رواية طفلتي الخائفه الفصل السابع 7 بقلم شهد عبدالسلام

 رواية طفلتي الخائفه الفصل السابع 7 بقلم شهد عبدالسلام

رواية طفلتي الخائفه البارت السابع

 
رواية طفلتي الخائفه الفصل السابع 7 بقلم شهد عبدالسلام

رواية طفلتي الخائفه الجزء السابع 

البارت 7
طفلتي الخائفه 
بقلم/شهد عبد السلام
اسد فتح الباب بعصبيه:طلعتي من الاوضه ليه 
حور:هقعد في اوضتك اعمل ايه 
اسد شلها:انتي جنيتي علي نفسك يا حور 
اسد نزلها علي السرير 
اسد:دي اوضتك وكل يوم هتنامي هنا
حور:وانت هتنام فين 
اسد:تتوقعي فين 
حور:فين؟!!
اسد ببرود:هنا بردو 
حور بخفوض وصوت هادي:ليه 
اسد:كده 
حور:كده ليه انا هرجع اوضتي 
اسد بجمود :اعملي الي انتي عايزه بس ماترجعيش تعيطي 
حور:كلمه واحده بس 
اسد:قولي 
حور:انت عايز ايه 
اسد ببرود:هتنامي هنا وبيكمل بصوت عالي بعض الشئ مش عايز نقاش كتير 
حور بغيظ وخوف منه ليعملها حاجه :حاضر
اسد قرب عليها :افتكرتي 
حور :افتكرت ايه 
اسد: عملتك السوده يا حببت قلبي
حور في سرها:والنبي مافي اسود من الجوازه دي 
اسد:بتقولي ايه 
حور بصوت عالي بعض الشئ: بقول مش فاكره وباي بقا عايزه انام  وبتعظي وشها 
اسد قرب عليها وشال الغطا 
اسد بنبره ارعبت حور:مش انا بكلمك 
حور برعشه وعياط:وربنا مش فاكره يا...
اسد:يا ايه 
حور:يا اب...اسد
اسد:مش هحسابك دالوقتي ونام و جنبها 
وحضنهاا 
اسد:هششش ينفع تهدي 
حور :هديت شويه 
اسد:حور 
حور:نعم 
اسد:انا هسافر كام يوم 
حور بعدت و بصتلو: يعني ايه 
اسد:مسافر في شغل لازم يخلص 
حور:وهتسبي هنا لوحدي 
اسد:مش هتبقي لوحدك 
حور بعياط :واصاله 
اسد مسكها من دراعها : اصاله عامله فيكي ايه عايزه افهم 
حور بعياط وشهقات :عملة فيا كتير اووي 
اسد بدا يخدها بين احضانه: اهديي 
بعد شويه 
كانت حور هديت بس جلها 
اسد:انتي سخنه 
وشلها ونايمها علي السرير 
حور بهلوسه:ا.وع..ا ت..س.ب.ي
اسد:اهدي ثانيه 
في الفون
اسد: مازن بسرعه تجبلي دكتوره 
وتجي في شقتي 
مازن: ماشي في ايه
اسد :بسرعه 
ورجع ل حور
حور بهلوسه:انا ...ا.ن.ا بخا...ف منه.ا
اسد بيرجع خصلات شعرهاا:انا مش هسيبك خالص اهدي وهفضل معاكي 
اسد لبسها اسدال الصلاه
وشويه ومازن وصل 
مازن:الدكتور اهوو 
اسد دخل الدكتور 
اسد بصوت الافعي:مش قولتلك دكتوره 
مازن:انت في ايه ولا في ايه ياعم 
خرج الدكتور 
اسد:بقيت كويسه 
الدكتور:مش محتاجه التوتر ده كلو دي سخنيه وانا اديتها خافض للحراره وشويه وهتفوق 
اسد:يعني كويس 
الدكتور:اه الحمد لله بس ياريت تروح لدكتور تتابع حلتها عشان ضعيفه خالص 
اسد:تمام 
ومازن وصل الدكتور وداخل تاني 
اسد:غور برا
مازن:ايه ده في ايه 
اسد بعصبيه:امشي وحسابك معايه بكره
مازن:يعني انا اجبلك دكتوره في الوقت ده منين 
اسد بمجرد نظره من عينه فهم مازن وخرج في سعتها 
اسد قاعد قريب من حور 
اسد وهو يقبل  ايديهاا:وربنا ماهسيبك 
تاني يوم الصبح 
حور:صحيت وكان اسد نايم علي الكرسي 
حور حست بفرحه تدخل قلبها :اسد وايديها في شعره عشان يفوق 
اسد:انتي كويسه 
حور:اه 
اسد بسها في ايديها :خوفتني عليكي 
حور:هو انت نمت هنا
اسد :انتي شايفه ايه
حور:انت بتستهبل 
اسد:حووور
حور:اسفه بس كنت نام 
اسد: يلا عشان تفطري 
حور:لا
اسد:قولتي ايه
حور بخوف :جعانه 
اسد ضحك :طب قومي خودي شاورر 
حور بنوم :مش قادره 
اسد بابتسامه خبيثه :اساعدك 
حور بعم فهم:تسعني في ايه 
اسد:تاخدي شاور 
حور اتحرجت منه وخبت وشها 
اسد:بيشيل الغطا :ماتتكسفيش و شلها 
