القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صفقة زواج الفصل الثالث عشر 13 بقلم ميساء عنتر

 رواية صفقة زواج الفصل الثالث عشر 13 بقلم ميساء عنتر

رواية صفقة زواج البارت الثالث عشر


رواية صفقة زواج الفصل الثالث عشر 13 بقلم ميساء عنتر


رواية صفقة زواج الجزء الثالث عشر

البارت ال 13 🖤🌕
صفقه_زواج 
حور بخوف:  انا معملتش حاجه
ليقف سليم سريعا ويجلس خلفها وهو يمنعها من الحركه ويقوم برفعها لتصبح داخل احضانه
وهو يحدثها بصوت قوي وواثق 
= حور بصيلي انا سليم يا حبيبتي
لتحاول حور التملص منه وهي تقاومه بشده
ليكرر سليم بنفس الصوت القوي الواثق حتى يصل صوته لعقلها المفزوع
= حووور أنا سليم مفيش حاجه هتئذيكي أنا سليم يا حبيبتي
لتتوقف حور فجأه عن المقاومه وهي تنظر لسليم ودموعها تتساقط بخوف وفرح وتتمسك بمقدمة قميصه بقوه لتهزي بكلمات غير مترابطه 
والدكتور  يشير لسليم بتركها تتحدث دون مقاطعتها بينما يحتضنها سليم بحمايه وعينيه تلمع بالدموع التي يمنعها بقوه وهو يسمع هزيانها المتقطع بما حدث معها
سليم سليم انت هنا هو ضربني كتير و القبر اتاخرت ي سليم أنا زعلانه منك 
وكملت بخوف:نور نور فين ي سليم 
هددني بيها 
سليم حضنها اكتر: نور كويسه ي حبيبتي واالبيبي كويس كمان اهدي انتي اهدي 
حور : بجد 
سليم : ايوا ي يروحي بجد 
وفضل قاعد جمبها لحد ما نامت 
ف فيلا السيوفي 
نور قاعده وباين عليها التعب
عمر دخل من برا شافها كدا:نور نور انتي كويسه مالك 
نور بعياط:قلبي بيوجعني اوي ي عمر مش قادره استحمل 
عمر حضنها وقال بدموع:أنا آسف ي نور انتي بتتوجعي وانا مش قادر اعملك حاجه 
نور:متقولش كدا ي حبيبي انا هكون كويسه 
عمر:يارب يارب ي نور هقوم اجبلك تأكلي ع تاخدي علاجك وتنامي 
نور هزت راسها بالموافقه 
ونزل عمر جاب الأكل وأكلها واداها العلاج ونامت 
(صعب الحبيب يشوف حبيبه بيتوجع ومش قادر يعمله حاجه)
ف اوضه روز 
روز بترن ع قصي 
قصي:الو ايوا ي حبيبي
روز:ايوا ي حبيبي عامل اي 
قصي:الحمدلله ونتي يقمري 
روز: الحمدلله وكملت بفرحه:هقول لبابا قريب ع حور بدأت تتحسن 
قصي بفرحه:الحمدلله يبقي كتب الكتاب مع رسلان ومليكه اخت حور
روز:كتب كتاب علطول 
قصي:ع نبقي براحتنا ي حبيبي 
روز:ال فيه الخير يقدمه ربنا 
قصي:ان شاءالله خير 
(نسيبهم بقي مع بعض)
ف فيلا الصياد 
رشدي بفرحه:نجوي نجوي 
نجوي:نعم ي رشدي 
رشدي:حور فاقت 
نجوي:الف حمد وشكر ليك يا رب 
رشدي:إنشاءالله هنروح ليها بكره الصبح 
نجوي:إنشاءالله 
ف صباح يوم جديد ع ابطالنا
(كلهم لبسوا وراحو المستشفي)
رشدي حضن حور:الف حمدالله ع السلامه ي بنتي 
حور بابتسامه:الله يسلمك ي بابا 
نجوي:انتي كويسه ي حبيبتي 
حور:ايوا ي ماما ممكن متعيطيش 
نجوي:كنت هموت لو جرالك حاجه 
حور:بعد الشر ي حبيبتي 
مليكه حضنتها وبدموع:وحشتيني ي حوري 
حور بادلتها الحضن:ونتي كمان ي ملووكه 
وعمر وأبو سليم وروز ونور كله سلم عليها 
وهما قاعدين فجأه دخل 
قصي ورشلان 
قصي:حمدالله ع السلامه ي مدام حور 
حور:الله يسلمك
 رسلان:الف سلامه 
حور:الله يسلمك 
قصي ورسلان قعدو 
قصي: احم استاذ مختار  أنا عارف ان الوقت مش مناسب بس مش قادر استني 
مختار:خير ي بني 
قصي:احم أنا طالب ايد الانسه روز 
روز اتكسفت اوي وقعدت جمب حور 
مختار بص لقي بنته كدا فهم أنها بتحبه 
مختار:أنا عارفك كويس فا موافق 
قصي بفرحه:بجد 
مختار بابتسامه:مبروك يولاد 
رسلان بلهفه:عمو رشدي أنا اتقدمت مره وبتقدم تاني اهو 
رشدي بضحك:أنا موافق يابني 
رسلان:يبقي كتب الكتاب بعد اما مدام حور تقوم بالسلامه 
رشدي:إنشاءالله 
قصي:أنا كمان عاوز كتب كتاب 
مختار : اي رايك ي روز 
روز بكسوف:ال  تشوفه ي بابا 
مختار ببتسامه: خلاص تمام مبروك ي ولاد
حور:مالك ي سليم ساكت لي 
سليم : مفيش ي حبيبتي مبسوط أن العيله متجمعه 
حور بابتسامه:ربنا يديمنا لبعض 
الجميع:ياارب 
وقعدو شويه مع حور وكلهم قامو روحوا اتبقي سليم بس 
سليم قرب منها واخدها ف حضنه وقرب من شفتيها وقبلها 
حور اتجاوبت معاه💙
سليم بحب:بحبك اوي ي حور 
حور : ونا بعشقك ي قلب حور 
وحضنته ونامو*****

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية صفقه زواج)
reaction:

تعليقات