القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلتي الخائفه الفصل الخامس 5 بقلم شهد عبدالسلام

 رواية طفلتي الخائفه الفصل الخامس 5 بقلم شهد عبدالسلام

رواية طفلتي الخائفه البارت الخامس

رواية طفلتي الخائفه الفصل الخامس 5 بقلم شهد عبدالسلام


رواية طفلتي الخائفه الجزء الخامس 

البارت 5
طفلتي الخائفه 
اسد :مانجي نشوف جامده اد ايه و شلهاا
حور :انت بتعمل ايه 
اسد وهو شيلها:شايفه ايه يا حوري
حور بتوتر:شايفه ان كده عيب اووي نزلني 
اسد نزلها و موقفها قدامه ومسكها من وسطها 
اسد:انتي قصيره كده ليه 
حور:انت طويل اووي 
اسد:اي رايك نتكلم بجد شويه 
حور بتوتر :اتفضل 
اسد خدها وقاعدها علي السرير وماسك كف ايديها بين كفوفه الاتنين 
اسد:انا عارف انك مابتحبنيش و مش هكدب ولا انا بحبك ومش هسمح بكده انتي ضغنتوته اووي يا حور انا اكبر منك ب 10 سنين يعني انتي مش هتستحمليني عشان كده نتفق ان احنا نفضل سنه سنه ونص كده متجوزين و بعديها ننفصل ايه رايك 
حور بدموع :هترجعني ل اصاله تاني 
اسد بدا يمسحلها دموعهاا :ينفع تهدي عمري ماهرجعك ل اصاله يا حوري 
حور:ما انت بتقول هننفصل 
اسد:هتعيشي مع ماما وبابا مش ليلي ذي مامتك بردو 
حور:اه وانا بحبهاا 
اسد:انا عارف حتي كنتي هتمشي وتسبيني الصبح 
حور:انا بحسبك هتضربني 
اسد:ايدي تتقطع قبل وماتتمد عليكي يا حور
حور بدموع :بس بابا مش هيرضه يخليني مع ماما ليلي 
اسد و بيرجع شعرها ل ورا :طارق مايقدرش يعملك حاجه طول ما انتي معايه 
حور:ما انت هتسبني 
اسد:مين قالك ان هسيبك انا هفضل معاكي وجنبك 
حور بعياط: حاضر بس توعدني انك مش هتسبني ارجع ل اصاله 
اسد خدها بين احضانه :وعد مني انك هتفضلي طول عمرك معايه مش هسيبك 
حور كانت بدات تبطل عياط 
اسد:حور نمتي بتنامي في ثانيه 
ونام و هي بين احضانه 
اسد:وربناا علي عيني ان قولتلك كده بس انا لو خليتك معايه هبقا ظالمك و انا هخلي تجبي حقك 
وطول الليل كان صاحي ومركز في ملامحهاا الطفوله
تاني يوم الصبح 
حور حست ان هي مربوطه مش قادره تتحرك وبتفتح عنيهاا: اي ده انا ايه الي نايمني كده وبتحاول تقوم  وحست ان اسد بيفوق 
حور عملت نفسها نايمه 
اسد باسها من خدهاا :بتنامي كتير وقام من جنبهاا و دخل ياخد شاور
حور قامت دخل اوضتها وهي هتموت من الكسوف ووشها كلو احمر 
بعد شويه 
اسد :مجنونه
اسد لبس بدلته السوده وبقا في قمة الجاذبيه 
اسد:حوور حوور
حور من ورا باب اوضتهاا:نعم 
اسد: افتحي يا بنتي في ايه 
حور:في حاجه 
اسد :طب انا نازل
حور بتسرع فتح الباب:رايح فين 
اسد كان واقف جنب الباب شلهاا بايدو من وسطهاا  بسرعه اول ما طلعت 
اسد:ما انتي بتعرفي تفتحي اهو في ايه 
حور مش طايله الارض:هو انت نازل
اسد:اه نازل
حور بحراج منو:طب نزلني 
اسد :مش عايزه تفتحي الباب ليه 
حور بكدب:لا انا ماكنتيش عارفه افتح 
اسد :بجد؟؟!
حور:مش مصدقني صح 
اسد:تؤتؤ
حور:طب وحيات ماما ليلي نزلني
اسد نزلهاا بس ماسك ايديها: في حاجه ضايعه منك 
(حور باصه في الارض)
اسد رفعلها وشها ناحيته :الفراوله 
حور:ايه 
اسد :لا مافيش حاجه انا نازل وسبها و ماشي ناحية الباب وفتحه 
حور جريت عليه و بتمسك ايدو 
اسد يحرك سرعه قفل الباب و شلها 
اسد بجمود:بردو 
حور:هو انا عملت حاجه
اسد : لا يا بت غلبانه اووي  
حور:...
اسد:عايز انزل
حور: انت رايح فين
اسد:الشركه 
حور:طب ممكن طلب
اسد:اومري
حور:خودني عند ماما ليلي 
اسد:وبعدين 
حور: وانت جاي هاجي معاك 
اسد جنب ودنها بصوت واطي:خايفه 
حور:اه 
اسد :وانا مش موافق 
ونزلها 
حور:والنبي يا ابيه 
اسد:مش هينفع يا حور 
حور:ليه 
اسد :احنا لسه متجوزين من يومين
حور: طب خودني معاك 
اسد بعصبيه:حور 
حور بعياط وعنيها في الارض:نعم 
اسد:اسمعي الكلام 
حور:ماشي و داخله اوضتهاا 
اسد :حوور
حور طلعت: نعم 
اسد : خمس دقايق وتبقي جاهزه مش هستنا اكتر من كده 
حور:بفرحه بجد وحضنته 
اسد مسك فيهاا في الحضن و تاهه 
حور:اممم ابيه اسد ... يا ابيه 
اسد :ايه 
حور:عايزه البس
اسد رجع لواعيه وسبهاا: بسرعه
اسد: انتس هتجنني ابيه معاك 
حور غيرت و لبسه فستان ابيض بعد  قصير وكوتشي احمر و لمسات خفيفه من الميكاب 
اسد قاعد ماسك الفون 
حور:يلا 
اسد :ايه الحلوه دي 
حور: بجد عجبك 
اسد:اووي قربي كده 
حور قربت عليه 
اسد:حلاوه اي ده ميكاب كمان ايه يا بت القمر ده و نبرة صوته اتغير 180 درجه وهو ماسك وشهاا 
اسد بجحيم  وعينه في عين حور:غووري غيري الارف ده وامسحي وشك 
حور بخوف :حاضر سبني بس 
اسد سبها و حور جريت علي اوضه اسد عشان فيها هدوم الخروج كلهاا 
بعد شويه 
حور وعنيها في الارض: كده حلو 
اسد : مش اووي بس يلا 
حور كان لابسه بنطلون اسود بوي فريند و تيشرت ابيض و جاكت جينز اسود وكوتشي ابيض و حزام نفس اللون 
ونزلو 
اسد في العربيه:مش عايزك تتعملي مع اي حد في الشركه خالص سامعه 
حور ولسه زعلانه من اسد:حاضر
بعد شويه اسد وقف في البنزينه 
حور وعنيهاا في الارض : انا عايزه بيبسي 
اسد :مش هجبلك حاجه  ونزل 
حور:مزعلني ومش عايز يجبلي بيبسي كمان بارد
اسد رجع العربيه :خودي كلي كويس
حور:انا مش جعانه 
اسد :حور في ايه بقولك كلي 
ويدات تاكل 
حور:ممكن منديل 
اسد ادها المنديل من غير كلام 
حور:مش هتاكل 
اسد : اخلصي انتي باكل الاطفال بتاعك ده 
حور:..
عند الشركه 
حور:...
اسد بعصبيه: حور في ايه

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية طفلتي
reaction:

تعليقات

11 تعليقًا
إرسال تعليق

إرسال تعليق