رواية صرخة فتاة الفصل الثالث عشر 13 بقلم وفاء كامل

 رواية صرخة فتاة الفصل الثالث عشر 13 بقلم وفاء كامل

رواية صرخة فتاة البارت الثالث عشر

رواية صرخة فتاة الفصل الثالث عشر 13 بقلم وفاء كامل


رواية صرخة فتاة الجزء الثالث عشر 

روايه.. صرخه فتـــــــــــــــــــــاة..
بقلمي✍️ وفاء كامل
الفصل 👈 الثـــــــــــــــــــــــــــــالث عشر👉

🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌸

"اللّهم سخر لنا من يحمل لنا الحبّ قولاً وفعلاً.. في غيابنا تمامًا كما في الحضور."اللهم في هذا اليوم .. إجعلنا أسعد خلقك وأقرب عبادك إليك ، اللهم إغفر لنا ما مضى وأصلح لنا ما بقى واكتب لنا رضاك وعفوك والجنه♥️

*ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

وصلنا الفصل ال فات عندما علموا بخبر وفاه هاجر
فقدت والدتها الوعی
انا ع عمر لم یصدق بعد وانهار
عمر .. لاااااااا مستحيل أن تكون قد ماتت هاااااجر
لاااااااا هاجر لم تتركني
كل هذا كذب هاجر لم تمت لم تمت 😭
وتذكر كل يوم م ايام طفولتهم
ضحكتها هزارها رخامتها
العبهم مع بعض
شقاوتها وجننانها
تذكر اول يوم اتولدت فيه ونظر اليها وقال لها بطفوله بحبك وهتجوزك
كيف يحدث هذا وتتركني
ليس لها الحق ان تفعل بي هذا
لٱ لٱ لن اتركها تموووووووت
😭😭😭😭😭😭

كان الناس يحاولون تهدئه لكنه وقع ع الارض وفقد الوعي تماماً
ف هذه اللحظه اتاه صوت وفاء

وفاء .. عمر یا عمررررر
عمر افتح عیونه بضعف ثم تذگر موت حبیبته واخذ یبکی وینادی علیها

عمر ببکاء .. 😭😭😭😭 لاااااا هاجر لااااا متسبنيش
وفاء .. اهدى ياعمر هاجر بـّخـْيرٌ

عمر وهو يمسح دموعه .. انَـỲǑŲـْتي بتتكلمي جد اذاي انا شوفتها مايته قدامي
وفاء .. انَـَY̷̳̜̩̐̌̋O̷̳̜̩̐̌̋U̷̳̜̩̐̌̋ـَتَ كنت بتحلم ياعمر
انَـَY̷̳̜̩̐̌̋O̷̳̜̩̐̌̋U̷̳̜̩̐̌̋ـَتَ تعبت وفجاه وقعت م طولك عنقالك محلول لانك كان عندك انهيار عصبي وهاجر الحمدالله طلعت م العمليات وحاليا هي ف غرفه عاديه
وانا جيت اطمن عليك واطمنك

عمر ابتسم رغم دموعه فهو سعيد جدا ع تواجد حبيبته معه ولم يخسرها
حمد ربنا وشكره كثيرا
لانه استجاب لدعائهم

ثم نزع المحلول م يده وجاء ان يقف لكنه وقع مَـرّھٌ اخرى ع السرير
اسندته وفاء لكي يقف وذهبت به لهاجر

اوقفه دكتور اسماعيل .. انَـَY̷̳̜̩̐̌̋O̷̳̜̩̐̌̋U̷̳̜̩̐̌̋ـَتَ رايح فين ياعمر وانت بالحاله دي
عمر بعصبيه .. ابعد يا اسماعيل ع وشي

اسماعيل .. يابني اهدي طيب العصبيه مش كويسه ليك وهاجر لسه مفقتش لما تفوق هبلغك تدخلها
هي لازمها راحه
عمر بغضب.. متنساش اني دكتور ذيك وفاهم كويس
بس دي خطيبتي ولازم ادخلها ابعد ع وشي

استسلم اسماعيل فهو يعلم مدى حبه لهاجر وتركه يدخل اليها
وهو شبه دايخ
اما وفاء انتظرت بالخارج مع الجميع

ف الداخل
هاجر كانت نائمه ع السرير يحيطها الاجهزه
وكانت رجلها مرتفعه وتم تجبسها
وحول عنقها ه̷̷َـَْـُذآ الشئ الذي يرفع رقبتها وتنظر للامام
ويوجد كدمات ع وجهها
والشاش ع رأسها

نظر اليها بحزن شديد ع ما فعلته بنفسها
جلس بجانبها ممسك يدها ويبكي

عمر ببكاء .. ليه ياهاجر تعملي كدا فيا
ليه عايزه تبعدي عني
ليه عايزه تنهي حياتك
طيب مفكرتيش فيا انا
ليه انتي انانيه بالطريقه دي
انا بتعذب م بعدك بموووووووت بالبطيئ
ارجووووكي فوقي طمنيني عنك

ثم قبلها يدها وجاء ان يذهب احس بيدها تتمسك به اقترب ‏​‏​منـِْهـ♡̨̐ـِْا وهو غير مصدق
انها اخيرا فاقت
قبل رأسها بحنيه ثم يدها
وقال بلهفه.. هاجر هاجر
انَـỲǑŲـْتي سمعاني ياحياتي

هاجر بصوت ضعيف ورؤيه مشوشه.. ع ..... عمر
عمر ببكاء.. ياعيون عمر 😭

هاجر بتعب .. انا فين
ثم تذكرت ما حدث معها وبكت بشده
اقترب منها عمر وضمها اليه وهو يهدئها
لكنه ابتعد عنها عندما تألمت م احتضانه لهَـا

هاجر .. اااااه
عمر بلهفه.. انا اسف ياحبيبتي حقك عليا 😧
حاسه بايه

هاجر بالم .. جسمي ڱڵـه. بيوجعني ياعمر
عمر .. سلامتك ياحياتي يارب الوجع ال فيكي يكون فيا انا

هاجر .. بعد الشر عليك ياعمر
عمر .. لييييه ياهاجر ليه تعملي ف نفسك كدا
اي ال يوصلك انك ممكن تخسري حياتك

طيب مفكرتيش فيا هكون م غيرك اذاي
بلاش انا مفكرتيش ف الغلبانه والدتك م بعدك هيبقا حالها اذاي

هاجر ببكاء .. انا تعباااااانه اوي ياعمر
ياريتك سبتني اموت وارتاح
عمر .. مقدرش يانور عيني
مقدرش اعيش م غيرك
انَـỲǑŲـْتي نورتي حياتي م اول يوم اتولدتي فيه وانا بقولهم انها هتكون مراتي

انَـỲǑŲـْتي مسؤله مِڼـّي م اول ما وعيتي ع الدنيا
مستحيل اسيبك بالسهوله دي
احكيلي ياقلبي مالك فيكي اي

هاجر ببكاء .. لْـۆ سمحت ياعمر انا تُعباُنٌهْـ وعايزه ارتاح بعدين نتكلم
عمر .. ماشي ياحبيبتي هسكت دلوقتي بس عشان انتي تعبانه
لَـگِنْ كلامنا لسه مخلصش ماشي ياهاجر

اومأت له رأسها بالموافقه
دخل الجميع للاطمئنان عليها وقرروا الٱ يفتحوا معها الموضوع لكي يعرفوا لما فعلت ه̷̷َـَْـُذآ بنفسها
لان عمر حذرهم م ذلك لكي لا تتعب اكثر مما هي عليه

بعد فتره كل واحد ذهب الى بيته
بعدما اصرت والداهازان تقعد معها
لَـگِنْ عمر اصر عليها ان تذهب لترتاح وهو م سيبقا بجانبها يرعاها

*ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*
ف منزل محمد رفعت

عرفات .. اي يا ام وفاء كنتوا فين
انا جيت م بدري وملقتش حد ف البيت
هند .. معلش ياحج صاحبه وفاء بنتي عملت حادث وكانت بين الحياه والموت وكنا ف المشفى
وحكت له ما حصل ولم تذكر انها حاولت الانتحار بل كان حادث

عرفات .. لٱ حول ولٱ قوه الا ب•اللّـہ̣̥
طيب وهي عامله اي دلوقتي
هند .. الحمدالله فاقت وبقت بخير

عرفات .. الحمدالله
ثم نظر لوفاء بابتسامه .. اي يابتي مش هتسلمي ع عمك ولٱ اي

وفاء بخجل .. اهَــْـِْـْْـِلاّ ياعمي
اقترب منها واحتضنها وقبل رأسها .. كيفيك يابتي

وفاء .. الحمدالله
دخل ف هذه اللحظه اسعد ابن عمها لفت نظره الي تلك الفتاه الجميله الذي يخبئها حجابها والذي يذيها جمالا اكثر

اسعد بهيام.. مّـْـٌـَـّ(..ٱلـّـٌخّـّـٌيـْرٌ..)ـَـٌسْاءِ
الجميع.. مساء النور

عرفات .. اتاخرت كدا ليه ياولدي
اسعد وهو ينظر لوفاء .. معلش يابوي كان ورايا شغل مهم صفقه كبيره مع شركه م المانيا
عشان كدا خليتك تروح عشان تترتاح لان الاجتماع هيطول

عرفات.. ربنا يعينك يابني
اسعد بهيام وهو ينظر لها .. مش تعرفنا يابوي

هند .. وفاء بنتي يااسعد
ابتسم عرفات .. عروستك ☺️

اسعد ذهبت ملامحه وتبدلت بغضب عندما علم انهَـا هي م اجبر ع الزواج منهَاآ
اسعد ببرود .. اه ..... اهَــْـِْـْْـِلاّ
وفاء بنفس البرود .. اهَــْـِْـْْـِلاّ بيك

عرفات نظر لهند ففهمت ما يريده
هند.. طيب انا هروح احضر الغدا ع اذنكم
عرفات .. وانا هروح اصًلّيےّ الظهر و العصر ال عليا

وتركوهم لوحدهم ليتكلموا ع راحتهم

حل الصمت بينهم ولم يتكلم احد منهم
اسعد ينظر ف هاتفه ويتجاهلها
اما ع وفاء تنظر ف الارض م الخجل

بعد فتره اخيرا تكلم اسعد
اسعد بغضب.. هتفضلي ساكته كدا كتير وباصه ف الارض
وفاء بغضب .. عايزني اعمل اي وانَـَY̷̳̜̩̐̌̋O̷̳̜̩̐̌̋U̷̳̜̩̐̌̋ـَتَ مشغول بتلفونك م ساعه ما قعدنا

اسعد .. انَـỲǑŲـْتي بقا ال هتجوزك
يكون ف علمك انَـỲǑŲـْتي مش م نوعي المفضل
وكمان مش م مستوايا
ع الٱڅڑ الزمن اصوم اصوم وافطر ع بصله
انا لما اقول ياجواز
هاخد ال تشرفني قدام الناس وتشيل اسمي ومعاها شهادات
مش دبلوم

وفاء بحزن .. ع فكره انت كمان مش م نوعي المفضل
وانا مش هموت ف دباديبك
انا كمان مجبره عليك

اسعد.. انتي تطولي اصلا انك تشيلي اسمي
احنا ولاد عم بس مش م مستوايا
وفاء .. اهدى ع نفسك يابابا ليطقلك عرق ولٱ حاجه كلنا ولاد تسعه ياعنيى

اسعد.. كتك القرف انا همشي م قدامك
وفاء بضحك .. مع السلامه

اسعد بغضب.. بت انتي جايبه الجراءه دي كلها منين اومال لو كنتي كملتي تعليمك ومعاكي شهاده كنتي اتكلمتي اذاي يابت انتي دا اتا افعصك ☟تٌَحَـتْ☟ رجلي فااااهمي انتي متعرفيش انا مين
ع فكره انا بحب وااحده تانيه تستحق تشيل اسمي وتشرفني قدام الناس ومعاها شهاده عاليه مش دبلومه ذيك ال فرحانه به ده يااااجاهله

وفاء بضيق ف ثانيه كانَـَY̷̳̜̩̐̌̋O̷̳̜̩̐̌̋U̷̳̜̩̐̌̋ـَتَ ستعترف له انها ممرضه ف المشفى وتحضر دكتوراه
حتي تخلص م تهزيقه هذا بها
لكنها امسكتها نفسه وفضلت الصمت

*ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

عند هاله

هاله بتعب .. الْحٍمَدٍ للـّہ ان هاجر بقت بخير انا كنت هموت عليها
هاني زوجها .. ربك كبير ياحياتي
بس يبقا اللغز ف ال عملته ف نفسها ده

هاله بتألم.. هاجر م كذا سنه وهي فيها حاجه غلط وكلنا حاولنا نعرف مالهَـا بس مقدرناش
ف حاجه احنا منعرفهاش وقريب جدا هنعرفها
هاني لاحظ تعبها .. مالك ياحبيبتي

هاله بتعب.. مش عارفه دايخه اوي ياحبيبي وتعبانه اوي
هاني .. ممكن الضخط عليـّۓ عليكي ولٱ حاجه م الزعل ع صاحبتك
ارتاحي ياحبيبتي وانا هحضرلك الغدا

هاله بهيام .. ياحياتي هتقف ف المطبخ وتحضر الاكل بنفسك
هاني .. هو انا ليا اغلى منك عشان اتعب علشانها
واقترب منها وقبل رأسها ثم ذهب ليحضر الغداء

هاله حاولت ان تبدل ملابسها لاكنها لم تقدر والتعب شد عليها ولم تحس بنفسها الا وجسدها يتثاقل ويبدأ ف التنميل وفجأه فقدت الوعي

هاني كان ف المطبخ وف لحظه سمع صوت ارتطام ع الارض اسرع بسرعه للداخل
وصدم م̷ـــِْن شكلها ع الارض فاقده الوعي
جري اليها بسرعه وحاول ان يفوقها وهو هيموت م الخوف عليها

*ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

عند نعمه دخلت الي بيتها مع اخيها بعد يوم طويل ف المشفي
استقبلتهم والدتهم بلهفه لتطمئن ع هاجر
حكت لها نعمه كل شئ وانها اصبحت بخير
لكنهم لم يعلموا بعد ما حصل لها ولما حاولت ان تأذي نفسها

دعت لها والدت نعمه ان يعافيها ويصبر مامتها
نعمه بتعب .. انت هدخل اخد شاور واناااااام
اخيها .. وانا هنزل الشغل

والدتهم .. لٱ مينفعش ف ضيوف عندنا ع الغدا
لازم تبقوا موجودين
نعمه .. ضيوف مين ياماما هو احنا بيعبرنا حد 😅

والدتها بغضب .. بت انتي اتلمي بدل ما انزل ابو ورده ع دماغك
اخيها .. اه ياماما اديها والنبي ع دماغها شكلها وحشها اوي ابو ورده 😂

نعمه وهي تضرب برجلها ع الارض م الغيظ .. يااااماما خليه يسكت بقا
اخيها وهو يقلدها.. ياماما ننننننننني 😜

والدتهم بضحك.. خلاص يا اخرت صبري منك ليها
وانت يابني انزل كدا هات لينا فاكهه ع حلويات ع عصير وظبطلنا الدنيا

ابنها .. حاضر ياامي
ودخل لغرفته وابدل ملابسه ونزل للاسفل

اما ع نعمه ذهبت لتاخذ شاور ثم لبست تيشرت نصف كم اسود وبنطلون اسود كانت شبه الرجاله بالظبط 😂

ذهبت لوالدتها لتساعدها ف المطبخ
عندما راتها والدتها اخذت تضحك ع هذه المجنونه التي انجبتها

والدتها بضحك .. اي يابت الجزمه ال انتي لابساه ده 😂
نعمه بضحك .. انتي يتشتمي نفسك ع فكره 😁

والدتها بعصبيه .. بت انتي انا بقولك جايلنا ضيوف يعني تلبسي احليـّۓ حاجه عندك مش تلبسيلي لبس الجيش ده ياحنفي
نعمه بتزمر.. يوووووه بقا طيب
وذهبت لتبدل ملابسها

اردت فستان طويل بحملات ابيض وعليها رسومات ورد م الاسفل بلون الكشميري
ووضعت بعض م الميكب الخفيف ورفعت شعرها لفوقها ع شكل دائري وانزل خصلات شعرها ع عيونها وكانت ف قمه الجمال
وبرفانها يخطف القلب

خرجت م غرفتها ذاهبه لوالدتها ف المطبخ لكن اوقفها صوت طرقات الباب

نعمه وهي تفتح الباب.. شكلك كدا نسيت المفتاح يادومي كالعاده ماشي يابن ال........
وفجاه كانت الصدمه انه لم يكن اخيها لم يكن سوا فاااادي

نعمه بصدمه .. انَـَY̷̳̜̩̐̌̋O̷̳̜̩̐̌̋U̷̳̜̩̐̌̋ـَتَ 😮
فادي بضحك .. مالك مصدومه كدا ليه

نعمه وهي تنظر حولـٍهآ هنا وهنا خوفا لتراه والدتها او اخيها
.. انت اي ال جابك هنا امشي بسرعه انت عايز تعمليـّۓ مشكله ياجدع انت

فادي لم يكن يبالي بما تقوله فقط كان ينظر لها م فرق لاسفل ع جمالـٍهآ الشديد الذي جذبته م اول نظره

نعمه بغضب.. انت ياعم انت مش بكلمك يلا اتفضل مع السلامه
وكادت ان تغلق الباب ف وجه لاكنه اوقفها وذقها ودخل للداخل وجلس ع الكرسي ف الصالون ووضع رجل ع رجل وهو ينظر لها

نعمه بصدمه .. هو انت عبيط يلا
انت داخل زريبه
اي ال جابك وعرفت مكاني منين
تفضل اخرج بره بقا لحسن تحصل مشكله واخويا يديك علقه موووت 😡

فادي بضحك.. بس ياماما امشي بعيد يلٱ هاتيلي حد كبير اكلمه
نعمه بغضب .. حد كبير شافني صغيره قدامك
اتفضل يلا بررررررره لو سمحت اي القرف ده ياربي
واقتربت منه ليكي تشده ليخرج
لكنه كان مفتون العضلات واقوى منها لثانيه شدها اليه حتي وقعت ف حضنه وجلست ع رجليه

نعمه بشهقه .. يااااااخبر انت اتجننت اوعي سبني
فادي بغمزه .. تؤ تؤ تؤ تؤ مش هسيبك 😉
وكادت ان تتكلم لكنه قاطعها بخطف قبلها م شفتيها
وخطف برائتها لاول مره
ثم تركها بعدما احس انها تحتاج االى التنفس
نعمه نظرت اليه بصدمه وفجاه ضربته بالقلم وقامت م ع رجليه وفتحت الباب وهي تصرخ به
.. اتفضل بررررررره ياحقير ياسافل
اما ع فادي كان يضع يده ع خده غير مدرك بعد ما فعلته هذه الفتاه لم يخلق بعد م يفعل فعلتها هذه نظر اليهَـآ بتوعد واقترب منها وقال لـٍهآ بهمس ف اذنها .. متخلقش ال يمد ايده عليا والقلم ده هدفعك ثمنه غااااااالي اوي

وهنا خرجت والدتها ع صوت صراخها
.. ماڵـڱ يابت ف اي
اي ده استاذ فادي اهلا وسهَــْـِْـْْـِلاّ

نعمه تفاجأت بوالدتها لانها تعرفه
فادي وهو ينظر لنعمه بتوعد.. اهلٱ بيكي ياست الكل

والدتها .. اتفضل يابني اتفضل
ثم اتي ابنها وسلم عليه ورحب به بعدما اعطى الطلبات التي طلبتها والدته

نعمه ذهبت مع والدتهَـاآ للداخل لتحضر السفره وهي ما ذالت مصدومه ف ما يحصل حولها

انتهت نعمه م تحضير السفر وفي كل مره تخرج م المطبخ لتضع الاطباق ع السفره كانت تنظر له بضيق وهو ينظر لها بابتسامه تجعلها تشيط غضبا اكثر

والدتها .. اتفضل يابني الغدا جاهز
فادي .. مالوش لزوم ياست الكل

ابنها .. لٱ والله لآزٍمٍ تقوم
اومأ له فادي بالموافقه وذهب معهم للسفره

نعمه كانت ف المطبخ تاتي باخر طبق بتضعه ع السفره
ف هذه اللحظه كان فادي يتحدث مع اخيهَـا ووالدتها

فادي.. انَـَY̷̳̜̩̐̌̋O̷̳̜̩̐̌̋U̷̳̜̩̐̌̋ـَتَي اي رايك ياست الكل ف الكلام ال قولته
والدتها .. انا معنديش مانع يابني ولا ابني

فادي .. ع بركه الله الخميس الجاي كتب الكتاب
اخيها .. مستعجل ع اي بس

فادي .. خير البر عاحله
ف هذه اللحظه اتت نعمه وهي تحمل بين يدها طبق الشوربه وصدمت مما تسمعه وبدون اراده وقع طبق الشوربه ع فادي

والدتها بشهقه .. ياااااخبر اي ال انَـỲǑŲـْتي عملتيه ده يامنيله
م نظرت اليه باحراج .. حقك عليا يابني

فادي وهو ينظر لصدمه واندهاش نعمه ويضحك بداخله رغم الالم الذي يحسه ع كتفه اثر الشوربه الساخنه التي تم كبها عليه .. حصل خير ياست الكل

نعمه فاقت م صدمها ونطقت اخيرا بصراخ .. كتب كتاب مين انا مش مواااااافقه

وفجاه تلقت قلم ع خدها م اخيهَـا وهو يصرخ بهت.. م امتي عندنا البنات ليهم رأي وازاي تعاليـّۓ صوتك علينا يابنت ال ........

نعمه ظلت تبكي وهي تضع يدها ع خدها وجريت بسرعه لغرفتها

اما فادي تألم بشده عندما رائها تبكي وانه هو السبب ف هذاا
اعتذر منه اخيها ووالدتها
واستاذن فادي وقال لهم ان يحضروا نفسهم للخميس هيجي ياخدعا الصبح تجيب الفستان والشبكه وبليل نكتب الكتاب
وافقت والدتها واخيها لكنهم اصروا عليه ان يتناول الكعام معهم لكنه رفض واستاذن وذهب

*ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

ف المشفي عند هاجر
عمر كان يجلس بجانبها وهي نائمه كالملاك ع السرير
اقترب منهل وقبلهَـــاآ بحانب شفتيها
احست هاجر به وفتحت عيونها ببطئ

هاجر بتعب .. عمر
عمر.. ياعيون عمر

هاجر.. انا تعبانه اوي جسمي مش قادره
عمر بحزن .. معلش ياقلبي وذهب ليحضر لها مسكن واعطاه لـٍهآ

نظر اليهَـا بحزن و بإستفسار وهو بيبصلها.. ليه عملتى كده؟
هاجر بإرتباك .. عملت إي

عمر بحزن .. ليه كنتى بتحاولى تنتحرى
بصت فى الأرض ومكانتش عارفه ترد تقول إي

عمر.. معقوله إنتى هاجر إل أنا حبيتها!! بتحاولى تنتحرى ليه مش فاهم؟
لاحظ إرتباكها إل زاد

عمر بعدم إستيعاب.. معقوله أنا بعذبك وبجبرك عليا لما طلبتك للجواز مش معقول تكوني بالضعف ده وتحاولي تنتحري عشان كدا للدرجه دي بتكرهيني

بصتله بعيون مدمعه وبدأت تتكلم
هاجر بحزن.. أنا إللى بعذب نفسى كنت عايزه أرتاح بس
عمر.. ليه؟ مش فاهم!!
عايزه تريحى نفسك فتحاولى تنتحرى
ده الحل الوحيد إللى عندك؟!!!
بابلكي رباكى على كده؟

دموعها نزلت بغزاره من عيونها لما سمعته بيتكلم عن باباها وللحظه تذكرت ما فعله بها ليوصلها لهذه الحاڵـهٍ
عمر بتالم وحزن عليهَــاآ .. بتبكي ليه دلوقتي حرام عليكي بتقطعي قلبي
ف اي ماااااالك
عايز افهم
ماااااااااااالك كل ما تشوفيني تبكي كدا نفسي اشوف ضحتك انا نسيتها اصلا

هاجر ببكاء .. لْـۆ سمحت اطلع وسبني لوحدي ياعمر انا مش قادره اتكلم
عمر باصرار.. لٱ هنتتتتكلم ياهاجر انا لازم افهم ف اي
وفجأه احس بدوخه فهو لم يتناول شيئا منذ الامس وفوق هذا الضغط ال هو فِيَھ بسببها
فامسك راه بسرعه وهو يتالم م شده الصداع

هاجر بلهفه .. عمر عمر مالك
عمر.. مافيش دوخه بسيطه

هاجر .. انَـَY̷̳̜̩̐̌̋O̷̳̜̩̐̌̋U̷̳̜̩̐̌̋ـَتَ مرتاحتش خالص طول الوقت معايا روح ارتاح ياعمر وكل اي حاجه شكڵـڱ ضعيف اوي

عمر بسخريه وهو رافع حاجبه.. للدرجادى خايفه عليا؟
هاجر.. أكيد يعنى

عمر .. ده بجد!!
يعنى ماخوفتيش إي إل ممكن يحصلنا أنا ومامتك من بعدك!!!

هاجر .. ممكن نقفل الموضوع ده بعدين بجد مش قادره ياعمر اتكلم ف اي حاجه
عمر بعصبيه .. الموضوع ده ماينفعش يتقفل لإنك لما عملتى كده إنتى إختارتى بإنك تبعدى عنى
أنا عملتلك إي عشان تعملى فيا كل ده؟

هاجر بدموع.. المشكله إنك معملتش حاجه إنت معملتش أى حاجه 😭😭

عمر بضيق من دموعها.. إنتى بتعيطى ليه تاني نفسى أفهم ليه بتعيطى معايا؟
أنا عملت إي عشان أشوف دموعك دى كل شويه؟
هو أنا مش من حقى أشوف ضحكتك حتى لو لفتره بسيطه
ليه بتحرمينى من ضحكتك
ليه دايما بتعيطى معايا؟
هو إنتى مش مبسوطه معايا
أيوه مادام أنا معملتش حاجه يبقى إنتى فعلا مش مبسوطه معايا لدرجه عايزه تنهي حيااااتك

هاجر ببكاء .. ماتقولش كده
أنا مبسوطه جدا معاك صدقنى بس أنا....أنا 😭
عمر بعصبيه .. انتي اي

*ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*
ف بيت محمد رفعت

جاءت هند مع عرفات ليعرفوا ماذا قرروا
عرفات.. هها ياعروسه اي الاخبار
وفاء وهي تنظر لاسعد بخبث .. انا موووافقه ياعمي

نظرت اليها هند بصدمه
وكذلك اسعد فهو لم يكن يتوقع ‏​‏​منـِْهـ♡̨̐ـِْا ذلك
عرفات بفرحه.. بجد يابت اخوي موافقه
اومأت براسها بالموافقه تحت استغراب هند

عرفات.. وانت ياولدي موافق
اسعد بخبث.. طبعا دا حتي ليا الشرف ان مراتي تبقى الاستاذ المصونه وفاء وشدت ع اخر كلمه 😅

وفاء .. ننننننني 😏
اسعد بضحك .. بتقولي حاجة يا استاااذه

وفاء بقرف.. لا مفايش بكح
عرفات بفرحه .. تمام يا ولاد يبقي علي بركة الله ونقرأ الفاتحة دلوقتي
وفاء واسعد احسوا ان الموضوع هيتقلب جد
وقالوا ف نفس واحد .. لاااااااااااااااا انا مش موافق
نظروا لبعض باستغراب

🤚🤚🤚🤚🤚🤚🤚🤚🤚🤚
خلص فصلنا الثـــــــــــــــــــــــــــالث عشر
توقعاتكم

أنا أستاهل ♥️
أنا مش قليله عشان أتحايل علي إللي قدامي و أفكرله ازاي يحافظ عليا
أنا أستاهل إللي قدامي يفكر أزاي يرضيني و يطمني خصوصاً اني برضي بأقل حاجه و بتراضي بأقل تصرف و أصغر كلمه
أنا أستاهل إللي قدامي يثبتلي اني مهمه في حياته و من أولوياته و انو مينشغلش عني و ينشغل بيا
أستاهل إللى قدامي يجي علي نفسه خصوصاً اني عارفه اني أستاهل ده و بقدره جداً قولاً و فعلاً و بعمل في المقابل من غير ما أفكر
أستاهل خوف إللي قدامي لما مبقاش موجوده في حياته مش غدر مني بس حب و تمسك منه
أستاهل مفاجأه حلوه حتي لو كانت بسيطه و أستاهل ارتاح
أستاهل أسند علي كتف و أهدي و أسيبها علي إللي قدامي بعد ربنا طبعا و أنا واثقه ان إللي قدامي مش هيخذلني
أستاهل اني لما اقول أنا واثقه في شخص ما هيعمل عشاني المستحيل و مش هيبعد و مستحيل يعمل الشئ الفلاني ميطلعنيش شكلي وحش في الأخر قدام نفسي و قدام إللي حواليا
أستاهل حد ينحت في الصخر عشاني
أستاهل حد لو الدنيا سابتني هو يمسكني و يتبت فيا
أستاهل حد لما أعيط مش ألاقي أيد متمسحليش دموعي لا ميسمحش بدموعي دا
أستاهل حد يطبطب عليا في وجعي و جرحي كا أبسط حل لو مافيش في ايده حاجه يعملها
أستاهل حد يراعي اني مدغدغه من جوا فلما يلمسني يحاسب اتكسر في ايده و يعرف ان أبسط كلمه ممكن توجع ما بالك بالفعل
أستاهل حد يقدر اني شوفت كتير قابله و مرضتش الا بيه هو بس و عملت المستحيل علشانه لحد ما قابلته و لما قابلته ، قابلته و أنا تعبانه و مش قادره أتحمل أتعب تاني
أستاهل حد يبقي عاوزني افرح عشان هو متأكد و عارف اني أستاهل أفرح بعد كل إللي شوفته في حياتي
أستاهل شجرة عشمي تطرح ورد متطرحش خذلان عشان أنا فعلا أستاهل عشان أنا شوفت كتير و تعبت أكتر و بحب وجودي يبقي مهم و من أساسيات إللي بيحبوني و بحبهم 

يُتبع ..

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-