رواية بنت سلفتي الفصل السادس 6 بقلم دودا حودا
رواية بنت سلفتي البارت السادس
رواية بنت سلفتي الفصل السادس 6 بقلم دودا حودا |
رواية بنت سلفتي الجزء السادس
#بنت سلفتي
#الحلقه السادسه
#بقلم دوداا حوده
طارق :امنيه ماتت
شيماء :بنتي لااااا بنتي حرام والله حقك عليا يابنتي
طارق :اهدي بس علشان تعرفي تخدي حقك
شيماء :حق اب بعد موت امنيه
طارق :انا مكنتش ناويه اقول ليكي دلوقتي
شيماء :امنيه راحت
طارق :بس مازن عايش ومحتاجك
شيماء :قلبي وجعني
طارق :الدكتور قال لازم ترتاحي
#فلاش باك
شيماء :ااااه جسمي وجعني
الدكتور:احمدي ربنا ده كلها كسر بسيط والجمجمه محصلش ليها حاجه
شيماء :ثريا منك لله
الدكتور :مين ثريا
شيماء :دكتور ارجوك انا عايزه منك خدمه
الدكتور :ارجوكي بلاش كلام دلوقتي
شيماء :اسمعني بس اما مش هعرف اخد حقي من اللي عمل فيا كده الا في حاله واحده
الدكتور :حاله اب مش فاهم
شيماء :,ان انا اموت
الدكتور:بتقولي اي
شيماء :في نظر الناس يعني
الدكتور :ازاي واختك دي ميته عليكي عياط برا
شيماء :اللي ميته عياط دي هي اللي حاولت ترمني
الدكتور :بتقولي اي طيب لازم نبلغ البوليس
شيماء :ارجوك انا حقي كده هيضيع لازم بجد اخليها تعترف
الدكتور : مطلوب مني اي دلوقتي
شيماء :تخرج تقول اني موت وقولت محدش يدخل عليا الا ماما بس
الدكتور :بسي لعبه كبيره اوي
شيماء :ارجوك يا دكتور
الدكتور :حاضر اللي تشوفي وخرج بعدها
الدكتور :هو حضرتك تقرب ليها اي
طارق :كنت هتجوزها
الدكتور :طيب تعالي عايزك
طارق :خير في اي
الدكتور :اتفضل معايا ودخل عند شيماء
طارق :اي ده انتي كويسه
شيماء : ليه كده يا دكتور
الدكتور :دي مسؤوليه ولازم حد من أهلك يكون معانا فيها
طارق : أنتي ليه عملتي كده
الدكتور :انا خارج بره وشوفي لو سمحت ناويه تعملي اي
طارق :ليه عملتي كده مش قولت هتجوزك
شيماء : ثريا اللي عملت فيا كده
طارق :وليه علشان أمنيه صح
شيماء :ايوه
طارق :اقسم بالله كنت حاسس ان امنيه بنتي
شيماء :مش مصدقه أنها ممكن تعمل كده
طارق :وانتي ناويه علي اي
شيماء :دي بجحه ممكن تقول ان انا اللي عملت في نفسي كده
طارق :اكيد لانها قالت إن كنت ماسك عليكي ذله
شيماء : مش قولتك
طارق :لازم اخد حقي منها
شيماء :وناخد امنيه ونهرب من هنا
طارق :انتي ناويه تقولي لامك انك عايشه
شيماء :ماما مش بتعرف تخبي هيبان عليها مش وقته
طارق :اكيد هتحضر الغسل
شيماء :قول أن شكلي صعب وانت خايف عليها امنعها يا طارق
طارق :لازم نقول انك هتتغسلي في البيت
شيماء :طيب الناس اللي هتغسلني
طارق :انا هظبط كل حاجه حتي هخلي احمد الرائد ابن خالتي يبقي معانا علشان ميكونش فيه سين وجيم
شيماء :اااه منك لله يا ثريا
طارق :وانتي سعديتها انتي كمان
شيماء :كنت اعمل اي
طارق :مش وقته خلاص بقي
#رجوع
طارق :رايحه فين
شيماء :لازم اروح بيت ثريا لازم تشوفني
طارق ازاي يعني انتي بتهزري
شيماء :لا مش بهزر وكمان عايزه ابني
طارق :جوزها هناك وحامتها دي نفسيتها زفت
شيماء :يارب تموت انا لازم اروح
طارق :طيب تعالي بس اللبسي النقاب
شيماء : حاضر اكيد هعمل كده وراحت بيت ثريا وقعدت في الاوضه اللي فوق السطوح
طارق :عجبك القعده دي
شيماء :ايوه لازم اكون قريبه منها
طارق:مكنتش وقته خالص
شيماء :لا وقته لازم اعرف هتقعد لوحدها امتي
طارق :صعب اليومين دول
شيماء :عايز تروح روح
طارق :لا طبعا عمري ما هسيبك بس خايف حد يشوفنا
شيماء :ربنا هيقف جمبي باذن الله
طارق :يارب بس انتي متاكده ان محدش بيطلع هنا
شيماء :ايوه محدش بيطلع هنا متخافش
وفي شقه ثريا
ثريا :امنيه حبيبتي اصحي بقي قومي انتي وحشتني
احمد :انتي بتعملي اي
ثريا :عايزه اصحي امنيه علشان تاكل
احمد :انتي لازم تفوقي امنيه خالص ماتت
ثريا :لا متقولش كده لا امنيه عايشه امنيه هترجع وتعيط
وهتكبر اه لازم تكبر واجوزها
احمد :حبيبتي فوقي بقي حرام عليكي بتوجعي قلبي عليكي
زي ما ربنا كرمنا ب امنيه هيكرمك تاني والله
ثريا :ما خلاص يا احمد خلاص
الام :يابني روح هات ليها المهدات
احمد :خلي بالك منها يا امي
الام : حاضر ونامت ثريا وأم احمد قالت هتروح الشقه تجيب لبس وهي نايمه وفتحت ثريا عنيها
ثريا :شيماء انتي عايزه اي جايه تخدي امنيه صح
شيماء :امنيه راحت خالص مني ومنك
ثريا :انا حاولت احافظ عليها
شيماء :انتي انسانه انانيه وطماعه
ثريا :لا لا انا مش شيفاكي يا شيماء انا بحلم روحي بقي من قدامي انتي موتي
شيماء :انتي اللي موتني ولازم تموتي
ثريا :ايوه عايزه اروح الامنيه
مازن فتح الاوضه
مازن :ماما
ثريا :اي ده هو انت شيفاها وطلعت شيماء تجري
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية بنت سلفتي)