رواية احببت مصارع الفصل التاسع 9 بقلم يوستينا سامي

 رواية احببت مصارع الفصل التاسع 9 بقلم يوستينا سامي

رواية احببت مصارع البارت التاسع 

رواية احببت مصارع الجزء التاسع 

رواية احببت مصارع الفصل التاسع 9 بقلم يوستينا سامي


رواية احببت مصارع الحلقة التاسعة

نور قامت من النوم مفزوعة ..لكن لقت تليفونها بيرن 
نور شمس الووو 😲😲😳
ايه ازاي .. ماما الحقيني  يا مامااااا 
فاجأه كلهم اترعبوا وجريوا علي أوضة نور بس نور كانت خرجت من الاوضة 
منال بخضة :مالك يا حبيبتي فيكي ايه بس 
نوربخوف :  شمس يا ماما شمس ..ابوها هيق......  فجاه اغم عليها 
عادل :نووووور مالك يا بنتي فووقي  
ابراهيم بعصبية : انتوا واقفين ليه بسرعة هاتوا دكتور وفعلا جري عمر وادهم يجيبوا دكتور ..لكن فهد كان لسه ماجاش 
وفعلا خدوها علي السرير وحاولوا يفوقوا فيها لكن مافقتش وبعد وقت قليل ادهم وعمر جابوا دكتور 
عادل بخوف: طمني ارجوك يا دكتور 
الدكتور : واضح أن ضغطها عالي ..هي في اي مشكلة أو حاجة مزعلاها 
عادل :ولله يا دكتور منعرفش هي صحيت من النوم وصرخت وفجاه اغم عليها 
الدكتور: عموما انا ادتها إبرة مهدئة وإنشاء لله هتبقي كويسة بس ارجوكوا حافظوا علي هدوئها 
بعد اذنكوا وفعلا مع خروج الدكتور كان فهد وصل 
ادهم بيبص لفهد وهو بيسلم علي الدكتور :  مع السلامة يا دكتور 
فهد بقلق : دكتور... في ايه يا ابني مين تعب 
ادهم بتعب :  ادخل يا فهد مش نقصااك ..ادخل نور اغم عليها 
فهد بصدمة: لييه... البنت دي اخدت عين ولله  .احنا حسدناها 
ادهم ضحك:  عندك حق وربنااا ..ادخل 
فهد دخل الاوضة عند نور لقاها بتحاول تفوق وفعلا فتحت عينيها 
عمر بفرحة: نور حبيبتي حمدالله علي السلامة 
نور بدموع :شمس ...
عادل :اهدي بقي يا نور اهدي يا حبيبتي 
نور بخوف :ح...حاضر بس شمس هتموت يا بابا 
فهد :يا ساتر يارب ...طب فهمينا مالهاااا طيب 
نور :جوز امها فاكر انها هربت مع عشيقها وبيكلمني فاكر انها عندي هنااا وبيحلف أنه يقتلها 
فهد في سره: هما أهل اسكندرية كلهم كدة ...هي شووطة ولا ايه 
منال :حسبي لله ونعم الوكيل فيه يارب 
عادل: اهدي يا حبيبتي انا هدور عليها قبل مايوصلها ده وعد مني ليكي ولله بس انت اهدي 
نور بدأت تهدي في حضن مامتها وبدأت تبص بعنيها عليه بس ملقتوش حست انها مش مطمنة في غيابه بس رفضت الفكرة بسرعة من دماغهااا 
ابراهيم: طيب يلا نسببها ترتاح يلا بينا 
وفعلا كلهم خرجوا وناموا بس فهد مكنش عارف ينام وفضل يرن علي يوسف بس هو كان قافل موبيله فقرر أنه ينام  و فعلا نام من التعب 
____________________________
يوسف في شقته 
عمال يراجع كل بطولاته وصوره يمكن يكون شافها قبل كدة لحد مامسك صورة ليه في بطولة في اسكندرية مكتوب علي الصورة 
 (احسن مصارع ..يوسف المنشاوي )وعرف فعلا من تاريخ الصورة انها من ٨ سنين وفي اللحظة دي يوسف افتكر بس للاسف مش كل الحوار .....ياترا ليه !؟؟
يوسف حاطط أيده علي رأسه :  ياااه عمري ما كنت أتخيل أن ممكن يرجع بيا الزمن وتكوني انت... هي ...اكيد لاااااا اكيد انا بيتهيالي اكيد انا غلطان
قلبه:  ازاي معرفتش انها هي ...نفس العيون 
.بس ازاااي البنت دي كانت طفلة ملاك بس نور شخصيتها قوية ....وبعد كدة افتكر كلمة نور 
(انت السبب في الي وصلتله )
يوسف حط أيده علي دماغه:  بس بقي كفاية انا بجد مش مصدق الي بيحصلي ده ...انا ليه بيحصلي كدة  معقول تبقي نور  يارب قويني وساعدني اصلح الي حصل غصب عني 
__________________________&&&&&.   
نور في اوضته مع هنا 
نور : ياترا افتكرتني يا يوسف ولا من كترهم نسيتني .
وغمضت عينيها وراحت في النوم من كتر التعب والتفكير 
__________________________________&&
تاني يوم الصبح 
.في بيت عادل صحيوا كلهم علي صوت حد بيخبط بطريقة همجية وفعلا كلهم خرجوا من غرفهم مفزوعين 
نور: بتعب ايه ده مين ده 
هنا بخوف: ربنا يستر بجد  انا خايفة اوي 
ادهم:  اهدوا يا جماعة انا هفتح الباب 
ابراهيم  مسك ايد ادهم : لا يا ادهم ميصحش عمك عادل هو الي يفتح ده بيته واحنا ضيوف هنا
عادل : يا ساتر استر استني يا ابني انا الي هفتح 
فهد بيحاول يفتح عينيه :معقول في حد غبي كدة 
عادل :استنوا هشوف اهووو 
وفعلا فتح الباب 
عادل بحدة :انت بتعمل ايه هنا وازاي تخبط كدة ومين البلطجية دوول 
عدلي: انا جاي اخد بتي يا عادل ومنغير مشاكل 
نور: شمس انتوا لقيتوها 
عدلي :ياااه وفكراني هصدج حديتك ده يا بت انت 
نور :وانا هكدب ليه انا فعلا معرفش فين شمس
عدلي: طب ايه جولك بجي انك هتيجي معاي لحد ما بتي تعاود لدارها
عادل :ابعد ايديك دي عنها  يا عدلي نور فعلا متعرفش فين شمس 
عدلي:  لا تعرف كويس ...وبدا عدلي يشد نور ورجالة عدلي يمسكوا في عمر وفهد وادهم وحصلت خناقة جامدة بس برضوا عدلي عرف يشد نور للباب وكان بيهددهم بسكينة  ونور فعلا مكنتش قادرة تقاومه حست انها نسيت كل تدريبها ومبقتش عارفة ولا قادرة تدافع عن نفسهااا 
بس فاجأه يوسف دخل ومسك ايد عادلي وضربه جامد واخد نور منه 
عدلي :انت بتمد يدك عليا يا ابن .....
يوسف طلع المسدس بتاعه ووجه في وش عادلي : خد البلطجية دول واطلع براااا ...وقبل ما تدخل تتهجم علي الناس اعرف الاول انت في بيت مين .....براااا والا ورحمة امي هحبسك غووور من هناااا وخد رجالتك الكسر دول معاااك
ادهم وهو بيضرب راجل من رجالته: ايه تحب ننزلهم علي تحت ..معتقدش أنهم هيقدروا ينزلوا لوحدهم 
عدلي :ماشي بس لعلمك مش هسكت ....ورايا يا بهايم 
يوسف مسكه من جلابيته:  فكر انك تيجي هنا تاني او تتعرض لنور أو حد من أهل البيت سامعتها وديني لقتلك وسابه وجري علي نور بخوف :نور انت كويسة صح 
نور مردتش عليه بس مسكت في أيده جامد 
يوسف مسك ايديها: متخفيش ..متخفيش يا نور خلاص مشيوااا
منال جريت عليها واخدتها في حضنها
ابراهيم: يا ساتر يارب ايه الي بيحصل ده 
عادل:  ربنا يخليكوا فعلا رجالة مش عارف يا يوسف منغيرك كان ممكن يحصل ايه 
يوسف: انا معملتش حاجة يا عمي 
ادهم: فعلا دي حقيقة احنا كنا بنضرب في الرجالة بتوعه وهو اخذنا علي غفلة فقط لا غير
عادل ضحك : كتر خيرك كلكوا رجالة بجد بمعني الكلمة ربنا يحميكوا
فهد: يوسف تعالي عايزك 
يوسف كان خايف علي نور وكان سرحان في عينيها وهي كمان سرحانة في عينه 
فهد: يا يوسف 
يوسف بسرحان : ايه يا فهد ..عايز حاجة 
فهد: تعال يا يوسف 
ودخلوا البلكونة  
________&__________&__________&
عادل ؛نور انت كويسة صح 
نور: اه يا بابا الحمدلله 
هنا :بس ازاي يا نور معرفتيش حتي تدافعي عن نفسك 
عمر: ايوه صح انت ليه مضربتوش ليه يا نور 
منال: يا ولاد اكيد كانت تعبانة ده كفاية ايديها المتعورة دي 
نور؛ انا محتاجة اقف في البلكونة شوية اشم هوااا
منال: ماشي يا حبيبتي وانا هحضر الفطار 
________________________________$$
في البلكونة 
يوسف: خلاص بكرة نسافر وهاتها وانا كلمت ضابط وهيعدينا ربنا يستر والموضوع يعدي عادي بس بقولك ايه يا فهد
هي البنت دي اسمها ايه ....شمس 
فهد بتسرع: لا لااا دي جميلة 
يوسفبشك : متاكد 
فهد: وهي هتكدب عليا  ليه يا يوسف 
يوسف: انا مقلتش كدة يا ابني بس صدفة غريبة شوية......نور 
نور: اسفة لو قطعت كلامكوا 
يوسف ببتسامة: لا ابدا تعالي اقعدي ارتاحي 
فهد :طب تحبي اسيبكوا واطلع 
يوسف: ياريت يا فهد تسيبنا لوحدنا شوية 
وفعلا خرج فهد من البلكونة 
نور بترفع عينيها بكسره :شكرا 
يوسف بضحك: متعودتش اسمع منك شكر يا نور 
نور :يمكن علشان متستهلش يا يوسف 
ضحك يوسف جامد  : سبحانك يارب غايب يوم واحد وبرغم ذلك وحشتني قلة ادبك
نور بتسرع :اهو انت الي قليل الادب 
يوسف: خلاص اهدي ..انت مال ايديك ملفوفة ليه 
نور: اتعورت امبارح 
يوسف بخوف :من ايه.. ومسك ايديها 
نور شدت ايديها وقالت بحدة: اوعي تلمسني تاني ..اوعي 
يوسف ببتسامة  وربع أيده :ده بجد برغم انك كنت في حضني من شوية وانت الي مسكتي ايدي 
نور بحرج: لا محصلش ..انا غلطانة أن جاية اقف مع واحد زيك ..زبالة 
يوسف مسك ايديها جامد وشدها ليه ووطي رأسه لمستواها وقالها بمنتهي الوجع : ....انا اسف يا نور ...سامحيني 
نور بتريقة: انت افتكرتني ..مش كدة 
يوسف بوجع :نور ولله انا كنت مش في وعي ..انا بضرب نفسي بالجزمة بسبب الي عملته معاكي 
بس انا مش مصدق أن الطفلة دي كانت انت 
نور بوجع وكسرة: كنت انا يا يوسف أيوة انا ..انا البنت الي عندها ١٧ سنة شافت لاعب مصارعة حبت انها تبقي شبه مش اكتر ....طفلة كل تصرفاتها كانت طفولية بس ملقتش قدامها غير حيوان ..زيك ....انا عمري ماهسمحك سامع 
وخرجت برا البلكونة 
يوسف بوجع: لا يا نور هتسامحيني انا واثق ...انا هعمل كل حاجة علشان سامحيني يا نور وانا وانت والزمن طويل 
--------------_---------------_-----------
وبعدها كلهم اتجمعوا علي السفرة يفطروا 
يوسف: عمي انا كنت طالب منك طلب وارجوك متكفنيش
عادل :قول يا ابني 
يوسف ......

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية احببت مصارع)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-