القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية فتاة التنمر الفصل الثامن 8 بقلم ياسمينا

 رواية فتاة التنمر الفصل الثامن 8 بقلم ياسمينا

رواية فتاة التنمر البارت الثامن 

رواية فتاة التنمر الجزء الثامن 

رواية فتاة التنمر الفصل الثامن 8 بقلم ياسمينا


رواية فتاة التنمر الحلقة الثامنة

فتاه التنمر /بقلم ياسمينا (الفصل التامن )
مراد : ملك 
مليكه بصدمه : نعممم
مراد ببرود : ملك مراتي تمام حابه تقعدي معايا اوك مش حابه الباب عندك تقدري تخرجي منو 
ملك بصت لي مراد وقالت : مراد انا 
مراد قطعها وقال : انا حبيتك يامليكه وقولتلك اني مبحبش حد قدك بس انتي جرحتي كرامتي اوي وانا مستعد اعيش من غيرك بس كرامتي تفضل موجوده 
مليكه بغضب : لا محبتنيش انت كرامتك اهم صح
مراد قام من علي الارض وقال بغضب : تخيلي اعمل فيكي الي انتي عملتيه فيا كنتي هتعملي ايه 
مليكه مردتش عليه 
مراد بصوت عالي : ايه متردي انتي دمرتي كل حاجه بنا 
مليكه بغضب : انت الي عملت كدا لما سجنت بابا 
مراد : واحد مجرم وكان لازم يتسجن 
مليكه : متقولش علي بابا كدا أحسلك 
مراد ببرود : مجرم
مليكه بشر : انا كمان هتجوز غيرك وهتشوف 
مراد بصلها بغضب وبعدين بص لي ملك وقال : انتي حره 
مراد قرب من باب الاوضه وقفلو في وش مليكه بغضب 
ملك : ليه كدا 
مراد بهدوء : هنعمل زاي المره الي فاتت انتي علي سرير وانا علي كنبا 
ملك : احم والحزام 
مراد بسخرية : لا دا هيبقا صحبك وملزمك دايما 
ملك : سؤال مش كل حاجه انتهت ليه هفضل معاك 
مراد : ملك ونبي انا راسي بتوجعني عايز انام 
مراد قرب من الكنبا ونام وملك ابتسمت كانت حاسه ان عندها فرصه 
ملك : فرصه لا طبعا هو انا معقول اسرق واحد من حبيتو 
ملك قربت من علي سرير وقعدت وبعدين وقالت : لا طبعا اسرق ايه هو اصلا بيحبها جدااا اصلا مستحيل يحبني 
ملك نامت علي سرير وقالت بحزن : نامي ياملك نامي دانتي نحس ياشيخه ......
ملك غمضت عينها بحزن.....
_________________________________________
*عند سليم *
وقف عربيتو قدام بيت تسنيم 
سليم : وصلنا 
تسنيم : شكرا جدا 
سليم اده لي تسنيم ورق وقال : ده ورق المحلات بتاعت باباكي تقدري تهدميه وتعملي دار الايتام الي انتي عايزاه
تسنيم : احم شكرا 
سليم : عايز تقولي حاجه صح 
تسنيم : انت عرفت ازاي 
سليم بابتسامه : بحس قولي 
تسنيم : انا خايفه اقعد لوحدي الصراحه 
سليم بستغراب : مش فاهم 
تسنيم : اصل انا من صغري لوحدي بابا لما مات نانا كانت بتحسبني في الاوضه لوحدي بقيت متعقده انت اكيد مستغرب انا ليه بقولك كدا وانا اصلا معرفكش
سليم بهدوء : لانك ارتحتيلي ولما ترتاحي لشخص بتحكيلو كل حاجه في قلبك 
تسنيم بصدمه : انت عرفت ازاي 
سليم : انا دكتور نفسي 
تسنيم : مستحيل 
سليم بضحك : مستحيل ايه 
تسنيم : انا كنت بحسبك بتلعب ملاكمه 
سليم : علشان جسمي يعني 
تسنيم : دانا قدامك عصفوره 
سليم : انا بحب اهتم بجسمي لو حابه تلعبي رياضه قوليلي 
تسنيم بضيق : انت كمان هتتريق علي وزني 
سليم بضحك : والله ابدا بس انا هعلمك ازاي تدفعي عن نفسك وبعدين انتي اول ما تطلعي الشقه هرن عليكي ونفضل نتكلم لغيت لما تنامي اظن كدا مش هتحسي بلوحده 
تسنيم بسعاده : بجد 
تسنيم كانت فرحانه أنها مش هتفضل لوحدها لان اكتر حاجه بتكرها الوحده 
سليم : وبكرا هعدي عليكي ونروح الجم ونتغدا سوا 
سليم كمان كان بيحس بلوحده ف حب يسعادها ويساعد نفسو
تسنيم بسعاده : اوك هطلع انا بقا بس اوع تنسا ترن 
سليم بابتسامه : متخافيش 
تسنيم  نزلت من العربيه وقالت : سلام 
تسنيم طلعت العماره وسليم مسك تلفونو ورن عليها ........وتسنيم ردت 
تسنيم : ها ياسيدي تحب تلعب 
سليم بسخرية : ايه هنقلبها لعب عيال ولا ايه 
تسنيم دخلت اوضتها وقعدت علي سرير وقالت : ايوا انا عيله لو مش عجبك طلقني يااستاذ 
سليم بضحك : اطلقك هو انا امتا اتجوزتك اصلا 
تسنيم بضحك : معرفش هي جت كدا
سليم ضحك وفضلو يتكلمو بسعات وكان كل واحد حاسس ان الفراغ الي عندو اتمله ........
_________________________________________
*في صباح يوم جديد *
ملك قربت من مراد وقربت من ودانو وقالت بصوت عالي : مرااااااااااااااااااااد 
مراد قام مخضوض وقال : في ايه 
ملك : احم صباحيه مباركه ياعريس 
مراد بصدمه : نعم 
ملك بضحك : مش احنا متجوزين 
مراد : لا شكلك رايقه علي الصبح 
مراد رجع ينام تاني بس ملك مسكت ايدو وقومتو وقالت : فوووووق يابني 
مراد بغضب : مش كنتي بتكرهيني
ملك : لا شوفت سبحان الله حبيتك فجاه 
مراد بسخرية : وانا مبحبش ياروح امك 
ملك بهدوء : انا فعلا معجبه بيك 
مراد بصدمه : نعم 
ملك : مش عيب اقول للي بحبو اني بحبو  
مراد بغضب : انتي اتجننتي ياملك 
ملك بضيق : انا عارفه انك مش بتحبني بس ممكن 
مراد بغضب : مستحيل اوعي تفكري اصلا فيها 
ملك ببرود : هتحبني يامراد انا المره دي مش هسيب حبي ماشي يابيبي قوم البس بقا علشان انا وانت هنروح القسم سوا اصل انا قرارت احبك حب اناني يعني هخلع عين اي بنت تبصلك 
مراد بصدمه : نعم ايه ده 
ملك قامت من قدامو وقالت : قدامك ربع ساعه تكون خلصت 
ملك مشيت من قدامو وطلعت برا الاوضه وبعدبن قالت براحه : الحمدالله مضربنيش انا معرفش جبت الجراه دي منين بس انا مش هسيبو يضيع مني لاني بحبو بجد .......
أما مراد كان قاعد مصدوم بس مينكرش انو فرح بنسبه بسيطه من اهتمام ملك وحبها 
ملك دخلت الاوضه تاني وقالت : ملبستش 
مراد بغضب : براااااا 
ملك : اممممم تعرف جبتلك ايه 
ملك كانت حاطه أيدها ورا ضهرها وبعدين قربت من مراد  وبعدين رفعت التشرت بتاعو 
مراد بغضب : مهو السفاله وقلة الادب وصل بيكي لكدا انتي بعد ما خسيتي فجرتي ياملك 
ملك بضحك : طب اهده 
مراد بغضب : وسعي طيب ايه لزقه دي 
ملك طلعت حزام كان نفس الحزم الي ملك لابسه 
ملك : ده حزام نفس الي انا لابسه انت هتلبسو كمان 
مراد بضيق : ده عند امك انتي اتهبلتي 
ملك بخبث : هصوت والم ناس وصوتي يوصل لي مليكه الي بيتها جمبنا واقول انك كنت بتتحرش بيا 
مراد بصدمه : نعم
ملك  : ها اصوت 
مراد بغضب : اخرسي 
ملك بضحك : خلاص مش محتاجه اصوت انا لبستك الحزام 
مراد بص علي الحزام وقال بصدمه : ازاي 
ملك : خفت يد ياروحي وبعدين انت كنت سرحان في عيوني الحلوين ومكنش مركز 
مراد بصوت عالي : ملككككك
ملك مسكتو من وشو وقالت : قلبها 
مراد : فكي الحزام أحسلك 
ملك : الحزام مش هيتفك غير بلجهاز التحكم الي معايا وانا مش هفكو اي نظره لي اي بنت هكهربك يلا قوم 
مراد : هتعصب
ملك قربت منو وباستو في خدو وقالت : كدا مش هتتعصب 
مراد بصدمه : انتي بتغريني 
ملك بضحك : حاجه زاي كدا 
مراد : علفكره انا وافي اوي ومض هقع بسهوله
ملك : اممم هنشوف
مراد : احم طبعاااا هنشوف 
ملك بخبث : اه هنشوف 
مراد بغضب : غوري من وشي عايز البس 
ملك : ايه بتكسف يابيضه 
مراد : براااااا
ملك خرجت وهي بتضحك ومراد قال : استغفر الله العظيم البت بارده بس مزه  وبجحه يخربتها 
مراد دخل الحمام ...... وبعد ربع ساعه نزل من اوضتو ولقه ملك قاعده مستنيه 
ملك : حبيبي مز ياناس 
مراد بغضب : بطلي الكلام ده أحسلك 
ملك بخبث : حبيبي قرة عيني زوجي 
مراد طلع المسدس من جيبو بغضب وقال : لا دانا اموتك وخلص بقا 
ملك بضحك : اموووووه 
مراد : ملك مالك بجد مكنتيش كدا هو انتي اتجننتي 
ملك : ايه مش انت جوزي يعني كلو حلال 
مراد بغيظ : لو فضلت هنا هموت 
مراد طلع من الفيلا وركب عربيتو وملك ركبت جمبو
ملك : يلا ياقرة عيني سوق 
مراد : حسبي الله 
مراد اتحرك بلعربيه 
ملك : اول مره تحب ياقلبي واول يوم اتهنااااا 
مراد  بغضب : اخرسي يامحترمه 
ملك بخبث : ودوني علي بيت حبيبي نعيش معا بعض فيه 
مراد بضيق : اخرسي بقا 
ملك : حاضر ياقرة عيني 
ملك سكتت ومراد ابتسم وملك شافت ابتسمتو وفرحت اووووي .......
_______________________________________
عند تسنيم لبست لبس رياضي ونزلت من العماره لقت سليم نايم في العربيه بتعتو قربت من العربيه ونصدمت لما لقتو لسا لابس نفس لبس امبارح راحت خبطت علي شباك العربيه جامد وسليم فاق وبصلها وبعدين فتحلها الباب وهي دخلت 
تسنيم : انت مروحتش 
سليم : لا حبيت افضل معاكي 
تسنيم ابتسمت وقالت : احم اه ليه 
سليم : مفيش بحب اساعد الغلابه مش اكتر 
تسنيم بغيظ : نعم 
سليم بضحك : تحبي تفطري ايه
تسنيم بضيق : زفت علي دماغك 
سليم بغضب : نعم 
تسنيم بخوف : احم افطر سندوتشات 
سليم ابتسم وقال : ماشي 
سليم ساق العربيه
________________________________________
*عند مراد *
مراد وصل قدام القسم وملك نزلت هي ومراد من العربيه وبعدين قربت منو ومسكت ايدو وقالت : احم انا مراتك علفكره 
مراد بغيظ : قولي انك  حظي السود قولي انك عقاب من ربنا 
ملك : امشي وانت ساكت علشان مشغلش الحزام 
مراد بصلها بضيق وبعدين دخلو القسم وبعدين ودخلو مكتب مراد ونصدمو لما لقو مليكه قاعده 
ملك مبعدتش عن مراد بلعكس مسكت فيه اكتر 
مليكه بغضب : ابعدي عنو انتي مسكاه كدا ليه 
ملك بهدوء : قرة عيني وزوجي العزيز لازم امسكو كدا 
مراد بضيق : يخربيتك هتولعيها 
مليكه بغضب : مراد انا ممكن اتجوز غيرك علفكره
ملك : يلا يكون احسن
مليكه بضيق : مراد 
مراد : عندي شغل كنتي جايه ليه 
مليكه بصدمه : والله ده بجد
مراد بضيق : مش عايز اتكلم 
مليكه بصتلو بتحدي وقالت : تعرف يامراد انا هحرق قلبك وهتجوز غيرك وبكرا تشوف 
مليكه خرجت من المكتب وملك بصت لي مراد وقالت : قرة عيني انت زعلان 
مراد بضيق : بكره الاسم ده 
ملك بضحك : ماشي ياقرة عيني
مراد ابتسم وقال : طب سبيني 
ملك غمزلتو وقالت : ضحكت يعني قلبها مال 
مراد : عايزه ايه يعني 
ملك :امتا تحن بقا ياقاهر قلوب النساء وقلبي انا بتحديداااااا 
مراد بصدمه : مش طبيعيه 
ملك ابستم وقالت في سرها : مش هسيبك غير لما تعشقني عشق كداااااا.......
______________________________________
أما مليكه خرجت من القسم وهي بتعيط بس اتخبطت في رامي 
رامي : احم انسه مليكه انتي كويسه 
مليكه فضلت تعيط ومردتش 
رامي بستغراب : مالك 
مليكه بصتلو وبعدين مسحت دموعها
رامي : حضرتك كويسه 
مليكه بشر : رامي 
رامي : نعم 
مليكه : تجوزني 
رامي بصدمه : ايييييييه....... وهنعرف بعدين 

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية فتاة التنمر
reaction:

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق