القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية افقدني عذريتي الفصل الرابع عشر 14 بقلم وفاء كامل

 رواية افقدني عذريتي الفصل الرابع عشر 14 بقلم وفاء كامل

رواية افقدني عذريتي البارت الرابع عشر

رواية افقدني عذريتي الفصل الرابع عشر 14 بقلم وفاء كامل


رواية افقدني عذريتي الجزء الرابع عشر

روايه.. افقدني عذريتي 💔 ..
بقلمي✍️ وفاء كامل
الفصل 👈 الرابــــــــــــــــــــــــــــــع عشر 👉
-----------________------------

اللَّهُمّ اختر لنا طريقاً يسعدنا، طريقاً لا يشقي قلوبنا، ولا يؤذي عيوننا، طريقاً ترضاه لنا ثم ترضينا به يا ربّ❤️.

اللهم بدل أقدارنا إلي أجملها
فأنت القادر الذي لا يعجزه شيء ♥️

" اللهم انت تعلم كل الذي يحمله هذا القلب فتولاه بما انت به اعلم "

*************************

وصلنا الفصل ال فات عندما جاء توفيق لمها
مها.. انت مجنون ازاي تجيلي لحد هنا
توفيق.. بقولك اي انتي ال اديتيني السلاح وانتي ال موتيها

مها بضحك.. ههههه لا ياحبيبي انا رمتلك الصناره وانت ال اصطدت بيها وعملت كل حاجه
انا قولتلك هددها بس عشان ناخد الجمل بما حمل مش تقتلها
توفيق.. يعني اي😡
مها.. يعني اتفضل بره م غير مطرود بدل ما اصوت والم عليك الناس واقول القاتل اهو

توفيق.. ههههه حاضر ياجميل انا خارج بس لينا كلام تاني
مها.. ههههههه ف داهيه

خرج توفيق م عندها وقفلت وراه الباب وهي تتوعد له وانها سوف تنتقم منه وتخلص عليه
وفجأه اتاها صوت م خلفها

عايزه تخلصي منه ياجميل ذي ما خلصتي مني

مها بفزع.. مين
عاااااااااااا رفعت😰
رفعت بضحك.. ايوه رفعت ياروح امك 😡
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف المشفى

حسن لاسلام بغضب .. مين ال عمل كدا يااسلام انا عاااايزه حي😡
اسلام.. انا مشيت وراه وعرفت انه مش م هنا وقاعد ف اوضه فوق السطح ف حاره..... مأجرها م اسبوعين

حسن.. طيب تعالى معايا
نور بخوف.. بلاش يا ابيه حسن خليه ياخد جزاااااته م القانون احسن

حسن.. اخد حقي الأول وبعدين اخلي القانون يكمل عليه
اسلام.. بس انت لسه تعبان خليك مستريح وبكره يحلها الف حلال

حسن بعصبيه.. مستحيل استريح وحور ف الحاله دي لازم انتقم ليها😡
اسلام.. بس ف حاجه لازم اقولك عليها الاول

حسن.. اي هي
اسلام.. ال عرفته ان الشخص ده اترددت اكتر م مره ع البنت ال جت عندنا قبل كدا وانت طردها

حسن بصدمه.. مهاااا😳
اسلام.. ايوه

حسن.. معقوله تبقي هي ورا ده كله
اسلام.. هتعمل اي كدا

حسن.. الأول نشوف الراجل ده وليه عمل كدا ولو فعلا نطق اسم مها وعرفت بس انها ورا ال حصل
اقسم بالله وحياه ابني ال لسه مجاش للدنيا لهموووووتها بأيدي 😡😡😡

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مها بخوف.. انت جيت هنا ازاي 😰
انت اتقبض عليك قدام عيني
رفعت بضحك.. مهنش عليا اسيبك ياقلبي كنتي ع بالي طول الوقت
كان لازم اهرب واجيلك

مها بخوف.. ه.... هربت 🙀
رفعت بخبث .. عشانك يامراتي

مها بفزع.. انت بتقول اي مراتك😳
رفعت بخبث .. ايوه انا جاي لمراتي
مش المفروض كان جوازنا قبل ما يتقبض عليا
انا بقا جاي عشان نتجوز انا وانتي مش ده وعدك ليا

مها بخوف.. اها طبعا.... طبعا ياحبيبي ده انا كنت مضايقه اوي لما عرفت ال حصلك وكنت هجيلك بس خفت م القسم وكدا
رفعت.. انا عارف ياقلبي انك كنتي هتموتي عليا بس خلاص انا جتلك عشان نتجوز ياحياتي

مها.. طيب خليك هنا وانا هدخل اجهز نفسي بقا وانت حضر الورقتين وشوفلنا حاجه نشربها ياحبيبي
رفعت بخبث.. عيوني ياعسل

اسرعت مها لغرفتها وقفلت الباب بسرعه وراها
اخذت تلطم وتندب حظها .. انا هتصرف ازاي ياربي اهرب منه ازاي بس
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حسن كان يجلس امام حور وهي ملقاه ع الفراش ف المشفي لم تفق م المخدر بعد
امسك يدها وهو يبكي.. فتحي عينك ياحوري
خليكي دايما معايا
يلا قومي بقا م رقدتك دي ونرجع بتنا
واحشني صوتك اوووي
انا غلطان سامحيني اني سبتك لوحدك
صدقيني مش هرحم ال كان السبب مش هرحمه بس انتي بس قومي ياحور قومي بقا عشان افرحك واقولك انك حامل
ايوه ياحبيبتي حامل
وشايله ابني ف بطنك ياحوري
ياااااااااا بعد العمر ده كله اخيرا هبقا آب
انا والله ما مصدق
واجمل حاجه ان ابني منك انتي ياحوري 😭😭

ف هذه اللحظه حور حركت يدها ورمشت بعيونها
حسن احس بحركه ايدها ف ايده بصلها بلهفه وهو ينادي عليها

حسن.. حور.... حور
حور فتحت عنيها ببطئ ونظرت امامها برؤيه مشوشه لم ترى امامها حسن ب مازالت الرؤيه مشوشه لها ولكنها جمعت ملامح الذي امامها وشافت فيه توفيق جوز امها هنا تذكرت انه اتهجم عليها وحاول يغتصبها للمره التانيه وضربها بالرصاص

اتسعت عيونها وهي ترى حسن بملامح توفيق وهي تصرخ.. ااااااااااه ابعد اااااااه
الحقوني
الحقوني 😭😭
حسن الحقني جاي يتهجم عليا زي ما عمل زمااان
عايز يغتصبني تاني ياحسن
الحقننننني ياحسن هيموتني 😭

نظر اليها حسن بعيون باكيه حزينه ع حبيبته اسرع للطبيب لكي يأتي ليراها

الطبيب اعاطها حقنه مهدئه وامر حسن ان يخرج م الغرفه

ف هذه اللحظه اتي اسلام اخيه ومعه نور
اسلام اول ما شاف اخوه خارج الغرفه ويبكي اسرع اليه بلهفه .. مالك ياحسن حور حصلها حاجه😰
حسن ببكاء.. حور فاقت يااسلام وانهارت اول ما شافتني
كانت شايفاني توفيق يا اسلام
انهارت جامد وفضلت تصرخ
مرااااتي بتروح مني
كل ال عملته ف الشهور ال فاتت عشان انسيها ضاااع
كل حاجه ضاعت
مراتي بضيع مني يااسلام 😭😭

نور ببكاء.. اهدي يا ابيه باذن الله هتبقي بخير 😭
اسلام بحزن.. اهدى ياحسن اهدى استني لما الدكتور يطمنى
بس انا عايز اعرف انت عرفت منين ان توفيق هو ال عمل كدا

حسن بحزن.. هي فضلت تعيط وتقولي الحقني ياحسن جاي يتهجم عليا تاني
طبيعي يجي توفيق ف دماغي
اسلام باستغراب.. عجيبه امال اي ال لم جوز امها ع مها

حسن بغضب.. اكيد دورت عليه وجابته وعرفته مكان مراتي بعد ما هربت منه زمان جابته يكمل ال عمله زمان بنت ال....... 😡
اسلام.. طيب هس هتستفاد اي

حسن.. هتستفاد انها حققت انتقامها م حور
هي أنانيه ومغروره مستكتره الفرحه والسعاده لحور والعز ال اصبحت فيه بتحسدها
نور.. ياساتر يارب هو لسه ف ناس بالشر والحقد ده

حسن.. اقسم بالله ما هرحمهم ابدا هخليهم يتمنوا الموت ع ال عملوه ف حوري 😭

خرج الطبيب اسرعوا اليه بلهفه
الطبيب بحزن .. للاسف الصدمة كبيرة عليها اكيد في حاجه صدمتها لدرجه انها توصل للحاله دي
حسن قص له ما حدث لها

الطبيب.. ده يأكد الحاله ال هي فيها هي عندها انهيار عصبي بس مع العلاج وتحسين النفسية كل شئ جايز
اما جسديا الحمدالله العمليه نجحت ومافيش اي خطر عليها ولا ع البيبي عن ازنكَم

قال جملته الأخيرة ورحل تاركا حسن يبكي بشدة وهو يتذكر ما حدث معها وكيف لم يكون بجانبها
ثم مسح دموعه وهو يتوعد بالانتقام
اسلام نظر لاخيه فهو يعلمه جيدا.. بتفكر ف اي ياخويا
حسن.. تعالي معايا يااسلام

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جاءت فكره ل مها فكرت تهرب م النافذه توجهت اليها لكن وجدتها مقفوله بالقفل

مها باستغراب.. الله اي ال قفلها
وانا مش فاكره اني حطيت عليها قفل خالص
ثم شهقت فجأه.. معقول يكون هو وقاصد يحبسني

اسرعت للبحث ع هاتفها وقامت بالاتصال ع الشرطه
وقبل ان تقول الووووو
جاء صوت م ورائها.. بتعملي اي ياجميل
مها بشهقه.. ابدا ياحبيبي..... انا...... انا.....

وفجاه ظهر صوت م هاتفها يقول.. الوووووو الووووو
رفعت سحب الهاتف م يدها
وقفل الهاتف وهو ينظر اليها بشر الانتقام

مها خافت م نظراته.. انا... انا
رفعت.. انتي اي ياهانم عايزه تبلغي عني ذي ما بلغتي عني ودبرتيلي المكيده وحطتيلي المخدرات ف شقتي
عايزه تخلصي مني يا مهااااااا

مها بخوف.. انا ابدا يارفعت وانا هعمل كدا ليه
دا انا...... بحبك😰
رفعت وهو يقترب منها وهي تتراجع للوراء م شده خوفها منه.. انا لازم اخلص منك واخلص الدنيا م شرك
انتي ال لعبتي بالنار بأيدك يامها
مش رفعت ال يتسجن ويتاخد ع قفاه م واحده زيك 😡😡

مها ببكاء.. صدقني انا معملتش حاجه يارفعت اسمعني بس 😭
رفعت.. عايزه تبرري ال عملتيه يابنت الكلب
اطمني ياهانم مهما قولتي مستحيل اصدق افعى ذيك
انا عرفت كل حاجه ياااهانم صاحبي شافك وانتي داخله شقتي ومعاكي حاجه وطلعتي م غيرها
بتستغفليني يابنت الكلب وضربها بالقلم مره تلو الاخرى
وانا الاهبل بدور ع الراجل وسافرتله مخصوص عشانك ههههههه
وامسكها م شعرها بقوه واخذ يلقن لها الضربات ف جميع انحاء جسدها بشده وهي تصرخ وتترجاه
حتي فقدت الوعي

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وصل حسن و اسلام اخيرا الي منزل هذا المجرم الذي دمر حبيبته وكان يريدها جثه هامده
كان ف قمه غاضبه وهو يتمني ان يأخذ روحه ف يده بسبب ما فعله بمحبوبته فعندما علم انه زوج والدتها م دمرها زمان
فرح بشده لانه سوف ينتقم منه اشد انتقام ليأخذ حق حبيبته
كان يبحث عنه ولكنه جاء له برجليه
جاء لقدره

تقدم اسلام وطرق الباب
توفيق.. مين.... مين
ثم تقدم ليفتح الباب بعد فترة

ولم يعطي حسن الفرصه له ليفتح الباب حتي انقض عليه وكسر الباب
ليتجه إليه ووجهه لا يبشر بالخير
ليمسكه من قميصه ويضربه بشدة ولم يرحمه ابدا
حتي تهاوي توفيق بين يده وفقد الوعي
اتى اسلام بالماء وسكبها عليه

حتي استفاق وهو لا يقدر ان يأخذ نفسه م شده الالم والضرب فلم يعد هناك مكان فيه سليماً لا يخرج منه دماءً
حتي نطق توفيق بضعف .. ا ... انتو مين ...!

حسن بغضب .. انا قدرك الاسود يا روح امك
ثم وجهه له ضربه في وجهه ليصرخ توفيق بشدة
حسن بغضب ..يا ابن ال............
عايز تغتصب مراتي للمره التانيه يااااحقير ليوجه له ضربة كبيرة في معدته جعلته يخرج الدماء من فمه

ليردف حسن بغضب .. ضربتها بالنار عايز تقتلها عايز تموووووتها وتحرمني منها
ليوجه له ضربة كبيرة في رأسه جعلته يخرج الدماء منها

حسن بصرااااخ.. قولي فين الزباله ال وازتك عليها انا روحتلها البيت لقتها سايبه البيت م شهر وامها وابوها ف البلد ميعرفوش عنها حاجه انطق هي فين ااااااااانطق

ليوجه له الضرب مره تلو الأخرى
هي فييين انطق .... انطططططق ....

ليجذبة حسن من قميصه بشدة ويوجه له ضربة كبيرة في وجهه جعلت اسنانه تطير من شدتها
ليردف بغضب.. انططططق يا ابن ال............ هي فييييين
توفيق بضعف .. مها عنوانها.......... وأعطاه العنوان
حسن بغضب .. انا هاخدك معايا عشان لو طلع العنوان غلط متلومش الا نفسك يا ابن ال.......

ثم جذبة حسن بشدة وتوفيق ف يده يترنح من شدة الضرب

اسلام وهو يوجه بصره ع اخيه متفاجأ من قوة حسن وأنه لم يحتاج حتي لمساعدته
ف ضرب هذا الحقير وجعل منه كفته 😅
ليتأكد فعلا من أن حور اختارت الشخص الصحيح في حياتها وأنها محظوظه به فهو يحبها بشدة
وقتها تاكد اسلام ان اخيه يحبها بصدق وانه كان مجرد اعجاب يبادلها به ولم يكن حب ف بالدليل انه الان احب نور خطيبته بشددددده
حمد ربه لانه وجهه للطريق الصحيح

حسن وجه كلامه لاخيه.. اسلام روح انت المشفى عشان تطمن ع حور ونور ال سايبانها لوحدها وانا هصفي حسابي لوحدي مع الحيوانه دي
اسلام برفض.. مستحيل اسيبك لوحدك ياحسن دي واحده عقربه ومأمنش ليها ممكن تعمل اي
انا جاي معاك
اما ع حور ونور فهما ف ايد ربنا وحاميهم اطمن انا وصيت الممرضه عليهم واي حاجه تتصل بيا
ليومئ له حسن بالموافقه وتوجه ب توفيق الي سيارته ليستقلها ويرحل مسرعا الي العنوان الذي املاه توفيق له

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فاقت مها ونظرت حولها بضعف وهي تتالم بشده
وفجأه اتسعت عيونها وهي ترى رفعت امامها عاري الصدر ويضع المنشفه حول خصره
ثم نظرت لنفسها وشهقت بشده عندما وجدت نفسها ع الفراش عاريه تمام

اخذت تبكي بشده وهي تشد الغطاء عليها 😭😭😭
وتصرخ به.. انت حيوووووان انت عملت اي فيا ااااااه

نظر اليها رفعت بابتسامه.. كما تدين تدان
ذي ما بعتي توفيق لحور يعمل فيها كدا
انا بقا عملته فيكي
انتي بقيتي تحت جزمتي وكسرت عينك ال مستقويه بيها وشايطه ف الدنيا كلها ومش راحمه حد
انا كدا اخدت ال انا عايزه منك وخدت حق البنت الغلبانه ال دمرتيها
ناقص بقا اخد حقي واخذ يضحك بهستريااا 😂

مها ببكاء شديد.. حرررررام عليك حررررررام عليك
منك لله يااخي 😭😭
ومسحت دموعها وجمعت قوتها لستسقوى.. مش هسيبك يارفعت هخليك تتمني الموت مش هسيبك

رفعت بضحك.. روحي العبي بعيد ياشاطره 😂
انتي دلوقتي بقيتي قدام الناس متسويش حاجه
زمانهم دلوقتي بيتمتعوا وهما بيتفرجوا ع الفيديو ال شايرتوا ع النت وانتي بالمنظر ده
😂😂😂😂

اتسعت عينها بشده والدموع تنزل تلقائيا ع خدها وهي مصدومه.. ايعقل ان هذا حصل بالفعل
انا اتفضحت قدام الناس
ثم شهقت بشده.. ماما وبابا ياااااانهاري
وصرخت به.. منك لله ياحيوووووان
احكمت الغطاء ع جسدها وتهجمت عليه اخذت تتضربه وتخربشه بأظافرها لكن جسده اقوى منها ضربها بشده واوقعها ع الارض

وقال بغضب.. اهدي كدا عشان تشوفي ال لسه هعمله فيكي انا لسه منتهتش منك ياعسل
مها بتصنع الطيبه.. انا بحبك يا رفعت
انا مها حبيبتك عايز تأذيها تاني يارفعت

رفعت بضحك.. حبك برص
انا كنت بلف عليكي اخد ال انا عايزه منك وارميكي ياقطه ذي غيرك هو انتي كنتي مفكره بعد ما تسبيلي نفسك هتجوزك هههههههه

تحاملت مها ع نفسها ووقفت امامه ونظرت اليه بقرف وفجأه بثقت ع وجهه.. اتفووووووه ع اشكالك يازباله
لسه متخلقش ال يدمرني

مسح رفعت بثقتها م ع وجهه بهدوءوفجاه امسكها م شعرها بقوه واخذ يلقنها بالضربات ف جميع جسدها ورماها ع الارض تتألم

كان هناك طبق فاكهه ع الطرابيزه وبها سكين
وعندما ضرب رفعت مها وحدفها ع الطربيزه لتقع ارضاً اوقعت معها الطربيزه وما بها ع الارض

وسط بكائها والمها وعيونها المتوره م شده الضرب اخذت السكين م ع الارض وتقدمت اليه تحاول ان تطعنه
لكنه لوى يدها للخلف واخذ منها السكين ووضعها ع رقبتها وهو يهددها

مها مع حركاتها وهي تحاول الافلات منه جرحت نفسها بالسكين التي ع رقبتها
نظر رفعت لها بصدمه عندما وجد الدماء ع يده وع السكين وتم ذبحها

رماها ع الارض ومسح بصماته ع السكين وهو ف صدمه ارتدى ملابسه وجاء ان يهرب بسرعه

لكن ف هذه اللحظه اتى حسن واسلام ومعهم توفيق وكسروا الباب ودخلوا الشقه

رفعت بصدمه.. انا.... انا.... وهو ينظر لهم وينظر ل مها وهي غارقه ف دمائها ع الارض وعيونها مفتوحه وبها دماء لقد دبحت
منظر بشع لكل م رأه

✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋
خلص فصلنا الرابــــــــــــــــــــــــــــــع عشر
توقعاتكم

يتبع

لقراءة الفصل التالي اضغط على (رواية افقدني عذريتي
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق