القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية بنت سلفتي الفصل التاسع 9 بقلم دودا حودا

 رواية بنت سلفتي الفصل التاسع 9 بقلم دودا حودا

رواية بنت سلفتي البارت التاسع

 
رواية بنت سلفتي الفصل التاسع 9 بقلم دودا حودا

رواية بنت سلفتي الجزء التاسع 

#بنت سلفتي 
#الحلقه الاخيره 
#بقلم دوداا حوده
طارق :ساميه انتي اي اللي جابك هنا 
ساميه :مش انتو بس اللي بتعرفوا تكدبوا وتعملوا حورات 
طارق :انتي بتقولي اي 
شيماء :حضرتك انا مش هسمح تغلطي فيا 
ساميه:الكلام مش معاكي الكلام مع ابو ابني 
طارق :ابنك منين مش فاهم 
ساميه :ابنك عايش مامتش 
طارق :ازاي وانا اللي دفنه بايدي 
ساميه :مش بقولك مش انت بس اللي بتعرف تكدب 
                      #فلاش باك 
ساميه :اااه جبت اي يا حسام 
حسام :جبتي ولد زي القمر
ساميه :حسام انا عايزه منك خدمه 
حسام :اومري يا قلب اخوكي
ساميه :قول ل طارق ام الولد مات 
حسام :ازاي يعني
ساميه :اسمع الكلام بس يا حسام ارجوك 
حسام :انتي عايزه توديني في داهيه صح انا مش علشاتطن
 اخوكي اشيل مسؤليه زي دي 
ساميه :طارق بيخوني ومخلف من قربيته 
حسام :يتعاقب علي كده 
ساميه :ابوس ايدك تعمل كده لو عرف أن خلفت وكمان الولد 
اللي نفسه فيه يبقي مش هيطلقني 
حسام  :انا ممكن انشطب من النقابه ومستقبلي يضيع 
ساميه :هو اصلا عايز يطلقني 
الممرضه :يا دكتور الست اللي حضرتك ولدها مشيت وسابت البيبي 
حسام :ازاي وخرجت ازاي دي 
الممرضه :والله ما عرفش المشكله ان البنت ماتت 
ساميه :شوفت ربنا حلها ازاي 
حسام : ساميه انتي  ناويه توديني في داهيه 
ساميه :ارجوك اقف جمبي 
حسام :لما نشوف اخرتها 
طارق :عامله اي دلوقتي 
حسام :اطلع برا مش كفايه ان كنت السبب في موت ابنك 
طارق :ابني مات 
حسام :تعالي يا استاذ علشان تخلص معايا الورق وعمل
 شهاده ميلاد ومن الصدمه مركزش لشهاده الوفاه وعمل
 حسام شهاده وفاه للبنت ودفنوها 
                       #رجوع 
طارق :يعني انتي جايه دلوقتي عايزه اي 
ساميه :انت جرحتني بس انا مش قادره اعيش من غيرك 
طارق :يعد اللي عملتي
ساميه : واللي انت عملته كام عادي 
طارق :بس انا 
ساميه :شيل ابنك يا طارق وارجوك ارجع لبيتك وحياتك انا
 بحبك وعايزه اتغير لان لقيت حياتي من غيرك ملهاش طعم 
شيماء :ارجع بيتك يا طارق انا كده كده مش هتجوز 
طارق :شيماء انا عايزك معلش لوحدنا في كلمتين 
شيماء :اتفضل ودخل اوضه الانتريه 
طارق :ليه الحاجه اللي بنتمنها مش بتحصل 
شيماء :ربنا دائما بياخد منك حاجه ويديك حاجه احسن منها النظره في وش ابنك بالدنيا 
طارق :بس انا كنت عايز اخلف منك 
شيماء :ومافيش نصيب خليك اخويا يا طارق علشان وقت ما احتاج ليك القيك 
طارق :هتتجوزي احمد 
شيماء :مش بقيت عايزه حاجه غير اني اربي ابني 
طارق :وانا هكون خالو ولو عايز اي حاجه في اي وقت هكون معاه 
شيماء:ده اكيد وخبطت ساميه 
طارق : انا جاي اهو 
ساميه لا انا عايزه شيماء برضه 
شيماء تحت امرك اتفضلي 
ساميه والله والله انا متاكده ان انتي انسانه كويسه وعارفه
 ده كويس ولو كان حصل غلط ده غلطه شيطان 
بس انا بجد اكتشفت أن بحب جوزي اوي
شيماء طارق طيب ياريت تشوفي هو بيحب اي واعملي ليه 
ومش كل حاجه هكلم اهلي هو برضه راجل 
ساميه :أنا متاكده برضه أن كان العيب مني
شيماء :خدي بالك من حياتك وجوزك 
ساميه :اكيد طبعا مع السلامه 
شيماء :الله يسلمك 
ومشيت ساميه هي وجوزها 
احمد : قولتي اي في الطلب اللي طلبته 
شيماء :ارجوك يا أحمد سبني اربي ابني انا مش عايزه اتجوز تاني 
احمد :بجد يا شيماء اللي تشوفي مش عارف ليه مش عايز
 ازعلك مني 
شيماء :علشان خاطر اخوك الله يرحمه 
احمد :لو عوزتي اي حاجه كلمني 
شيماء :اكيد طبعا ومشي احمد 
الام :انا عملت الاكل مش هتكلي 
شيماء :لاااااا انا هموت وانام 
الام :طيب كلي الاول 
شيماء :لا بعدين ودخلت نامت وبعدها مازن فضل يصحي فيها 
مازن :,ماما يا ماما قومي بقي انا جعان 
شيماء :روح لتيته 
مازن :مهو بابا لسه بياخد دش ومش عايز اروح لوحدي 
شيماء :مازن سبني بقي اي بابا بتقول اي 🙄😯😯
محمد :ماتقومي.بقي يا شيماء 
شيماء :اي ده انا فين مش كنت نايمه عند ماما وانت هنا ازاي 
محمد :امال اروح فين 
شيماء :محمد انت عايش حبيبي 
محمد :عايش مالك فيكي اي انتي كنتي بتحلمي ولا اي 
شيماء :حلم اي ده كابوس حبيبي يا محمد بحبك اوي 
محمد : هههههههههههه وانا كمان قومي بقي علشان احمد
 اتصل وقال عندو خبر حلو عايز يقولوا لينا عند ماما
شيماء :حاضر اهو وقامت 
وفي بيت حماتها 
ثريا :بجد يا جماعه حصلت معجزه من ربنا وانا حامل 
شيماء :امنيه 
احمد :بتقولي اي يا شيماء 
شيماء :سمو امنيه اسم جميل 
ثريا :فعلا اسم حلو اوي 
تمت 
دعاء :الشقه دي غريبه وانا لازم اسبها 
اشرف :دعاء الشقه كويسه 
دعاء :والنسبه لمراتك اللي شوفتها قبل ما نتجوز 
اشرف:ده وهم في دماغك 
دعاء :لا مش وهم انا شوفت شكل مراتك من قبل ما اشوف
 صورها انا لازم امشي 
اشرف ليه الكل مصمم يسبني ويمشي ليه كل ما احب حد عايز يبعد 
دعاء :اشرف سيب ايدي 
اشرف :مش هتمشي ها انتي خلاص بقيتي ملكي ولازم ارجع نورا تاني 
دعاء :ترجعها ازاي
اشرف :هقولك يا حبيبتي لازم افديها بروح علشان ترجع تاني 
جزء من قصه جوزي الدجال مين متابع

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية بنت سلفتي
reaction:

تعليقات

6 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق