رواية عشقت صعيدي الفصل الثامن عشر 18 بقلم ندى حمادة

 رواية عشقت صعيدي الفصل الثامن عشر 18 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل الثامن عشر 18 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل الثامن عشر 18 بقلم ندى حمادة

محمد بضحكه بكرة تشوفو هعمل اي
.........
ادم النهارده اليوم ليكي هفسحك واعملك كل الا انتي عايزه 
ندى بفرحه بجد ي ادم بجد 
ادم ي حبيبتي يلا غيري هدومك بسرعه 
ندى حاضر افتكرت حاجه ورجعت 
ندى بكسوف ادم 
ادم عرف هي هتقول اي بس سكت نعم 
ندى هو مين الاالا 
ادم الا اي 
ندى الا غيرلي 
ادم انا 
ندى اي لي 
ادم مراتي ويلا روحي غيري بدل ماجي اغيرلك 
ندى جريت وقفلت الباب 
ادم برة بيضحك 
ندى بتضحك ومكسوفه جدا 
بعد ربع ساعه ندى اختارت طقم شيك بنطلون چينز وكوتش احمر وتيشرت احمر بنص كم وعملت شعرها ديل حصان وكانت قمر اوي 
ادم لبس بنطلون چينز وكوتش ابيض وتيشرت احمر وكانت صدفه بس كانو حلوين اوي اوي
ادم شاف ندى حلوة اوي
ندى سرحان في جمال ندى هو انتي ازاي بتحلوي كده 
ندى نصيبي 😂
ادم لا ده نصيبي اني اتجوز القمر ده
ندى بطل تعاكس بقى يلا نتصور فضلو يتصورو كتير اوي فالاوضه وبعدين ادم وندى راحو عند محمد الاوضه 
محمد نعم 
ادم انا واخد ندى افسحها تمام 
محمد ماشي 
مشيو وهما فالعربيه ادم شغل اغنيه احمد جمال (يل شمس الدنيا تطلع لما تطلع ضحكه منك حسي بالناس الغلابه الا زيي بعد إذنك بطلي تحلوي اكتر )وندى كانت مبسوطه اوي وطول الوقت ماسكه ايد ادم 
بعد فترة وصلو الملاهي 
ندى بفرحه مجتش هنا من سنين 
ادم معايا هتعملي كل حاجه بتحبيها
ندى ضحكت بفرحه ربنا يديمك ليا ي حبيبي
ادم بفرحه اول مرة يسمع كلمه حبيبي من ندى 
ادم قولتي اي حبيبك ده بجد 
ندى بفرحه وكسوف أيوة حبيبي 
ادم شال ندى ولف بيها كتير اوي بحبك ي ملاكي♥️
الناس سقفت كتير اوي وكانو فرحانين 
ندى اتكسفت وخبت وشها في حضن ادم 
ادم خد ندى ولعبو كتير اوي اوي فالملاهي وبعدين راحو اتغدو 
وخدها راح مول كبير اوي وحلو اوي اشترو لبس كتير اوي لندى وادم 
فالمحل ادم ي ندى ي حبيبتي احنا بقالنا تلات ساعات بتنقي لبس 
ندى الله مش جوزي استحمل بقى ونقي معايا 
ادم انتو كده ستات لازم تطلع عينينا 
البنت الا واقفه فالمحل معجبه جدا بادم 
لالا مش كلهم ولله بيطلعو عينكم 
ادم ضحك علي البنت وضحك اكتر لما شاف وش ندى 
ندى راحت عند البنت بصي ي حببتي تخليكي في حالك وعينك دي بعيد عنو فاهمه ولا أفهمك بطريقتي 
البت باحراج اسفه جدا
ندى يلا نمشي انا خلصت 
ادم يلا خدها وهي مدايقه جدا وهو عمال يضحك 
ندى بغيظ بتضحك علي اي هااا 
ادم لا ولا حاجه بس شويه وكنتي هتاكلي البت 
ندى اه عشان حيوانه 
ادم خلاص بقى قلبك ابيض تعالي اجبلك حاجه حلوة 
خد ادم ندى وخالها قاعده فالكافيه 
وراح جبلها بوكس كبير 
ندى اتفجات بادم ومعاه بوكس كبير
ندى اي ده 
ادم افتحي 
فتحت ندى لقيت بوكس مليان شكولاته كتير اوي ونوتلا
ندى فرحانه اوي الله ي ادم بحب الشوكولاته اوي اوي
ادم ونا بحبك انتي 
ندى بفرحه ميرسي جدا ي ادم علي الحاجات الحلوة دي 
ادم طيب يلا عشان نروح السينما 
ندى بجد يلا 
راحو السينما واتفرجو علي فيلم رومانسي وجميل جدا وطول الوقت ندى شايفه بطل الفيلم هو ادم وكانت مبسوطة اوي باليوم الجميل ده
ادم كان مبسوط اوي وعرف ان السعاده بجد هتلاقيها مع شخص بتحبو 
خلصو السينما خد ادم ندى. وراحو علي الكورنيش يتمشو وجبلها درا مشويه وطول اليوم بيتصورو مع بعض وكان شكلهم جميل اوي 
ندى اليوم خلص بسرعه بس كان حلو اوي ي ادم 
ادم معاكي حق بس الايام جايه كتير وان شاء الله نعوض اليوم ده 
ندى بفرحه ياريت ي ادم ياريت 
يلا بقى عشان اروحك 
ندى انت مش هتبات 
ادم مش هينفع هروح بقى 
ندى لا تعالى بات النهارده مش عايزه اسيبك أرجوك 
ادم خلاص يلا وراحو البيت وندى صممت ان ادم ينام معاها فالاوضه 
لازم نقول لبابا الاول 
ادم عمي محمد انا النهارده هبات في اوضه ندى 
محمد لا 
ندى عشان خاطري ي بابا 
محمد ماشي خرجو راحو الاوضه
محمد بات لان النهارده اخر يوم ليكو مع بعض😒
يتبع...
لقراءة الفصل التاسع عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-