رواية عودة فهد الفصل الرابع 4 بقلم جوري محمد

 رواية عودة فهد الفصل الرابع 4 بقلم جوري محمد

رواية عودة فهد البارت الرابع 

رواية عودة فهد الفصل الرابع 4 بقلم جوري محمد


رواية عودة فهد الجزء الرابع 

الفصل الرابع من.الجزاء الثاني
من مهره الجاسر  عودة فهد 
بقلم جوري محمد ✍✍✍✍✍
عايشه ..ايوه بقى وبدات تدخل على الصفحات والكمبيوتر الخاص بشركه الجرحي 
 عائشه ايه ده ايه اللي انا عملته ده الشركه دي ما طلعتش شركه عاديه دي شركه تبع مافيا لتجاره الاعضاء والمخدرات كمان عايشه بدات تحاول انها تخرج بسرعه بس الكمبيوتر الرئيسي سجل بيانات دخولها عليه 
عائشه اتصلت ب ميدو الحقني يا ميدو 
ميدو انا اسف لسه ما دخلتش  المسابقه 
عائشه اوعى تدخل دي طلعت شركه مافيا 
ميدو طيب اخرجي من عندك بسرعه 
عائشه انا خرجت بس خايفه جدا 
ميدو ليه انت مش دخلت من عند الايميل الوهمي بتاعكي 
عائشه يا خبر لا المره دي ده انا دخلت من على الايميل بتاع ماما كمان 
ميدو ايهدي ايهدي بس ما تقلقيش انتي دخلت قد ايه المده 
عائشه حوالي خمس دقائق 
بقلم جوري محمد
ميدو طيب اكيد ملحقوش يسجله 
عايشه انا مش هلعب اللعبه دي ثاني 
ميدو ولا انا بس ربنا يعدي الموضوع على خير ما تقلقيش بس روحي ونامي ونتقابل بكره 
عائشه خلاص ماشي 
ونرجع عند جاسر  وعلياء بتعيط في الاوضه بتاعتها وجاسر سمع صوت عياطها
 جاسر الصغير انا اسف اني انا دخلت من غير مخبط  عليكي 
علياء... لا ابدا ما فيش مشكله
جاسر احنا لازم نتفق اتفاق انتي لما تحب تعيطي اندهيلي 
علياء ...ليه
 جاسر علشان انا جوزك  ولازم اقف جنبك واشاركك احزانك 
علياء اترمت في حضنه وقعدت تعيط
 جاسر ايوه هو علشان كده عيطي وانا معك وتكلمي وانا هاسمعك  لحد ما تخلصي خالص كل الكلام اللي مزعلك
 ونسيبهم ونروح عند مهره وجاسر الكبير
جاسر الكبير تفتكري ان جاسر ظلم نفسه بالقرار لاخذ ده 
بقلم جوري محمد
مهره طيب انا هاقول لك هو هيحبها البنت رقيقه وجميله شبهي كده صوره طبق الاصل 
جاسر متاكده يبقى ربنا يسترها 
مهره افهم بقى قصدك ايه
 جاسر ولا حاجه يا عم الحاج عدي الليله بقى
 مهره هعديها ياجسور وقعدو يضحكوا  هم الاثنين
 ومعه بدايه يوم جديد ونبدا من عند 
مهره صباح الخير يا قلبي 
جاسر صباح السعاده والهنا والسرور 
مهران جاسر انت شكلك تعبان ليه
 جاسر ده انا زي الحصان 
مهره جهز نفسك عشان احنا هنمشي عند الدكتور النهارده 
جاسر يا مهره انا كويس
 مهره مفيش نقاش يا جاسر
 جاسر ربنا يخليك لي يا حبيبتي
 ونسيبهم ونروح عند فهد الصغير اللي خارج من الاوضه ولقى جاسر خارج من اوضه علياء
 فهد الله الله يا عم الحاج ده كتب كتاب يا عم وشكلك كده هتلعب
 جاسر اصطبح وقول يا صبح 
فهد وانا قلت حاجه انت كنت بتصبح ولا ايه يا جميل
 جاسر لم نفسك يا فهد علشان ده مش موضوع للهزار 
فهد خلاص وانا مالي
وهنا خرجت جوري من اوضه علياء  هي كمان
 فهد لا كده انا اسف اسف اسف 
جاسر ما تبقاش تتسرع يا ابني
وكلهم نزلوا وتجمعوا على الفطار 
وعلياء قاعده جنب جوري وعائشه 
مهره اعضاء السفره الكرام يوجد تعديل جديد وهو زوجه ابني المصون سوف تجلس بجوار الاستاذ جسور هل من معترض الجميع لا اعتراض وقعدوا يضحكوا على طريقه مهره
وعلياء قاعده جنب جاسر الصغيره 
بقلم جوري محمد 
مهره مالك يا عيوش في حاجه
 عائشه لا يا ماما ما فيش بس انا يمكن ما نمت كويس
 مهره على فكره انت لسه ما ادتيني التليفون بتاعي 
عائشه سوري ماما اتفضلي اهو 
وبعد كده كل واحد منهم اتجه الى المكان المخصص له راحوا الشركه وفهد راح النادي ومعه البنات 
عائشه اهلا ميدو 
ميدو انت شكلك ما نمتيش خالص امبارح 
عايشه ما نمتش والله يا ميدو خايفه 
ميدو يا بنتي ما تخافيش صدقيني ملحقوش يسجله حاجه
جوري.. هو في ايه انتي مخبيه ايه يا عائشه 
عائشه انا مش مخبيه حاجه 
ميدو طب تعال نلعب تنس 
عائشه اوكي 
ونروح الشركه جاسر وعلياء بيشتغلوا مع بعض 
وكريم بدا يفهم الشغل
 جاسر بص يا كريم انا عايز انك تستعد عشان تمسك الصفقه دي مع بوسي ودي هتكون تجربه لك
 كريم ان شاء الله تكون تجربه ناجحه 
جاسر طيب هي جايه دلوقت وانت ا اللي هتبدا الاجتماع معها 
كريم ماشي
 مهره يلا يا جاسر ميعاد الدكتور
 جاسر حاضر يا ستي 
ومشيت مهره وجاسر عند الدكتور
 الدكتور اتفضل يا جاسر باشا 
جاسر شكرا يا دكتور
 الدكتور ايه اللي تعبك يا جاسر باشا 
جاسر ما فيش حاجه تعباني انا طبيعي بس مهره مصممه اني لازم اعمل الكشف الدوري بتاعي 
الدكتور اتفضل حضرتك على اوضه الكشف بعد الكشف  
مهره. خير يا دكتور 
الدكتور خير خالص ان شاء الله بس لازم تعمله التحاليل دي و هاقول لكم على النتيجه بعد التحاليل
 جاسر اهو يا ستي دخلنا على التحاليل 
مهره اشمعنى لما بيجي الميعاد بتاعي انت بتابع كل حاجه ده دوري بقى انا 
جاسر ماشي يا قلبي نعمل التحاليل وناخدها للدكتور وفعلا اخذ جاسر التحاليل ودخل الدكتور
 الدكتور للاسف يا جاسر  التحاليل فيها كانسر 
جاسر لا اله الا الله طيب خلاص اوع حضرتك تقول ليه مهره حاجه 
الدكتور بس حضرتك هتحتاج تاخذ كيماوي
 جاسر انا هتصرف بس اوع تقول  مهره دي ممكن تموت قبل ما انا اتعالج 
الدكتور طيب انا موافق بس حضرتك هتبدا من اول بكره اول جلسه لاما هتطر اقول لمدام مهره 
جاسر خلاص ماشي وهنا دخلت
 مهره  خير يا دكتور طمني 
جاسر يعني هيكون في ايه يا حبيبتي
الدكتور ابدا يا مدام مهره ده شويه ارهاق   بس  هتبقى في متابعه هيجي كل 15 يوم
 مهره طيب الحمد لله 
جاسر نمشي بقى يا حبيبتي يلا
 ونسيبهم ونروح عند الدكتور وهو بيتصل فهد 
الدكتور..ايوه فهد باشا وبدا يحكي له على كل حاجه حصلت ونتيجه التحليل وطلب جاسر منه 
فهد اوع تقول  مهره ولازم تهتم بالمتابعه بتاعته والجلسات وان شاء الله جاسر هيقوم بالسلامه وهنا دخل عليه 
السكرتير بتاع  فهد في خبر وحش يا فهد باشا
 فهد خير 
السكرتير..شركه الجارحي بدات تتابع مهره ثاني
 فهد وعرفت ايه السبب 
السكرتير مدام مهره دخلت على السجلات الخاصه بتاعتهم بتاعه الصفقات المشبوهه وعلاقتهم بالمافيا
 فهد مش معقول مهره تعمل كده ليه
 السكرتير ما اعرفش حضرتك بس الشخص اللي احنا حطينه يتابع الاخبار اول باول قال هو ده السبب ان الكمبيوتر بتاعهم سجل دخول  مهره عندهم 
بقلم جوري محمد
فهد عايز متابعه كل دقيقه واحد يراقب مهره ومتتحركش في اي مكان الى ويكون عندي علم بها 
 السكرتير تمام يا فندم هو ده فعلا اللي احنا عملناه
فهد..طيب روح انت فهد بيكلم نفسه ايه حكايتك بقى يا مهره ايه اللي دخلك ثاني في المواضيع دي
 ونسيبه ونروح عند كريم وبوسي الاجتماع بتاعهم
 بوسي ايه ده فين جاسر باشا 
كريم انا المسؤوله عن تنفيذ الصفقه 
بوسي بس انا ما كنتش اعرف كده انا متفق مع جاسر باشا هو اللي هينفذ معي الصفقه
 كريم  ماتفرقش مين اللي هينفذ معك الصفقه  المهم ان هتتنفذ تبع الشركه بتاعت جاسر باشا 
بوسي ده احنا كده مش هننفع مع بعض 
كريم ليه هو انا باقول لك هنتجوز
 بوسي انت قليل الذوق فعلا 
وهنا تدخلت مدام منى
استاذه بوسي الاستاذ كريم جاسر وهو اللي هينفذ معكي صفقه باسم الشركه بتاعتنا
 بوسي خلاص هنفذها وامرى لله
 بدات الشغل هي وكريم 
وانتهى اليوم وعدى يوم واثنين وجاسر بيتابع الجلسات ومهره بدات تلاحظ على جاسر لان شكل المرض بدا يبان عليه اكثر علياء وجاسر الصغير اصبحوا اصدقاء الاخت بوس وكريم بدءا في تنفيذ الصفقه بتاعتهم و شركه الجارحي بدات تجمع كل المعلومات الخاصه عن مهره وشركتها هي وجاسر
سكرتير فهد الحق يا  باشا مارك ظهر في الصوره 
فهد انت بتقول مين
بقلم جوري محمد مارك 
السكرتير.  مارك يا باشا ظهر الصوره وهيبقى هو المسؤول عن شركه الجارحي
 فهد انا لازم انزل مصر حالا
 ونسيبه ونروح عند شركه الجرح 
مادلين اهلا مارك باشا 
مارك اهلا مادلين اخبارك
 مادلين كله تمام يا باشا ومستنيين نفذ اللي انت تكرروا 
مارك هلعب شويه وبعد كده نصفي
 مادلين اللي انت تشوفه نفذه اوكي

لقراءة الفصل التالي اضغط على (رواية عودة الفهد)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-