رواية طفلة الفهد الفصل الثامن عشر 18 بقلم بسملة بدوي
رواية طفلة الفهد البارت الثامن عشر
رواية طفلة الفهد الفصل الثامن عشر 18 بقلم بسملة بدوي |
رواية طفلة الفهد الجزء الثامن عشر
طفله الفهد
البارت 18
يامن بحب .......حبيبها وان شاء الله جوزها
لارا بصت له بصدمه ،وفهد بخوف من الفكره وقال بصوت زي فحيح الافعي........... نعم ي ******* عايز تتجوز مرا وسكت وقال في نفسه لا مش هعرفها اني فهد ، اصبري عليا بس وربنا لربيكي
وبعدين راح ليه مسك أيده الي كان ماسك بيها لارا وتناها لدرجه عملت صوتك اكنها انكسرت
لارا بدموع وخضه.......... سيبه سيبه حرام عليك سيبه هو عملك اي حرام عليك وبتحاول تدفعه عن يامن بس مش عارفه نظرا لفرق الجسم وقوة فهد
فهد ببرود عكس الي جواه قال ....... انت عارف يبن ال******، خربت عليا الليله يبن *****وربنا ما حد هيعرف يشيلك من ايدي وضربه بالبوكس
لارا وخوف .......والنبي والنبي حرام عليك سيبه والنبي يباشا والله هعمل اي حاجه بس تسيبه والنبي ارجوك
فهد في نفسه.........لدرجادي بتحبيه ومش متحمله الي بعمله فيه وانا الي لسا لحد النهارده بعشقك مش بحبك بس ومش قادر اقرب من اي واحده غيرك ،تمام انت الي جبتيه لنفسك واثبتيلي انك أو****خ منهم اصبري بس والله لوريكي مين هو فهد الدالي
فهد بخبث شديد وراح قعد على الكرسي وحط رجل على رجل وطلع سيجاره وبيشرب فيها وقال ......تعالي
لارا بصت له بخوف وراحت له
يامن بغضب ........ملكش دعوه بيها
فهد بشر.....اقعدي
لارا قعدت على الكرسي الي قدامه
فهد ببرود........وقال غلط كده غلط أنا قايل ليكي اي قبل شويه اقعدي فين
لارا بدموع راحت قعدت على رجله وفهد مد. أيده وبيمشيها على طول دراعها
يامن بغضب ....... متلمسهاش ي بن******
فهد بضحك شديد بس مخيف.......ههههه انت بتشتمني انا وفجاه قام ورفصه (ركله) في بطنه
يامن بالم بس مش عاوز يبين ،فهد كرر عملته تاني
لارا جريت ووقفت بينهم ومسكت أيد فهد وقالت بدموع ........ارجوك سيبه ارجوك والنبي ططب والله هسمع كلام لو اي حاجه بس سيبه
فهد يصلها بسخريه ونظره هي معرفتش تحددها بس حسه أنها عرفاه مطمنه في وجوده
فهد ببرود وخبث شديد .......تيجي معايا
يامن بصراخ .........انت اكيد مجنون
فهد ببرود وقال تمام انت الي جبته لنفسك وهتدفع حق الليله الي بوظتها دي وبعدين قال ببرود ......بص انا ممكن البسك تهمه لو قعدت سنه تدفع في فلوسها مش هتخرج منها ومش كده بس لا وهظبطك بس بطريقتي الخاصة
وبعدين طلع فونه بس قاطعته لارا بسرعه وقالت بدموع....... حاضر هاجي معاك بس ممكن البس حاجه تانيه وتسيب يامن
يامن بغضب .......... انتي بتقولي اي ي لارا انا مستحيل اسيبك ليه
لارا بدموع......... ممكن تسكت ي يامن وانا لازم ارد لو جزء صغير من افضالك عليا
قاطعم فهد ببرود عكس النار الي جواه ......... خلصوا الفلم الهندي ولا لسا
لارا بكسره ....... ايوه
تسريع الاحداث
غيرت هدومها ل بنطلون جينز ازرق وتيشرت قصير احمر وسابت شعرها وخرجت وعلامات الخوف والدموع على وشها .
فهد بصلها بالم من شكلها الي باين عليه الخوف والارهاق
فهد ببرود ....... ورايا
نزلوا ،ياسر بخوف راح ليه وقال ....... في اي يباشا عملت حاجه البت دي وبيوجهه كلامه للارا وقال عملتي اي يبت انتي مش عارفه مين ده ولسا هيمد أيده
فهد زقه جامد وقال بغضب جحيمي........ انت ازاي تتجرأ وتمد ايدك يبن *****
ياسر بخوف ......انا بس كككنت فاكر أنها عملت حاجه وكنت هاعقبها
بقلم بسمله بدوي
فهد اتنرفز جامد ومد أيده على رقبته جامد لدرجه وش ياسر اتحول للون الازرق
لارا بخوف ......سيبه سيبه هيموت
فهد زقه ووقع على الأرض وفهد قال بستحقار........ مش عاوز أو*سخ ايدي منك وقال هاخدها معايا وفلوسها هتوصلك
ياسر بزعر .....نعم لا لا طبعا ازاي دي هي الي بتمشيلي الشغل لا طبعا
فهد برق جامد وعروقه برزت وقال بغضب جحيمي...... انا اخد الي عاوز معتش كمان غيرك يقف قدامي ويقول لا متخلقش الي يقف في وشي ويقول لا
وبعدين طلع دفتر الشيكات بتاعه واعطا ليه شيك وقال بغرور
فهد :اكتب الرقم الي عاوزه
ياسر بطمع وبسرعه اخد الشيك .
فهد بصله بقرف واستحقار واخد لارا الي بتراقب بصمت ودموع واخد طريق على وجنتيها وبتقول في نفسها ....... حرام عليكوا هو انا مش مكتوب ليا الراحه ولا الأمان ابدا قاعدين تبيوعوا وتشتروا فيا كاني مش بنأدمه يارب قدملي الخير والشر أبعده عني ولسه مستمره في العياط
فهد حس بنغزه زي كسينه في قلبه من منظرها وهيموت عشانها بس مش قادر يسامحها
وقال ببرود ......ورايا
بقلم بسمله بدوي
لارا واقفه برده
فهد ......قولت ورااايا اخلصي
لارا بتهور .......لا مش هاجي انا انسانه من لحم ودم قاعدين تبيوعوا فيا اي حرام عليكوا بقا
فهد ببرود راح لها واشتالها بحيث رجلها عند وشه ووشها عند ظهره
لارا بكسوف وصراخ.......سيبني بقاااا
فهد ببرود........ شكلك عايزه تشوفي وشي التاني وهبدأ ب يامن
لارا سكتت بخوف ،وفهد حزن جامد عشان فاكر أنها بتحبه وهي اصلا معتبراه اخوها وبتعمل كل ده عشان هو وقف معاها جامد وكان بيدافع عنها وهو الي بيقف في وش ياسر على طول عشانها
وراح عند العربيه وفتح الباب لها وراح مكانه عشان يسوق
تسريع الاحداث
وصلوا مكان كأنه جنه على الأرض ،كان جميل اوي وفخم وكله ورود وزرع وخضرا وفيلا كبيره .
نزلوا كل ده ولارا فاتحه عيونها على الاخر من شده جمال المكان وفخمته
فهد ببرود....... عجبك ولا اي
لارا بسرعه ......عجبني بس ده جميل اوي جامد خالص
فهد ضحك.....وقال اوي جامد خالص هههه
لارا بصت له بكسوف وسرحت في ضحكته الي بينت غمازته الي في خده الشمال
فهد رجع لجموده وقال .....عارف اني وسيم وحلو
لارا بصت له بغيظ من غروره
فهد بغرور........ورايا
دخلوا وكان المكان حديث جدا وحتي فيه اسانسير في الفيلا (مصعد)
فهد نده بصوت عالي وقال.......... جاكي
جت بنت باين عليها انها اجنبيه وجميله بشعر قصير كيرلي اسود وعيون عسليه بس باين عليها الخبث ولابسه جيبه سودا قصيره وقميص ضيق وفاتحه أول زراير وقالت بالانجليزي.........مرحبا بك سيد فهد
فهد ببرود......... جهزي الاكل واعطي لكل الخدم اجازه وخليكي انتي بس
جاكي ......اوكي
فهد ......روحي انتي ي جاكي
جاكي كانت قاعده تبص على لارا بستغراب عشان فهد عمره ما جاب بنت الڤيلا دي حتي سوزي مراته
مشا وراح عند الاسانسير وفتحه بيبص وراه ملقاش لارا
وشافها لسا واقفه
قال بغضب .......انتي يبتاعه انتي
لارا راحت له جري
فهد بغضب ...... ايه هو انا لازم اقولك على كل حاجه متعرفيش تعملي من نفسك.
لارا بصت وقالت بطفوله اسمي لارا ومش بتاعه
فهد شدها الاسانسير وقفل الباب وحاوطها بين أيده وقال ........ قطتي
لارا فتحت عيونها على الاخر .
فهد ابتسم بخبث اما شاف رده فعلها وقال بصوت تحت ودنها (اذنها) مثير ......مالك
لارا بصت له بحب ......فهدي
فهد ببرود ومكر ........فهدك اي
في الوقت ده الاسانسير وقف ووصلوا لجناح لونه ابيض واسود ورمادي و اقل ما يقال عنه أنه ملكي دخلوا الجناح
فهد ببرود راح عند الدولاب وجه ومعاه كيس غالي ولونه اسود
وطلع في الي في الكيس وكان فستان كب وقصير جدا ولونه احمر وقال ببرود ......البسي ده اخلصي بسرعه ويالا عشان نكمل الي الزفت خربه علينا
لارا برعب ........ققققصدك ايهه
STOP.
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية طفلة الفهد)