القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببت أبن عمي الجزء الثالث والعشرون 23 بقلم ملك منصور

   رواية أحببت أبن عمي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم ملك منصور

رواية أحببت أبن عمي الجزء الثالث والعشرون 23 بقلم ملك منصور

رواية أحببت أبن عمي الحلقة الثالثة والعشرون 23 بقلم ملك منصور

رواية أحببت أبن عمي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم ملك منصور

رواية أحببت أبن عمي الجزء الثالث والعشرون 23 بقلم ملك منصور

بعد يومين
فى الفجر
أميرة: حبيبي
سيف بنعاس: امممم
أميرة:قوم روح انت بقالك يومين قاعد هنا روح نام
سيف: لأ ياحبيبتى انا هافضل قاعد معاكى ولا انتى مدايقة من قعادى
أميرة: لأ طبعاً
أميرة:طب بص تعالى اقعد جنبى هنا عشان شكلك تعبان
سيف بخبث:انتى عايزانى انام جنبك ليه...ها
أميرة:ليه يعنى عادى ... مافيش حاجه
سيف: خلاص خلاص مالك اتوترتى كدة ليه
أميرة: سيف حد قالك انك رخم
(قام قعد جنبى وحضنى:)
سيف:يااااااه ده كتشير
أميرة بتوتر:سيف أبعد مينفعش كده احنا فى المستشفى
سيف حضنها اكتر وقال:وفيها ايه مراتشى وانا حر فيها
أميرة: سيييف
سيف:ايه هاتضربينى........تعرفى انك جمر 
أميرة: مالك ياحبيبى انت سخن اجيب الدكتور
سيف بحب: تؤتؤ انا مش تعبان بس بمجرد قربك ليا ده بينسينى هموم الدنيا ومشاكلى انا لو اطول اشيلك جوة قلبى اعملها.......انا لو لفيت الدنيا دى كلها مش هلاقى زيك
أميرة بشهقة:يعنى لفيت ياولا .....اه ياوجه البرص
سيف بعصبية:يعنى انتى سايبة اللى بقوله وماسكة فى دى وعمال اقول لو اطول اشيلك جوة قلبى كنت عملتها وانتى دواية وعلاجى وحبى..... ياشيخة حسبي الله ونعم الوكيل فيكى
أميرة: اهدى يا حبيبي لحسن يطقلك عرق تروح فيها
سيف بغضب:انا هاروح اشوف الدكتور وارجع اقبل مارتكب جنايا
أميرة بضحك:ماشى
بعد شويه
(دخل عليا دكتور شكله غريب جداً بصراحه انا خفت منه:)
أميرة:خير يا دكتور فى حاجة
الدكتور:ششششش
(وأخد مخدة وحطها على وشى وبيحاول يكتم نفسى:)
أميرة بخوف:اممممممم.......اممممممم(بصوت ياجماعه بص هو كاتم نفسى تخيلوا تخيلوا)
دخلت علينا الممرضه
الممرضه بخوف: انت بتعمل ايه يا دكتور
اول ما شافها جرى
مسكته وفضلت تصرخ
الممرضه بصريخ:الحقوووووونى.... الحقوووووونى..... الحقوووووونى
اول لما لاقها بتصرخ زقها ووقعت وقامت تجرى وتصرخ
سيف بخضة:ايه ده إيه صوت الصريخ ده
الدكتور:مش عارف
الدكتور:هبة يا هبة(هبة دى الممرضه اللى كانت بتصرخ)
الدكتور:فى ايه
هبة بخوف:ال ال حالة الحالة.....ياااا دكتور الحالة
الدكتور بقلق:اهدى وفهمينى حالة إيه
هبة: الحالة اللى فى غرفة ٦٠٤ 
سيف بخضة:ايه أميرة....مسكها من دراعها.... أميرة مالها انطقى
هبة:دخلت عليها عشان اديلها الحقنة لقيت فى حد بيحاول يخنقها صوت جرى وزقنى
سيف بخضة:ايه أميييييرة 
(وطلع يجرى هو الدكتور والممرضين:)
سيف بخوف: أميرة... أميرة فوقى يا أميرة فوقى
الدكتور:لو سمحت مينفعش كده أخرج استنى برة
سيف بقلق: حاضر حاضر
(الدكتور مسك ايدى وحس النبض ولقاه وقف:)
الدكتور بعصبية: هاتوا جهاز الصدمات الكهربائية بسرررررعة
هبة: اتفضل
(جرب مرة واتنين وتلاتة وفى الآخر فوقت:) 
الدكتور بارتياح: الحمد لله....هبة
هبة: أيوة يا دكتور
الدكتور:بلغى البوليس فوراً
هبة: حاضر
سيف: قوليلي أميرة بخير
هبة:اه يا فندم حضرتك تقدر تشوفها دلوقتى
سيف بارتياح: الحمد لله..... الحمدلله..... الحمدلله يارب
بعد شويه وصل البوليس
الدكتور: أهلاً يا فندم انا الدكتور عصام مدير المستشفى
الظابط: تشرفنا...انا عايز اعرف ايه اللى حصل
عصام:اتفضل معايا يافندم فى المكتب
الظابط: حاضر
عصام:تعالى معانا ياهبة
هبة: حاضر يا دكتور
الظابط:ها ايه اللى حصل
هبة:هاقول لحضرتك......وحكتله على كل حاجة
الظابط:امممم....طيب تقدرى توصفيلى شكله
هبة:اه اه طبعاً يا فندم
الظابط: اتفضلى
هبة:هو طويل واسمرانى واقرع
الظابط: ماشى......فى كاميرات هنا فى المستشفى
عصام:اه يافندم اتفضل
الظابط:ماشى انا عايز الممر اللى فيه غرفة المريضة
الدكتور:اهو
هبة:هو ده يافندم
الظابط:متأكدة
هبة:اه يافندم متأكدة هو ده اللى حاول يقتل المدام 
الظابط: فى كاميرات برة المستشفى
الدكتور:اهى يافندم
(لقى فى عربية سودة مستنية الراجل ركب ومشيت)
الظابط:ماشى شكراً انا هاعرف اجيبه
الدكتور:ماشى
يتبع..
لقراءة الفصل الرابع والعشرون : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
reaction:

تعليقات