القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الانتقام الفصل الثامن 8 بقلم دودا حودا

 رواية الانتقام الفصل الثامن 8 بقلم دودا حودا

رواية الانتقام البارت الثامن 

رواية الانتقام الفصل الثامن 8 بقلم دودا حودا


رواية الانتقام الجزء الثامن 

#الانتقام
#الحلقه الثامنه
#بقلم دوداا حوده
ايه :طيب وانا
هاني :انتي اي يا ايه ربنا يكرمك ب ابن الحلال
ايه :بس انت بتحبني انا وانا واثقه
هاني :كنت بحبك زمان انما دلوقتي ده خلاص انتي دمرتي اي حب ليا من نحيتك
ايه:كداب امال انت بتسعدني كده لله والوطن
هاني :قولتك علشان عمي الله يرحمه وعلشان خطبتي
ايه :متقولش زفت خطيبتي
هاني :ايه هدي هتبقي مراتي وانا مسمحش اي حد يتكلم عنها بأسلوب وحش
ايه :انا هطلق علشانك
هاني :لا يبقي ارجعي لجوزك انا اي يابت انتي هبله فوقي لنفسك هو انتي عجبك البهدله اللي كنتي فيها مع الحقير ده
ايه :هاني انا حسيت أن الدنيا ضحكت ليا من تاني لما لقيتك
هاني :انا كده مش هقدر اساعدك لاني بجد مش هينفع يكون في بينك وبيني حاجه
ايه :اطلع برا
هاني :شكرا يابنت عمي
وخرج هاني وجت ام ايه
الام :مالك فيكي اي
ايه :انتي منك لله علي اللي عملتي فيا
الام :انا يا ايه ليه كده يابنتي
ايه :انتي اللي عرفتي هدي علي هاني وخليتي هاني يخطبها
الام :وانتي مالك يا ايه كل شي قسمه ونصيب
ايه :انا حسيت أن هاني اكتر حد كان ممكن يقدرني
الام :حسيتي بالكلام ده دلوقتي كان فين الاحساس ده زمان لما جه واتقدم كذه مره وكل مره كنتي بتقولي لا
ايه :حرام عليكوا انتو ليه بتعملوا فيا كده
الام:انتي اللي عامله في نفسك يا ايه انتي اصلا اطلقتي علشان تفكري في جواز
ايه :انا مش عايزه اسمع كلمه واتصلت ايه علي احمد
احمد :اسمعي يا ايه عيالي انا هاخدهم.......
ايه :عايزني ارجع
احمد :بتقولي اي مس سامع
ايه :عايزني ارجع يا احمد البيت
احمد :وده من أمتي يعني
ايه :ارجع ولا لا يا احمد
احمد :بيتك ارجعي وقت ما تحبي
ايه :الصبح هكون عندك
احمد :لا دلوقتي
ايه :الساعه ١٢ اجي ازاي
احمد :والله مش بتاعتي بقي عايزه تيجي تيجي دلوقتي
ايه : حاضر وخرجت وهي شيلا الطفلين
الام :رايحه فين دلوقتي
ايه :مروحه
الام :فين يعني انا مش فاهمه
ايه :شقتي
الام :اانتي اي وحشك الضرب والاهانه فيه اي يابت حصلك اي
ايه :انا همشي يعني همشي
الام :برحتك يا ايه بس اقسم بالله لو خرجتي المره دي مهما يحصل اي مش هرجعك تاني
ايه :ماشي
الام :حرام عليكي اللي ليه كده
ايه :سلام يا ماما
ونزلت ايه وروحت شقتها
وروحت لقت احمد قاعد في الصاله
ايه :مساء الخير
احمد :مساء الخير اي اتاخرتي ليه
ايه :انا جايه في موصلات والله
احمد :ماشي ادخلي دخلي العيال
ايه : حاضر
احمد :ونامي علشان مش عايز اي دوشه
ايه :طيب عايزه اتكلم معاك
احمد :وانا مش عايز دلوقتي الصبح
ايه :ماشي ودخلت وتاني يوم دخل ليها احمد وهو لبس بدله جديده بيحط برفن
ايه :انت خارج
احمد : انتي شيفاه اي
ايه :طيب عايزه اتكلم معاك
احمد :شوفتي انك رجعتي أقل من الجزمه
ايه :انا بحبك يا احمد ليه كده
احمد :والله مش كنتي عامله فيها عندك كرامه ومشيتي
ايه :تعبت من اسلوبك والله ونفسي تعاملني كويس
احمد :الله زيك مينفعش يتعامل الا كده انتي بعتي امك علشاني وواثق أن ممكن تبعني علشان خاطر اي حد
ايه :انا معقول ليه كده والله انا بحبك وعملت ده علشانك
احمد :المهم انا لازم انزل دلوقتي وبعدين تبقي نتكلم
ايه :رايح فين
احمد :أخطب
ايه :بتقول اي حرام عليك
احمد :مش عاجبك وعايزه تمشي برحتك
ايه :انا هقتلك يا احمد انت رجعتني علشان تزلني
احمد :احترمي نفسك وعيشي احسنلك
ايه :,انا بموت يا احمد لو وانت اتجوزت
احمد :لا متخافيش محدش بيموت من الزعل باي يا قلبي وخرج احمد
ايه :ليه كده حرام عليك عملتك اي لكل ده وبعدها راحت تشوف الاولاد لقيتهم سخنين جدا
ايه :ينهار ابيض مالكوا فيكم اي وفضلت ترن علي احمد مش بيرد خدت الاولاد وراحت لباب الشقه كان احمد قفلها خايف انها تمشي
ايه :عيالي هيرحوا مني وفضلت تصوت من الشباك ياناس حد يطلع يكسر باب الشقه والنبي عيالي بيموتوا وتجري علي الباب تحاول تعمل اي حاجه مش عارفه لحد ما الاتنين ماتو 😭😭😭😭😭قدام عنيها
ايه:قوموا والله انا غلطانه اني رجعت علشان خاطري عيطوا بقي فيكم اي وفضلت ترن علي امها مش بترد ورجع احمد بليل لقها في اوضه النوم
احمد :,اعوذوا بالله انتي عامله ليه كده
ايه :اي مالي حطاه مكيب
احمد :بالقرف ده شكلك يرعب وبعدين مش بعتي رساله قولتي العيال تعبانين بتكدبي عليا يا ايه
ايه : هههههههههههه لا مهو خالص ماتو الاتنين
احمد :بتقولي عيالي فين
ايه :والله في التلاجه مهو بص لما انت قفلت عليا بصيت لقيت العيال تعبانه هههههههههههه المهم اتصلت بيك مكنتش بترد روحت رنيت علي ماما برضه مش بترد هي كانت معاك ولا موبيلها زي موبيلك اتعود يكنسل
احمد :العيال فين بقولك
ايه :والله في التلاجه تعالي معايا وراحت وفعلا كانت حطاه الاطفال في التلاجه
احمد :, انتي عملتي اي يا مجنونه
ايه :ولا مانا انت اللي عملت قفلت الباب وهما ماتو اعمل اي هد الاطفال وجري بيهم علي المستشفي وبعدها ايه رمت نفسها من البلاكونه 😭😭😭😭💔
يتبع

لقراءة الفصل التالي اضغط على (رواية الانتقام

reaction:

تعليقات