القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلة الفهد الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلة الفهد الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلة الفهد البارت التاسع والعشرون

 
رواية طفلة الفهد الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلة الفهد الجزء التاسع والعشرون 

طفله الفهد
البارت 29
رعد 
رعد بحزن ......ايوه رعد 
فهد بغضب جحيمي.........انت بتعمل اي هنا وانا فين موديني فيييين 
رعد بحزن شديد.......... متخافش ي صاحبي انا والله مش هأذيك وحبيت واشكرك اني بعد كل الي عملته فين واخدت ابني وربيته وكأنه ابنك بالظبط 
-ابنك مين 
 رعد بهدوء .......مروان  
فهد ببرود.......مكنتش اعرف أنه ابنك وبعدين  ابنك ازاي انت كنت متفق مع سوزي ي بن*****
 رعد ضحك ........ لا بس بعدين هتعرف المهم شويه وهنوصل امريكا عشان عمليتك
فهد بغضب.......نعم عمليه أي انا مش هعمل حاجه ابعد من قدامي اخلص وبيحاول ويقوم مش عارف 
رعد بص عليه بحزن وقال ...........ما تحاولش  انتي واخد حقنه شل*ل يعني مش هتعرف تتحرك اسمع الكلام وبطل العند ده 
بقلم بسمله بدوي
فهد بغضب........ ابعد من وشي ي رعد انا مستحيل اصدقك من تاني ابعد وقفوا الطياره دي في اي حته اخلص وربنا لندمك ي رعد على الي عملته ده اصبر 
رعد قرب منه بهدوء واعطاه  حقنه منوم 
وثواني وفهد راح في النوم 
سامحني ي صاحبي عارف اني كنت ندل معاك بس ندمت وخرج
عند ايام 
ايام بدموع.........نعم انتي بتقول اي ي يامن لا انت بتكذب صح ده مقلب قول صح والنبي ده انا وثقت فيك وحبيتك تقوم تعمل فيا كده طلع كل ده تمثيله طب لي عملت كده 
يامن بصدمه.......انتي سمعتي اي 
ايام بغضب شديد وضربته بالالم على وشه .......سمع كل حاجه طلعت ****اكتر منهم اتف*وه عليك  وعليهم طب لي عملت كده 
يامن بغضب......... مش عارفه ده انا هوريكي اسود ايام شوفتيها في حياتك ومسكها من شعرها ورماها على السرير
ايام بخوف شديد........انت هتعمل اي 
يامن بشر ......... هتعرفي الوقتي وبيقلع تيشرته 
ايام بصدمه ......فين الجرح الي الدكتور  بيعقمهولك من ساعتها 
-غبيه انتي غبيه كل ده تمثيل وانتي اصلا كنتي برده وبطلي أسأله بقا خليني في المفيد 
بقلم بسمله بدوي
وفجأه
 .عند لارا صحت وقامت صلت واخدت مروان وخرجت من المستشفى وركبت تاكسي وراحت عند الشرطه عشان تبلغ عن فقدان فهد 
الظابط .......لازم يعدي  24ساعه ي مدام 
لارا بدموع........ايوه عدي 
الظابط .......طب تمام اوي اسم حضرتك اي 
لارا محمد الدالي  
الظابط بصدمه............ نعم 
في مكان تاني خالص 
- احنا ازاي هنواجه لارا ي ****
انا خايفه اول ما تشوفنا يحصلها حاجه انا عملت كل ده لمصلحتها اكيد مش هترضي تسامحنا وده حقها بس انا حزين اوي من اخر مره شوفتها وشوفت نظره استنجادها بيا وانا بموت بالبطئ 
،احساس بشع اما تكون متكتف مش قادر تعمل حاجه ، تفتكري ممكن تسامحني 
-لارا قلبها طيب اوي وبتترضا بأقل كلمه بس انا خايفه الايام تكون غيرتها .
وكمان احنا في نظرهم ميتين ،ياترا شكلها عامل اي الوقتي اكيد بقت قمر 
قمر زيك يروحي نسخه منك اذا كانت في براءتك ولا في جمالك وطيبتك .
ردت عليه بكسوف ......لسا بعد العمر ده كله بتحبني  
-انا كل ثانيه حبي ليكي بيذيد 
(نسيب عصافير الحب دي ونروح لفهد 😹🙈💙)
عند رعد  الطياره وصلت امريكا 
وركبوا العربيه وراحوا المستشفي الي فهد هيعمل فيها العمليه 
رعد بشر .....لو حصله حاجه هموتك مكانه واهم حاجه تشيلوا السم من رجله من غير اي ضرر ورجله ترجع احسن من الاول  
الدكتور ......حاضر يرعد بيه 
بعد حوالي 10ساعات 
الدكتور .........*******
رعد بصدمه وووووو

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية طفلة الفهد)
reaction:

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق