رواية بهية والبلطجي الفصل الثاني 2 بقلم إسراء إبراهيم

 رواية بهية والبلطجي الفصل الثاني 2 بقلم إسراء إبراهيم

رواية بهية والبلطجي البارت الثاني

رواية بهية والبلطجي الفصل الثاني 2 بقلم إسراء إبراهيم


رواية بهية والبلطجي الجزء الثاني 

البارت التاني
الحرامي وهو بيجري من بهية خبط في شخص
بص يشوف مين لقي الشخص بصله بصة رعب
الحرامي بلع ريقه بصعوبة والشنطة وقعت منه ورجع لوراesraaibrahim
الشخص بيقرب عليه ورزعه كف خلى ودانه تصفر ومن قوة الكف وقع عالارض
الشخص قرب على الحرامي واداله كف كمان عوج رقبته
الحرامي اسمه خلف قال: أنا آسف يا سطا حسن
حسن اداله كف كمان حول عنيه وقاله أنت متعرفش مين دي يا حيوانesraaibrahim
خلف: وربنا معرفهاش وأول مرة أشوفها
بهية اتكلمت وقالت لخلف: أنا اسمي بهية يا حرامي على فكرة
حسن بصلها بصة خلتها ترجع لورا وتسكت
وقرب من ودان خلف وقاله دي تبقى حبيبتي يا حيوان واللي هتبقى مراتي قريباesraaibrahim
خلف بخوف: حبيبتك! وربنا مكنتش أعرف أنا أخوك الصغير سامحني أنا كنت بهزر معها
حسن داس على رجل خلف وقال دي المرة الكام اللي تسرق وتقولي سامحني وبسامحك إنما تسرق من دي وبيشاور على بهية دا أنا أطير رأسكesraaibrahim
خلف: آخر مرة يا كبيرنا المسامح كريم وتوبة بجد 
حسن: توبة دي تبقى أمك يا روح أمك
خلف: ما هى أمي تبقا أمك أنت كمان على فكرة
حسن: معلش لسه واخد بالي
أنا: احم أيها السادة المشاهدين معاكم إسراء إبراهيم
بهية وحسن وخلف بصولي كده نظرة اللي هى نعمesraaibrahim
إسراء قربت وشدت خلف بعيد عن حسن وقالت: يابا في فيروس كورونا مش كده لازم يكون في متر عالاقل ما بينكم
مش عارفة إيه الإهمال ده غلط يا عسل
حسن قرب منها وقال انتي مين يا عسل انتي وبأي حق تدخلي ما بينا كدهesraaibrahim
إسراء ربعت ايديها وقالت: أنا اللي ضاع من عمري سنين ما قولت اسمي إسراء إبراهيم ولا مبتسمعش من أول مرة
وبأي حق اتدخل اني حشارية قريبة خالتك شكرية😏
بهية: سؤال بس هما ضاعوا فين وأنا هروح ادور عليهم معاكيesraaibrahim
إسراء: مين اللي ضاع
بهية: السنين🙂 دوري وراكي ولا تحتك ممكن تلاقيهم
إسراء: 😐🙂 هما فلوس يا بنتي سيبك من ده وخلينا في المهم سمعت إنك معك عدية وأنا كمان تعالي نروح نشهيص بيهم
بهية: اشطا يا برنسesraaibrahim
إسراء: يلا يا كبير وسيبك من الأغبية دول وحرامية وبلطجية
والواد خلف الرخم اللي عمال يسبلي ده زي ميكون أول مرة يشوف بنات
حسن بعصبية: مين دول اللي اغبية يابت وكمان بلطجية تعالي وأنا اوريكي البلطجية على أصولها
وطلع المطوة وحطها على وش إسراء
إسراء بخوف: أهدأ يا زميل مش كده الكلام أخد وعطا يابني مش كده هتودي نفسك في داهية عشاني ليه وأنت لسه
قدامك الحياة نزل المطوة عشان الحديد بيطول غلط يابا ده كخة خالصesraaibrahim
حسن: مالك بقيتي كتكوت كده وقرب المطوة من عنيها تحبي اصفيلك عنيكي دي ولا اديكي بوكس ابلعك سنانك
بهية : هتبلعها سنانها إزاي وكده مش هتتهضم
حسن: تحبي أعمل فيها إيه يا سكر أنتي
بهية: بجد أنا سكر😊 وأنت بلطجي عسل على فكرة
إسراء: طب ابعد عشان ميلزقش فيا يا عسل
حسن بصلها بقرف وقال هسيبك عشان بهيتي بس
إسراء: يا محنو ياخويا وزقته وطلعت تجري منه
وبهية جريت وراهاesraaibrahim
حسن كان رايح يجري ورا إسراء عشان قالتله كده
خلف مسكه بسرعة وقاله سيبك منها ياعم هات بقا 200 جنيه اشخلع بيهم نفسي يا برنس
حسن بصله ولسه رايح يديله بوكس لقي ماية غسيل انقلبت عليه
عينه احمرت من الغضب وبص يشوف مين اللي قلب عليه المايه ولقي.....................
ياترى لقي مين اللي قلب عليه الماية وهيعمل ايه

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية بهية والبلطجي
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-