رواية جوزي الدجال الفصل التاسع 9 بقلم دودا حودا
رواية جوزي الدجال البارت التاسع
رواية جوزي الدجال الفصل التاسع 9 بقلم دودا حودا |
رواية جوزي الدجال الجزء التاسع
#زوجي الدجال
#الحلقه التاسعه
بقلم دوداا حوده
وبعد ما سمع يحيي التسجيل
يحيي. :يا ولاد ال .....
دعاء :ناس خاينه وطماعه مش كده
يحيي :حقك عليا انا اسف الفلوس زغللت عيني.والله
ايمان صاحبه الفكره
دعاء :عارفه امال انا جايه ليك ليه لازم ناخد حقنا منهم
يحيي :لازم اقتلها هي وهو
دعاء :,لا اهدي كده ونفكر بالعقل
يحيي : اضمن منين انك مش جايه تنتقمي مني زيهم
دعاء :عيب عليك تقول كده ده احنا اهل وانا عمري ما افكر
ابيع اهلي حتي لو كان عايز يطلعني مجنونه
يحيي :والله عرفت غلطتي انا اسف ليكي
دعاء :انت هتتجوز ايمان
يحيي :اتجوز مين انتي عبيطه دي بقولك عايز اقتلها تقولي ا
اتجوزها
دعاء :مهو رد القلم مش هيجي غير بكده نبين ليهم أن احنا
لسه مصدقين لعبتهم
يحيي :وبعدين اي اللي هيحصل
دعاء :بعدين لان لازم امشي
يحيي :مش فاهم كلامك
جرس الباب رن
دعاء :هو انت مستني حد
يحيي :لا وراح بص من العين السحريه دي ايمان
دعاء :طيب هخرج ازاي انا دلوقتي
يحيي :بوصي ادخلي الاوضه دي وانا هسيب باب الشقه
مفتوح اول ما ندخل اخرجي علي برا
دعاء :اوعي تلاحظ انك عرفت حاجه
يحيي :لا خالص مش هيحصل ودخلت دعاء وفتح يحيي
ايمان :ازيك يحيي
يحيي :ها في جديد في الموضوع ولا اي
ايمان :,انت ليه كل كلامك معايا بالطريقه دي
يحيي :مش فاهم قصدك
ايمان انا جايه اطمن عليك بس مش اكتر
يحيي :تطمني عليا ده من أمتي
ايمان :انا مش قادره اخبي اكتر من كده انا بحبك اوي
يحيي :من يوم وليله كده
ايمان :لا كنت بحاول إداري حبي ليك بس مش عارفه اكتر
من كده
يحيي :طيب نخلص موضعنا بعدين نشوف الحوار ده
ايمان :انت اي قلبك ده حجر بقولك بموت فيك
يحيي :البسي الجاكت مينفعش كده
ايمان :الجو حر اوي بصراحه
يحيي :ايمان انتي اتجننتي
ايمان :لا علقت وفوقت لنفسي أنا هفضل عالطول كده بسمع
كلامك وانت مافيش في مره تسمع فيها كلامي
يحيي :ايمان انا ...
ايمان :فين اوضه النوم
يحيي :هنا
ايمان :طيب تعالي اقولك 🙈🙈🙈
وبعدها بساعه
يحيي :احنا ازاي نعمل كده
ايمان :انا علشان بحبك وبموت فيك
يحيي :مكنش وقته يا ايمان خالص
ايمان :قد كده انت مش طيقني
يحيي :انا مقولتش كده بس مكنش ينفع دلوقتي عايزين
نخلص موضعنا
ايمان : تديني كام لو عرفت ان دعاء عايزه تكتب كل حاجه
باسمي
يحيي :انتي بتهزري صح
ايمان :والله بتكلم بجد هيمس واثقه في اشرف وعايزه
تشوف رد فعله لما بعرف بموضوع الفلوس
يحيي :هديكي ٥مليون جنيه
ايمان :بتتكلم بجد
يحيي :بس في شرط لازم يحصل الاول
ايمان :شرط شرط اي مش فاهمه
يحيي :موتي اشرف
ايمان :طيب وليه ماهناخد الفلوس وخلاص
يحيي :هو انتي فاكره اشرف هيسبنا في حالنا
ايمان:هنهرب برا مصر
يحيي :اشرف لازم يموت الاول
ايمان :وهتتجوزني بعدها
يحيي :ايوه هتجوزك بعدها
وفي شقه اشرف
اشرف :مالك يا دعاء
دعاء :أبدا كنت بلم هدومي
اشرف :رايحه فين
دعاء:انا ماشيه من الشقه المسكونه دي
اشرف :الشقه كويسه مفيهاش حاجه
دعاء :وبالنسبه لمراتك اللي بشوفها
اشرف :ده وهم في دماغك
دعاء :لا مش وهم وانت عارف انا شوفت مراتك قبل الجواز
قبل ما اشوف صورها انا لازم امشي
اشرف :هو اي ليه كل لما بحب حد عايز يبعد وبيسبني
دعاء : اشرف سيب ايدي
اشرف :مش هتمشي ها انتي خلاص بقيتي ملكي ولازم ارجع
نورا تاني
دعاء :هترجعها ازاي مش فاهمه
اشرف :لازم افديها بروح علشان ترجع تاني تعالي قدامي
دعاء : انت هتعمل اي
اشرف :تعالي قدامي ودخل الاوضه وكانت وافقه نورا
وقعت دعاء اغم عليها
نورا :ينهار اسود هي ماتت ولا اي
اشرف :اخرسي شيلي قصادي
نورا :اشيل ازاي افرض فاقت
اشرف :أطفئ البخور ده هموت وشال دعاء وخرج لقاه ايمان
ايمان:اي ده فيه اي
اشرف :اسكتي خالص
ايمان :دي هنا بتعمل اي
اشرف :بعدين هقولك
ايمان :اه شكل عامل عليا مسلسل وناوي ترجع لمراتك
وتسبني انا لا ده انا لحمي مر
اشرف :ادخلي قدامي ودخل دعاء عالسرير
نورا :عايزه افهم بقي انت فيه اي بينك وبينها
اشرف :ممكن تسكتوا وبعدين نتكلم لازم دعاء تفوق تفهم
إن كل اللي شافته ده وهم
ايمان :مش قولنا خالص هتكتب ليا الفلوس وهنمشي
اشرف :طيب اسكتي دلوقتي
ايمان في بالها مكنتش عايزه اقتلك بس انت اللي هتخلني
اعمل كده والله لموتك يكون انهارده
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية جوزي الدجال)