رواية فتاة التنمر الفصل الخامس 5 بقلم ياسمينا

 رواية فتاة التنمر الفصل الخامس 5 بقلم ياسمينا

رواية فتاة التنمر البارت الخامس

رواية فتاة التنمر الفصل الخامس 5 بقلم ياسمينا


رواية فتاة التنمر الجزء الخامس 

فتاه التنمر /بقلم ياسمينا (الفصل الخامس )
سليم : لازم نخدها دلوقتي 
مراد : هو مين الي بيشتغل عند مين 
سليم بسغراب : نعم 
مراد بجمود : انت الي بتشتغل عندي يبقا مالكش دعوه تمام واياك ثم اياك تقرب منها احنا مش عايشين في غااابه 
سليم بسخرية : انت اخر واحد تكلم في الموضوع ده وبعدين حضرتك تاجر مخدرات مش ظابط 
مراد : والله دي حاجه متخصكش انت مالكش دعوه بيها
مراد مشي من قدامو وقرب من ملك
مراد : انتي كنتي جايه تعملي ايه هنا
ملك : اخد اوضه
مراد : طب قربي 
ملك بستغراب : ليه 
مراد : قولت قربي 
ملك قربت من مراد اوي 
مراد : ده سفاح بيقتل البنات وبذات بقا الي بيلبسو قصير يعني هو مريض نفسي اصلا 
ملك حطت أيدها علي فستان وقالت بخوف : أحلف 
مراد بخبث : وبيغتصبهم 
ملك : خدني معاك 
مراد بابتسامه : هو ده الكلام يلا 
ملك بصت لي سليم بغضب وبعدين مسكت شنطتها وقالت لي مراد : شلها علشان تقيله عليا 
مراد بسخرية : ماشيلك انتي كمان 
ملك : ياريت والله دانا تعبانه اوي 
مراد : امشي قدامي أحسلك 
ملك بابتسامه : ماشي 
ملك مشيت ومراد مسك شنطتها ومشي وراها أما سليم كان بيفكر في خطه يقدر يرجع بيها ملك .....
________________________________________
*في night club (ملهي ليلي ) *
كان فيه ناس كتير اوي بيشربو ويسكرو  وبنت كانت واقفه متابعه كل ده بصدمه وبعدين طلعت مكتب مرات ابوها ....
تسنيم بغضب : هو انتي قلبتي محلات بابا كباريه 
نانا : اه فيه حاجه 
تسنيم بقرف : كنتي منيماني السنين دي كلها وتقولي المحلات بتتجدد وانتي اصلا بتغيرها خالص 
نانا ببرود : ها حاجه تانيه 
تسنيم : عايزه حقي 
نانا بصتلها من فوقها لتحتها : لو كنتي تخينه شويه كنا هنعمل احلا شغل سوا 
تسنيم بصدمه : يعني ايه 
نانا قامت وقالت بخبث : تشتغلي معايا هنا بس للاسف انتي شبه العصايه دا شكل ست بذمتك 
تسنيم بغضب : اقسم بالله زباله ابعدي عني
نانا : اسمعي دا في هنا رجاله حلوين اووووووي 
تسنيم بصتلها بقرف وبعدين طلعت من المكتب بس اتخبطت في سليم وهي طالعه 
تسنيم بغضب : ابعد عني كدا قرف يقرفكم 
تسنيم مشيت وسليم بص لي نانا وقال : مين دي 
نانا : بنت جوزي يخويا المهم تعال 
سليم دخل وقعد وقال : مراد عرف وخد البنت 
نانا بضيق : وبعدين 
سليم : معرفش احنا لازم ناخد الالماس 
نانا : المشكله انك تحس انو طيب وفي نفس الوقت مفتري 
سليم بضيق : انتي بس الي خايفه منو 
نانا : اقنعني انك مش خايف منو دا واحد قلبو ميت شيطان علي هيئة انسان اومال لو مكنتش صحبو
سليم بحقد : كنت هو مبقاش قريب مني زاي الاول داحنا كنا صحاب من صغرنا انا ماشي 
نانا : طب اقعد بس أروق عليك 
سليم بقرف : مش عايز 
سليم قام وطلع وكان بيفكر في صاحب عمرو الي اتغير عليه بدون اي سبب بس شايف أن مليكه فعلا خلتو يبعد ..... سليم فتح باب عربيتو بس تلفونو رن وكان مراد ابتسم بسعاده وفتح التلفون بسرعه 
سليم : الو 
مراد : متزعلش مني انا اسف 
سليم بصدمه : بتتاسف
مراد بندم : مكنش قصدي ازعلك
سليم : طب بتتاسف عن ايه ولا ايه ولا ايه  
مراد : ياه دانت شايل اوي 
سليم : بلعكس انا مبسوط انك كلمتني 
مراد بابتسامه : عايز اقولك انك اقرب حد ليا اوع الايام توقعنا في بعض 
سليم : اوع تخاف انا في ضهرك دايما
مراد بغموض : مسيرك تعرف انا بعمل كل ده ليه بس اصبر 
سليم : حاضر 
مراد : يلا اشوفك بكرا 
سليم : اوك سلام 
سليم قفل معا مراد وبعدين سمع صوت بنت بتعيط بص حواليه ملقاش حد وبعدين سمع صوتها وهي بتقول : انا اهو وارك 
سليم لف لقه تسنيم واقفه ......
_______________________________________
عند مراد كان واقف في جنينه الفيلا بتعتو ونده وقال : عصفوووووووره 
مليكه طلعت من البلكونه وبصت علي مراد وقالت : عصفوره طلعت اهي 
مراد بضحك : فاكره لما كنت باجي هنا وأفضل انده عليكي وابوكي يقفشني 
مليكه بضحك : اه وبعدين قولت هتبقا تندهني عصفوره 
مراد : بظبط المهم جبت للعصفوره مفاجاه حلوه اوي لو نامت دلوقتي حالا هوريهالها بكرا 
مليكه بضيق : مش عايزه انام 
مراد ' خلاص مفيش مفاجاه
مليكه بضيق : خلاص هتخمد وانت نام 
مراد : حاضر اوعي تسهري 
مليكه : متخافش 
مراد : هروح وانتي ادخلي واتغطي كويس 
مليكه بحب : لاف يو 
مراد : لاف يو تو 
مليكه ابتسمت بسعاده ودخلت أوضتها ومراد دخل الفيلا لقه ملك قاعده معا مامتو وبيضحكو 
عبير : وكدا ولدت مراد 
ملك بضحك : دا كان مسخره 
مراد قرب منهم وبعدين قعد جمب ملك وقال : مين ده 
ملك بضحك : طنط بتقول انك جيت كدا من غير دكتور ولا مستشفى 
مراد بضيق : ايه ياماما في ايه هو كل حاجه بتتحكي 
ملك بضحك : دي قالت انك اتزحلقت كداااااا 
مراد :مش عايزه تتخمدي 
ملك : انام في بيت حد معرفهوش 
مراد بسخرية : نعم إذ كان انتي جيتي معايا عادي 
عبير : اطمني يابنتي انا موجوده 
ملك بضحك : اصل انا خسيت وحلويت خايفه بقا الناس تطمع فيا 
مراد قرب منها وقال بهمس : طب خلي بالك انا بمشي وانا نايم يعني مش مسؤول عن تصرفاتي 
ملك بصدمه : يعني ايه 
مراد غمزلها وقال : يعني انتي خسيتي وحلويتي وشيطان شاطر
ملك بغضب : انا عايزه امشي 
عبير : يابنتي بيهزر معاكي 
مراد بضحك: لا مبهزرش 
عبير : تعالي معايا بس اوريكي اوضتك 
ملك : طيب 
ملك وعبير طلعو ومراد كان علي وشو. ابتسامه كلها خبث وبعدين طلع اوضتو وقربت من مكتبو ومسك المذكرات بتعتو وكتب 
(من صعب انك تحاول تبقا شخصيتين مختلفين واحد كويس وتاني فيه كل عيوب العالم الذكي هو الي هيقدر يمثل صح ....)
________________________________________
*عند سليم *
سليم : عايزه ايه 
تسنيم بدموع : انا عايزه منك مساعده 
سليم فتح باب العربيه وقال : وانا مبسعدتش حد
تستيم  بسرعه : نانا ناويه تقتل مراد صحبك 
سليم بصلها بصدمه وتسنيم ركبت عربيتو وقالت : مش هنتكلم هنا
سليم ركب العربيه وتحرك وقال : طيب احكي يلا
تسنيم : انا ابقا بنت جوزها انا بكره الست دي اوي اسوء خلق الله المهم سمعتها امبارح كانت بتتفق معا حد علي قتل مراد بس هي بتخاف منو اوي وكان باين انها  قلقانه وخايفه 
سليم : كملي 
تسنيم : ده الي اعرفو بس لما شوفتك فوق عندها مكنتش اعرف اصلا انت صحبو ولا اعرف مراد اصلا بس انا فضلت واقفه علي الباب وسمعتكم وكان باين ان مراد قريب منك ف حبيت اقولك 
سليم بذكاء : انا عارف كويس انك عايزه حاجه مني 
تسنيم : بظبط لو رجعتلي محلات بابا والله العظيم هقولك علي اسم الي اتفقت معه 
سليم بهدوء : ولو رجعتو هتعملي بيه ايه 
تسنيم :ههدو واعمل دار للأيتام لاني يتيمة الام والاب وفي ناس كتير زاي وانا لازم اساعدهم 
سليم بتفكير : طيب هشوف الموضوع ده 
تسنيم : ارجوك وافق وحياه اغله حاجه عندك 
سليم بص لي تسنيم وقال : طيب موافق 
تسنيم بسعاده : شكرااااااااااا  بجد نزلني بقا هنا وانا عند وعدي لو المحلات رجعتلي فورا هقولك اسم الشخص 
سليم وقف العربيه وقال : طيب وانتي متروحيش هناك لغيت لما ارحعلك المحلات 
تسنيم : أشطا سلام 
تسنيم نزلت من العربيه وسليم بدأ يفكر بهدوء ...
_________________________________________
* في اوضه ملك مسكت التلفون بتعها وفتحت الفيس وعملت اميل فيك وحطت صورتها بعد ما خست وطبعا شكلها كان مختلف جدا وبعدين بعتت اد لي رامي 
ملك : والله لندمك يارامي الزفت
ملك حطت تلفونها علي سرير وقامت تشوف الاوضه كانت كلها صور لي مراد ومليكه ابتسمت بحزن نفسها في حد يحبها الحب دا كلو وبعدين مسكت صوره وركزت في شكل مراد وبعدين ابتسمت وقالت : احسن راجل شوفتو في حياتي الصراحه اقرب حد ليا سبني أما انت مسبتنيش ...
ملك فجاه سمعت صوت حاجه بتخرفش وبعدين خافت وصوت زاد 
مالك بخوف : ايه ده 
وفجاه ظهر قدامها فار بيجري تحت سرير وهي صرخت ووقعت منها الصوره في الارض واتكسر وبعدين جريت برا الاوضه  ودخلت الاوضه الي جمبها لقت مراد نايم وجريت عليه وقالت بصريخ : الحقني 
مراد قام مخضوض وقال : في ايه حد يصحي حد كدا
ملك برعب : في فار
مراد بغضب: نعم ايه فار دي مالو فار يعني اومال لو اسد كنتي عملتي ايه 
ملك طلعت علي سرير وقالت : ازاي تبقا فيلا حلوه وراقيه زاي دي وتبقا فيها فار
مراد بغيظ : وفي كلاب كمان غوري من وشي
ملك بخوف : لا خايفه دا لونو اسود
مراد بسخرية : ولو وردي عادي يعني 
ملك بغضب : ياشيخ دمك سم بقولك فااااار 
فجاه سمعو صوت مليكه وهي بتقول مراد 
مراد بصدمه : نهار اسووووود
ملك : في ايه 
مراد بعد عن ملك وقال : هتشقلطني
ملك بسنغراب : هي مين 
فجاه مليكه دخلت من البلكونه وشافت مراد معا ملك 
مليكه بغضب : مراد 
مراد : الحمدالله المصايب بتيجي كلها مره واحده 
ملك بصريخ : خلي بالك الفار جمبك
مليكه بصت جمبها لقت الفار بيجري علي بلكونه راحت صرخت وجريت علي سرير 
مالك : شوفت يامراد صدقتني 
مليكه زقت ملك بعيد عن مراد وقالت : متقوليش اسمو 
ملك بغضب : في ايه يابنتي هو ده وقتو فيه فار
مليكه بغضب : انتي ايه الي جابك هنا اصلا امشي برا 
ملك بسخرية : اصلي دايبه في دباديبوووو 
مليكه بغيره : بظبط
ملك بغضب : بقولك ايه مش عايزه صداع 
مراد : بسسسسسس اخرسووووو 
مليكه بدات تعيط وتقول : بتزعقلي يامراد
ملك بصدمه : يامحنيييي مهو زعق فيا وعادي 
مليكه بدموع : علشان معندكيش دم ولا احسيس
مراد : يابنتي اهدي 
مليكه: مين البنت دي وازاي تزعقلي كدا قدامها وليه هي هنا في اوضتك 
مراد مسك أيدها وقالها : ممكن تهدي مفيش حاجه والله وبعدين مش عايزين نتخانق تاني 
مملكه بضيق : طيب 
مراد بص لي ملك وقال : وانتي اهدي خليني اشوف ام الفار ده 
ملك بضيق : : طيب 
مراد بص علي بلكونه وقال : اكيد مشي 
ملك : طب اقفل البلكونه
مراد قرب من البلكونه وقفلها وملك قالت : احم انا همشي 
مليكه : يكون احسن
ملك بهدوء : ماشيه رايحه اوضتي تصبح علي خير يامراد 
مراد : ابقي ادعيلي ونبي كتير 
ملك ابتسمت وقالت : حاضر 
ملك طلعت برا الاوضه ومليكه جايه تكلم بس مراد حط ايدو علي بوقها وقال : هششش عايز انام بكرا هبقا احكيلك كل حاجه ويلا علي اوضتك 
مليكه شالت ايدو وقال : اووووووف طيب 
مراد : ايوا كدا يلا 
مليكه بصتلو بضيق وبعدين جت تخرج من الاوضه بس مراد وقفها وقال : مليكه نسيبتي حاجه 
مليكه قربت منو بضيق وباستو في خدو وقالت : كدا كويس
مراد بابتسامه : ايوا يلا روحي 
مليكه بضيق : اي لاف يو 
مراد : اي لاف يو تو 
مليكه خرجت من الاوضه بغضب ومراد نام علي سرير وقال : تعالي واقفه بعيد ليه 
ملك دخلت وقالت بصدمه : عرفت ازاي اني برا 
مراد : نسيتي اني ظابط 
ملك : اصل انا خايفه 
مراد بنفاذ صبر : صبرني ياربي 
ملك : ممكن تقولي اوضه مامتك فين وانا اروح انام معاها 
مراد قام من علي سرير وقرب منها ومسك أيدها وبعدين قعدها علي سرير وقال : اتفضلي اتزفتي هنا انا هنام علي كنبا وماما مبتحبش حد ينام جمبها اصلا 
ملك بضيق : حاسه انك مش طيقني سيكا
مراد بسخرية : حاسه مش متاكده 
ملك بغضب : انا ماشيه
مراد : بهزر ونامي بقاااا
ملك : حاضر تصبح علي خير 
ملك نامت علي سرير وحضنت المخده ومراد نام علي الكنبا وقال : استرها يارب ومليكه متجيش تاني 
مراد غمض عينو ونام ....................
_________________________________________
*في صباح يوم جديد *
مراد صحي علي صوت سليم 
سليم : قوووووم بقا 
مراد صحي مخضوض وقال : اعوذ بالله هو الواحد ميعرفش ينام في ام البيت ده 
سليم : اسمع فيه مصيبه 
مراد بص علي سرير ملقاش ملك وبص لي سليم وقال : ها  قول  
سليم : شحنة المخدرات المفروض نستلمها من همام البوليس مسكها ولي قبض عليهم رامي 
مراد ببرود : عادي 
سليم بصدمه : نعم بقولك خد شحنة المخدرات مش دي فلوسك يابني وبضيع ولا هضيعها زاي الالماس 
مراد : هنام ابقي اقفل الباب وراك 
سليم بغضب : ياشيخ ايه البرود ده 
مراد بضحك : ياغبي هو انت  عمرك شوفت اي بضاعه ليا اتمسكت
سليم : لا 
مراد : انا بقا الي ختلهم يمسكوها قصد
سليم بصدمه : مش فاهمك 
مراد جاي يرد بس سمع صوت حاجه وقعت في الحمام وبعدين ملك طلعت من الحمام ومراد وسليم بصو لبعض بصدمه 
ملك : مش قادره اصدق انت بتشتغل في المخدرات 
مراد قام بسرعه وقرب منها وقال : لا انا 
ملك قطعتو بغضب : والله لفضحك يامراد 
مراد حط ايدو علي بوقها وقال لي سليم : اقفل باب الاوضه بلمفتاح 
ملك حاولت تزق مراد معرفتش ومراد دخلها الحمام وقفل الباب وراها وملك شالت ايدو
ملك بغضب : سبني انت عايز مني ايه 
مراد بصوت عالي : توطي صوتك وانتي بتكلميني فاهمه 
ملك بدموع : سبني ونبي طب انا مش هقوم لحد 
مراد زقها علي الحيطه وحط ايدو علي بوقها وقال : بس انا لازم اطلع لسانك علشان ميتكلمش تعرفي مشكلتك ايه ياملك مشكلتك انك نحس وحظك زفت 
ملك كانت بتعيط ومش قادره ترد عليه 
مراد بصوت مخيف : متعيطيش فااااااهمه 
ملك بصتلو برعب ....... وهنعرف بعدين

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية فتاة التنمر
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-