القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أميرة الرعد الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ندا الشرقاوي

 رواية أميرة الرعد الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ندا الشرقاوي

رواية أميرة الرعد البارت الثاني والعشرون 

رواية أميرة الرعد الجزء الثاني والعشرون 

رواية أميرة الرعد الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ندا الشرقاوي


رواية أميرة الرعد الحلقة الثانية والعشرون

البارت الثاني والعشرون من اميره الرعد
صلوا على الحبيب المصطفى
في الطيارة 
ياسمين بفرحه /اخيرا 
أكرم /مبسوطة 
ياسمين /كتير كتير 
أكرم وهو يحضنها /يارب ديما 
ياسمين بخجل /أكرم 
أكرم /مراتي وانا حر 
المضيفه /اتفضل يافندم 
أكرم /ميرسي ومد ايده ياخد القهوه 
غادرت المضيفه 
أكرم بستغراب/مالك اي اللي حصل 
ياسمين بغضب /هيا بتبصلك كده ليه  وأكملت بعصبيه انت تعرفها يااكرم 
أكرم /تعالي ياياسمين والله ما اعرفها 
ياسمين بصتله /بجد 
أكرم يقبل يداها/اه ياروحي  ياله استعدي بقا علشان قربنا 
ياسمين بابتسامه جذابه /اوك 
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
.... /اميره
بصت اميره بعد ما سمعت اسمها وكانت وفاء
اميره بصدمه /مامي
وفاء بصدمه اخري /احمد احمد
وقعت فاقده الوعي
جريت اميره عليها وبدأت تفوقها ودخلوا جوا 
وفاء ببكاء /اميره انا.... 
اميره بثبات /انتي اي يا فاء هانم 
وفاء /سامحيني 
اميره بصوت جمهوري/اسامحك اسامحك على اي ولا اي علي انك كرهتيني في عمي ولا انك سبتيني اواتجوزتي ولا انك كنتي بتخوني ابويا ولا اسامحك علي اي ولا اي علي انك روحتي اتجوزتي واحد أصغر منك ب12 سنين ولا انك فهمتيني اني اتجوز رعد علشان الميراث وان عمي هتطردنا من البيت لو متجوزتش بس انتي كنتي عاوزه كده علشان تبعدي عندي ومتشليش حملي بس لا اميره العيله البريئه الطيبه مش هتفضل كده وقالت بقوه انا اميره المنشاوي ومفيش حاجه هترجعني للماضي فاكره الماضي ياوفاء هانم راجعه ليه هاااا قوليلي اوعي تقولي انك رجعتي لعقلك وعاوزه المغفره ربنا اللي بيغفر مش انا والله ابعدي عندي وعني بابي انا لما صدقت انو رجع ليا تاني 
الجميع اتفاجا بشجاعه اميره وقوتها وكلامها 
وكملت وهيا بتشاور علي محمد 
اميره /مش دا عمي اللي هيطردنا مش دا عمي اللي خد ورثي مش دا عمي اللي مش عاوزني اكمل تعليم بس الايه اتقلبت عارفه ليه انا دخلت كليه طب وهكون دكتوره جراحه شوفتي انها اتقلبت عليكي وجوزي اللي فاكره انه هيكون جهنم ليا بقا الجنه اسفه انا مش مسامحه ألقت كلمتها وغادرت الكمان وطلعت الجناح 
والجميع في ذهول من كلامها
رعد /عن اذنكوا انا لازم اطلع عمي
احمد بهدوء/اطلع يارعد
غادر رعد وطلع لاميره ودخل الجناح قفل الباب
رعد بهدوء/اميره...... اميرتي الصغيره
فتح رعد يده لاميره ودخلت اميرة في حضنه وهنا انهارت حصونها وقوتها وشجاعتها دخلت الي مكانها الأمن لها وبدأت في البكاء بغزاره ولم توقف بكاء فهي لم تقصد أن تقول كل هذا الكلام لاكن خانها كلامها لاكن الان فهي في حضن حبيبها وزوجها
رعد وبمسح بيده علي شعرها بحنان ورقه /اميرتي
اميره بهدوء /احضني  يارعد متسبنيش  
حين قالت تلك الكلمات احتضنها رعد بقوه وتملك
رعد /لا لا انا عاوز اميرتي الشجاعه القوه
اميره هيا بتحضمه بقوه غير زي كل مره /انا أضعف خلق الله 
رعد هز راسة بنفي /لا انا اميرتي شجاعه
اميره /اميرتك عاوزه حضنك وبس
رعد /انا كلي ملك اميرتي
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
تحت عند العائله 
وفاء ببكاء /عاوزاها تسامحني 
احمد بقرف وبدون نفس /ايه اللي جابك جايه تدمري حياه بنتي ليه اوعي تكوني فاكره اني هقوم بقا اضربك واش**مك والحوارات دي لا انا مليش اني اوس**خ ايدي بس بقولك اهو اوعي تقربي من بنتي تاني علشان لو قربتي هموتك ياوفاء سامعه 
محمد /حرام عليكي بقا حسبي الله ونعم الوكيل فيكي ياشيخه ربنا يسمحك 
🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴🌴
المجهول /هنفذ قريب 
المجهول /أمته يابوص 
المجهول بضحكه مستفزه/قريب قريب البت الدكتوره اللي دخلت فيلا رعد امبارح قالت اي 
المجهول /قالت إن مراته حامل
المجهول وقع الكأس من ايده اتكسر /اي حامل
المجهول/اه ياباشا
المجهول /اعمل حسابك هنفذ قريب اوي بس نسيب رعد باشا يتهني بالبيبي شويه هو والهانم الصغيرة
المجهول /تؤمر يابوص
المجهول /اخيرا هنتقم
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
رعد /اميره.... اميره...... اميرتي 
لاكن اميره ساحبه في أحلامها نامت 
رعد بابتسامه /نامي ياروحي وشالها ونيمها علي السرير 
وقبل خديها ويده علي شعرها 
رعد /لا انا هنزل لو قعدت مش هقوام الجمال والبرائه دي 
نزل رعد تحت 
رعد /وفاء هانم اتفضلي علي المكتب 
دخلت وفاء لاكن وقف رعد عند صوت سليم 
سليم /رعد مهما كانت حماتك اوعي اوعي تعلي صوتك ولا تغلط فيها
رعد بهدوء/عيب يابوي لا طبعا احنا هندردش بس
هدي /تسلم وتعيش ياولدي
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
في المكتب 
رعد بهدوء/اتفضلي سامعك 
وفاء /اقول اي 
رعد /قولي اي اللي خلاكي تنزلي مصر اتفضلي 
         Back
وفاء /ها ياحبيبي هنمضي العقد أمته 
يوسف /عقد اي ياروحي 
وفاء/عقد الشراكه 
يوسف /قريب ياروحي قريب 
بعد يومين دخل يوسف ومعاه بنت تلبس ملابس لاتعني اي شئ قطعه قماش لاتخفي عن أوجه الناس شي 
وفاء/مين دي يايوسف 
يوسف ببرود /دي مراتي 
وفاء بصدمه /مراتك ازاي 
يوسف /زي الناس ياحبيبتي 
وفاء /طب وانا 
يوسف /انتي طالق طالق طالق بالتلاته ياروحي 
وفاء ببكاء /ليه ليه انا عملتلك اي 
يوسف /هو انتي فاكره اني هتجوز واحده اكبر مني ب12 سنه علشان جمالها مثلا 
وفاء/فلوسي فين 
يوسف /ملكيش حاجه عندي وشنطه هدومك انا مجهزهالك بره 
والتفت لزوجته الجديده 
الحوار مترجم 
جايكي /ماذا يحدث يوسف 
يوسف بابتسامه  /لا شئ حبيبتي كل شئ علي مايرام 
جايكي /انا لاافهم شئ مما تتحدثه 
يوسف /انها اللغه العربيه حبيبتي 
طلعت وفاء بحقيبه يوجد فيها ملابسها واغراضها 
يوسف /مع السلامه يابيبي 
طلعت وفاء من المنزل 
جايكي /النقود حبيبي 
يوسف /بعد أن اقضي ليلتي ياجميلة 
جايكي /انا جاهزه لاكن الليله ب300دولار 
يوسف /موافق عزيزتي 
وذهبوا ليفعلوا ما حرمه اللة 
(جايكي بنت من ملهي ليلي جابها يوسف لتمثيل انها زوجته ولاكن هي فتاه عاديه) 
         Fact 
وفاء /هو دا اللي حصل خد مني كل الفلوس وفي الاخر اتجوز وحده تانيه لولا أن كان معايا دهب بعته علشان اقدر انزل مصر كان زماني بشحت هناك 
رعد /اتفضلي معايا 
وفاء بخوف /علي فين 
رعد /حضرتك هتيجي تقعدي في شقه بتاعتي لحد ما الأمور تهدئ 
وفاء بأمل /يعني اميره ممكن تسامحني 
رعد /ممكن... هو لو عمي أحمد طلب انكوا تتجوزوا تاني هتوافقي 
وفاء /هوافق والله انا اتعلمت من غلطي 
رعد /سيبي الموضوع دا عليا 
قام رعد وصل وفاء الشقه وقالها ان كل يوم هيجي يطمن عليها 
وطريقه للفيلا تاني
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
في تركيا 
أكرم /خدي يابت هنا 
ياسمين وهيا بتجري منة /لا والله انا عاوزه اجري في الشارع 
أكرم /الله يهديكي بقا انتي ياسمين المنشاوي 
ياسمين /انا عاوزه انسي كل حاجه واعيش هنا زي الأطفال تعرف تعمل كدة 
أكرم بابتسامه /اعرف 
ياسمين /خلاص اجري معايا 
وبداوا الاتنين في الجري سوا وصوت ضحكهم كان عالي 
وقفت ياسمين فاجاه 
ياسمين /أكرم 
أكرم بابتسامه جذابه /عيونه 
ياسمين /عاوزه آيس كريم من عمو اللي واقف هناك دا 
أكرم /عيوني دقيقه 
راح أكرم جاب آيس كريم لياسمين 
ياسمين /مجبتش ليك ليه 
أكرم بخبث /هاكل معاكى 
ياسمين بخوف علي الايس كريم /لا دي بتاعتي انا مبديش حد 
أكرم بتوعد /ماشي هنشوف الحوار دا لما نوصل الفندق 
ياسمين بلا مبالاه /اللي تعمله 
وكملوا مشي في الشوارع 
ياسمين /الللللله 
أكرم بفزع /اي الله يخربيتك 
ياسمين /الشركه اللي بيصوروا فيها مسلسل انت اطرق بابي اهي والنبي صورني صوره 
أكرم بقله حيله /ياله 
وصورها صور كتير اوي 
وصلوا الفندق  ودخلوا وكان أكرم بيفك زراير القميص 
ياسمين بستغراب/انت بتفك القميص من علي الباب 
أكرم بخبث /اصل في حساب لازم اخده بدل ما اخده في الشارع 
ياسمين /حساب اي 
أكرم /مراتي بنت الأصول المحترمه مرديتش تديني ايس كريم 
ياسمين بتصنع البرائه /لا ياروحي دا علشان مضر وانا خايفه علي صحتك 
أكرم /ماشي ياسمين 
ياسمين بتخبي عيونها/اه ياسافل البس حاجه 
أكرم وهو عاري الصدر /نننننعم ياعنيا 
ياسمين /معندكش اخوات بنات ولا اي 
أكرم وهو يحاصرها بين يده والحيطه /الله يرحمها كانت طيبه 
ياسمين /اه حبيبتي والله 
أكرم قبل خديها قبله رقيقه وأصبح خدها باللون الأحمر الوردي 
أكرم /ياخرابي علي الورد الجوري دا نفسي اكله 
ياسمين /........ لارد 
قرب أكرم عليها وشالها وصل للسرير وسكتت شهرزاد بكلام الغير مباح. 
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في الفيلا دخل يوسف وهو يغني
يوسف /ولما تيجي سرتك في الكلام بقول دي حبيبتي الغاليه دي بنت الأصول
يوسف /متجمعين عند النبي ان شاء الله في أي انتوا في عزا
محمد /كنت فين يايوسف
يوسف /في الشركه
امه /والشركه دي بنت أصول
يوسف /اوي اوي
دخل رعد
رعد /تعال معايا
يوسف /ربنا علي الظالم والمفتري
دخل يوسف ورعد
يوسف /اي بقا في اي
حكاله رعد كل حاجه
يوسف بصدمه /كل دا حصل
رعد /اه
يوسف /طب هنعمل اي
رعد هقولك وبدأ يحكيله عن الخطه اللي هيعملوها
رعد /بس كده
يوسف /ياجامد انا هطلع بقا علشان عاوز انام 
رعد /تصبح علي خير 
طلع رعد للجماعة 
محمد وزوجته/نستأذن احنا بقا 
رعد /ليه ياعمي ما تفضلوا هنا 
محمد /لا كتير هنيجي قريب ان شاء الله سلملي علي اميره وخليك معاها 
رعد بابتسامه  /في عيوني اميرتي 
سلم محمد علي الجميع ونزل يوسف سلم عليه وغادر الفيلا 
سليم /وانا هرجع الصعيد بكره بإذن الله 
رعد /ليه كده يابوي 
سليم /كفايه كده ياولدي 
رعد /اي ياعمي احمد انت كمان هتمشي 
احمد بضحك /لا قاعد يومين كمان علشان لسه الفيلا بتجهز 
رعد /ماشي علي خير 
رعد /منوره يامرات عمي 
ساميه /نورك ياابن الغالي 
جنه /اي هو انا مث من اهل البيت دا ولا اي (مش) 
رعد /يعني عاوزه اي 
جنه /مث هتثال انا همثي ولا لا (مش هتسال انا همشي ولا لا) 
رعد /انتي كده كده منوره معانا وكمل بغيظ ومنوره الجناح بتاعي طبعا 
جنه /طيب اناطالعه لمامي ياله شيلني 
رعد /أوامر جنتي وشالها
رعد /ياله تصبحوا علي جنه
جنه /اه أصبحوا عليا
رعد بضحك /بس يالمضه
جنه /انا مش لمبه
رعد /لمضه مش لمبه وطلع بيها واستعد  الجميع للنوم
طلع رعد وجنه وكانت اميره صاحيه وبتقرا كتاب
رعد بحنيه /اميرتي عامله اي اميره بهدوء /الحمد لله
جنه /مامي وحثتيني (وحشتيني)
اميرة وهيا تحتضنها/وانتي ياعيون مامي
غير رعد ملابسه لبجامه مريحهونام علي السرير وحضن جنه واميرة
رعد /ياله نكمل الكتاب
جنه /عالي  ثوتكوا قويه علثان اثمع(عالي صوتكوا شويه علشان اسمع)
رعد /حاضر ياجنتي 
وبداوا في القراءة 
         الرساله الثالثه عشر 
(لا تعلم الان ماذا يحدث لك، هل قتلت عمدا، ام قتلت بدون قصد؟ هل أصابك عشقا، ان أصابك الجنون؟ لا تعرف؛ لان كليهما متشابهان، فأنت عندما تعشق، فأنت تحب بكل مالديك من طاقه، ولاتفكر بعقلك، بل دائما بقلبك، الحب مهلك ومؤذ جدا، ستعاني النسيان كثيره، لأن يوجد شئ واحد فقط يشغل تفكيرك)رسائل ما قبل النهايه..... الكاتب /عاصم فراج 
جنه /يعني اي حب 
اميره وهي مركزة في عيون رعد /يعني شخص يفصلك عن العالم كله يعني تكوني وحيده في حياته يعني حضنه يكون مكانك لوحدك مكان آمن ليكي وقت ما تزهقي من الدنيا كلها تلجئ للشخص دا 
رعد ينظر لاميره بعيون عاشق /يعني حياتك تتغير تدخل الجنه عندما تحب لاكن صعب فراق من تحب لاكن اتعب لتوصل لمن تحب حتي لو في سابع سماء 
بصوا لجنه كانت نامت 
رعد /اميرتي عامله اي 
اميره /مش كويسه خالص 
رعد /ليه ياأميرتي انتي كده عارفه انك بضري البيبي 
اميره /ازاي 
رعد /يعني لما تكوني زعلانه وبتعيطي دا بياثر علي البيبي ياروحي 
اميره /حاضر 
رعد /اهدي خالص واسبوع ونشوف الموضوع لحد ما تشوفي هتعملي اي دلوقتي ننام ماشي 
اميره /حاضر 
احتضن رعد اميره وجنه وناموا بدفئ حبهم الاسري لبعض 
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
عند يوسف 
           Back
يوسف /هاا ياذات الخمار موافقه 
مرام بعيون علي وشك البكاء /موافقه موافقه 
يوسف /انتي بتتكلمي جد ولا انا مش سامع 
مرام /موافقه اتجوزك 
يوسف لم يصدق /أحلفي 
مرام ببكاء /والله 
يوسف لبسها الخاتم 
يوسف /الفرح كمان شهر لا شهر كتير اسبوعين لا برده كتير تيجي نكتب الكتاب انهاردة 
مرام /كمان شهر بس يوسف انا وحيده اهلك هيوفقوا 
يوسف بفرحه /هيوفقوا ان شاء الله 
مرام بخجل  /طب اي انا هروح 
يوسف لا استني تعالي وقطعوا التورته 
يوسف /بحبك 
بصتله مرام بخجل 
يوسف /ياله اوصلك 
مرام /طب خد ال6000 جنيه 
يوسف /بتوع اي 
مرام /الايجار 
يوسف /اولا دي شقتي انا ثانية انتي كونتي قاعده في شقتك وانا مالي بالايجار هاتي بيهم آيس كريم ياذات الخمار 
ضحكت مرام علي هذا اللقب 
        Fact
يوسف /يااحلي يوم في حياتي 
ونام وعدا اليوم علي جميع أبطالنا بين حب وفرحه وبين حقد وكره 
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
بعد مرور شهر كان زفاف يوسف السويدي علي مرام 
تشرق الشمس جمال السحاب في صبح يوم حامل  لقاء الأحبة تغاريد الطيور والعصافير
صحي رعد واميره 
رعد /ياله ياروحي علشان انهارده يوم طويل ومش عاوز تلبسي كعب لو سمحت 
اميره بغيظ /لا ما انت طويل اوي اعمل اي 
رعد بضحك /وانا اقول بنتي طالعه لمضه لمين 
جنه قامت من علي  السرير /بتقول حاجه يابابي 
رعد بفزع  /اقسم بالله انتوا مجانين انا ماشي  
اميره /هو بيعاملنا كده ليه 
جنه /معلفس (معرفش) 
اميره /ياله بقا نجهز اما جيبالك فستان اي تحفه 
جنه بفرح /الله وتحطيلي روج 
اميره /روج امممم من عيوني بس اوعي تقولي لرعد قولي ياسمين اللي حطتلك 
جنه /اشطا 
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
عند ياسمين وأكرم 
أكرم /ياسمين الله يخليكي اطلعي من الحمام 
ياسمين /استني خمس دقايق بس 
بعد خمس دقايق طلعت ياسمين وظهور  الدهشة والاستغراب والذهول علي وجهها 
أكرم /مالك قالبتي اللوان الطيف كده ليه 
ياسمين /خد كده شوف 
أكرم /هاتي اي دا حته بلاستك وعليها شرطتين لونهم احمر 
ايوه عارف انك اهلاويه 
ياسمين /أكرم دا اختبار حمل 
أكرم بعدم فهم /برده افهم اي 
ياسمين /يعني لما يكون في شرطتين لونهم احمر اكون حامل لو شرطه يبقي مفيش حمل 
أكرم /يعني انتي..... انتي حامل صح 
ياسمين آمنت راسها بنعم 
أكرم شالها وظل يلف بيها 
أكرم بدموع /انا فرحان اوي 
ياسمين وهيا تزيل دموعه /مبروك لينا ياروحي 
أكرم /احنا... احنا منروحش الفرح وانتي استريحي 
ياسمين /لا متخافش هنروح عادي وبعدين اتابع مع الدكتورة اللي بتابع معاها اميره 
أكرم /ماشي ماشي 
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹
في الفرح    نزلت اميره وهيا لبسه الفستان الأبيض وحجابها الجميل يزين وجهها مع تاج علي راسها وميكب بسيط جدا 
ونزلت علي اغنيه طلي بالأبيض 
طلي بالأبيض طلي يا زهرة نيسان
طلي يا حلوة و هلي بهالوج الريان
واميرك ماسك ايديكي و قلوب الكل حواليكي
و الحب بيشتي عليكي ورد وبيلسان
قلبي بيدعيلك يا بنتي بهالليلة الشعلاني
يا اميرة قلبي انتي سلمنا الامانة
ما تنسي أهلك ياصغيرة
بعينينا ما صرتي كبيرة
ضلي معنا و طيري وطيري ع جناح الامان
شعي متل هالطرحة يا أغلى البنات
صلي تعيشو بهالفرحة لباقي الحياة
و ربي من السما يباركن
كيف ما توجهت يرافقكن
بايام الصعبة ينصركن
ع كل الاحزان
قلك نعم من قلبه و فرح كل الناس
رديها ع قلبو حب و شعلاني احساس
ومنقلك مع السلامة
روحي تحميكي الكرامة
تبقى محابسكم علامة
للحب و الحنان
وسلمها احمد ليوسف 
احمد /دي بقت بنتي اوعي تزعلها سامع 
يوسف /في قلبي ياعمي 
ودخل يوسف وأيده في ايد مرام وكان فرح اسطوري 
وبعدين دخل رعد واميره في ايده وكانت لبسه فستان باللون الأحمر الناري ضيق لحد خصرها ونازل علي واسع وعاري الكتف 
وجنه تلبس نفس اللون ورعد بدله سوداء وقميص ابيض 
ياسمين فستان باللون النبيتي وحجابها الجميل 
وأكرم نفس لون بدله رعد 
ودخلوا بهياتهم المبهجه 
وكان الفرح جميل وكانت جنه مبسوطه بالفرح 
رعد بابتسامه /الف مبروك ياصحبي مبروك يامرام
يوسف بابتسامه /الله  يبارك فيك 
مرام /الله يبارك في حضرتك 
اميره بفرحه وابتسامة /مبروك ياچوو 
يوسف/الله يبارك فيكي ياقلب جو كان نفسي اقولك عقبالك بس انتي اتجوزتي قبلي 
رعد /ظريف 
جنه /مبروك يايوثف (يوسف) 
يوسف /نفسي تحترميني شويه 
جنه /مث هيحصل (مش) 
جنه /الله عروثه جميله بابي هيا هتيجي معانا زي مامي لما كانت لبثه فثتان 
يوسف بغيظ/رعد خد بنتك وامشي من هنا 
اميره /اه ياجنتي هنخدها ونسيب چو لوحده 
أكرم /صحبي اللي دخل القفص 
يوسف بهيام  وتوهان /احلي قفص دا ولا اي 
أكرم /باركولي 
رعد /هتتجوز 
.... /مين دا اللي يتجوز 
رعد /جوزك بيقول باركولي 
ياسمين بابتسامة /وباركولي انا كمان 
يوسف /هتطلقوا صح 
أكرم /ظريف ياسمين حامل 
رعد /احلف 
أكرم /اه والله 
رعد /انت عملت اي في اختي ياحيوان 
أكرم بعدم فهم /نعم عملت فيها أي 
رعد بعصبيه /اسلمك اختي ترجعهالي حامل
أكرم /رعد امال ارجعهالك اي معاها فراولايه 
رعد /ظريف طلق اختي 
أكرم بعصبيه /انت بتستهبل 
رعد يكتم ضحكته لاكن ضحك في الاخر /الف مبروك 
أكرم /ياجدع انا كنت علي اخري 
اميره /مبروك ياياسوو 
ياسمين /الله يبارك فيكي ياميروو 
يوسف /تحبوا نطلع الجناح نكمل كلام فوق دا فرحي ياجدعان 
رعد /والله نسيني 
مرام بابتسامه /مبروك ياياسمين 
ياسمين بحب  /الله يبارك فيكي عقبالك 
رعد /بتعملي اي ياجنه 
جنه /في نونات كتير هتيجي الله 
خلص الفرح وبارك الجميع للعروسين وطلع يوسف ومرام الجناح لبدء حياه جديده 
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
في عربيه رعد 
اميره /رعد وديني عند مامي 
رعد بصدمه /بجد 
اميره /اه انا هسامحها انا هكون ام ومش عاوزه عيالي يزعلوا مني 
رعد يقبل راسها /من عيوني الاتنين 
وصل رعد عند مامت جنه 
وفتحت الباب 
وفاء /اميرة 
اميره /اي يامامي مش هندخل 
وفاء ببكاء/ وحشتيني اوي وحضنتها جامد وبكت اميره 
دخلوا 
اميره /مسامحاكي يامامي 
وفاء /ياقلب مامي
جنه بعدم فهم /مين دي يابابي 
رعد /دي مامت اميره 
جنه /يعني نانا 
رعد /احمممم
وفاء /اه ياروحي نانا
قعدو مع بعض وكان يوم جميل وروحوا
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
يتبع............
لقراءة الفصل الثالث والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية أميرة الرعد
reaction:

تعليقات

7 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق