القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية خطأ افقدني عذريتي الفصل السابع 7 بقلم ميساء عنتر

 رواية خطأ افقدني عذريتي الفصل السابع 7 بقلم ميساء عنتر

رواية خطأ افقدني عذريتي البارت السابع

 
رواية خطأ افقدني عذريتي الفصل السابع 7 بقلم ميساء عنتر

رواية خطأ افقدني عذريتي الجزء السابع

البارت السابع🖤🥀
فقدتُ عذريتي 
ايهم بحنان:مالك يروحي 
رحمه باندفاع وعدم وعي:انا مش عاوزه اتجوز 
ايهم بصدمه:ايييي ليه 
رحمه بتوتر:م م عاوزه ي ايهم 
ايهم فهم خوفها وتوترها:اهدي ي حبيبتي ادم بيحبك وهيحافظ عليكي 
رحمه بعياط:انا خايفه اوي ي ايهم 
ايهم قرب منها وحضنها : اهدي اهدي وقعد يقرألها قرأن ويهدي فيها لحد ما نامت 
ايهم:ربنا يستر عليكي ي حبيبتي وباس رأسها وطلع 
ف مكان آخر"
.....لازم انزل مصر ي فاروق كفايه كدا 
فاروق:هتنزلي مصر خلاص 
.....ايوا خلاص كفايه هروب كدا 
فاروق:هتوحشيني 
.....ونت كمان هتوحشني اوي 
ف صباح يوم جديد ملئ بالأحداث 
هناء:صباح الخير ي حبيبتي 
رحمه بقلق:صباح النور ي ماما 
عصام:يلا افطري عشان ادم زمانه جاي 
رحمه:مليش نفس هدخل البس 
وسابتهم من غير ما تسمع ردهم 
هناء : قومي ي مي البسي انتي كمان ي حبيبتي 
مي:حاضر 
ايهم لنفسه:ياترا فيكي اي ي رحمه مخبيه اي انا لازم اعرف
قطع تفكيره صوت رحمه:انا نازله ادم تحت 
عصام:ماشي وبص لايهم:روح وصل مي ي ايهم 
ايهم بتفهم:حاضر يلا 
مي:يلا 
ادم:هتبقي ملكي النهارده 
رحمه ابتسمت بتوتر وركبت 
ادم بتحذير:متحطيش ميكب كتير ي رحمه 
رحمه بشرود:حاضر 
ادم:يلا يستي وصلنا 
رحمه : باي ونزلت دخلت البيوتي سنتر هيا ومي 
وبدأوا يتجهزوا 
ف بيت هارون 
هارون بغمزه:ماتيجي ي نونو 
هيام:هارون اتلم النهارده فرح ابنك حتي 
هارون قرب من هيام شالها : انتي فكراني كبرت ولا اي 
سمعو صوت تصفير وراهم 
هارون:عاوز اي يزفت 
هشام بضحك:ولا حاجه خد راحتك 
هارون بص لقي هيام اتكسفت اخدها وطلع الاوضه 
هارون:بعد العمر دا كله لسي بتتكسفي مني 
هيام:ال عملته قدام هشام دا بس 
هارون:شششش وقرب منها وحضنها وشالها و(سكتت شهرزاد) 
ادم روح البيت لقي هشام قاعد ق الأوضه يضحك
ادم باستغراب:لا حول الله انت اتهبلت ولا اي 
هشام بضحك:لا يعم مفيش
ادم:امال بابا وماما فين 
هشام ضحك بأعلي صوته:بيجيبوا بيبي 
ادم فهم قصده وسكت 
ادم:احم يلا قوم عشان نجهز 
هشام وهو بيكتم ضحكته:يلااا 
باليل"
ف البيوتي سنتر
مي:ماشاءالله قمر ي رحومه
رحمه بابتسامه:انتي ال قمر والله 
...اخوكي برا ي عروسه
رحمه : دخليه 
ايهم دخل وبص لأخته بابتسامه حنونه 
ايهم بحب:الف مبروك يروحي 
رحمه:الله يبارك فيك ي حبيبي 
ايهم:ششش بتعيطي لي بس 
رحمه بدموع:هتوحشني اوي ي ايهم 
ايهم:هيجيلك كل يوم ي هبله يلا بقي ادم واقف ع نار تحت 
رحمه بضحك:يلا 
ونزلت مع اخوها ومي نزلت وراهم 
ادم بص ليها بحب 
(فستانها الأبيض وحجابها والتاج والميكب الخفيف كانت ملكه) 
ايهم بتحذير:خلي بالك منها اوعي تزعلها 
ادم بحب:مقدرش دي ف عنيا 
رحمه بصتله بكسوف وجواها قلق وخوف من الليله  دي 
ادم بحب:مبروك عليا انتي ي روحي 
رحمه بهمس:الله يبارك فيك 
ادم اخدها وراحو الاستوديو
الفوتوجرافر:حط ايدك ع وسطها ي عريس 
ادم قرب من رحمه جدا اكنها ف حضنه 
رحمه بهمس:ادم عيب ابعد شويه
الفوتوجرافر:بوسها من خدها 
ادم قرب باسها من شفايفها 
الفوتوجرافر بضحك:خدها خدها 
ادم باسها من خدها 
واتصوروا وأيهم اتصور مع أخته وهشام اتصور مع ادم 
ومي اتصورت مع رحمه
واخيرا اتصوروا صوره جماعيه
وراحوا ع القاعه 
اول ما دخلوا القاعه الانوار انطفت وضوء اتسلط ع ادم وهو ماسك المايك 
ادم بحب:طبعا ي جماعه معروفه النهارده احلي يوم ف حياتي لان النهارده همتلك حب حياتي وبص لرحمه بحب:بحباااك 
رحمه بهمس:وانا كمان 
ورقصوا وهيصوا 
(ورحمه رقصت مع ايهم ع اغنيه اختي حبيبتي)
واخيرا الفرح خلص"
تحت بيت ادم ورحمه 
هناء بعياط:ونبي ي ادم خلي بالك منها 
ادم بحب:متقلقيش في عنيا 
عصام قرب حضن بنته بحب:الف مبروك ي حبيبتي تتهني 
ايهم : مبروك يروحي 
وبعد سلامات كتير مشيوا وادم اخد رحمه وطلعوا الشقه 
ادم لسي هيقرب منها 
رحمه بعدت بخوف ودموع 
ادم قرب منها بحنان ومسحلها دموعها:متعيطيش انا عارف كل حاجه عيني كانت عليكي الفتره ال فاتت 
رحمه بصدمه:ايييي عارف اي 
ادم:عارف انك*****
(اتقلوا الروايه لسي في الاول هتعرفوا هيا ازاي فقدت عذريتها الصبر)

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية خطأ افقدني عذريتي)
reaction:

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق