القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية منقذي الفصل الثاني عشر 12 بقلم ميساء عنتر

 رواية منقذي الفصل الثاني عشر 12 بقلم ميساء عنتر

رواية منقذي البارت الثاني عشر

رواية منقذي الفصل الثاني عشر 12 بقلم ميساء عنتر


رواية منقذي الجزء الثاني عشر 

البارت ال 12🍒👀 
#منقذي 
ف شقه عمر 
عمر:ايسيل ايسيل يقلبي اصحي 
لا رد 
عمر بدأ يخاف : ايسيل قومي 
لارد 
عمر وهو علي وشك البكاء مسك ايديها وشاف النبض تمام 
قام جاب ميااا رشها ع وشها 
ايسيل قامت مخضوضه:اي ف اي 
عمر قرب حضنها ودموعه نزلت 
ايسيل:مالك ي حبيبي 
عمر:مكنتيش بتردي لي ي ايسيل 
ايسيل:بصراحه أنا قمت باليل اخدت مسكن لأن كنت تعبانه شويه والمسكن فيه نسبه مخدر 
عمر:طب انتي كويسه 
ايسيل:ايوا ي حبيبي انا تمام 
عمر:الحمدلله يروحي الحمدلله 
ف شقه ادهم 
ادهم دخل لبيلا بعد ماسهير مشيت 
ادهم:يارب تكون الفرجه عجبتك 
بيلا ضغطها وطي ووشها احمر وبيزيد احمرار ومش قادره تاخد نفسها
ادهم:مكسوفه ولا اي 
بيلا ع نفس حالتها 
ادهم قلق وراح يشوفها اول مافك الرباط 
وقعت بين أيده مغمي عليها 
ادهم بقلق:بيلا بيلا فوقي يروحي بيلاااا فوووقي ونبي 
لا رد ونفسها بيقل 
ادهم طلب دكتور 
بعد شويه الدكتور جه وكشف عليها
ادهم بلهفه:مالها ي دكتور
الدكتور:ضغطها وطي لأنها اتعرضت لصدمه 
ادهم:شكرا ي دكتور 
الدكتور مشي وادهم دخل بيلا 
ادهم:بيلا انتي عارفه اني بحبك اوي اه بحبك متستغربيش أنا كنت ف باريس وشوفتك ف الجامعه ونتي بتدرسي هناك  وحبيتك من اول نظره وكنت هاجي اقولك بس للاسف عرفت انك اخت عدوي الوحيد ولازم انتقم منه واحرق قلبه بدأت ب سهير هانم أمه وانتي ال عليكي الدور آسف ي بيلا بس لازم دا ال يحصل 
وقرب منها واغتصبها بوحشيه
(يعيني عليكي بيلا)🥲
ف فيلا المنياوي 
وائل:سهير ي سهير 
سهير:نعم 
وائل:فين بيلا 
سهير:طلعت الساحل كام يوم 
وائل:من غير اذني 
سهير:مش أنا زي مامتها ولا اي يوائل
وائل:تمم خلي بالك معاذ ابن اختي جاي هنا يومين 
سهير بقرف:تتم وسابته ومشيت 
ف فيلا العمري 
داده ي داده 
الداده:انجي تعالي وحشتيني اوي يروحي 
انجي:ونتي كمان ي داده 
امال ادهم فين 
الداده:هو ادهم اخوكي دا حد بيشوفو بلا نيله 
انجي بضحك:ع رايك هطلع انام شويه 
الداده:ماشي ي حبيبتي
تسريع احداث 
فات شهر ع ابطالنا 
قمر وسليم اتخطبو وقمر ملتزمه بضوابط الخطوبه 
ايسيل وعمر بيقربو من بعض وايسيل بتاخد جلسات الكيماوي 
بيلا منهاره من ساعت ماصحيت لقت نفسها كدا مع ادهم 
ف يوم"
بيلا كانت خارجه مع صحابها واغمي عليها فجأه
اخدوها ع المستشفي 
الدكتوره لبيلا:مبروك انتي حامل 
بيلا بصدمه:شكرا ي دكتوره 
وسابتها وطلعت قالت لصحابها انو مجهود بس 
وراحت ع البيت وهي منهاره
معاذ شافها طالعه بتعيط طلع وراها 
معاذ:بيلا مالك 
بيلا بعياط:مفيش 
معاذ دخل وقفل الباب 
معاذ بحنان:أنا اخوكي احكيلي 
حكت له بيلا كل حاجه عن ادهم ويارا وسهير واغتصاب ادهم ليها اخيرا حملها 
معاذ بشر:ابن****
وكمل بحنان:متخافيش ي حبيبتي انا هتصرف 
وفضل قاعد جمبها لحد مانامت
وراح اوضته 
الو عاوزك تجبلي معلومات عن ادهم العمري تمم سلام 
معاذ لنفسه: أنا هعرفك تلعب معايا ازاي ي ادهم بيه 
ف مكان بعيد عن الأنظار
حسن:هنعمل اي ي سهير هانم 
سهير:بص ي حسن هنعمل*** 
حسن:تمام ي هاانم 
ومشي 
فات يوم ومعاذ كان معاه كل اخبار ادهم 
ف صباح يوم جديد ف فيلا العمري 
انجي:صباح الخير ي ادهم 
ادهم:صباح النور ي حبيبتي رايحه فين 
انجي:راحه اعمل شوبينج 
ادهم:اوك خلي بالك من نفسك 
انجي:حاضر 
وطلعت ركبت عربيتها وفجأه....

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية منقذي
reaction:

تعليقات