القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جوزي الدجال الفصل السادس 6 بقلم دودا حودا

 رواية جوزي الدجال الفصل السادس 6 بقلم دودا حودا

رواية جوزي الدجال البارت السادس

رواية جوزي الدجال الفصل السادس 6 بقلم دودا حودا


رواية جوزي الدجال الجزء السادس

#زوجي الدجال 
#الحلقه السادسه 
#بقلم دوداا حوده 
اشرف :خدي هنا رايحه فين 
نورا :انا مش موافقه يا اشرف تكون لحد غيري
اشرف :يا حبيبتي انا معاكي وعمري ما هسيبك 
نورا :ارجوك بلاش ترضي أن انا اكون مع راجل غيرك علشان 
الفلوس ترضي بكده 
اشرف :حبيبتي لا طبعا انا بغير عليكي وبعدين انا من حقي 
اتجوز بس مش بقول إن هتجوز حب فيها والله انتي لازم 
تقدري ظروفي 
نورا :افرض خد الفلوس دي وعملت بيها العمليه وحسن مات 
اشرف :يوو انا زهقت من الكلام اقسم بالله انا داخل انام
واللي انتي عايزه تعملي اعملي 
نورا :ده ردك عليا يا اشرف 
اشرف :انا تعبت ومش عارف افكر والله خالص انا جبت 
اخري الباب عندك اهو عايزه تروحي تعملي كده برحتك بس 
اعرفي انك بعدها هتكوني طالق مفهوم ودخل نام وصحي 
تاني يوم فضل يدور علي نورا في الشقه مش لقيها 
اشرف :نورا يا نورا ولقاه جواب مكتوب فيه أنها خدت حسن
 ومشيت والباب خبط فتح الباب 
دعاء :صباح الخير انا قولت اشوف حسن قبل ما اروح الشغل 
اشرف :حسن اه عند جدته 
دعاء :نعم هو مش كان معاك بليل لما كنا بنتكلم في الفجر 
اشرف :ايوه ما هي جت الصبح خدته 
دعاء :تمام انا كنت جيباه ليه اللعب دي واسفه لازعاجك 
عالصبح 
اشرف :مافيش ازعاج انا كنت نازل تحبي اوصلك مكان
 بالعربيه 
دعاء :تمام هقول لايمان تجهز وهننزل سوا 
اشرف:ايمان تمام ماشي ودخل اتصل ب يحيي 
يحيي :ها ايمان قالت إن كل شي تمام 
اشرف :لا مش تمام اوي نورا سابت البيت 
يحيي احسن الفتره دي علشان تكون فاضي لدعاء 
اشرف :مشيت بعد ما اتخنقا سوا 
يحيي :انت بتهزر صح 
اشرف :لا والله بتكلم جد هي اتخانقت معايا و قالت انا مش
 عايزه اكمل في اللعبه دي
يحيي : هو بمزاجك يا اشرف ما ينفعش طبعا بعد اللي احنا
 عملناه ده كله نهد كل حاجه
اشرف : انا مش عارف افكر وهي كمان خدت حسن معها
يحيي : انا مستعده اديك اثنين مليون جنيه بس تكمل
 الموضوع
اشرف : على العموم احنا نازلين دلوقت عشان خاطر نتمشى
 شويه هي بتقول ان وراها مشوار بس انا واثق ان هي
 عندهاش حاجه 
يحيي : كمل انت ما لكش دعوه بامراتك انا حاول اشوف حل  
اشرف : المهم حسن لازم يرجع لازم دعاء تشوفه
يحيي : هي سالت عليه
اشرف : ايوه وانا قلت لها عند جدته
يحيي : حلوه اوى قل لها ان انت مش عارف تاخذ بالك منه
 وهو عندك وعقبال ما انتو  تتجوزوا هاكون انا جبته
اشرف :بجد هو انت تعرف ترجعها 
يحيي :وحتي لو مرجعتش ده انت هيبقي معاك اتنين مليون 
جنيه تقدر تتجوز عليها من بكره 
اشرف :طيب اقفل السكه بقي خليني البس 
وفي شقه دعاء 
ايمان :مالك وافقه كده ليه 
دعاء :انا روحت كلمت اشرف 
ايمان:حلو اوي 
دعاء :بس انا قولت ليه أن ورايا مشوار انا وانتي وقالي 
هوصلكم 
ايمان :تمام وبعدين 
دعاء :قومي البسي يلا 
ايمان :هو انتي عبيطه ولا اي لا روحي لوحدك 
دعاء:اقولك حاجه يا ايمان 
ايمان :قولي يا قلب ايمان مالك 
دعاء : انا بقيت مرتاحه ليه مش عارفه ليه
ايمان : باقول لك ايه يا دعاء فوقي لنفسك في جوازه شهر
 وهتخلص احنا اصلا نعرف عنه حاجه
دعاء : مش عارفه بس بقيت بحس براحه نفسيه قوي وانا
 باتكلم معا 
ايمان : طب يلا البسي بس الاول وانزلي ولما ترجعي نبقى
 نتكلم في الحوار ده
دعاء : هو انتي مش هتيجي معايا 
ايمان : اجي معك فين انت لازم تقربي في ليه في اسرع
 وقت اخرجوا واتكلموا مع بعض 
دعاء:عندك حق فاضل ٢٨يوم بس انا لو كان ليا اخت 
مكنتش هتعمل كده علشانك 
ايمان :اكيد طبعا مهي كانت هيكون ليها في الورث وهتعمل 
اي حاجه علشان متخديش الفلوس
دعاء:لا بجد انتي اختي ربنا يخليكي ليا 
ايمان :ويخليكي ليا ياقلبي 
دعاء :طيب انا هقول ليه اي دلوقتي عليكي 
ايمان : قولي ليه انك لقيتني تعبانه 
دعاء :فكره برضه وخرجت دعاء مع اشرف وعدا اسبوع 
وللاسف دعاء فعلا حبت اشرف 
ايمان :عدا اسبوع ومافيش جديد 
دعاء :اعمل اي يعني اروح اقوله تعالي اتجوزني 
ايمان :لا انا هقولك هنعمل اي لولولولولي لولولولولي 
دعاء :انتي بتعملي اي يا متخلفه انتي 
ايمان :اخرسي لولولولولي لولولولولي هاتي الجاتو ده 
وراحت شقه اشرف 
اشرف :خير انشالله 
ايمان :جاي عريس ل دعاء 
اشرف :اي ده من يوم وليله كده 
دعاء :والله ما عرفش اسال الهانم 
ايمان :اصلها متردده وهو كلمني انا بس انا هقنعها 
اشرف :بجد انتي ممكن توافقي 
دعاء:مش عارفه 
اشرف :انا بحبك يا دعاء وعايز اتجوزك 
دعاء:ها 
ايمان :, عريسين في يوم واحد 
اشرف :انا كنت متردد اتكلم معاكي بس بجد انا بحبك اوي 
ايمان :طيب أدخل انا بقي جوا بعد اذنكم 
اشرف :قولتي اي يا دعاء 
دعاء :انا مش عارفه اتكلم 
اشرف :بجد انتي لو ضعتي من ايدي انا ممكن يرجالي حاجه 
ايمان :انا هطلب المأذون 
دعاء :اهدي يا هانم 
اشرف :ارجوكي وافقي 
دعاء :ماشي بس مش عالطول كده
اشرف :اطلبي المأذون يا ايمان 
ايمان :ماشي ولما اقول للعريس التاني بقي كل شي قسمه 
ونصيب اه لازم اعمل كده 
وكتبت الكتاب
اشرف :الف الف مبروك
دعاء :الله يبارك فيك 
اشرف :خدي اشربي العصير ده عقبال ما اغير هدومي 
دعاء :ماشي وشربت العصير وعدا اسبوعين وكل يوم لازم 
يشربها عصير قبل ما تنام وبقت عالطول بتشوف الاموات 
امها ابوها عمتها وفي يوم صحيت من النوم شافت نورا 
نورا :الف الف مبروك يا عروسه 
دعاء :,انا تعبت ليه بتظهروا ليا انا 
نورا :بس انا مش وهم انا حقيقه 
يتبع 

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية جوزي الدجال
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق