القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صفقة زواج الفصل الثاني 2 بقلم ميساء عنتر

 رواية صفقة زواج الفصل الثاني 2 بقلم ميساء عنتر

رواية صفقة زواج البارت الثاني

رواية صفقة زواج الفصل الثاني 2 بقلم ميساء عنتر


رواية صفقة زواج الجزء الثاني 

البارت التاني🖤🌕
#صفقه_زوااج
ف صباح يوم جديد 
تحديدا ف بيت سليم وحور 
سليم صحي من النوم بص جمبه واتفزع لما سمع صوت صراخ حوور 
سليم قام جري ع المطبخ: اي ف اي حصل اي 
حور ببكاء:الأكل اتحرق ي سليم 
سليم بعصبيه:انتي بتصوتي ع الأكل اتحرق 
حور ببكاء ونكد:متتكلمش معايا اصلا انت نسيت انك كنت عاوز تغتصبني امبارح
سليم:واغتصبتك؟؟؟لمستكك اصلا 
حور بتفتكر ال حصل امبارح 
Flash Back
سليم:ماشي نتأكد 
حور برعب:ايييي هتعمل اي 
سليم شالها ودخل الاوضه وحاول يقرب منها
حور ضربته بالقلم 
حور بصوت عالي:ابعد عني ي سلييييم 
بعد سليم عنها وضربها بالقلم 
سليم بعصبيه:انتي لو فاكره اني هسيبك تمدي ايدك عليا تبقي غلطانه غلطانه اوي كمان 
حور قامت بكل هدوء  خدت هدوم ودخلت تاخد شاور
مرت ساعه وهي لم تخرج ولم يسمع صوتها فقلق بشده وذهب الي بابا الحمام
سليم وهو يخبط : حور افتحي حور
دفع الباب بقوه ودخل وجدها تنام علي الارض بملابسها والماء ينساب عليها فجري وحملها وحاول ان يفيقها ولكنه لا تفق فأبدل ملابسها وجلب برفان ووضعه علي انفها ففاقت
حور : انا فين
سليم : في حضني
ابتسمت ثم قالت خلاص متبعدنيش عنه......عايزه انام فيه علي طول
سليم بابتسامه : حاضر يا حوري
واخذها في حضنه وناموا
End Flash 
حور : لا بس شكيت اني بكدب عليك 
سليم:ال يعني كنت اتاكدت أنا هطلع ي حور قبل ما اتشل 
وسابها ودخل الاوضة
ف فيلا السيوفي 
عمر:صباح الخير ي روحي 
نور بحزن:صباح النور ي حبيبي 
عمر:مالك ي حبيبي 
نور بحزن:نفسي اجيبلك طفل ي عمر 
عمر بعصبية:وبعدين بقي ي نور مش قولت قفلي ع السيره دي 
نور بعياط : نفسي يكون عندي طفل منك 
عمر حضنها : أنا مكتفي بيكي والله ي نوري 
نور ببكاء:اتجوز ي عمر 
عمر بصوت عالي:انتي مجنونه ي نور مفيش يوم يعدي الا لما تنكدي علينا بسبب الموضوع دا 
نور:ع خاطري ي عمر أنا بحبك ونفسي تكون اب 
عمر : ماشي ي نور هتجوز وسابها ومشي   
نور لنفسها بعياط:ياااارب أنا تعبت مش هقدر اشوفه مع غيري 
عمر كان لسي واقف وبيبص عليها بحزن واتنهد ونزل 
عمر:صباح الخير ي بابا 
الاب : صباح النور ي بني ف اي مالك 
عمر بتنهيده:موضوع كل يوم مع نور 
الاب ببسمه:ربنا يرزقكم ي حبيبي
عمر:يارب ي بابا امال فين روز 
روز من وراه:أنا اهو ي مووري
عمر:يلااا ولا عاوزه تتاخري ع الشركه من اول يوم 
روز:ممكن ي عمر اطلب طلب 
عمر : قولي اطلبي 
روز:مش عاوزه حد يعرف اني اختك وكدا 
عمر باستغراب:لييي 
روز:ع يتعاملو معايا ك روز بس مش روز السيوفي 
عمر : ماشي ي قمري اتفضلي 
روز خرجت ركبت  عربيتها ومشيت ع شركه السيوفي 
تعريف بسيط
(روز السيوفي) طولها متوسط بشره بيضه عيون عسلي حاجه قمر كدا 
عمر وصل الشركه ودخل بغروره المعتاد 
عمر للسكرتيره: نجمه ممكن تيجي المكتب ثواني 
نجمه باحترام:حاضر ي فندم 
عمر دخل ونجمه دخلت وراه 
عمر : اتفضلي 
نجمه قعدت:خير ي فندم 
عمر:تتجوزيني 
نجمه:.......
ف فيلا السيوفي 
الاب(مختار):نور تعالي عاوزك ي حبيبتي 
نور:نعم ي بابا 
مختار:بصي ي حبيبتي عيشي حياتك متنكديش علي عمر كل يوم كدا لأن كدا انتي بتبعديه عنك مش بتقربيه 
نور بدموع:نفسي افرحه ي بابا 
مختار:ي حبيبتي ربنا كبير وانشاء الله يرزقكو بس مش كدا انتي كدا بتتعبي نفسك وبتتعبي عمر معاكي 
نور بتنهيده: هحاول ي بابا هحاول 
مختار بابتسامه:ربنا يفرحكو ي بنتي أنا خارج شويه 
نور:مع السلامه ي بابا 
ف شقه سليم وحور 
سليم بقرف:انتي ي بت 
حور:نعم 
سليم:قومي اعمليلي اكل
حور:مبعرفش اعمل اكل ي سليم 
سليم:ماشي ي حور انا هطلب اكل ومش هطلبلك 
حور:مش عاوزه 
وفعلا سليم طلب اكل وقعد كل وخلص الأكل كله 
سليم وهو حاطط أيده ع بطنه:اااه الواحد كان جعان وقام دخل الاوضه 
حور قامت تبص ع الأكل مكانه ملقتش حاجه تاكلها 
حور بزعل:اكل اي دلوقت أنا جعانه اوي  
وسألت الأكل مكان سليم وقعدت تتفرج علي التليفزيون 
ف شركه السيوفي 
روز:اوووف اي الشغل دا كله 
اي القمر معانا ف الشركه معقول 
روز:نعم 
مد أيده:أنا قصي 
روز ببرود:وانا روز 
قصي بجديه : انتي جديده هنا 
رووز :ايوا اول يوم ليا 
قصي : اممم تمم 
وسابها وطلع 
روز:اي البني ادم الغريب دا 
وقعدت تكمل شغلها 
ف مكتب عمر 
نجمه : أنا م*****

يُتبع ..

reaction:

تعليقات