القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببت أبن عمي الفصل الرابع عشر 14 بقلم ملك منصور

 رواية أحببت أبن عمي الفصل الرابع عشر 14 بقلم ملك منصور

رواية أحببت أبن عمي الجزء الرابع عشر 14 بقلم ملك منصور

رواية أحببت أبن عمي الحلقة الرابعة عشر 14 بقلم ملك منصور

رواية أحببت أبن عمي الفصل الرابع عشر 14 بقلم ملك منصور

رواية أحببت أبن عمي الجزء الرابع عشر 14 بقلم ملك منصور

بعد اسبوع
خرجنا من الامتحان انا وميادة ولقينا سيف
سيف:ها عملتوا ايه
أميرة:السيد كولة
ميادة:سااااقط
أميرة: ومحمد أُولة
ميادة: سااااقط
سيف:انا مش بهزر عملتوا ايه
ميادةة:لااااه حلينا صح
سيف بفرحة: بجد
أميرة:ابسط ياعم الزفت اللى كنت بتشرحه جاب نتيجة
سيف: أميرة
أميرة:خلاص خلاص ايه ده خلى خلقك استريتش متخليهوش كِنز كدة
سيف بضحك:طب ماشى يلا يا ختى انتى وهى
_______________________________________
فى البيت
منى بقلق:هاااااا عملتوا ايه يا ولاد الموكوس*ة
أميرة: لأ الحمد لله كويس
منى ونهى بفرحة: بجد لولولولولوللولى 🌸❤️
محمد:يا ولية اسكتى 
نهى:يالا ياعيال الأكل جاهز
ميادة:اه ونبى يا طنط ده أكلك وحشنى اوى
ماما حدفيتها بالشبشب
منى: أكلها هى بس اللى واحشك يا ختشى
ميادة: لأ طبعاً انتى قاطعتينى انا بقول أكلك وأكلها واحشونى
أميرة: طب يالا يا ختشى
قعدنا على السفرة
انا وسيف قاعدنا قصاد بعض ومكناش بناكل كنا بنبص لبعض 
محمد:احم احم مش بتاكل ليه يا سيف
سيف:ها لا أنا باكل اهو يا عمى
محمد:ماشى ياخويا كل يالا
سيف:احم ماشى اهو باكل
قعدت اضحك بس بخباثة
سيف بصبلى بغل راح خبطنى فى رجلى
أميرة بوجع:اااه
سيف بأستهبال: مالك يا حبيبتي فى حاجة
محمد:حبك برص ياشيخ
وبعدين كمل
محمد: مالك يا حبيبتي فى حاجة
أميرة: لأ بابا فى جاموسه طور داس على رجلى
محمد باستغراب: جاموسه وطور داسوا على رجلك
أميرة:اه يا بابا بتحصل حتى اسئل الطور قصدى سيف
سيف بصلى بشر وتوعد
سيف:احم عمى احنا مش هانجهز الفرح بقى ولا ايه انا هابيض واتجوز
محمد: لأ مش دلوقتي
سيف:امال امتى
محمد:على حسب مزاجى
سيف:طب مينفعش تستعجل مزاجك شوية
محمد:انت هاتهزر
احمد: وفيها ايه يا محمد خلينا نستعجل في الفرح عايزين نفرح بالولاد
سلوى:اه ونبى يا عمى استعجل الفرح
منى:يالا يا محمد مستنى ايه عايزين نفرح
محمد:أمرى لله ماشى الفرح بعد شهر
سيف:ايه شهر بس ده بسرعة اوى ولسة فى حاجات كتيره هانعملها
محمد:هو ده اللى عندى يا إما مافيش جوازة
سيف: لالالا خلاص ونبى دانا مصدقت
محمد: ماشى
_____________________________________
نجري الأحداث شوية
مكنش فاضل على الفرح غير اسبوعين
قعدنا انا وميادة ونعمة نجهز شنطتى وحاجتى
أميرة:انا زعلانة أوى أوى
نعمة:ليه
أميرة:عشان هاسيبكوا وهامشى وهابعد عنكوا هاتوحشونى اوى
نعمة بشهقة:ناعم ياحبيبتي هاتسيبينا وهاتبعدى عننا ده هو دور اللى فرق بينا وبينك ده انتى فوقينا على طول وكمان قصاد حبايبك حماتك وحماكى
أميرة: خلاص خلاص يخربيت فصلانك كان نفسي اسكن قصادكوا
نعمة:مانتى عارفه أن عادل ساكن فيها عايزة تطفشى الواد يا ولية
ميادة:سيبكوا انتو احلى حاجه انى هاحضر فرح أخيراً انا كنت حاسه ان الناس بطلت تتجوز
أميرة:اه يا واطية يعنى انتى فرحانه بالفرح اكتر مني
ميادة: لأ فرحانة بيكى بس بالفرح اكتر
اخدت مخدة وحدفتها عليها
ميادة:اااه إنها الحرب
نعمة:هيا بنا
ومسكنا احنا التلاتة مخدات وحدفنا بعض بيها
وبعدين نعمة شغلت اغنية (يابتاع النعناع يا منعنع)
وقعدنا نرقص
وفجأة ماما دخلت
منى:الله الله بترقصوا وتغنوا
نعمة: آسفين ياماما
ماما طلعت صاجات ورقصت
منى: بترقصوا من غيرى يا ولاد الكل*ب
ميادة:أيوة بقى يا منمن
نعمة:الله يالا يا عسلية
أميرة: لولولولولوللولى 🌸❤️ 
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
reaction:

تعليقات