القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلة الأسد الفصل الحادي عشر 11 بقلم حنين أحمد

 رواية طفلة الأسد الفصل الحادي عشر 11 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الأسد الفصل الحادي عشر 11 بقلم حنين أحمد

رواية طفلة الأسد الفصل الحادي عشر 11 بقلم حنين أحمد

-الدكتورة: المدام حامل 
-اسد بصدمه: مدام مين
-الدكتورة بخوف: مدام ملك مش حضرتك طلبت نعملهاا فحص شامل وطلع في النتيجه ان المدام حامل مبروك
-اسد وكاد ان ينهار: انتي بتقولي ايه انتي متاكده...... لو الكلام دة غلط هقتلك 
-الدكتورة بخوف: اكيد لا يباشاا انا بعت لحضرتك النتيجة علي القصر
-اسد بغضب جنوني: تمام.... وقفل وخرج برة
"في الصالون"
-طق طق طق
-اسد بغضب جنوني: خليكي يسعاد انا هفتح... وفتح الباب وهو في صدمهه
-الشخص: انا من معمل التحاليل ودة تحليل الهانم
-اسد بصدمه: تمام.... واخده وهو مصدوم.... وبدا يفتح التحليل وهنا كانت الصدمه......وطلع جري علي اوضه ملك
-ماياا بخبث: اي دة اسد ماله في اي
-سليمان: مش عارف 
"في جناح ملك" 
-اسد ضرب باب الجناح برجله ودخل بكل عصبيه: لي يملك 
-ملك بفزع: اي اي دة في اي
-اسد بغضب جنوني وادهاا التحليل: لي تعملي كدهه 
-ملك وهي بتفتح التحليل: اي عملت اي.... وفجأه سكتت انا انا حامل ازاي انا مش حامل لا
-اسد بغضب ودموع: لي يملك تعملي فياا كدهه انا محبتش حد غيرك انتي وبس انا عملتلك ايه 
-ملك بعياط هستيري: لا لا انا مش حامل صدقني انا مش حامل 
-اسد بغضب جنوني: لي يملك حامل من مين ي ملك انطقي 
-ملك بعياط: لا لا انا مش..... وفجأه اغم عليهاا 
-اسد شالهاا للسرير: ملك فوقي ملك..... سعاد ي سعاد 
-الخادمه بقلق: ايوة يباشاا
-اسد بغضب: اطلبي الدكتورة بسرعه
-الخادمه بخوف: حاضر حاضر 
-مايا وقفتهاا: استني روحي انتي هاتيلهاا مايه وانا هطلب الدكتورة 
-الخادمه: حاضر.... وخرجت
-مايا بخبث وتمثيل: اي دة ملك مالهاا ي ملوكه مالك يالهوي
-اسد بغضب: اطلعي برة يماياا
-مايا بخبث: حاضر.... وخرجت
-اسد بدموع: لي يملك لي انا عملت ايه معاكي عشان تدمريني كدهه انا انا حتي مردتش اقرب منك غير برضاكي لي تعملي فياا كدهه انتي دمرتيني انا مش مصدق نفسي 
-طق طق طق
-اسد مسح دموعه: ادخل
-مامت ملك بقلق: بنتي مالهاا ي اسد بنتي
-الخادمه: الدكتورة وصلت
-اسد بجمود: خليهاا تدخل
-الخادمه: حاضر.... اتفضلي
-الدكتورة بخوف: اتفضلو برة عشان اعرف اكشف عليهاا
-اسد بغضب: اطلعوا برة..... اتفضلي اكشفي عليهااا 
-كلهم: تمام...... وخرجوا 
-بعد شويهه...... خرج اسد من الجناح بغضب جنوني 
-ماياا بخبث:اي دة ماله اسد في اي......تعالوا نطمن علي ملك
-كلهم:يلا.....وطلعوا
"في جناح ملك"
-مايا بخبث:في اي يدكتورة طمنينا
-الدكتورة بخوف وابتسامه:احم المدام حامل مبروك
-مامت ملك بشهقه:حامل ازاي
-مايا بخبث:حامل الف مبروك اسد هيبقاا اب
-هبه:الف مبروك
-سليمان بصدمه:حامل
-الدكتورة بخوف:اه حامل الف مبروك....انا لازم امشي اتاخرت
-سليمان:وصلي الدكتورة ي سعاد
-مايا بخبث:انا هوصلهاا....وخرجوا
-وفجأه كلهم شافوا ملك الي ضامه رجليهاا باديهاا وبتبكي بهستريه
-مامت ملك:حبيبتي انتي حامل ازاي.....اه ي اسد بقاا بتستغل بنتي تحت مسمي انهاا مراتك 
-ملك بعياط:اسد م.....اسظ معملش حاجه يماما
-سليمان:اهدي يبنتي بس
-هبه:اومال حامل من مين
-سليمان بغضب:اخرسي ي هبه 
-ملك بعياط:لا لا انا مش حامل...حامل ازاي اسد فين يمامي
-مامت ملك بعياط:خرج برة البيت 
-ملك بعياط هستيري من جديد:لا انا مش حامل صدقوني...اسد راح فين هاتي التلفون 
-مامت ملك:خدي يحبيبتي واهدي 
-ملك بعياط فضلت تكلم اسد كتير ولكن لا نتيجه
-مايا دخلت بخبث:ملوكه حبيبتي مالك دنتي هتبقي ام
-ملك بصريخ:اطلعوا كلكم برة سيبوني لوحدي
-مامت ملك بعياط:اهدي بس انتي حامل
-ملك بصريخ اكبر:اطلعوا برة قولتلكم
-سليمان بحزن:يلا بينااا 
-مامت ملك:بس
-سليمان:قولت يلا دلوقتي
-كلهم:تمام....وخرجوا
-ملك بعياط:لا لا انا مش حامل....حامل ازاي بس ياربي ارحمني والنبي....رد ي اسد بقاا
"في مكان تاني" في مكان مهجور
-اسد بدموع:لي يملك.....دة انا عمري ما حبيت ولا هحب غيرك ابداا يارب لي كدهه 
-تن تن تن
-اسد بغضب:الو 
-حسام بقلق:اي ي اسد مالك
-اسد بدموع وصريخ:عملت زيهاا وخانتني 
-حسام بقلق:اهدي بس انت فين
-اسد:في ***
-حسام:تمام نص ساعه واكون عندك
-اسد قفل.....وهو يفتكر والدته لما خانت ابوة:كلكم زي بعض كلهم
-بعد نص ساعه....وصل حسام
-حسام بخوف:اسد مالك في اي مالهاا ملك
-اسد بنهيار:حامل
-حسام:ودة خبر يزعلك انك هتبقاا اب
-اسد بغضب ودموع:مش ابني 
-حسام بفزع:امممم اهدي بس دلوقتي اكيد ملك ما....وسكت
-اسد بغضب:خانتي.....وقام ركب العربيه
-حسام:يبني استنا بس.....ولكن لا فايدة
"في مكان تاني"عند امجد تحديداا
-امجد بغضب:حامل ازاي عملهااا ابن المنشاوي
-الحارس:لا يباشاا مش منه انا سمعته وهو بيقولهاا حامل من مين
-امجد بخبث:كدهه في طرف ثالث في الموضوع....عايزك تراقبهم كويس
-الحارس:حاضر يباشاا....وقفل
-امجد بخبث:حامل....ومش منه....طب كويس
"في قصر المنشاوي"في جناح ملك
-ملك بعياط:رد ي اسد والنبي....وفجأة انفتح االباب ودخل اسد
-اسد بص لملك بقرف ودخل الحمام
-بعد شويهه اسد خرج..
-ملك بعياط:اسد استني اسمعني والله انا مش عارفه حامل ازاي صدقني 
-اسد بغضب ودموع مكتومه:اناي دمرتني.....وخرج
"في الصالون"
-اسد بغضب:سعاد....اطلعي قوللهم كلهم ينزلوا دلوقتي
-الخادمه بخوف:حاضر....وطلعت
"في جناح ملك"قاعدة علي الارض بتعيط
-طق طق طق
-ملك بعياط:ادخل
-الخادمه:اسد باشاا عايزكم تحت
-ملك بعياط:انزلي وانا جايه
-الخادمه:تمام ي هانم....ونزلت
"في الصالون"بعد شويهه.....
-سليمان:اي ي اسد عايزنا لي
-اسد بجمود:عشان اقولكم اني هتجوز
-ملك بعياط وشهقه:تت...تتجوز
-اسد تجاهلها وكمل:مفيش مبروك
-هبه وسليمان:هتتجوز مين
-اسد بغضب محاول الهدوء:هتجوز م.......وفجأة
يتبع..
لقراءة الفصل الثاني عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
reaction:

تعليقات