رواية أميرة الرعد الفصل السابع 7 بقلم ندا الشرقاوي

 رواية أميرة الرعد الفصل السابع 7 بقلم ندا الشرقاوي

رواية أميرة الرعد البارت السابع

 
رواية أميرة الرعد الفصل السابع 7 بقلم ندا الشرقاوي

رواية أميرة الرعد الجزء السابع 

البارت السابع من امير الرعد
صلوا على الحبيب المصطفى
في المستشفى
اميره ورحمه قعدين ورعد في العمليات طلع الدكتور 
اميره مسرعة وببكاء /رعد رعد عامل اي 
الدكتور/الحمد لله يامدام أصابه خفيفه في الكتف بس مين فيكوا اميره
اميره /انا... انا اميره
الدكتور بابتسامه /اتفضلي رعد باشا محتاج حضرتك
رحمه بغضب /وانا كمان هدخل
الدكتور /يافندم رعد بيه طلب مدام اميره لوحدها
دخلت اميره اول ما شافت رعد جريت عليه وحضنته جامد وبتعيط بصوت عالي
رعد وهو حاضنها /خلاص ياأميرتي انا كويس اهو انتي فيكي حاجه
اميره ومستمره في البكاء /كنت هتسبني وتمشي زي بابي يارعد
رعد /لا ياروحي انا كويس اهو مفيش حاجه
رعد /اميره.... اميره
دفنه راسها في عنقه مش بتتكلم
رعد /اميره انتي نمتي
اميره /لا بس عاوزه ادني كده
رعد بفرحه فهي تحب قربه /ماشي ياروحي
بعد ربع ساعه واميره لسه في حضن رعد ورعد بدا يتألم 
مكان الجرح. 
رعد بالم /ااااه اميره اميره 
اميره بخضه /اي في اي انت كويس 
رعد بحنان /اه كويس بس الجرح وجعني شويه 
اميره باسف /معلش انا اسفه بجد 
رعد /خلاص ياروحي ولا يهمك 
دخلت رحمه فاجاه 
رعد /اي يا رحمه مش في باب اتعمل نخبط عليه 
رحمه بدموع مصتنعه/رعد حبيبي خوفتني عليك 
ولسه هتحضنه 
اميره بتبعدها/معلش اصل الدكتور قال ممنوع الاقتراب 
كتم رعد ضحكته علي أفعال صغيرته 
رعد بخوف /جنة جنه فين 
اميره /جنه راحت الفيلا مع الحرس والمربيه مكنش يفعل تكون هنا
رعد براحه وهدوء /ماشي 
في السرايا
احد الحراس /ايوه ياسليم بيه رعد باشا في المستشفي متصاب 
هدي بلطم وصوات /ولدي ولدي ياسليم 
سليم /اهدي ياهدي ان شاء الله خير انا هدلا علي مصر دلوك 
ساميه بخبث /ورعد اخباره اي دلوك مات ولااي 
هدي /بس ياوليه جفلي علي حديتك الماسخ دا 
دخل أكرم /في اي عاد
ساميه /ولد عمك رعد في المستشفي
أكرم بخضه علي رعد /وهو عامل اي وكيفه
سليم /انا نازل مصر دلوك 
أكرم /وانا كمان 
دخلت ياسمين وهيا وهيا بداري دموعها 
ياسمين /في اي متجمعين كده 
ساميه /ابوك وولد عمك نزلين مصر لرعد 
ياسمين /ماله رعد 
أكرم ببرود /اتصاب في العوده لمصر 
ياسمبن بخوف علي شقيقها/طب ياله انا هنزل مصر 
وجهزو نفسهم علي السفر لمصر 
في المستشفي 
المجهول /كنت مستني خبرك ياكنج بس عادي هنجرب تاني 
رعد /وانا مستني المره التانيه موتي ولا موتك 
المجهول بضحك /ههههه خلي بالك علي السنيوره مراتك 
رعد بغضب /لو قربت من مراتي هقتلك بايدي وانت عارف الرعد بينفذ بدون كلام 
دخلت اميره 
اميره /رعد في ظابط بره عاوزك 
رعد بغضب /اطلعي بره دلوقتي 
اميره بتقرب منة /مالك يارعد
رعد بغضب وصوت عالي /اطلعي بره 
طلعت اميره وعيونها علي وشك البكاء 
دخل الظابط 
الظابط بعمليه  /بتتهم حد يارعد بيه 
رعد /لا يافندم 
الظابط بتعجب /ازاي 
رعد /انا رجل أعمال وليا أعداء كتير والحمد لله جت علي خير 
الظابط /يعني مبتتهمش حد 
رعد /لا 
طلع الظابط من عند رعد 
في العربيه 
ياسمين بتفكر في اللي حصل 
Back
أكرم /ياسمين انااا
قاطعته ياسمين عندما ضربته بالقلم 
ياسمين /مش عاوزه اشوف وشك تاني يااكرم انت عدو ليا وهننقم منك سامع 
أكرم /هتنتقمي مني وانتي لسه قلبك بيدوق ليا 
ياسمين بقوة /قلبي مش ملكك ولو لسه بيدوق ليك همحيه حته لو طولت اموت نفسي سااامع 
اكرم /لا ياياسمين انتي عارفه انه كان غصب عني صح ولا لا عارفه اني كنت سكران ولو في وعيي عمري ما كنت هعمل كده
ياسمين /سكرت بمزاجك ولا غصب قزل مزاجك ولا غصب 
أكرم /... لارد 
ياسمين بسخريه/مش عاوزه اشوف وشك تاني ياابن عمي 
بعد مرور عده ساعات 
دخل العائله باكملها عند رعد في المستشفي 
هدي /رعد ودي انت كويس 
رعد بتفاجا /انا كويس ياامي بس جيتوا ليه دي حاجه بسيطه 
سليم /كيف يعني منجيش مكنتش هتقولنا عاد ولا اي 
رعد /أصابه خفيفه يابوي 
ياسمين وهي بتحضنه /رعد 
رعد /يابت انا كويس ولا انتي بتعملي حجه علشان تحضنيني
ياسمين /طب اعمل اي يعني اضربك ولا اي امال فين اميره 
ساميه بخبث /وجفه مع أكرم بره بتحددوا سوا 
رعد بغضب /نادي علي اميره 
طلعت ياسمين ناده علي اميره 
رعد /اي اللي طلعك 
اميره /كنت بسأل الدكتور هطلع أمته وقبلت استاذ أكرم 
رعد بتمالك اعصابه /طيب اقعدي هنا 
دخلت ست في اوائل الخمسينات
....... /رعد
رعد /خ............
*********************
مين الست دي؟
مين بياذي رعد؟ هتحصل اي في الفصول الجايه
باااااااي

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية أميرة الرعد
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-