رواية الانتقام الفصل التاسع 9 بقلم دودا حودا

 رواية الانتقام الفصل التاسع 9 بقلم دودا حودا

رواية الانتقام البارت التاسع

 
رواية الانتقام الفصل التاسع 9 بقلم دودا حودا

رواية الانتقام الجزء التاسع

#الانتقام
#الحلقه الاخيره
#بقلم دوداا حوده
وطبعا احمد كانت صدمه ليه كبيره أن عياله الاتنين ماتو
لقاه البواب بيتصل بيه
احمد :نعم في اي
البواب:مدام ايه رمت نفسها من البلاكونه
احمد :اي انت بتقول اي
البواب :الإسعاف خدتها علي المستشفي
احمد : طلع يجري ومش عارف يعمل اي شايف الدنيا كلها مسوده قدام عينه انا اللي عملته في نفسي ده دمرت حياتي وضيعت ولادي ومراتي هعمل اي دلوقتي ليه كان كل حاجه كويسه معايا مراتي كانت بتحبني اوي وانا استغليت حبها ده غلط كنت بكرها في نفسها ربنا كرمني ب طفلين وغيري كان هيموت علي عيل واحد كان كل تفكيري في نفسي ضيعت حياتي ودمرت نفسي خد الطفلين وايه دفنهم
ام ايه : منك لله يا احمد
احمد :والله العظيم انا بموت أن ضيعت حياتي
هدي :وليه متنكش انت اللي قتلتهم
احمد :والله انا عملت كل حاجه وحشه انما اقتل عمري ما اقدر اعملها
هاني :انت قتلت ايه من بدري موت روحها الحلوه ضمرتها نفسيا خليتها انسانه مريضه
احمد :والله العظيم نفسي انا كرهت نفسي ووطي علي رجل ام ايه يبوسها
ام ايه :عمري ما هسمحك يا احمد حسبي الله ونعم الوكيل حسبي الله ونعم الوكيل
احمد :والله العظيم نفسي اموت نفسي علشان ارتاح
هدي : عمرك ما هترتاح منك لله ايه كانت ملاك حولتها شيطان
هاني :يلا بينا يا هدي اللي زي ده الكلام مش هياثر فيه
ام ايه :نفسي اقتلك بايدي
هدي : يالله بينا يا امي
احمد فضل واقف يعيط وبعدين راح المقابر عند ايه
احمد :ايه ردي عليا والنبي طيب ارجعي والنبي والله العظيم هيشعك ملكه لانك انتي ملكه اصلا انا معرفتش أحافظ عليكي والنبي يا ايه سامحني أنا بموت من غيرك حياتي مبقاش ليها طعم انا كنت مفتري معاكي اوي وندمت والله عايزك ترجعي وهحافظ عليكي مش هعمل اي مشاكل تاني والله معاكي يا ايه ردي عليا والنبي انا خلاص هتجنن من غيرك ليه كده بس انا تعبت امي كانت بتعملني وحش اوي خلتني قتلتها وهربت من البلد وسبت كل حاجه هي مكنتش ام لا دي كانت مرات اب بعد ما ابويا مات كنت بشوفها كل يوم مع راجل

#فلاش باك
احمد واقف قدام الاوضه وأمه كانت في الاوضه قدام المرايا
الام :واقف كده ليه
احمد :هو انتي بتعملي اي
الام :وانت مالك هتعمل راجل عليا انا ممكن ارميك برا
احمد :انا عايز اعرف الناس اللي بتيجي وانا مش موجود بتعمل اي
الام ::بوص يا احمد هتعيش هنا يبقي ملكش دعوه بحياتي اعمل اللي انا عايزه مفهوم
احمد :, ازاي يعني عايزه تمشي علي حل شعرك
الام :بقولك اي وانت مالك امال فاكر شقتك اللي جهزت دي كانت منين
احمد :يعني الكلام اللي بيقولوا عنك صح
الام :اه صح مكلش دعوه ومن هنا ملكش دعوه بحياتي
احمد :انا لازم اقتلك واخلص الدنيا كلها من شرك
وخنق أمه لحد ما ماتت
وجري علي خالتو نعمه
نعمه :مالك وشك عامل ليه كده
احمد : أمي يا خالتي ماشيه غلط
نعمه :وانت لسه عارف يا عين خالتك
احمد :انا قتلتها
نعمه :ينهار اسود عملت اي ليه كده
احمد :مقدرتش اشوفها كده انا خايف اوي
نعمه :هقولك هنعمل اي تعالي معايا وراحت شقه اختها شيل قدامي
احمد :هنوديها فين
نعمه :هندفنها
احمد :ازاي بس انا هتعدم صح
نعمه :اسمع كلامي ومش هيحصل ليك حاجه
احمد : حاضر وبعد ما دفن أمه نعمه قالت ليه تعالي عايزه تكلم معاك شويه
احمد :نعم يا خالتي
نعمه :اسمع يا حبيب خالتك انت لو فضلت هنا الناس هتفضل تسأل عليك انما انت لازم تمشي من البلد
احمد :هروح فين
نعمه :استني بس وقامت جابت فلوس من الدولاب
احمد :اي دول يا خالتي
نعمه :٣٠الف جنيه والله يا حبيبي كل اللي معايا
احمد :ازاي اخد الفلوس دي طيب لو جوزك سال عليها
نعمه : مانت هتبيع ليا شقتك
احمد :ازاي طيب هقعد فين
نعمه :احنا هنقول للناس انك بعت ليا البيت وهتقعد انت وامك في مصر
احمد :ماشي يا خالتي وخد احمد الفلوس ونزل مصر

#رجوع
وكان حارس المقابر موجود وسمع الكلام وبلغ عن احمد وتم القبض عليه
احمد :ايوه انا اللي قتلت امي وكنت السبب أن مراتي تموت نفسها واتحبس احمد واتحكم عليه بالاعدام
وبعد سنه راحت هدي لام ايه
هدي :عامله اي يا ماما
الام :بخير يا حبيبتي
هدي :انا مش عارفه اقولك اي
الام :يا هدي زعلي علي بنتي حاجه واني افرح بيكي حاجه تانيه
هدي :احنا فرحنا الاسبوع الجاي
الام :الف الف مليون مبروك يا حبيتي.
واتجوزت هدي وخلفت
ام ايه :هتمسي اي ياهدي
هدي :ايه
ام ايه :بتقولي اي
هاني :احنا متفقين من اول ما عرفنا أنها بنت
ام ايه :انتي اكتر صديقه وفيه والله يا هدي ربنا يحميكي ويحرص بنتك
تمت
ايسيل:انا قدمت في شغل يا ماما وهروح اعمل مقابله بكره
الام :ربنا معاكي يا حبيبتي بس مالك
ايسيل :مش متخيله أن يكون انا عندي مدير راجل ينهار اسود لو فكر يزعق ليا انا ممكن اخد زماره رقابته ازمر بيها
الام :, يابت اهدي بقي
ايسيل :انا عارفه كل واحد بيحب يعمل فيها صاحب منصب ولازم يترسم
الام :لا باذن الله يكون كويس يالله ادخلي نامي بقي وتاني يوم راحت الانترفيوا
ايسيل :مساء الخير انا اللي كلمت حضرتك امبارح علشان المقابله
السكرتيره :اه تمام المدير سألني علي حضرتك كذه مره اتفضلي
ايسيل :معقول ال،C V بتاعي خلا مبسوط مني اوي كده ودخلت ولقت جارهم قاعد علي كرسي المدير 😯😯😯
انت بتعمل اي هنا يخربيتك قوم للمدير يجي يبهدلك
محمود: تفضلي اقعدي يا انسه ايسيل
ايسيل : ايه التناكه اللي انت فيها دي باقول لك قوم لاحسن يجي سود عيشتك
محمود :والله انا مش تنك انا باحاول اتكلم معاكي عادي عشان ما تمسكش زماره رقبتي تزمري بيها،😂😂😂
قصه كوميديا نخرج بيها من النكد اللي احنا كنا فيه
بس لسه معرفتش هتكون اسمها اي بليل هنزلها مين متابع 

لقراءة الفصل التالي اضغط على (رواية الانتقام
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-