندى بتضحك شدها لحضنو بتملك الحمدلله ربنا كرمني  وفرح قلبي برجوعك ليا ي حبيبتي
ندى بفرحه انا مبسوطة اوي اني معاك 
ادم مش اكتر مني ي ندى انتي مش عارفه انتي اي بالنسبة ليا ي حبيبتي بجد فراقك صعب عليا اوي انتي مش عارفه انا كنت عامل ازاي في غيابك وجعني اوي خليكي معايا ارجوكي اوعي تسبيني ي ندى انا بحبك اوي بجد ربنا يعلم بحبك ازاي انت كل حياتي 
ندى بحب انا كمان ي ادم انت دنيتي كلها ونور عيني بحبك ي ادم بجد بحبك 
شريف وفاطمه واحمد واقفين يضحكوا 
احمد ممكن ي عمو شريف نعزف علي اوتار الحب 😉😂
شريف جهز العود ي بني 
فاطمه وانا هشجع 😂
احمد وانا هتحزم وارقص😂💃🏻
ندى بكسوف وضحك انتو هنا من ايمته
شريف من زمان اوي😂
ادم بغيظ طيب مش اطمنتو يلا بقى اطلعو برة عايزه اعد مع مراتي 
شريف لا دي ندى وحشاني خالص 
فاطمه اه جدا جدا
احمد وانت وحشتني ي دومي خالص
ادم دومي دي ندى مبتقولش دومي 
فاطمه مش باين انك ظابط خالص اخرك تشتغل في حضانه 😂😂😂
ادم 😂😂😂يعيني جبهتك راحت المريخ 
احمد طيب هروح اشتري غيرها واجاي 
فاطمه اي دي 
احمد جبهتي الا طيرتيها ي اختى🙊😂
فاطمه بضحك مش قادرة ولله كده كتير 
احمد يلا علي الله يطمر وتقولي الود قمر وعسل وحلو ودمو خفيف وتيجي تطلبي ايدي 🙊🙊🌚😂
فاطمه ماتت من الضحك وندى وادم وشريف يخربيت الضحك ربنا يسامحك انت مينفعش كنت تدخل شرطه ولله 
احمد يوه بقى ي ابني انا جامد اوي
ادم عارف عارف 
طيب يلا من هنا ي بابا منك ليه 
احمد لي ي دومي عايزني امشي لي ها اسيب البت الغلبان دي معاك لا 
ندى قطعت كلامو سيبني معاه
ادم وفاطمة وشريف وقعو من الضحك 
احمد انا لازم أستأذن لان جبهتي لتاني مرة طارت  انا وريا شغل كتير عشان كده مطر امشي 
فاطمه وانا كمان همشي 
شريف وانا كمان 
ادم يلا مع السلامه 
مشيو وهما بيضحكو 
ندى بتضحك جامد اوي
ادم وحشتني ضحكت ي قمري 
ندى بكسوف وانت كمان
ادم يلا بقى قومي بالسلامه ي روحي عشان في مفاجآت كتير
ندى بجد اي فرحني
ادم لا دي مفاجآت 
ندى ماشي 
ادم وحشتني 
ندى ضحكت بكسوف 
ادم
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن والعشرون : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
reaction:

تعليقات