القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق الفارس الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم أحلام تامر

 رواية عشق الفارس الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم أحلام تامر

رواية عشق الفارس الجزء الثالث والعشرون 23 بقلم أحلام تامر

رواية عشق الفارس الحلقة الثالثة والعشرون 23 بقلم أحلام تامر

رواية عشق الفارس الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم أحلام تامر

رواية عشق الفارس الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم أحلام تامر

فارس فضل يض*رب ف عبدالله انت محرمتش من المره الأولى ي واط*ي ي وس*خ هه.. جاي لمراتي تاني ليه وفضل بضرب فيه
ريماس ببكاء خلاص والنبي سيبو عشان خاطري.
فارس مكانش مركز مع اي حاجه حواليه
جه اياد وجودي واياد جري علي فارس فيه اي وحاول يبعد فارس بس للاسف معرفش بص اياد لريماس لقاها بتعيط راح لها جري واخدها ف حضنو ششششش اهدي يروح قلبي
ريماس ببكاء ك كان عايز يخط*فني وفضلت تعيط
اياد بعد عنها وراح ناحيه فارس وحاول يبعده تاني بس مفيش فايده قام اياد بكل قوته مسك ايد فارس وبغضب لفارس ابعد بقي اي محدش بقي قادر عليك
فارس كان عمال ينهج من كتر الضرب والله َهسيبو نا غلطان لما سيبته سليم المره اللي فاتت
عبدالله كان تعبان بس اتمالك وقال بكل برود مش هتقدر تعملي حاجه عارف لييه.. عشان حبي لريماس مقويني عليك.
فارس لسه هيقرب من عبدالله اياد منعو ابعد بقي اي كل حياتك عنف كل مره تضرب حد
فارس بغشب انت مش سامعه بيقول اي
اياد منا عايز مصلحتك ي غبي
فارس انت اتجننت.. ده حاول يخطف ريماس اللي بتقول عليها اختك
اياد بمرح منا عارف.. وعشان انت تعبت من ضربو فانا هكمل عليه بقي مش كل مره انت اللي تضرب
فارس خد راحتك ي برنس
اياد شال عبدالله زي الشوال وقال وهو خارج نا هفهمو براحه بس مش هنا ف مكان هادي شويه 😂.
فارس ورينا مهاراتك.. سلام
فارس راح ناحيه ريماس وقعد قصادها  ومسح دموعها.. انتي كويسه
اومات ريماس بنعم
فارس قرب من ريماس اوي وراح. حضنها وريماس كمان بادلته الحضن لانها كانت فعلا محتاجه الحضن ده.. الحضن اللي بيحسسها بالامان.
جودي بغلاسه نا ممكن اخرج ع فكره
ريماس بعدت عن فارس باحراج
فارس ف سره الله يحرقك ي جودي الكلب.
ريماس بصت لجودي ممكن تساعديني انام ع السرير
فارس برفعه حاجب كيس بطيخ واقف نا.. وراح شال ريماس َحطها ع السرير
قعد فارس شويه معاها  جودي برضو
فارس بص لريماس مش ناويه تفكي الحصار ده
ريماس لا
فارس بحزن مصطنع حرام عليكي ليه تعملي فيا كده ده نا ف بعدك جسد من غير روح
جودي كانت ماسكه نفسها بالعافية من الضحك لانها هيه وفارس كانو عاشقين للتمثيل واتمنت ريماس تدخل عليها التمثليه دي
فارس والله ف بعدك بتعذب حرام عليكي يشيخه منك لله
ريماس والله انت جاي تصالحني ولا تدعي عليا.
فارس مهو انتي بتخرجي الواحد عن شعورو
ريماس طب وفر محاولاتك الفاشله دي مش هفكر اسامح الا بعد كام يوم كده
فارس هتفكري!!.. لا والله كتر خيرك تعبينك معانا..
*********
عند ناصر انصدم اما عرف ان صلاح هو السبب ف حادثة بنتو ورفع دعوه محاوله شروع ف القتل وتم القبض علي صلاح
ف غرفه التحقيقات اعترف صلاح ان فيه حد سلطو يعمل كده وبعد تعذيب اعترف انها اختو فوزيه.
ناصر انصدم فوزيه ازاي.. طب ليه
خالد اهدي ي ناصر احنا حاليا هنقبض عليها
ناصر عايزها تتحكم مش اقل من 3 سنين
خالد بس دي...
ناصر قاطعه.. طليقتي ي خالد طليقتي.. يعني خلاص مليش دعوه بيها وهيه حاولت تقتل روحي مش بنتي ولازم تتعاقب
خالد طيب روح انت لريماس اطمن عليها ونا ههتم بالباقي..
********
ف المساء الكل كلن متجمع ناصر وخالد واياد وجودي وفارس وانتصار واهل جودي
بعد السلامات وكده
ريماس بابا نا عايزه اخرج
ناصر بس انتي لسه متحسنتيش
ريماس لا نا كويسه الحمد لله بس نا مبحبش قاعده المستشفى دي
فارس خلاص يعمي نسيبها ع راحتها ولو ع التعب نجبلها ممرضه تهتم بعلاجهاا ونوفر لها الازم
ريماس لا مش هحتاج حاجه نا بس اخرج من هنا وعايزه اقلع القرف ده وكانت بتبص علي الجبس
فارس هبعت اجيب السواق يروحنا الاول وبعدين نشوف حكايه الجبس دي
ريماس بس نا مش هروح معاك
فارس كان متوقع انها تعاند وتقول كده.. ماشي ي حبيبتي عايزه تروحي فين
ريماس بيت بابا
فارس حاول يتمالك نفسو وقال بكل هدوء مصطنع.. معنديش مشكله عندنا وعند عمي واحد
ريماس استريحت ان خلاص كده هتعرف تسافر من غير ما حد بعرف.. بس سمعت فارس بيقول
فارس عمي هو فيه سرير زياده عندكو
ريماس بتلقائيه نعااام.. لا معندناش
الكل بص لريماس باستغراب..
ريماس بهزر علفكره 😅👀
بعد شويه الكل مشي ما عدا فارس واياد وناصر
عملو اذن خروج لريماس وبالفعل خرجت من المستشفى.
وصلو بيت ناصر فارس جه يشيل ريماس عشان يدخلها البيت
ريماس لا اخويا اللي يشيلني
فارس هو انتو كل شويه اخويا واختي فيه اي لحقتو تتعودو ع بعض ازاي
اياد جه الدم بيحن يابا.. ويع كده عشان اشيل اختيييي
فارس الصبر ي رب هيه جوازه باينه من اولها.
اياد طلع بريماس.. ريماس بصوت منخفض اي الأخبار.
أياد نا جهزت كل حاجه شنطتك وحاجاتي وكل حاجه فاضل بس موافقه بابا ونا هعرف ماما برضو ونتكل ع الله
ريماس اشطاا
اياد بحزن مش ناويه تسمعي من ماما
ريماس عايزه اروق كده وافكر ف كل حاجه اهدي بس وربنا يسهل
فارس جه انتو بتتكلمو ف اي
اياد وانت مالك اخ واخته بيتكلمو بتتحشر ليه
فارس اقسم بالله انت بتختبر صبري وكلو هيطلع ع عينك
جودي رنت ع فارس.. فارس قام يتكلم ف البلكونه
جودي بعد الاطمئنان عليهم.. ال صحيح ي فارس انت هتسافر
فارس باستغراب لا ليه
جودي طب اياد هيسافر
فارس برضو لا
جودي اصل اياد كان بيتكلم قدامي انو حجز طياره وحاجه زي كده  بس مرضيش يقولي عشان الموضوع سر فقولت اعرف منك وانت عارف بقى الفضول بيعمل اي
فارس يخربيت الفضول اللي هيموتك ف يوم ده
جودي نينينينينينيني.. يلل سلام خدت اكتر من وقتك وقفلت السكه
فارس هو في اي الكل قالب معايا ليه
بس اي موضوع الطياره ده وليه اياد محكاش ليا.. اكيد فيه حاجه لارم اعرفها
ريماس كانت ف اوضتها َخلت اياد ينادي ع ناصر
ناصر جه خبر ي حبيبتي في لي
ريماس بابا نا عايزه منك طلب
ناصر عيوني
ريماس نا عايزه اسافر اغير جو.. ارجوك قبل ما تعترض اسمعني نا بجد نفسيتي تعبانه عايزه ابعد شويه عن الكل وافكر بهدوء
ناصر نا مستحيل اسيبك تخرجي لوحدك
ريماس لا مش هكون لوحدي اياد جاي معانا
ناصر بحزن وهتسيبيني لوحدي
ريماس بابا عشان خاطري افهمني نا فعلا محتاجه اغير جو
ناصر بحب ماشي ي حبيتي بس بشرط
ريماس هاا
ناصر 3 او4 ايام باكتيرر
ريماس حاضر
ناصر ها هتروحي فين
ريماس نيو يورك
ناصر اييه مره وحده
ريماس عشان خاطري وافق والنبي
وجودك مع اخوكي مطمني خلاص روحو ي حبايبي
ريماس حضنت ناصر بحب ربنا يخليك ليا يا احسن بابا ف الدنيا
غافلين عن تلك الاعين التي تراقبهم بكل حزن وغضب وغيره
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع والعشرون : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
reaction:

تعليقات