القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببته فجرحني 2 الفصل العاشر 10 بقلم فريال عبدالرازق

 رواية أحببته فجرحني 2 الفصل العاشر 10 بقلم فريال عبدالرازق

رواية أحببته فجرحني 2 الفصل العاشر 10 بقلم فريال عبدالرازق

رواية أحببته فجرحني 2 الفصل العاشر 10 بقلم فريال عبدالرازق

وليد : مش هينفع 
اميره قطعته : خلاص هكلم بابا يجي ياخدني
وليد : تمام بس لو مجاش اتصلي بيا اجي اخدك 
اميره : تمام باي
وليد : باي 
حور بغيره : هتروح تاخدها لي اللي بياخد العباد ربنا 
وليد بصدمه : اي اللي بتقولي ده !!!
حور : عيله ملزقه كده 
وليد : مش دي حببتك اللي كنتي مسكه ريحه جي في عيد ميلادك
حور بغيره: مدخلش المواضيع في بعض و بعدين دي عيله بتتلزق 
وليد بغضب : حور عيب اللي بتقولي ده دي في مقام بنت عمك انتي فهمه ويلا انزلي كليتك اهي
حور بحزن : وليد انا ......
وليد بعضب : لما تخلصي اتصلي بيا اجي اخدك سلام 
عند اميره بتتكلم في التليفون
اميره : هههههههههه مش قدره اوصفلك وشها و هي بطلع نار من عنيها و ودانها
في الفون النحي التاني 
ادهم : هههههههههه مش قادر بس شطره يا بت 
اميره و هي بتقلد حور : وليد زي اخويه الكبير احبه ازاي 
ادهم : هههههههههه اهدي سا بنتي بس نويه علي اي 
اميره : ما هو مش هينفع الاتنين يقعده سكتين كده انا هخلي حور تغير علي وليد و ربنا يسهل و هحول برده وليد يغير علي حور و الاتنين المجانين دول الغيره بتاعتهم تبان و يعترفه انهم بيحبه بعض 
ادهم: وانتي هتستفادي ايه !!
اميره هستفاد كتير جمعت بين قلبين و دي حاجه كبيره اوي انت عارف لو الاتنين معترفوش بحبهم لي بعض ممكن اي يحصل 
ادهم : هيحصل اي !!!!
اميره  : خد عندك يا سيدي ممكن حور تمل و واحد يجي يتقدم ليها اكيد هتوافق او استاذ وليد ممكن يحس ان حور مش عايز هيعمل اي هيورح يحب واحده تاني و خد من ده كتير 
ادهم وجه نظر تحترم بس كده حور هتنزعل منك 
اميره : بس لما تعرف اني بعمل كل ده علشان اجمعها هي و وليد هتحبني اكتر من الاول و بي المره اقرب من روح و اجمعكم بي بعض
ادهم : احم و انا مالي بروح 
اميره : مش عليا انا الكلام ده
وليد سبها و مش و كان زعلان علي اللي حصل بي افتكر حور بص من مرايا العربيه لقها مسك الفون و سكته
وليد بلطف : مالك يا روحي 
روح انتبهت : مفيش حاجه يا حبيبي 
وليد وقف العربيه : روح تعالي جنبي 
روح من غير كلام نزلت و ركبت جنبه 
وليد مسك اديها بحب : احنا كده لي وحدينا احكي مالك 
روح حزن و خوف : مفيش 
وليد : روح احنا منعرفش بعض من يومين انا اللي شلتك وانتي نونه انا اللي مربيكي و عرفك كويس 
روح بعيط و حضنته : تعبانه  يا وليد اتحنقت من الدنيا و من العيشه و خيفه اروح الكليه و مكسوفه من اللي حصل امبارح 
وليد بحب و حنيه : مفيش حاجه تكوني مكسوفه منها هو اللي لزم يكسف و بعدين تخافي لي هو دلوقتي في السجن و هياخد حق اللي عمله و لو حد حول يضيقك رني عليا و انا هكون هنا و لو عايزاني قضي معاكي اليوم الدراسي تمام مفيش مشكله 
روح بعد شويه: لا انت عندك شغلك كتير روح انت 
وليد ساق العربيه لحد الكليه
وليد : انا ديمان معاكي لو عوزتي حاجه انتي فهمه 
روح : شكرا
وليد : سكرا لي يا هبله انا اخوكي 
روح حضنته : ربنا يخليك ليا باي 
وليد : باي
في مكان تاني 
*: يعني حضرتك متعرفيش حاجه عنهم 
الجاره : والله لا يا بنتي من ساعت ما الحاجه صباح ماتت هما عزلوا من هنا و محدش يعرف مكانهم بس من فتره دعاء  بنتي كانت مع جوزه في مول و شافت نغم و اتكلمت معها
*: معليش هي دعاء مش سالتها علي اي حاجه من اخباره ممكن اوصل ليهم 
الجاره ؛ والله يا لنتي هي قالتلي ان نغم خلفت بنتين توام و ان وليد كمان عايش معهم و وليد بقه مهندس معماري اه معمار 
* بفرحه : طب متعرفيش في شركة اي؟؟
الجاره : لا يا بنتي طب ما تدخلي علي النت و شوفي لو عملين البتاع اللي اسمه   اميل ده و حولي توصلي من علي ليهم 
*: هجرب شكرا ليكي عن ازنك انا 
الجاره : مع السلامه ( بتزكر ) كريمه كريمه 
كريمه : نعم في حاجه
الجاره : انا افتكرت حاجه كده ممكن تساعدك  
كريمه بفرحه : اي !؟
الجاره : انا عرفت ان نغم اشترت مستشفي ممكن اديكي العنون و تعرفي توصليلها منها 
كريمه : يعني انتي تعرف عنوان الشغل و لسه فكره تقوليلي اتي يا حجه 
الجاره ادتها ورقه : اهو العنوان عايزه فلوس ؟؟ 
كريمه : تشكري لو معكي حق الموصلات بس 
الجاره : خدي يا بنتي ربنا يعثرك في ابنك 
كريمه و هي بتعدي الشارع 
كريمه بتبص لي الفلوس  : خلاص بقتي بتشحتي سا كريمه لما اوصلك بس يا نغم
لهندمك 
وليد بيسوقك و لقه في واحده وقفه في نص الطريق زمر كتير بس العربيه و هي لسه وقفه كان هيواقف العربيه
في البيت 
سلمي : مالك يا نغم في اي 
نغم بعيط : كريمه خرجت من السجن 
احمد : عرفتي منين 
نور : مامور القسم بعدلي رساله امبارح بي انها خرجت و قبل معده بي سنه بسبب حسن سلوكها 
سلمي : طب هتعملوا اي 
نغم بخوف: لزم القيها قبل ما هي تلقي وليد و تحكيلوا اللي حصل 
احمد :طب و انتي خيفه لي لو حكت لي وليد ساعتها وليد هيعرف الحقيقه و هتعرف اللي هي عملتوا و هيفضل معاكي
نغم : انتوا متعرفيش وليد قدي وليد لو عرف هيتكسف و مش هترفع وشه فينا بعد كده و ممكن يمشي و يسيب البيت 
نور : و ممكن تكذب و متقولش الحقيقه و ساعتها وليد هفتكر اننا احنا اللي سجنها مش هي اللي حولت تموت نغم 
نغم : احنا لزم نخلي وليد علاقته بينا تقوه اكتر من كده 
سلمي انا عندي فكره بس ممكن متوفكوش علينا
يتبع...
لقراءة الفصل الحادي عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
reaction:

تعليقات