حور بصوت:سبني بقاا 
اسد: في ايه يا حبيبتي انا في ذي جوزك يعني مش حد غريب 
حور:نزلي وعلي فكره بقا انت قليل الادب
اسد:ده انا 
حور بتوتر:اه 
اسد :تمام انا هخليكي تشوفي قلة الادب و اتجه للمرحاض 
حور بتوتر ووشه كلو احمر:والنبي نزلني انا هدخل لوحدي 
اسد بخبث:انتي تعبانه ياروحي 
حور:لا انا كويسه وسبني بقا
اسد نزلها:برحتك
حور سابته و دخلت 
وهي خارجه 
حور:اعاااا 
اسد بيقرب عليها:ايه يا روحي شوفتي عفريت 
حور:لا اسد
اسد ضحك:وبيغمزلها:طب في حد يخاف من اسد 
حور: اخاف من ايه 
اسد بيمشي ايده علي وشها:انتي مالك قمر كده ليه ب البورنس 
حور بتوتر بتبعد عن اسد:هو في ايه 
اسد:سحرتيني 
حور مستغربه طريقة كلام اسد ليهاا 
حور:هو انت كويس 
اسد:ذي الاسد 
حور ضحكت غصب عنها 
اسد:هوبااا و بيحضنها 
حور:انت بتعمل ايه 
اسد:ماتخفيش كده بجيب الفون من وراكي
حور:طب ينفع ططلع براا 
اسد:دي اوضتي 
حور:خلاص هروح الاوضه التانيه 
اسد بتسرع:خلاص في ايه طالع اهو وادلها بوسه في الهواء
حور لنفسها:هو اسد ماله النهارده في حاجه غلط بس حلو اووي كده.... بتفوق .. ايه الكلام الي انا قولته ده حلو ايه 
اسد من براا:هتفضلي تكلمي نفسك كتيرر 
حور سكتت مره واحده وغيرت هدومها و عملت شعرهاا و طلعت 
اسد بابتسامه خبيثه:كل ده يا حوري
حور:هو في ايه 
اسد: خلاص نرجع نتعصب تاني
حور بتسرع:لا لا خلاص انت كده حلو 
اسد بحركه سريعه:كانت حور بين احضانه:انا طول عمري حلو علي فكره
حور بتوتر:ا... ا..س..د 
اسد:هشش خلاص اهو وسابها 
حور:لازم توترني وخلاص  
اسد: راحه فين 
حور:هجيب حاجه من المطبخ
فون اسد رن 
اسد:الوو 
... بمياعه:الو 
اسد:مين 
...:بجد مش فاكر صوتي 
اسد:لا مش فاكر مين 
...:انا ميار
اسد:ميار مين 
حور سمعت الاسم جيريت علي اسد و مسكته من ايده و اسد حصرهاا 
ميار بمياعه:لا لا كده ازعل منك يا اسد
اسد ضحك كلها رجوله من حركة حور:...
ميار:انا ميار اخت حور
اسد وحور مركزه في كل حرف واسد مستغيل تركزها و بيضغط علي وسطها:اهه ميار بنت اصاله 
ميار بمياعه:كل ده عشان تفتكرني يا اسدي
اسد:عايزه ايه 
ميار:هي دي طريقة كلام يا اسد
اسد: يلا يا ميار عشان مشغول في حاجه
ميار:كنت عايزه منك طلب صغنون 
اسد :قولي 
ميار:كنت عايزك تشوفلي شغل عندك في الشركه 
اسد:هتشتغلي ايه
ميار:اي حاجه ختي لو ابقا السكرتيره الشخصيه بتاعتك 
اسد:ابقاا اشوف الحوار ده يا ميار سلام و قفل
اسد بيضغط علي وسطها: في ايه يا بطه مالك 
حور:كانت عايزك ليه 
اسد بيضغط اكتر: انتي مالك
حور بعياط : انا مالي ازاي يعني مش انت جوزي 
اسد:يعني انا جوزك 
حور :اه 
اسد بوقاحه:طب يلا 
حور فتحت عنيها بذهول منه:انت قليل الادب 
اسد و بيبص في عنيها الخضرا: انتي شايفه كده 
حور :اههه 
اسد:اه ايه 
حور بتحاول تبعد :انت بتعمل ايه 
اسد و لسه بيضغط علي وسطهاا:بعمل ايه 
حور: اوعاا ايدك 
اسد:مراتي و انا حر فيها 
حور:يعني 
اسد:مش هسيبك 
حور: انت قليل الادب وبعدين ايه يلا دي هاا
اسد:فهمتي غلط يا حبيبت قلبي انا بقولك يلا عشان نازل 
حور لفتله ونسيت هو بيعمل ايه:رايح فين
اسد جنب ودنها:مشوااار 
حور:بجد بقاا 
اسد:اه وربنا نازل 
حور:هاجي معاك 
اسد:متاكده 
حور:اه 
اسد :ماشي 
حور بفرحه:بجد
اسد:بشرط 
حور:موافقه 
اسد:طب اعرفي 
حور:قول 
اسد :....
حور بتوتر :ليه انت هتعمل ايه 

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية طفلتي الخائفه
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-