القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الانتقام الفصل السابع 7 بقلم دودا حودا

 رواية الانتقام الفصل السابع 7 بقلم دودا حودا

رواية الانتقام البارت السابع 

رواية الانتقام الجزء السابع 

رواية الانتقام الفصل السابع 7 بقلم دودا حودا


رواية الانتقام الحلقة السابعة

#الاتتقام
#الحلقه السابعه
#بقلم دوداا حوده
احمد :جاي اطمن عليكي
هدي :اطلع برا احسنلك
احمد :اسمعني بس انا عايز اقولك اي
الام :انت عايز منها اي يابني
احمد :والله عايز الصالح ليها يا امي
الام:عوزوا لبيتك يابني
احمد :طيب انا جاي والله اقول كلمتين وبعدها امشي
الام :اتفضل قول اللي عندك
احمد :بوصي يا هدي بعد اللي حصل كلام الناس كتير ومحدش هيسكت
هدي :هو اي اللي حصل عادي جدا محصلش نصيب
الام :اهدي يا هدي كمل كلامك عايز تقول اي
احمد :كنت عارف انك هتفهمني يا ماما
الام :كمل يا حبيبي
احمد :يعني عروسه أطلقت يوم الحنه وعرسها مجاش الفرح اكيد الناس هتقول ليه وبكده محدش هيرضي يتجوزها
الام :ايوه يعني عايز اي
هدي : هههههههههههه يا ماما مش فاهمه احمد بكرم أخلاقه جاي يصلح الغلطه دي
الام : ده قصدك
احمد :مش بالظبط انا عارف هدي اي بس كلام الناس
هدي :انت انسان. ...
الام :اصبري انتي انا ولا هتكلم بقله ادب ولا هديك باللي في رجلي زي ما بنتي عايزه تعمل كده انا لو بنتي هتعيش من غير جواز وانت اخر واحد في الدنيا مش هجوزها ليك مش علشان انت متجوز لا خالص اصل ايه واطيه زيك وتستاهل انك تتجوز عليها لا علشان انت عايز وحده شبهك وبنتي عمرها ما كانت شبهك
احمد :بس انا بحبك من زمان والله
الام :اطلع برا يا احمد لان احنا ناس محترمه ومش واخدين ندي الضيوف بالجزم وأقسم بالله لو اتعرض لبنتي مش هيصحلك كويس برا
احمد :ماشي يا هدي
هدي :امشي يلا وخرج احمد
الام : مش فاهمه اي الإنسان ده وآلله
هدي : يستحيل يكون بني أدام طبيعي
الام :ملناش دعوه بيه المهم شوفي حالك يا حبيتي وخلي بالك من شره
ورن تلفون هدي ام ايه
هدي :ايوه يا ماما
ام ايه :ايه ولدت
هدي :اي مبروك يا حبيبتي
ام ايه :في المستشفي وهموت واطمن عليها
هدي :الحيوان سايب مراته وجاي يخطب
الام :بتقولي اي
هدي :انا جيالك يا ماما عايزكي
الام:هستناكي يا حبيبتي سلام
هدي :سلام
ام هدي :انا نفسي اعرف انتي ليه بتكلمي مامتها لحد دلوقتي
هدي :ياماما ست كويسه اوي معايا مينفعش اسبها
الام :انتي عايزه مشاكل يابنتي
هدي :ماما كله الا ام ايه سلام
الام :ربنا يستر طريقك يابنتي سلام

وفي شقه ام ايه
هدي :وحشاني يا قلبي
الام :تعالي ياهدي عامله اي والله ما عارفه اكلمك من يوم اللي حصل في جوزتك
هدي :انا كويسه اهو بلا جواز بلا قرف
الام :انا عايزه اطمن عليها قوليلي اي اللي حصل
هدي :الحيوان جاي يطلب ايدي
الام :معقول ده منه لله سايب بنتي وجاي وباب الشقه خبط
هدي :مستنيه حد
الام :لا افتحي الباب شوفي مين
هدي : حاضر فتحت الباب ايوه مين حصرتك
هاني :هدي انا هاني نسياني شوفتك قبل كده مع ايه
هدي :هاني اي ازايك عامل اي تعالى ده هاني ابن عم ايه يا طنط
ام ايه :تعالي يا حبيبي
هاني :انا حبيت اطمن عليكي بس عامله اي
إم ايه :كويسه يا حبيبي
هاني :مالك فيكي اي
ام ايه :تعبانه والله يا هاني اوي ايه مطلعه عيني
هاني :هي عامله اي بتيجي هنا
الام:ياريت منه لله جوزها
هاني : ليه عمل اي هو فاكر ان ملهاش أهل
هدي :الموضوع مش كده بالظبط
الام :خلاص يا هدي بقي هفضل مخبيه وحكت لهاني كل حاجه
هاني :ليه هو فاكر ان ملهاش أهل
الام :والله يابني اتكلمنا كتير
هاني :سيبي ليا انا الموضوع ده
هدي :لا اصبر دلوقتي انا هروح ليها الاول اتكلم معاها
هاني :تتكلمي فيه اي
الام :هي عايزه باهاني
هاني :لازم تعقل بقي ازاي مستحلمه كل ده
هدي :بوص انا هروح ليها بكره وأشوف دماغها اي
هاني :ماشي وده رقمي ابقي كلمني
هدي تمام ماشي حاضر
هاني عايزه يا طنط
الام /كتر خيرك يابني
وتاني يوم راحت هدي بيت ايه
ايه:هدي عامله ايه
هدي تمام الحمد لله اخبارك اي
ايه :بخير
هدي :جوزك هنا
ايه :لا لا مش هنا
هدي كويس عشان عايزاك في كلمتين لوحدنا
ايه : معاكي يا هدى سامعاكي
هدي : هو انتي ليه راضيه على نفسك كده
ايه : كده ايه انا مش فاهمه
هدي :لا انتي فاهماني كويس معامله احمد لكي مش زي راجل وامراته
ايه : ايوه يعني عايزه ايه يعني
هدي :انتي ليه راضيه علي نفسك العيشه مع جوزك ده حقير
ايه:ياستي وانتي مالك انتي اي مش خالص قولتي اللي عندك مش عايزه اعرفك تاني
هدي :انا خايفه عليكي وجوزك جالي لحد عندي وكان عايز يتجوزني وقالي أنه ييحبني
ايه :كدابه
هدي :لا مش كدابه وانتي متاكده اني بقول الحقيقه
ايه :روحي شوفي حياتك بعيد عني ولا عايزني اكون مطلقه زيك
هدي :بجد انا ندمانه اني بقول عليكي صحبتي
ايه : نورتي مع السلامه وخرجت هدي
احمد :مالك فيكي اي شكلك زعلان انك سمعتي كلامي
ايه :هدي دي صاحبه عمري
احمد :وانا جوزك عايزه تسمعي كلامها غوري برا بس سبي العيال
ايه :انت بجد قولت ليها انك بتحبها
احمد :اه عندك مانع اوعي كده بقي من وشي
وبعدها فكرت ايه وخدت عيلها وراحت لامها
ايه :ماما أنا محتاجكي اوي
الام : تعالي يا حبيبتي وخدتها في حضنها
وبعدها كلمها احمد
احمد :انتي فين
ايه :طلقني يا احمد
احمد :انتي بتقولي اي
ايه :مش عايزه اكمل معاك انت مريض نفسي
احمد : ارجعي يا ايه
ايه :لا خالص انا فوقت لنفسي
احمد :عيالي هاخدهم منك
ايه :قفلت السكه انا خايفه اوي يا ماما
الام :ولا يقدر يعمل حاجه وكلمت هاني وجه ليهم علشان يحل المشكله
ايه :انا مرعوبه اوي يا هاني
هاني :متخافيش مش هيقدر يعملك حاجه
ايه :يعني هطلقك بهدوء
هاني :طول مانا جمبك متشليش هم
ايه :انا ندمانه اني سبتك زمان والله
هاني :مبقاش ليه لازمه الكلام ده خلاص انا علشان خاطر عمي هرجع ليكي حقوقك من الكلب ده
ايه :انت خلاص كرهتني
هاني :ازاي انتي بنت عمي بس انا هخطب الاسبوع الجاي
ايه :معقول الف الف مبروك مع ان كنت فاكره انك بتعمل كده علشان نرجع لبعض
هاني :لا طبعا بعمل كده علشان عمي وخطيبتي طلبت مني كده
ايه :خطبتك ازاي يعني
هاني :اصل هدي بنت ناس اوي وقالت ليا مينفعش اسيبك
ايه :ومال هدي بيك اصلا
هاني :انا هخطب هدي
يتبع

لقراءة الفصل التالي اضغط على (رواية الانتقام
reaction:

تعليقات