القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية افقدني عذريتي الفصل التاسع 9 بقلم وفاء كامل

 رواية افقدني عذريتي الفصل التاسع 9 بقلم وفاء كامل

رواية افقدني عذريتي البارت التاسع

رواية افقدني عذريتي الفصل التاسع 9 بقلم وفاء كامل


رواية افقدني عذريتي الجزء التاسع

وصلنا الفصل ال فات عندما قفل اسلام الورشه بليل
ظل ماشي مش عارف هايروح فين ولا هايتصرف ازاي

هو عايز ينساها ويبعد الشيطان عنه بس هو بيحبها جدا
فضل يفكر لحد ما رجليه وديته لبيت حور وتفاجاه بها واقفه ف البلكونه
دخل البيت وهو طالع علي السلم
حور قبلته ع السلم نظر لها وقلبه ينبض بشده

حور.. لو سمحت عايزه اتكلم معاك
اسلام بتوتر.. ح.. حاضر

ذهبوا سويا فوق السطح وتكلموا معاه بكل صراحه وهدوء
حور.. انا مش هتكلم ف ال حصل النهارده الصبح
بس كل ال هطلبه منك انك توافق ع طلب اخوك وتتجوز
ياما هقول لاخوك ع كل ال حصل

اسلام بقلق.. حاضر ياحور انا هنساكي خالص
ونزل دمعه م عينيه
قررت اوافق ع العروسه وهروح اطلب ايدها وربنا يقدم ال فيه الخير

وضعت حور يدها ع كتف اسلام وطبطبت عليه وقالت.. انت اخ جوزي واخويا يااسلام وانا اتمنالك الخير دايما
حاول تصلي وتقرب م ربنا صدقني هترتاح

اسلام.. انا فعلا محتاج اقرب م ربنا اوي😞
حور.. يلا انزل اتوضى وصلي رقعتين للله وصلي صلاه استخاره عشان زواجك

امسك يدها وقام بتقبيلها.. ربنا يخليكي لينا يااحور
ابتسمت له ونزلت الي الاسفل

ف مكان اخر

بقا كده يا حور انا تعملي فيا كدا
ماااااشي
انا هوريكي مين هي مها بنت الحج محمد 😡
ابقي ورينا بقا يامعلم حسن هتنقذ مراتك ازاي

امسكت الهاتف واتصلت ع شخص ما

مها.. الو
رفعت.. ازيك ياحلوه انا قولت مش هشوف وشك تاني

مها.. انا اصلا كان ممكن افضحك بعد عملتك السوده دي
رفعت.. بحبك اعمل اي مش بأيدي

مها بعصبيه.. وال يحب حد يتهجم عليه
رفعت.. خلاص بقا ما انا اعتذرتلك وقولتلك تعالي نتجوز انتي ال اتكبرتي عليا ورفضتي

مها.. اها نتجوز عرفي صح
رفعت.. وماله ياحبي العرفي مش عارف ليه رافضه

مها.. انت عبيط يلا ولا اي
رفعت.. مممممم طب ليه الغلط طيب ماكنا كويسين مع بعض
انا مستعد اعمل اي حاجه عشان ترضي ياجميل

مها.. بس انا اهلي لو عرفوا مش هيحصل كويس
رفعت.. واي ال هيعرفهم اصلا احنا هنتجوز ف السر اظبط اموري كدا واجيب شقه وساعتها هطلب ايدك م الحج ها اي رايك

مها.. موافقه
رفعت بصدمه.. بجد 😳

مها.. بس بشرط
رفعت.. اشرط ذي ما انت عايز ياجميل

مها.. لو قولتلك ع حاجه هتعملها
رفعت.. رقبتي

مها.. ف واحده مضيقاني وعايزه اخلص منها
رفعت.. ههههههه لا ياحلوه حد قالك اني قتال قتله

مها.. لا ياغبي مش ال ف دماغك وانا هستفاد اي م موتها انا عايزها اكسرها واعذبها
رفعت.. راسيني ع ال ف دماغك ياجميل

مها.. انت هتروح القاهره هتسأل هناك ع واحد اسمه...... ولما تلاقيه ساعتها هقولك تعمل اي
رفعت.. انتي عايزاني ادور ف مكان كبير ع شخص
طيب عنوان حتي

مها.. هو ده ال عندي
هتنفذ ولا
رفعت بعد فتره م التفكير.. خلاص موافق هركب اول قطر بكره وهدورلك عليه ياجميل

مها.. ماشي سلام
وقفلت الخط

مها ف نفسها.. كتك القرف اصوم اصوم وافطر ع بصله
اخلص بس م حور وافقلك ياحلو

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ف صباح يوم جديد

حور.. حسن حسن
حسن بنعاس.. ممممممم

حور.. يلا ياحسن انت نايم امبارح م قبل العصر كل ده نوم
حسن امسك يدها وقربها منه حتي نامت بجانبه ع الفراش
واحتضن ذهرها.. هو ف حد يزهق منك ابدا

حور بتوتر.. ح.... حسن
حسن.. ياعيون حسن

حور.. احنا اتفقنا م غير لمس
حسن.. وبعدين معاكي ياحور
انا صبرت كتير اوي
انتي لازم تقوي وتنسي ال فات لازم تديني فرصه انسيكي

نزلت دمعه م عيونها.. غصب عني والله
احس م صوتها انها تبكي عدل جسده وجلس ع الفراش وامسك يدها ليجلسها امامه
.. حور انا اسف مش قاصد اضايقك والله
بس انا بحبك ونفسي انسيكي ال فات
عايز اعيش ذي اي اتنين متجوزين ياحور

حور.. بس انا..... ده مش بأيدي
كل ما تلمسني افتكر😭..... ال حصلي وبترعب
حسن ضمها ال حضنه بحنان.. خلاص ياقلبي متزعليش مني
انا هصبر وهقف جنبك لحد ما تنسي
وهسمع كلام الدكتور
ثم تذكر كلام الدكتور له

ع فكره احنا كان المفروض امبارح نروح لدكتوره نسا
حور.. اشمعنا
حسن.. الدكتور قال لازم نطمن عليكي عشان........

حور قد فهمت كلامه.. بس انا خايفه ياحسن
حسن قبل راسها.. طول ما انا جمبك مش عايز الخوف ده يسطر ابدا عليكي
يلا نفطر وهروح الورشه اظبط الشغل عشان امبارح مروحتش وبعدين اتصل بيكي تجهزي ننزل للدكتوره

حور.. ماشي
حسن

حسن.. نعم ياقلبي
حور.. هتعمل اي ف موضوع اسلام

حسن.. انا هفتح الموضوع مع حج عبدو واخد معاد نروح نطلب ايد بنته
حور.. ربنا يقدم ال ف خير

ذهب حسن وايقظ اسلام م نومه وذهبوا للافطار
وكان اسلام يتجنب نظراته ل حور
ليفعل ما وعدها به ان يبتعد وينسي وتكون اخت له

بعد انتهاء الافطار ذهبوا سويا للعمل
وطلب م الصبي بتاعه يروح ينادي ع الحج عبدو م ورشته

الحج عبدو.. صباح الخير يامعلم
حسن.. صباح النور ياحج اتفضل

الحج عبدو.. يذيد فضلك
خير يامعلم الواد قالي انك عايزني
حسن.. خير انشاء الله
اخبار بنتك اي

الحج عبدو باستغراب.. نور بخير والحمدالله
حسن.. بص ياحج انا اخويا لسه جاي م السفر كان ف القاهره
وكان متجوز ومحلصش نصيب وكل واحد راح لحاله
وانا حابب انه يستقر هنا ويشتغل معايا وقولت لازم اربطه واجوزه بنت الحلال ويعيش وسطنا
وانا ياحج مش هلاقي انسب م بنتك ف كرمها واخلاقها وتفوقها ف شغلها

الحج عبدو.. مممممم بس يامعلم انت قولت انه كان متجوز
وانا بنتي لسه بنت بنوت ازاي تتجوز واحد كان متجوز قبل كدا
حسن.. ياحج الجواز ده نصيب
واسلام لسه صغير
كنت تحكم عليه لو عنده عيال
واحنا هناخد بنت الغالي
ولازم تتاكد انها هتكون ف عيونا والله

الحج عبدو.. ع كل حال يامعلم انا عارف اسلام كويس وعارف انه محترم وابن اصول
انا هشير الحجه وبنتي
وال فيه الخير يقدمه ربنا
حسن.. ع بركه الله هستنى الرد امتى بزيارتكم

الحج عبدو.. اديني يومين بالكتير وهقولك تعالوا شرفونا
حسن.. ع خيرت الله

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حور خلصت كل شغل البيت وجهزت الغدا
وذهبت لتأخذ شاور وجهزت نفسها وارتدت فستان اسود طويل وحجاب ابيض

جائها اتصال م حسن اخذت حقيبتها ونزلت له وقلبها م شده نبضاته حاست كانه هيخرج م مكانه

حسن ينتظرها ف الاسفل بجانب سيارته
نظر الي حوريته التي ف قمه الجمال

حسن بتوهان.. اي القمر ده
حور بخجل.. انت بتعاكسني
لاااا خد بالك جوزي بيغير عليا لو شافك هيقطعك 😂

حسن بضحك.. ياماااااامي خوفت انا 😁
بس بجد قمر 😉
حور بخجل.. تسلم ياحسن

حسن.. اول مره اخرج معاكي ياحور
حور تنظر ف الارض م شده خجلها
حسن.. الله واكبر
ع الخدود ال بقت ذي الطماطم دي

حور.. حسن
حسن.. ياعيون حسن

حور.. الناس بتبص علينا يلا
حسن.. طظ ف الناس كلها المهم افضل جمبك

حور.. يلا ياحسن
حسن.. حاضر ياعيون حسن ياقلب حسن 😊❤️

وفتح لها باب السياره وجلست بجانبه وهو ف قمه سعادته

ذهبوا سويا للدكتوره وطوال الطريق ينظر له بتوهان وحب ويبتسم ف صمت

الدكتوره.. اهلا وسهلا
حسن.. اهلا بيكي

الدكتوره.. اتفضلوا
ونظرت ل حور.. خير يامدام
حور بخوف وتوتر وتنظر ف الارض

حسن.. امسك يد حور ليعيطها القوه ع مواجهه الماضي ويحسسها بالامان
ونظر للدكتوره وحكى لها كل شئ ع حور وما حدث لها وما قاله الدكتور النفسي له

الدكتوره نظرت لحور باسف.. معلش يابنتي عارفه انه صعب عليكي تتحملي كل ده
وتأكدي انه هيجي يوم وربنا ينتقم لك م ال كان السبب
مش عايزاكي تخافي خالص عايزاكي قويه وتعيشي حياتك

حور ببكاء.. ح.... حاضر😭
وضع حسن يده ع خدها يمسح دموعها وهو حزين عليها ويحاول يطمئنها

الدكتوره.. اتفضلي هكشف عليكي
وعيزاكي متخافيش خالص واهدي شويه
واعطت لها منديل لكي تهدأ

وقفت حور وهي ممسكه بيد حسن فهي لا تريد ان تتركه م شده خوفها
ذهبت لل شازلونج للكشف عليها
وعندما جاءت الدكتوره لتكشف عليها خجلت حور م تواجد حسن

حسن رأى توترها وخجلها منه
قبل راسها وترك يدها وانتظرها ف الخارج كي لا يحرجها واقفل ورائه الستاره لكي لا يراها

الدكتوره تكشف ع حور
حور كانت تبكي ف صمت دموعها تنزل ع خدها بغزاره وتتألم
حور لا تقدر ان تتحمل لمسات الطبيبه لها
وفي لحظه تذكرت هذه الليله وشهقت

الدكتوره.. اهدي ياحبيبتي متخافيش
ورخي جسمك خالص

كان م الخارج يسمع حسن بكائها ويتقطع قلبه عليها ويريد ان يدخل ويفضل بجانبها لكن مش قادر عارف انها هتمنعه

انتهت الدكتوره م الكشف وطلبت منها ان ترتدي ملابسها
خرجت م غرفه الكشف ونظرت لحسن الذي كان يجلس ع مكتبها
وهي ترمي القفازات ف سله القمامه وبها دماء

نظر حسن اليها ف صدمه ورعب
حسن.. خ... خير يادكتوره
الدكتوره بحزن.. للاسف حور كان لازم بعد الحادث تروح للدكتور عشان يعالجها ويوقف النزيف ال جالها وكمان كان عندها كسر ف الحوض وهي مكنتش تعرف ازاي هي استحملت الالم والوجع كل ده وازاي مرحتش لدكتوره قبل كدا

وكمان بسبب الحادث وقف حدوث ما يأتي اليها كل شهر لاي فتاه مثلها
بسبب العنف التي تلقته اثر عليها

بس بعد السنين دي كلها ومن ساعت وقوع الحادث مش عارفه ازاي ملحظتش حاجه ذي دي انها لحد النهارده مش بتجلها

طبعا انا عذراها طفله ومش فاهمه يعني اي نزيف ويعني اي ال حصلها ده انا عملتلها اللازم عشان كسر الحوض وهي دلوقتي الحمدالله بخير
نظر حسن للدكتوره بحزن ع حوريته
خرجت حور وجلست ع المكتب امام حسن وتمسح دموعها
حور.. انا... انا مكنتش اعرف حاجه
الدكتوره.. عارفه ياحبيبتي
بصي انا هديكي العلاج ده وباذن الله خير
ونظرت ل حسن

وانت يااستاذ حسن معلش حاول تكون صابور معاها
ولما يحصل توافق بينكم ف اول مره
مش عايزاك تقلق ولا تخاف
لما حور يجيلها النزيف تاني
لان ده طبيعي ف حالتها
انا هديك رقمي وسعاتها نتواصل مع بعض وهقولك امتى تجيلي

شكرها حسن وذهب بها للبيت وهو حزين ع صغيرته وما عانته

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مرت الايام وكل يوم كان حسن يعاملها كأبنته ويحاول ما ف وسعه ان يجعلها تنسى وتشفى تماماً
حور كانت كل ليله تنام ف حضن حسن
فهي تعودت عليه
وكانت كل ليله تروادها كوابيس وكأن شخص يتهجم عليها وترى وجه توفيق زوج والدتها
تصحوى م النوم وهي تصرخ

كان يستيقظ حسن م نومه وياخذها ف حضنه يطمئنها بانه مجرد كابوس ويقرأ لها القرأن حتي تهدأ وتنام مرى اخري وهو يتلاعب ف خصلات شعرها

حادث حسن الطبيب وقال له ان هذا طبيعي ف حالتها انه يحصل
لاننا بنفكرها بماضيها وبنفتح ابواب هي قفلتها
واقترابك منها ع قد ما هو يطمئنها ع قد ما هي بتتذكر كل شئ ف الماضي

قرر حسن انه هيفضل دايما جمبها لحد ما تنسى خالص وترجع حوريته

لكن ف مكان ما قد وصل رفعت للشخص الذي امرته مها بالبحث عنه
فما يخبئ لهم القدر

✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋
خلص فصلنا التــــــــــــــــاسع
توقعاتكم

يتبع

لقراءة الفصل التالي اضغط على (رواية افقدني عذريتي)
reaction:

تعليقات

3 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق