القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية افقدني عذريتي الفصل الخامس عشر 15 بقلم وفاء كامل

 رواية افقدني عذريتي الفصل الخامس عشر 15 بقلم وفاء كامل

رواية افقدني عذريتي البارت الخامس عشر

رواية افقدني عذريتي الفصل الخامس عشر 15 بقلم وفاء كامل


رواية افقدني عذريتي الجزء الخامس عشر

روايه.. افقدني عذريتي 💔  ..
بقلمي✍️ وفاء كامل
الفصل 👈 الخامـــــــــــــــــــــــــــــس عشر 👉
           والاخيـــــــــــــــــــــــــــر ☺️
-----------________------------
أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ
بِسم الله الرَّحمَن الرَّحِيمِ
 الله لا إله إلا هو الحي القيوم لا تأخذه سنة ولا نوم له ما في السماوات وما في الأرض من ذا الذي يشفع عنده إلا بإذنه يعلم ما بين أيديهم وما خلفهم ولا يحيطون بشيء من علمه إلا بما شاء وسع كرسيه السماوات والأرض ۖ وَلَا يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا ۚ وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ.
م قالها حين يصبح اجير م الجن حتى يمسي
ومن قالها حين يمسي اجير م الجن حتى يصبح
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اللّهُـمَّ إِنِّـي أسْـأَلُـكَ العَـفْوَ وَالعـافِـيةَ في الدُّنْـيا وَالآخِـرَة ، اللّهُـمَّ إِنِّـي أسْـأَلُـكَ العَـفْوَ وَالعـافِـيةَ في ديني وَدُنْـيايَ وَأهْـلي وَمالـي ، اللّهُـمَّ اسْتُـرْ عـوْراتي وَآمِـنْ رَوْعاتـي ، اللّهُـمَّ احْفَظْـني مِن بَـينِ يَدَيَّ وَمِن خَلْفـي وَعَن يَمـيني وَعَن شِمـالي ، وَمِن فَوْقـي ، وَأَعـوذُ بِعَظَمَـتِكَ أَن أُغْـتالَ مِن تَحْتـي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـ
وصلنا الفصل ال فات عندما ضرب رفعت مها ووقعت ع الارض
وسط بكائها والمها وعيونها المتوره م شده الضرب اخذت السكين م ع الارض وتقدمت اليه تحاول ان تطعنه
لكنه لوى يدها للخلف واخذ منها السكين ووضعها ع رقبتها وهو يهددها
مها مع حركاتها وهي تحاول الافلات منه جرحت نفسها بالسكين التي ع رقبتها
نظر رفعت لها بصدمه عندما وجد الدماء ع يده وع السكين وتم ذبحها
رماها ع الارض ومسح بصماته ع السكين وهو ف صدمه ارتدى ملابسه وجاء ان يهرب بسرعه
لكن ف هذه اللحظه اتى حسن واسلام ومعهم توفيق وكسروا الباب ودخلوا الشقه
رفعت بصدمه.. انا.... انا.... وهو ينظر لهم وينظر ل مها وهي غارقه ف دمائها ع الارض وعيونها مفتوحه وبها دماء لقد دبحت  
منظر بشع لكل م رأه 
اسلام بصدمه.. لا حول ولا قوه الا بالله
حسن بصدمه .. انت مين
رفعت بخوف وتوتر.. انا.... انا......
توفيق.. ده رفعت خطيبها
حسن.. خطيبها..... ازاي هي اصلا مش مخطوبه
اسلام.. واحده ذي دي تتوقع منها اي حاجه
حسن.. ربك حليم ستار 
رفعت بخوف .. انا مكنش قصدي اقتلها انا كنت باخد حقي منها ومن ال بتعمله ف الناس
والله ما كان قصدي خالص 😧
حسن.. ده ذنب نواياها وافعالها للناس ال حواليها كما تدين تدان حتي ولو بعد حين
ربنا يرحمها ويغفر لها
ثم وجه كلامه لأخيه.. اسلام
اسلام.. نعم ياخويا
حسن.. اتصل بالشرطه
رفعت بخوف.. ارجوووووك بلاش انا هربت منهم
هي ظالمتني ولبستني ف قضيه والله ماليش ذنب فيها
حسن.. متخفش انا هقف معاك
رفعت.. بس انا مقتلتهاش هي ال اتحركت وجرحت نفسها انا كنت بدافع ع نفسي كانت هتقتلني
انا كنت عايز ادبها واديها درس عمرها ما هتنساه بس مكنش ف نيتي اقتلها خالص
اسلام.. اكيد الظابط هيتفهم المَوضوع
وقام اسلام بأبلاغ الشرطه ع جريمه قتل
واتت بعد فتره
وعاينت مكان الجريمه وقاموا بنقل جثمان مها للمشرحه تحت نظرات جميع م بالحارة وهم مصدومين ويوحدون الله
تم القبض ع رفعت وتوفيق
وتم حبسهم اربعه ايام ع ذمه التحقيق حتي عرضهم ع النيابه ومحاكمتهم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف المشفى
حسن.. اخبارها اي دلوقتي
نور.. كويسه الحمدالله
وكمان فاقت وسألت عنك ونامت تاني
حسن.. الحمدالله انها بخير
نور.. هو اي ال حصل طمنوني
اسلام قص عليها كل شئ
نور بحزن.. لا حول ولا قوه الا بالله
ع قد ما كرهتها بس صعبت عليا
اسلام.. ده نصيبها وقدرها ربنا يسامحها ويغفر لها
نور.. اللهم امين
طيب واهلها عرفوا
حسن.. الظابط بعتلهم عشان يتابعوا القضيه
ربنا يصبرهم
نور.. يارب
حسن.. معلش تعبناكي معانا يابنتي
نور.. تعبك راحه ياابيه دي حور ذي اختي بالظبط
المهم بس تقوملنا بالسلامه
حسن.. باذن الله
اسلام همس ل نَور.. وحشتيني 😉
نور بخجل.. هو ده وقته اتلم 😊
اسلام.. هانت كلها كام شهر ونتجوز ياقلبي
☺️☺️
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عدى اسبوع ع أبطالنا
 كتب الدكتور ع خروج حور م المشفى
وذهبت لبيتها
وهي سعيده جداا جداا عندما علمت خبر حملها
ولكنها بكت ع مها ف مهما كان هي كانت عايشه معاهم وبينهم عيش وملح
وصعبت عليها حال الحجه نعيمه وطلبت م حسن ان تروح لها
بالفعل اخذها حسن وذهبوا ليعزوا الحج محمد والحجه نعيمه
حسن.. البقاء لله ياحج محمد
الحج محمد بحزن.. البقاء لله وحده يابني
حور.. البقاء لله ياحجه نعيمه
الحجه نعيمه ببكاء.. حور بنتي 😭
شوفتي ال حصلنا
انا لحد دلوقتي مش مصدقه ان مها خلاص مش معانا 😭
حور بحزن.. وحدي الله وادعيلها
الحجه نعيمه.. لا اله الا الله
حقك عليا يابنتي انا عرفت هي عملت اي قبل ما تموت
حور.. انا سامحتها ياحجه نعيمه وربنا هو الغفور الرحيم
الحج محمد.. ربنا يباركلنا فيكي يابنتي
حسن.. تسلم ياحج لو احتجتوا اي حاجه انا تحت امركم
الحج محمد.. تسلم ياغالي الله يسامحها فضحتنا وجابتلنا العار بأعملها المؤذيه للناس وبفضحتها مع الواد رفعت بعد ما نزل صورها ع النت وهو معها
خلاص مش عارف ارفع وشي للناس
وشغلي اترفد منه خلاص
حسن.. اهدى ياحج باذن الله كل شئ هيتصلح
بكره وبعده الناس تنسى وتتلهي ف حاجه تانيه
اما ع الشغل انا يشرفني انك تشتغل معايا ف الورشه تدير الحسابات وكدا
الحجه نعيمه ببكاء.. ربنا يكرمك ياابن الاصول😭
حور.. اهدي ياحجه والنبي انا ع اخري مش هقدر امسك نفسي اكتر م كدا وهعيط انا كمان 😢
حسن.. وحدوا الله ياجماعه
الجميع.. لا اله الا الله محمد رسول الله
الحجه نعيمه.. مافيش اخبار ع القضيه ياابني
حسن.. توفيق اتحكم عليه ب مؤبد ٢٥ سنه سجن لاغتصاب حور منذ سنوات ومحاولها قتلها
ورفعت القاضي برءه م قضيه المخدرات لان صاحبه شهد ف المحكمه انه شافها وهي بتحط المخدرات ف شقه رفعت
الحج محمد.. طيب وقتله لبنتي
حسن.. القاضي قال ده دفاع ع النفس ومع تشويه صوره مها قدام الناس ونزول صورها ع النت والاشهار بها تم الحكم عليه ب ١٥ سنه سجن
الحجه نعيمه.. حسبي الله ونعم الوكيل
كان المفروض يديله اعداااام 😭
حور.. حرام ياحجه نعيمه هو مكنش يقصد يقتلها
ربنا وحده ال عالم بكل شئ
الحج محمد.. بنتك ال وصلتنا لكدا الله يسامحها
حسن.. ميجوزش عليها الا الرحمه
بعد فتره ودعتهم حور وذهبت مع حسن لبيتها
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مرت الشهور ع ابطالنا
واتخرجت نور م الكليه وتم تعينها ف المشفى
واصبحت دكتور نسا وتوليد والكل يشكر فيها لتفوقها ف عملها رغم صغر سنها
اسلام انتهي م تجهيز البيت وفرشه وجهز كل شئ للزفاف وهو سعيد جدا
وذهب لنور ليأخذها ليأتوا بفستان الزفاف وحجز البيوتي سنتر
الحج محمد اصبح يشتغل مع حسن ف الورشه
والناس نست حادثه مها واصبحت م الماضي
الحجه نعيمه تتردد لووقت للاخر لحور لتطمئن عليها وع حملها
وتحب ان تذهب اليها وتجلس معها بالساعات لتعوضها ع ابنتها
حور اصبحت ف اخر شهورها م الحمل
ومتعبه جدا وجننت حسن ف الفتره الاخيره م حملها فهي تتوحم ع اشياء غريبه 😂
ذات يوم جاء حسن م شغله متلهفاً لرؤيه حبيبته 
 كانت تجلس صغيرته ع الكرسي امام المراه تمشط شعرها وترتدي بچامه بيضاء حرير بحملات تبرز انتفاخ بطنها وظهور حملها
رآها حسن بهيئتها هذه تقدم اليها بهدوء واحتضنها م الخلف و دفن رأسه ف عنقها لتشهق بخضه
حور بفزع.. خضتني ياحسن مش هتبطل الحركات دي
حسن بضحك.. اخص عليا
مقصدش اخضك ياحبيبتي ههههه
وبعدين اعنل اي بس كل يوم بتذيدي ف عيوني حلاوه ع اليوم ال قبله
حور بضحك.. تقصد بتذيدي ف عيوني وبقيتي ذي الكورنبه قداكي ببطنك دي 😂
حسن.. انتي ذي القمر وانتي منتفخه كدا وشايله ابني 😅
حور بخجل.. مش هتبطل كلامك ده ياحسن
حسن.. مقدرش ياقلب حسن
لحد اخر نفس طالع مني هفضل احبك واشكر ربنا اني رزقت بيكي
حور بهيام.. انا بحبك اووووي ياحسن
حسن.. ايوه بقا😉
 اقترب منها اكثر وبداء بتوزيع قبولات ع  عنقها ل يفك ازرار بچامتها ل تقع أرضا
 ل يحملها بين يديه ويتجهوا ل عالمهم الخاص 😁
وتسكت شهرزاد  عيب كدا نسيبكم بقا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اسيقظ مبكرا لينظر لها بتمعن فهي تكون مثل الملاك الصغير رغم بطنها المنتفخه فقط هي أجمل بكثير من اي فتاه رأها م قبل
 فتحت حور عينيها بنعاس لتنكمش بسرعه عندما تراه يراقبها 
حور بخجل.. ااااااحم صباح الخير ياحبيبي
حسن بضحك.. لااحنا نقول صبحيه مباركه ياحبيبي
احمرت خدودها بشده كالطماطم
 ل تبعدو عنها برفق لتقف
حسن بضحك.. اي حوري اتكسفتي كدا لي دا انا ذي جوزك بردوا 😂😂
حور ازداد خجلها منه ل تقترب خطوات منه وتضربه بالمخده.. مش عيب عليك تبقا بطني بالحجم دا وتقولي صبحية مباركه 😅
حسن بضحك.. احلى انتفاخ ده ولا اي 😁
وجاء ليقترب منها يقبلها
جرت بسرعه للحمام تتهرب منه وهي ف قمه خجلها
حسن.. عليا النعمه انا اتجوزت مجنونه
 انا جوزك ياهبله وال بطنك يثبت كدا 😅😅😅
ده مش انتفاخ اكل ع فكره ههههه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بعد ١٥يوم جاء اليوم الموعود
زفاف اسلام ونور
كانت حور  تجلس ف فرشها ل تشعر ب تالم بطنها بشده
ل تنظر ف المرأه لتجد ان انتفاخ بطنها قد زاد  
دخل حسن للغرفة ليجدها تتألم
حسن بلهفه.. حبيبتي في حاجه مالك
حور بابتسامة.. مافيش ياقلبي
انا بسحسه بخبط ف بطني ف وجعني
اقترب منها حسن ليضع رأسه على بطنها بهدوء ل يشعر بأبنه يتحرك بداخلها
 ل يبتسم ب تلقئيه وسعادته ع اقتراب خروجه للدنيا
حسن ضمها اليه واخذ يستنشق خصلات شعرها.. حبيبتي
حور.. نعم ياقلبي
حسن.. هو انا قولتلك قبل كدا انا بحبك قد اي
حور بابتسامه.. تؤتؤتؤ
حسن.. بحبك بحجم بحار العالم
حور بخجل.. وانا كمان بحبك
حسن.. قد اي ياحوري
حور بضحك.. بحبك لحب الجموسه للبرسيم
بحبك لحب البطه للبطيخ
بحبك لحب الفراخ للدشيشه
بحبك لحب لقرد للموز
حسن بضحك.. الله يقرف حبك ياشيخه انا غلطان 😂😂
حور بضحك.. طيب متزعلش عايزه اقولك ع حاجه مهمه
حسن.. خير ياقلبي
حور بخبث.. عايزه اعترفلك بحاجه
امبارح وانا ف المطبخ وبحضر الغدا سرحت فيك وفجاه محستش الا والاكل بيتحرق والشقه بتولع
حسن بفزع.. اي بتقولي اي
وازاي متقوليش ليا حاجه ذي كدا
انتي كويسه
طمنيني عليكي
طيب الشقه مفهاش حاجه فين الحريق ده
حور بضحك.. اهدى اهدى ياحبيبي انا كويسه
حسن.. طيب الشقه ولعت ازاي
طيب الشقه مفهاش حاجه فين الحريق ده
حور بضحك.. عايزه اقولك وانا بحضر الاكل وسرحانه فيك لقيت الشقه ولعت
اصل حبك ولع ف الشقه اقلبي
حسن نظر لها بصدمه.. حور انتي محنونه ياحبيبتي
انتي بتتكلمي جد
وقعتي قلبي عشان تقوليلي حبك ولع ف الشقه وانا ال بحسب بجد حصل حريق ف الشقه😤
حور بضحك.. بهزر معاك ياحسبوه
حسن وهو يجري وراها.. والله ما هسيبك ياكلبه البحر انتي
حور بضحك.. عااااااا اعقل يامجنون انا حامل 😂 وحبست نفسها ف الحمام
حسن.. افتحي ياحَور بدل ما اكسر الباب
حور.. تؤتؤتؤ
حسن.. كدا ماشي انا هخرج وارجع كمان ساعع الاقيكي جاهزه عشان نروح القاعه   عايز اجي الاقي البدله مكويه
حور.. يلا ف داهيه ههههه
وخرج حسن م الشقه وقفل الباب ورائه
سمعت حور غلق الباب فخرجت م الحمام وذهبت لغرفتها وهي تحمد ربها انه خرج
لكن ثانيه و
عاااااااااا
حسن بضحك.. مسكت يابيضه هههه
حور.. حسن انت.... انا
حسن.. انا تخضيني كدا تعالي بقا لما اخد حقي منك
حور بضحك.. خلاص ياحسن حرمت ههههه
سبني بقا اجهز عشان الحق اروح لنور البيوتي سنتر عشان هي قربت تخلص
حسن.. ماشي سماح المره دي بس لما نرجع هاخد حقي منك ياجميل 😁
ارتدى حسن بدلته واخذ حور ومعها فستانها ليوصلها للبيوتي سنتر 
بعد فتره انتهت حور م ارتدائها الفستان والميكب وكذلك نور انتهت م تجهيزها
نظرت حور الي نور.. ماشاء الله ذي القمر ياقلبي 
نور.. ربنا يخليكي
انتي ال ذي القمر
حور بضحك.. قمر اي بس بنفخو ده 😂
نور بضحك.. والله ذي القمر مهما كونتي
حور.. تسلمي ياحبيبتي يلا بقا لحسن اسلام مستني ع ناااار عايز يطلع يشوفك
نور.. خلاص اتصلي بيه انا خلصت
قامت حور بمهاتفه حسن وطلبت منه ان يأتي باسلام
صعد اسلام مع اخيه اليهم
ينظر حسن لحوريته وهو منبهر بجمالها
حسن.. انا كدا اغير م عيون الناس ليكي
اي الحلاوه دي
حور بخجل.. بس بقا ياحسن بتكسفني
حسن بضحك.. يابت وربنا انا جوزك ع فكره مش هنبطل الكسوف ده بقا ولا اي 😂
ابتسمت حور.. تؤ تؤ تؤ
نور كانت تعطي ظهرها ل اسلام وهي بفستان الزفاف
تقدم اليها والفتها اليه نظر اليها بسعاده وبدون اي كلمه حملها ولف بيها ودفت رأسه بعنقها يستنشق عبيرها
 مع تعالي تصفيق كل م ف البيوتي سنتر وتصفير حسن لهم
نَوربضحك.. يااااامجنوووون
  كفايه دوخت والله
انزلها اسلام وهو يقبل رأسها بحب.. مش مصدق القمر ده ملكي انا
اخيرا اسمك اكتب ورا اسمي انا مش مصدق
ابتسمت نور.. لا صدق ياعيوني 
 ل يقبل يديها وراسها.. قمر قمر مفيش كلام
اخفضت راسها خجلا من حديثه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف القاعه دخلوا العروسين وتم افتتاح الزفاف برقصتهم الرومانسيه
الحج عبدو.. بنتنا كبرت ياحجه
زوجته بدموع.. ماشاء الله ذي القمر ياحج 😢
الحج عبدو.. ربنا يحرسهم م عيون الناس
زوجته.. يارب
نظر حسن لحوريته وهو يغمز لها.. اي رايك نرقص ياحور
حور بتألم.. ها... معلش ياحسن مش قادره خالص
حسن وهو ينظر لها ووجهها الذي احمر  من الألم .. مالك في اي
وفي لحظه أطلقت حور  صرخه وهي ممسكه ببطنها.. ااااه مش قدررره
توجهت أنظار الناس لها بصدمه لتمسك ب بدله حسن.. بولددد الحقنيييييي 
نزلت نور وهي ممسكه ب فستانها
نور بخوف ملقتيش غير فرحي ياحور وتولدي
حور وهي بيزداد عرقهاا.. ااااااااه ياحيوانه  كل ال همك فرحك همووووووت
 بطنـــــــــــــــــــــــــــي بووووولد😭😭😭
حملها حسن ل يتجه الي المشفى بينما اسلام ونور والحجه نعيمه والحج محمد الذي عزمهم حسن لفرح اخيه والحج عبدو وزوجته
 جميعهم خلفها
ل ينزل أمام المشفى وهو يصرخ.. بسرعـــــــــــــــــــــــــــه عايز دكتوووووور 
حور بتعرق.. اااه ااه الحقني حسن😭😭
تقدمت نور اليها.. متخفيش ياحور احنا هنا ف المشفى ال بشتغل فيها انا هولدك بنفسي ودخلت ل تعقيم يديها
الحجه نعيمه و هي تكتم ضحكتها.. هتولديها  ب فستان الفرح 
نور بضحك.. قدري بقا
داخل عرفت العمليات
حور كانت تضرب ف نور وتعض ف يدها وتعطيها كل لكميه ولكميه ف وشها 😂
نور.. عاااااااا كفايه ياحور بطلي ضرب فيا حرام عليكي انا عروسه 😅
حور بصرااااخ.. مش قدره خلاص
 كل دا بسببك انتي السبب
نور بضحك.. ياحجه هو انا ال حملتك هههههه ده حسن
ع كل حال مقبوله منك ياجميل😅
حور وهي ممسكه ف فستان نور .. طلعيـــــــــــــــــــــــــــه من بطني مش قدره 😩😩😩😩😫
نور بضحك.. طيب سيبي فستان الفرح عشان إعرف اطلعه 
ف الخارج كان يجلسون جميعا بخوف وتوترر 
اسلام وقف جنب حسن.. كلها دقيق وتبقى اب بعد طول انتظار ياحسن
حسن.. ربنا يسترها وتقوم حور ع خير اهم حاجه هي
اسلام.. متخفش ياكبير دي مراتي ال بتولدها هههههه 
ثم اكمل  بضحك.. بوظت الليه الله يفضحك انت ومراتك دانا كنت منتظر اليوم ده بفارغ الصبر 😂😂
حسن.. ياشيخ اتنيل اهدى بقا يازفت انت 
بعد ساعة سمع صوت صرخات طفل صغير ل تخرج نور متعرقه
تقدم حسن اليها بلهفه.. طمنيني يانور حور كويسه. 
نور بابتسامه.. اه كويسه وجابت ولد ذي القمر ماشاء الله. 
تقدم حسن للداخل ليجدها ملقاء بتعب ومتعرقه بشده.. الف سلامه عليكي 
وقبل يديها بعمق
ابتسمت له ل يدخلون جميعا
اسلام بضحك.. مع انك بوظتي الفرح بصويتك بس مبروك وحمدلله على سلامتك 
حور بتعب.. الله يسلمك
حسن.. اسكت بقا وجعت دماغنا بفرحك ده
ليضحك الجميع ل تدخل الممرضه بالطفل ل تبتسم حور وهي تحمل ابنها الصغير
حور وهي تنظر له.. زياد هسميه ذياد
عشان ربنا ذادنا بنعمته علينا وجبلنا ذياد
حسن قبل رأسها وحمل منها ابنه.. ذياد ابني
نورت الدنيا ياحبيبي وبدأ ف التكبير ف اذنه 
نور من خلفهم.. وتعبي وشقايا يوم فرحي هات العب شويه بيه 😂
ضحك الجميع عليها
وعاشوا ف سعاده دائمه ☺️
خلص فصلنا
 الخامــــــــــــــــــــــــــــــس عشر والاخير
اتمني روايتي تكون عجبتكم واستفدوا منها
م ال حصل لحور وازاي الدنيا لسه بخير بوجود حسن فيها
رأيكم يهمني
واسفه ع التأخير انا كنت عند والدتي ومش بفتح نت ولا بكتب روايات
اظن عوضتكم بفصل كبير
واتمنى يكون نهايته اعجبتكم

لقراءة الفصل التالي اضغط على (رواية افقدني عذريتي)
reaction:

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق