القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية فتاة التنمر الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم ياسمينا

 رواية فتاة التنمر الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم ياسمينا

رواية فتاة التنمر البارت الواحد والعشرون

 
رواية فتاة التنمر الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم ياسمينا

رواية فتاة التنمر الجزء الواحد والعشرون 

فتاه التنمر (الفصل 21) بقلم ياسمينا
مراد بص علي تلفون الي في ايد ملك وشاف الفيديو 
ملك بغضب: انطق 
مراد حط ايدو علي بوقها وقال بصدق:  خلي بالك من كلامك لاني مش عايز اخسرك بجد 
ملك فرحت وقرارت متغلطتش غلطت مليكه 
مراد: الي حصل ان مليكه حركت ايدي وجت علي ماماتك كنت عايز اضرب هاني بس الكلب هرب 
مراد شال ايدو من علي بوقها وفاضل باصص عليها عايز يشوف ردت فعلها 
ملك بهدوء:  عايزه دليل 
مراد:  مش واثقه فيا 
ملك بذكاء:  مراد انت اكتر حد بثق فيه بس لازم دليل علشان اكون مرتاحه 
مراد بغضب:  مليكه عملت فيتوشوب للفيديو بجد كل ما احاول اسامحها تعمل حاجه تخليني شايل منها اكتر 
ملك بحزن:  وماما  حتي وهي قاسيه عليا بس زعلت انها ماتت بس تعرف انا عذارك اصلها قتلت ابوك 
مراد بصلها بحزن وقال:  تعرفي اني تعبت اوي من صغري وانا شايل مسؤوليه امي ومليكه هي اتولدت علي ايدي كنت بحسبها عروسه لعبه مانا كنت صغير بردو فضلت معايا اعملها كل حااااجه تروح تعمل كدا فيا ياملك دانا كنت كل ما تتعب بفضل جمبها صاحي طول اليوم 
ملك بدموع:  باريتني كنت مكانها
مراد:  مكنتيش هتبقي حبيبتي وبعدين انتي مش واثقه فيا صح
ملك بغضب:  اقسم بالله واثقه بس ريح قلبي وهاتلي الفيديو الحقيقي 
مراد:  طيب 
مراد رفع ايدو الي فيها الكلبش وفضل بخبط علي الباب ويقول بغضب:  يلي هنا افتحوووووولنا بقا 
ملك بحزن:  مراد 
مراد:  نعم 
ملك:  متزعلش انا واثقه فيك والله 
مراد:  يعني مصدقه ان مليكه هي الي قتلتها 
ملك:  ايوا وبعتت الفيديو ده علشان نقلب علي بعض 
مراد. بضيق:  اه 
ملك:  احم متزعلش 
مراد:  طيب 
ملك قربت من مراد وباستو في خدو...  وفجاه باب الاسنسير اتفتح وكان العسكري واقف
العسكري:  الله الله كمان بوس دانتو يوم ابوكو اسود 
مراد بغضب:  اتكلم عدل ياراجل انت وبعدين انت بتمشي ورانا ولا ايه 
العسكري بغضب:  انت عليك قضيتين و 
مراد شاولو وقال:  اقرا كدا 
مراد طلعلو بطاقتو والعسكري شافها وقال بتوتر: ازاي 
مرتد بهدوء:  احنا كنا بنهزر معاك ودي مراتي وتمن الفستان هيوصل لي صحاب المحل 
مراد مسك ايد ملك ومشي وملك مسكت ايدو جامد وقال:  ممكن تهده 
مراد بغضب:  دانا هقلبها حرب علي مليكه بنت هااااني دي مش هرحمها
ملك:  لا طبعا كدا غلط 
مراد:  ونبي اسكتي انا عارف دواها ايه 
ملك:  وكلبش 
مراد بغضب:  ايه عايزه تعبدي ماشي اول ما نوصل هكسرو 
ملك بضيق:  مش قصدي بس وجع ايدي 
مراد بضيق:  علي اساس مش واجعني 
ملك ابتسمت وقالت:  مش هخليك تكسرو اصلا
مراد:  احم انا متعصب تمام سبيني كدا لغيت لما اروح لي مليكه 
ملك بضحك:  حبيبي هيروق بسرعه انا عارفه 
مراد ابتسم وبعدين خرجو من المول وركبو تاكسي وتحرقو.... 
________________________________________
*عند مليكه *
مليكه كانت واقفه قدام مرايتها.. وبصت علي المرايا بشر وقالت:  انا هنهي كل ده مهو مراد مربوط بيا انا ولا ملك ولا غيرها يقدر يخدو مني ويااما يبقا ليا يااما ميبقاش لي غيري 
مليكه بصت علي السرير بشر وقربت من سرير وبصت علي القنبله الي سرير وقالت:  يااما ليا يااما مش هيبقا لي غيري.......... 
اما عند مراد وصل قدام فيلا مليكه 
ملك: ممكن تهده بقا وبراحه عليها 
مراد مردش عليها ودخل الفيلا وقال بصوت عالي:  مليكه 
مليكه نزلت من علي سلم بهدوء وقالت:  قلبها 
مراد قرب منها ومسكها من شعرها ونزلها من علي سلم وقال:  انتي مريضه انتي ازاي بقتي كداااا
ملك:  مراد سيب شعرها مينفعش كدا 
مراد بغضب:  ملك لوسمحتي متدخليش 
مليكه حطت ايدها علي ايدو الي ماسكه شعرها وقالت:  اعمل الي انت عايزو يامراد 
مراد شال ايدو وقال:  مليكه انتي ليه بتعملي كدا 
مليكع بغضب:  علشان انت مش فاهم اني بحبك وبكره  العقربه الي دخلت حيااااااتنا ودمرتها
مراد:  لااااا مش ملك انتي السبب اقسم بالله انتي السبب ان كنت لي اخر نفس مخلص ليكي وهي حاولت معاكي كتير وفي الاخر تعملي فيديو رخيص زاي ده طب ليييييييه
مليكه:  وعمل اي حاجه علشانك  وصحيح البوليس جاي علشان يقبض عليك  بتهمت قتل امها اصل انا بعتلو الفيديو 
مراد بصلها بصدمه وملك قالت:  ده حب انطقي ده حب لا طبعا مش حب ده حب مليان كره وحقد وانانيه 
مليكه بصت لي مراد وقالت:  قدامك حالين ياحبيبي 
مراد بص لي مليكه وفجاه سمعو صوت عربيات برا الفيلا 
مليكه بضحك:  انا قافله بوابة الفيلا بس انت عارف مش هيخدو كتير علي ما يفتحوها
مراد بغضب:  مليكه انتي اتجنتي 
ملك:  انا لغيت دلوقتي  متكلمتش معاكي علفكره يامليكه انتي خليتي الكره والحقد يمله قلبك وكل ده علشان ايه انا لو مكانك هسيب مراد يختار سعادو حتي لو بعيد عني
مليكه بصتلها وبعدين فتحت الجاكت بتعها وملك انصدمت وقالت:  ايه ده 
مليكه:  لابسه قنبله قدامو حالين يااما يطلعلهم ويقبضو عليه يااما يموت معايا
مراد بص لي مليكه وقال: عايزه تنتحري مهو كنتي هتعمليها مره بقا عندك عادي 
مليكه قربت منو وقالت:  عايزه  اموت معاك
ملك بدموع:  خلاص والله هسيبو بس اوعي تعملي كدا
مليكه. بسخريه:  ايه خايفه علي نفسك 
ملك بصريخ:  لا طبعااا مراد انا مستعده ابعد عنو للابد بس يعيش ارجوكي 
مراد بغضب:  ملك 
ملك مسكت ايدو وقالت بدموع: خلاص يامراد خلينا نخلص من الحكايه دي
مراد بتحدي:  مش هسبها يامليكه واعملي الي انتي عايزاه
ملك مسكت كوبس كان طالع من القنبله وقالت:  مجرد ماضغط هنا هنموت كلنا
ملك بدموع: مراد 
مراد:  مش خايف اعملي الي انتي عايزه 
مليكه قربت منو وحضنتو 
ملك بصريخ: لاااا ابعدي 
مليكه بهمس: اتولدت علي ايدك وهموت علي ايدك وانا وانت سواااا
مليكه جت تضغط علي كوبس بس مراد مسك ايدها وقال: ملك تخرج من هنا احسلك 
مليكه: وانت 
مراد بغضب: معاكي بس ملك تخرج 
مليكه بشر: قدرك قدري ونصيبك نصيبي يعني هنموت سوا مش هتقدر تهرب من ده................. وهنعرف بعدين 

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية فتاة التنمر
reaction:

تعليقات