القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية بنت سلفتي الفصل السادس 6 بقلم دودا حودا

 رواية بنت سلفتي الفصل السادس 6 بقلم دودا حودا

رواية بنت سلفتي البارت السادس

رواية بنت سلفتي الفصل السادس 6 بقلم دودا حودا


رواية بنت سلفتي الجزء السادس

#بنت سلفتي 
#الحلقه السادسه 
#بقلم دوداا حوده
طارق :امنيه ماتت
شيماء :بنتي لااااا بنتي حرام والله حقك عليا يابنتي 
طارق :اهدي بس علشان تعرفي تخدي حقك 
شيماء :حق اب بعد موت امنيه 
طارق :انا مكنتش ناويه اقول ليكي دلوقتي 
شيماء :امنيه راحت 
طارق :بس مازن عايش ومحتاجك 
شيماء :قلبي وجعني 
طارق :الدكتور قال لازم ترتاحي 
                      #فلاش باك 
شيماء :ااااه جسمي وجعني
الدكتور:احمدي ربنا ده كلها كسر بسيط والجمجمه محصلش ليها حاجه 
شيماء :ثريا منك لله 
الدكتور :مين ثريا 
شيماء :دكتور ارجوك انا عايزه منك خدمه 
الدكتور :ارجوكي بلاش كلام دلوقتي 
شيماء :اسمعني بس اما مش هعرف اخد حقي من اللي عمل فيا كده الا في حاله واحده 
الدكتور :حاله اب مش فاهم
شيماء :,ان انا اموت 
الدكتور:بتقولي اي 
شيماء :في نظر الناس يعني 
الدكتور :ازاي واختك دي ميته عليكي عياط برا 
شيماء :اللي ميته عياط دي هي اللي حاولت ترمني
الدكتور :بتقولي اي طيب لازم نبلغ البوليس 
شيماء :ارجوك انا حقي كده هيضيع لازم بجد اخليها تعترف 
الدكتور : مطلوب مني اي دلوقتي 
شيماء :تخرج تقول اني موت وقولت محدش يدخل عليا الا ماما بس 
الدكتور :بسي لعبه كبيره اوي 
شيماء :ارجوك يا دكتور 
الدكتور :حاضر اللي تشوفي وخرج بعدها 
الدكتور :هو حضرتك تقرب ليها اي 
طارق :كنت هتجوزها 
الدكتور :طيب تعالي عايزك 
طارق :خير في اي 
الدكتور :اتفضل معايا ودخل عند شيماء 
طارق :اي ده انتي كويسه 
شيماء : ليه كده يا دكتور 
الدكتور :دي مسؤوليه ولازم حد من أهلك يكون معانا فيها 
طارق : أنتي ليه عملتي كده
الدكتور :انا خارج بره وشوفي لو سمحت ناويه تعملي اي 
طارق :ليه عملتي كده مش قولت هتجوزك 
شيماء : ثريا اللي عملت فيا كده
طارق :وليه علشان أمنيه صح 
شيماء :ايوه 
طارق :اقسم بالله كنت حاسس ان امنيه بنتي 
شيماء :مش مصدقه أنها ممكن تعمل كده
طارق :وانتي ناويه علي اي 
شيماء :دي بجحه ممكن تقول ان انا اللي عملت في نفسي كده 
طارق :اكيد لانها قالت إن كنت ماسك عليكي ذله 
شيماء : مش قولتك 
طارق :لازم اخد حقي منها 
شيماء :وناخد امنيه ونهرب من هنا 
طارق :انتي ناويه تقولي لامك انك عايشه 
شيماء :ماما مش بتعرف تخبي هيبان عليها مش وقته 
طارق :اكيد هتحضر الغسل 
شيماء :قول أن شكلي صعب وانت خايف عليها امنعها يا طارق 
طارق :لازم نقول انك هتتغسلي في البيت 
شيماء :طيب الناس اللي هتغسلني 
طارق :انا هظبط كل حاجه حتي هخلي احمد الرائد ابن خالتي يبقي معانا علشان ميكونش فيه سين وجيم 
شيماء :اااه منك لله يا ثريا 
طارق :وانتي سعديتها انتي كمان 
شيماء :كنت اعمل اي 
طارق :مش وقته خلاص بقي 
                        #رجوع 
طارق :رايحه فين 
شيماء :لازم اروح بيت ثريا لازم تشوفني 
طارق ازاي يعني انتي بتهزري 
شيماء :لا مش بهزر وكمان عايزه ابني 
طارق :جوزها هناك وحامتها دي نفسيتها زفت 
شيماء :يارب تموت انا لازم اروح 
طارق :طيب تعالي بس اللبسي النقاب
شيماء : حاضر اكيد هعمل كده وراحت بيت ثريا وقعدت في الاوضه اللي فوق السطوح 
طارق :عجبك القعده دي 
شيماء :ايوه لازم اكون قريبه منها 
طارق:مكنتش وقته خالص 
شيماء :لا وقته لازم اعرف هتقعد لوحدها امتي 
طارق :صعب اليومين دول 
شيماء :عايز تروح روح 
طارق :لا طبعا عمري ما هسيبك بس خايف حد يشوفنا 
شيماء :ربنا هيقف جمبي باذن الله 
طارق :يارب بس انتي متاكده ان محدش بيطلع هنا 
شيماء :ايوه محدش بيطلع هنا متخافش 
وفي شقه ثريا 
ثريا :امنيه حبيبتي اصحي بقي قومي انتي وحشتني 
احمد :انتي بتعملي اي 
ثريا :عايزه اصحي امنيه علشان تاكل 
احمد :انتي لازم تفوقي امنيه خالص ماتت 
ثريا :لا متقولش كده لا امنيه عايشه امنيه هترجع وتعيط
 وهتكبر اه لازم تكبر واجوزها 
احمد :حبيبتي فوقي بقي حرام عليكي بتوجعي قلبي عليكي
 زي ما ربنا كرمنا ب امنيه هيكرمك تاني والله 
ثريا :ما خلاص يا احمد خلاص 
الام :يابني روح هات ليها المهدات 
احمد :خلي بالك منها يا امي 
الام : حاضر ونامت ثريا وأم احمد قالت هتروح الشقه تجيب لبس وهي نايمه وفتحت ثريا عنيها 
ثريا :شيماء انتي عايزه اي جايه تخدي امنيه صح 
شيماء :امنيه راحت خالص مني ومنك 
ثريا :انا حاولت احافظ عليها 
شيماء :انتي انسانه انانيه وطماعه
ثريا :لا لا انا مش شيفاكي يا شيماء انا بحلم روحي بقي من قدامي انتي موتي 
شيماء :انتي اللي موتني ولازم تموتي 
ثريا :ايوه عايزه اروح الامنيه
مازن فتح الاوضه
مازن :ماما 
ثريا :اي ده هو انت شيفاها وطلعت شيماء تجري

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية بنت سلفتي
reaction:

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق