القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلة الأسد 2 الفصل الثاني 2 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الأسد 2 الفصل الثاني 2 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الأسد 2 الجزء الثاني 2 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الأسد 2 الحلقة الثانية 2 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الأسد 2 الفصل الثاني 2 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الأسد 2 الجزء الثاني 2 بقلم حنين أحمد


-اسر بصدمه وارتباك وذهول: خطيبيه م.... مين اي اي دة
-حازم بستغراب: اي ي اسر مالك هبقاا جوز اختك يعم... وشدد علي حضن حنين الي دموعهااا نازله علي خدهاا
-اسر بدموع مكتومه وصدمه: انتي مخطو.....مخطوبه يحنين...ازاي...امم ازاي وامتي
-ملك برتباك: اتخطبوا من سنه كدهه 
-اسر وبدون وعي.... خرج برة البيت بغضب جنوني 
-حازم بستغراب: مالوا اسر في اي
-ملك برتباك: لا لا يحبيبي اصل حنين زي اخته ف هو تلاقيه زعل اننا مقولنالوش بس
-حنين بدموع مكتومه شالت ايد حازم وكملت: احم عامل اي يحازم
-حازم بحب: يقلب حازم انا بخير طول مانتي بخير 
-حسام: عامل اي يحازم ووالدك والدتك عاملين اي
-حازم ببتسامه: الحمدلله يعمي بيسلوا عليكم...عاملة اي يماما
-سلمي بشرود وابتسامه:الحمدلله يحبيبي وانت
-حازم بحب:الحمدلله
-حنين بدموع مكتومه:بعد اذنكم هطلع ارتاح عشان تعبانه
-سلمي وحسام بقلق:مالك يحبيبتي
-حنين بدموع مكتومه:مليش بس عايزة ارتاح عن اذنكم....وطلعت بسرعه
-حازم:طب استاذن انا
-اسد:منتا قاعد يبني
-حازم ببتسامه:معلش يعمي مرة تانيه....وخرج
-سلمي باستغراب وهمس:اسر مالو ي ملك
-ملك بحزن:مش عارفه يتري خرج راح فين دلوقتي بس ده لسه جاي
-سلمي:معلش يحبيبتي زمانه راجع
-اسد:انا هطلع ارتاح اعمليلي قهوة يسعاد...وطلع
-ملك:وانا يسعاد...وكملت لسلمي هطلع ارتاح شويه عقبال ما اسر يرجع
-سلمي:ماشي يحبيبتي
"في جناح اسد وملك"
-ملك بقلق:اسد
-اسد بحب:اي يملوكتي مالك
-ملك بقلق وحزن:مش عارفه ي اسد خايفه علي اسرحسيت انهاضايق جداا اما عرف بخطوبت حنين وحازم 
-اسد:ملوكتي متقلقيش هو تلاقيه اتفاجئ بس انتي عارفه انه كان اقرب حد لحنين من وهما صغيرين وكمان كانت كل حياتهم مع بعض اهدي بس ومتقلقيش يملوكتي
-ملك بقلق:طب هو لسه واصل انهارده ازاي يخرج بس الوقت اتاخر ولسه مرجعش 
-اسد:حبيبتي شويه وهتلاقيه جه انشاء الله....خدي يملوكتي القهوة
-ملك بقلق:انا حاسه ان اسر يعني.....
-اسد:ملك حبيبتي اسر بيعتبرهاا اخته 
-ملك برتباك:يارب خير
"في جناح حنين"
-حنين بعياط هستيري:الو ي سهر 
-سهر بفزع:حنين اي دة انتي بتعيطي لي اي الي حصل اهدي بس 
-حنين بعياط هستيري:مش عارفه ي سهر مش عارفه اسر بعد ما عرف بخطوبتي مع حازم خرج ولحد دلوقتي لسه مرجعش 
-سهر بهدوء:حنين حبيبتي اهدي بس كدهه 
-حنين بعياط هستيري:بقولك خرج ي سهر ولحد دلوقتي مارجعش انا انا عايزة اطمن عليه ده لسه واصل انهارده 
-سهر:حبيبتي اهدي بس وهو اكيد شويه وهيرجع وبكرة نتقابل ونتكلم والنبي بلاش عياط 
-حنين بدموع:حاضر يحبيبتي
-سهر:والنبي ي حنين متعيطيش وبكرة نتقابل ونتكلم اهدي بقاا
-حنين بهدوء:حاضر يحبيبتي والله ما عارفه اقولك اي انتي اكتر من اختي
-سهر:قلب اختك يحنون والله 
-حنين بحب:ماشي يروحي هقفل دلوقتي
-سهر:ماشي تصبحي على حاجه حلوه شبهك
-حنين:حبيبتي تصبحي علي جنه....وقفلت
-حنين لنفسهاا بدموع:هو خرج لي طيب الوقت اتاخر....انا حتي مش معاياا رقمه اعمل اي دلوقتي احسن حاجه هستناه لحد ميرجع عشان اطمن عليه
"في مكان تاني"عند اسر....قاعد علي الارض قدام عربيته
-اسر بدموع وصدمه وذهول وحب وصريخ:لا لا مستحيل لااااااااااا ازاي ازاي ارجع اشوفهاا مخطوبه ولمين لحازم لا ياربي لي كدهه انا طول السنين دي علي امل اني ارجعلهااا ارجع لحب حياتيي لي كدهه لي تعملي معاياا كدهه لي لي تخونيني لي تبعدي عني انا انا مقدرش اشوفك مع غير لي يحنييييييييين
-تن تن تن
-اسر بدموع:الو يماما
-ملك بقلق:اسر حبيبي اتاخرت انت فين
-اسر بوجع وحزن:شويه وجاي يماما نامي انتي متقلقيش
-ملك بقلق:ماشي يحبيبي متتاخرش 
-اسر بدموع مكتومه:حاضر يماما...وقفل واخد عربيته وفي طريقه للقصر
"في قصر المنشاوي"في جناح حنين تحديدا
-حنين بدموع:ي اسر بقاا انت فين طب هو بخير اكيد صح.....
تيت تيت تيت صوت عربيه
-حنين بدموع وفرحه:اكيد اسر...ونزلت جري
"في الصالون"
-حنين بهمس ودموع:هي الدنياا ضلمه كدهه لي....وفجأة خبطت فيجسم دافي جداا...وكملت اعااااا
-اسر بوجع وحب وشوق لحبيبه:حنين
-حنين بدموع مكتومه وشددت علي ايدة الي ملفوفه حولين وسطهاا:اس...اسر انا انا
-اسر حط ايدة علي شفايفهاا الحمرة:هششش حنين انا
-حنين بحب ودموع:انت اي
-اسر بهيام وحب:انا ب.....وفجأة افتكر جمله"اي يعم مهي خطيبتي"....وبعد عن حنين بوجع وحزن
-حنين بدموع مكتومه:اسر انت اتاخرت لي
-اسر بوجع ودموع مكتومهه:اطلعي نامي الوقت اتاخر
-حنين بدموع:انا انا كنت عايزة اطمن عليك
-اسر متحاشياا النظر ليها حتي لا يعشقهاا اكتر:حنين الوقت اتاخر اطلعي نامي
-حنين بدموع:اسر ان...انت كنت فين وعيونك مالهاا...اسر بصلي طيب
-اسر بدموع ووجع:حنين اطلعي اوضتك 
-حنين بدموع:حاضر....ولسه بتمشي
-اسر بوجع ودموع وحب وشوق وصوت موجوع:اوزعتيي
-حنين بدموع وقفت مكانهاا وبصتله بحب:ا..اسر....واتفاجات باسر يشدهاا لحضنه
-اسر وهو يحضنهاا بحب وشوق:اوزعتي وحشتيني
-حنين بدموع:اسر 
-اسر بدموع:اوزعتي...وطبع قب*له خفيفه علي شفايفهاا بحب وحنان وشوق
-حنين بدموع وخجل:انا....وبعدت عنهه بسرعه....وطلعت الجناح بسرعهه
-اسر برتباك:حنين....حنين استني
-حنين طلعت بخجل وارتباك علي الجناح بسرعه البرق....
"في جناح حنين"
-حنين بدموع وخجل وارتباك:اي اي دة اسر ازاي يعمل كدهه انا....واترمت علي السرير وحضنت المخدة بدموع...ونامت
"عند اسر"
-اسر لنفسه بعصبيه:ازاي يغبي تبوسهاا ازاي اعمل كدهه اكيد زعلت انا انا ازاي اعمل كده بس....وفضل وقت طويل كدهه صاحي بيفكر لحد ما علبه النوم ونام علي الكنبه
"تاني يوم الصبح"في الصالونن تحديداً
-سلمي:صباح الخير يجميعاا
-ملك ببتسامه:صباح الفل
-حسام بحب:صباح النور يحبيبتي
-اسد ببتسامه:صباح الجمال
-ملك:اسر وحنين لسه نايمين ولا اي
-سلمي:مش عارفه تقريباا...سعاد اطلعي صحيهم عشان الفطار وصحي ماما كمان
-الخادمه:حاضر....وطلعت
-دعاء:وماما صحيت اهي
-سلمي بضحك:صباح النور
-دعاء بحب:صباح الفل
"في جناح حنين"
-حنين تتامل فراشهاا بنعاس وشعرهاا مفروض جمبهااا بجاذبيه بخدودهاا الوردة وشفايفهاا الحمرا وبياضهاا الناصع.....طق طق طق
-حنين بنعاس:مين
-الخادمه:انا يحبيبتي الهانم بتقولك الفطار جاهز
-حنين برتباك:احم تمام يدادة انزلي وانا جايه
-الخادمه:ماشي يحبيبتي.....ونزلت
-حنين لنفسهاا بخجل وارتباك:احم انا هنزل ازاي طيب....وراحت لبست ميني دريس احمر جميل اما شعرهاا فسبته علي ظهرهاا...ونزلت
"في جناح اسر"
-طق طق طق
-اسر بنعاس:مين
-الخادمه:انا يحبيبي الهانم بتقولك الفطار جاهز
-اسر:تمام يدادة انزلي وجاي وراكي
-الخادمه:ماشي يحبيبي....ونزلت
-اسر لنفسه بندم:هبصلهاا ازاي بس بعد الي عملته امبارح...وقام لبس عبارة عن قميص اسود مفتوحه اول زرايرة يبرز عضلاتهه الجذابه وبنطلون جينز مع جزمه شامواة اسود مع ساعته الواو وريحه البرفان الي تهبل وشعرة الجذاب وايضاا غمازاتهه الي تذوب فيهاا النساء...ونزل
"علي السفرة"
-حنين ببتسامه وارتباك:صباح الخير
-كلهم بحب:صباح الجمال
-ملك بمشاكسه:اي يبت انتي تنامي تقومي حلوة زيادة يخربيتك
-حنين بخجل:حبيبتي يخالتو والله انتي الي قمر
-اسر برتباك وابتسامه:احم صباح الخير...وبص لحنين بشوق واعجاب 
-كلهم:صباح الفل
-حسام:تعالي يحبيبي اقعد يلا
-اسر ابتسم وراح قعد علي الكرسي المقابل لحنين
-حنين برتباك:ماما سهر جايه انهارده 
-سلمي ببتسامه:تنور يحبيبتي
-اسر بستغراب:سهر الي انا اعرفهاا يعمتو
-سلمي بحب:اه يحبيبي هي
-اسر ببتسامه:اه ماشي 
-الخادمه:حنين هانم تليفون عشانك
-حنين:مين يدادة
-الخادمه:حازم باشا
-حنين برتباك:تمام....وقامت
-اسر بغضب محاولا الهدوء فضل باصص علي مكانهاا 
-ملك:متاكل يحبيبي مالك
-اسر بوجع:مفيش يماما باكل
-اسد:اي اخبار الدراسه في امريكاا اكيد روعه طبعاا
-اسر:اه يبابا الجامعات هناك ممتازة
-اسد:طب الحمدلله 
-حنين جت بحزن وارتباك...وقعدت
-ملك بستغراب:اي يحنون مالك حازم قالك اي
-حنين برتباك:جاي انهارده كان عايز نخرج بس انا مش قادره ف قالي هيجي وكمان يقعد مع ا...اسر
-اسر بغضب:الحمدلله....وقام
-سلمي:حبيبي انت لحقت تاكل
-اسر بغضب ووجع:اه بعمتو....وطلع الجناح وبداخله بركان
-حسام:اسر مالو متغير
-ملك:احم مش عارفه تلاقيه تعبان شويه
تسريع الاحداث....
"في الصالون تحديداا"كلهم متجمعين....
-طق طق طق
-ملك:افتحي يسعاد
-الخادمه:حاضر....وفتحت....ودخلوا حازم وسهر
-سلمي بستغراب:اي دة انتم جايين مع بعض
-حازم بضحك:لا اتقابلناا برة وبعدين دي كانت زعلانه مني عشان واحنا صغيرين اخدت المصاصه بتاعتهاا
-سهر بضحك:ايوة....اسر عامل اي اي يبني هي امريكا بتحلي كدهه
-اسر بضحك:شوفتي بقاا المهم انتي عامله اي يسهر وحشاني والله
-سهر:انا بخير الحمدلله وانت
-اسر:الحمدلله تمام...دايما يارب
-حازم بحب شد حنين لحضنه:عامله اي يحنون
-حنين برنباك بعدت عنه وكملت:الحمدلله تمام وانت وطنط عامله اي
-حازم بحب:الحمدلله يحبيبتي
-اسر بغضب محاولا الهدوء:طنط عامله اي يحازم
-حازم ببتسامه:الحمدلله بتسلم عليكم والله ال قولي علي راي سهر اي الحلاوة دي
-اسر ببتسامه ممزوجه بغضب:اه تسلم يحبيب اخوك
-وبعد السلامات والقبولات والحلويات....
-حسام:حازم خد حنين واتمشو في الجنينه شويه
-حنين برتباك:احم
-اسر بغضب:لا....قصدي ولا حاجه
-حازم مسك ايد حنين وخرجوا....
-اسر بغضب:سهر عايزك في موضوع
-سهر:تمام....وخرجوا
-سلمي:ملك انا قلقانه من الي جاي والله
-ملك:مش عارفه...ربنا يستر
"في الجنينه"
-حازم:مالك يحنين حاسك متغيرة
-حنين برتباك:لا ولا حاجه مش متغيرة 
-حازم بحب:بحبك يحنين والله
-حنين برتباك:حازم ممكن ندخل جوة الدنيا برد
-حازم:ماشي يحبيبتي...وفضلوا يتمشو شويه ورجعوا
"في الصالون"
-حنين:اومال فين سهر
-سلمي:مع اسر....اهم جم...وقاطعهم دخول اسر وسهر
-اسر بغضب وجمود:انا عايزة اقولكم علي حاجه
-ملك:قول يحبيبي
-اسر بجمود ووجع:انا قررت اخطب
-حنين بدموع وصدمه وذهول:اي 
-ملك بفرحه: بجد تخطب مين 
-اسر وبكل جمود وبداخله بركان من ايد حنين الي في ايد حازم:هخطب........وفجأة
يتبع..
لقراءة الفصل الثالث اضغط على (رواية طفلة الأسد 2 الفصل الثالث)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية طفلة الأسد 2)
reaction:

تعليقات