القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية افقدني عذريتي الفصل الثالث عشر 13 بقلم وفاء كامل

 رواية افقدني عذريتي الفصل الثالث عشر 13 بقلم وفاء كامل

رواية افقدني عذريتي البارت الثالث عشر

رواية افقدني عذريتي الفصل الثالث عشر 13 بقلم وفاء كامل


رواية افقدني عذريتي الجزء الثالث عشر

روايه.. افقدني عذريتي 💔 ..
بقلمي✍️ وفاء كامل
الفصل 👈 الثــــــــــــــــــــــــــــــالث عشر 👉
-----------________------------

🤲"وإني يا الله أرغبُ بعمرة عاجلة ، أغسل بها روحي ، اللهم بلغني مكة ❤️⁩🕋🤲

اللهم بلغنا رمضان ونحن بأحسن حال🌙🌙

**************************

وصلنا الفصل ال فات عندما زاد الهواء ف المكان ب اكملوا ل تنظر خلفهاا برعب ف كيف يحدث هذا كيف فتحت النافذه

تقدمت بضع خطوات آخره نحيت النافذه واغلقتها
ظنت انه م شده الهواء اتفتحت م تلقاء نفسها
وكادت ان تلتفت لتخرج
لكنها صدمت بشده عندما رأت شخص مغطي الرأس
شعرت بحاجتها للبكاء فظلت تبكي بصوت عالي
عندما رفع هذا الشخص المسدس تجهها
خافت منه كثيرا ارادت ان تصرخ او تجري
لكن حركاتها اتشلت تمام
انها بداخلها تجري وتصرخ لكنها مازالت واقفه امامه لا تتحرك تبكي بحرقه
وخائفه للغايه
لكن فجأه استجمعت قوتها وقالت له.. انت مين وعايز اي😰

ضحك بشده عليها وقال لها بصوته الرجولي الخشن.. وحشتيني قولت اجي اشوفك ياجميل
شهقت حور بشده فهذا الصوت مؤلف لها
لم تخف م المسدس الموجهه امامها وتقدمت اليه ونزعت القناع م رأسه لتوقعه ارضاً ناظراً اليه بصدمه

انه رجل ف ٥٠ من العمر يخبئ الشعر الأبيض تحت السبغه السوداء
وقف امامها ووجه المسدس الي رأسها مره اخرى تحت ضحكته

شهقت من خوفها.. انت.... انت
عرفت مكاني ازاي
وانت ازاي دخلت هنااا

( ايوه ياساده انه توفيق زوج والدتها )

توفيق بضحك.. ازيَك ياحور مسيير الحي يتلاقي يابنت الفاجرة 😅
هربتي مني وانا جاي عشان اشرب من دمك
حور بخوف.. انت عرفت مكاني ازاي 😰

توفيق.. ال يدور هايلاقي وال بيسأل مايتوهش
حور ببكاء وصراخ.. امشي من هنا بدل ما اصوت والم عليك الناس

توفيق بضحك.. صوووتي انا هافضحك قدام جوزك واعرفه حقيقه الطيبه العفيفه مراته 😂
حور .. اعمل ال انت عايزه
انا اصلا حكيت ل جوزي ع كل حاجه
وخلاص انا مبقتش اخاااااف منك

توفيق بضحك.. لا احنا كبرنا وبقينا نخربش اهو والله زماااان ياجميل
ثم اقترب اكثر منها وهو ممسك بخصلات شعرها وينظر نظره خبيثه كلها رغبه وانتقام

ظهرت ع وجها الخوف وهي تبلع لعابها بصعوبه وامسكت يده وابعدتها عنها .. فهمني عاوز اي مني

الشخص بغضب.. هكون عاوز منك اي غير روحك
حور بصرااااااخ.. حراااام عليك ياااخي ايييييييه انت شيطاااان سيبني في حالي بقا 😭😭

توفيق.. اسيبك تتمتعي في العز ده كله لوحدك طب افتكريني ولا بلاش انا افتكري امك الغلبانه اللي عملتها احسن معامله وربيتك ع ايدي انا بقا عايز حق تربيتي فيكي

حور بصراخ وبكاء هستيري.. مالكش دعوة بامي ومتجبش سيرتها ع لسانك الوسخ ده تااااااني
واظن ان حق تربيتك ليا انت اخدته م زمان 😭😭😭😭
منك لله اتهجمت عليا وخلتني افقد اعز ما املك فقدتني عذريتي 😭😭😭😭
كفايه الضرب والتعذيب والذل ال شوفته معاك
كفايه اني اتحرمت م امي بسببك
منك لله منك لله 😭😭😭😭😭

امشي اخرج براااااا

توفيق بتصفيق.. لا صدقي صعبتي عليا
نظر لها بغضب وشرار.. بت انتي انا مش ماشي م هنا
انتي متعرفيش انا ممكن اعمل فيكي اي
تخيلي دخلت شقتك َبسلاحي ممكن اعمل اي بقا

حور ببكاء اكثر وصراااخ .. الحقووووني
الحقووووووني 😭😭

بسرعه البرق هجم عليها وحب يسكتها كان حاطط ايده علي نفسها السلاح علي راسها
توفيق بغضب.. لو اتنفسني وسمعت صوتك تاني هفرغ الرصاص ده ف دمااااااغك فاااهمه

وهي بتهز نفسها عشان تفلت منه لكن بلا فائده رغم انه رجل كبير ف العمر الا انه لديه جسم صلب ولا تقدر ع مواجهته
اخذت تبكي وهي تومأ برأسه بالموافقه

ابعد يده ع بوقها وامسكها بقوه وادخلها الغرفه ورماها ع السرير
حور ببكاء وخوف.. انت هتعمل اي 😭😰

توفيق بنظره خبيثه.. هاخد عربون صغير م الحلوه تصبيره ع مانتفق وتديني المبلغ الا انا عااايزه
حور ببكاء.. عربون اي ده

توفيق بضحك.. انت ياجميل
ونظر لها م فوق لتحت
اصلك وحشاااني وعايز ادوق انا كمان اشمعنا جوزك بقا

هذه الكلمه ارعبتها بما يكفي واخذت تتذكر هذه الليله المشؤمه التي تهجم بها عليها

لماذا القدر يلعب بلعبته لم يبقا الا القليل عندنا استفاقت م صدمتها ونست ما حصلها بعد عذاب وقدرت تتخطى كل معاناتها بصعوبه

اقترب منها وهي ظلت تقاومه وتصرخ
وهو يقبلها بكل قذاره

**********************

ف هذه اللحظه كان حسن ف الورشه مع اخيه
وكان قلبه مقبوض وخايف
حاسس ان حبيبته بها شئ ما

حسن.. اسلام انا رايح البيت خالي بالك م الورشه
اسلام.. خير يا حسن ف حاجه

حسن وهو يمسك قلبه.. مش عارف يااسلام حاسس ان حور فيها حاجه
اسلام.. اهدى بس اكيد هي بخير
اتصل بيها طيب تتطمن

اخذ حسن هاتفه وحادثها لكن لم يأتي اليه رد
حسن بفزع.. مش بترد
اسلام.. حاول تاني طيب

عاد محاوله الاتصال بها اكثر م ٢٠ مره لكن لا يوجد رد
قلق عليها اكثر واخذ مفتاح سيارته وخرج مسرعا اليها

اسلام.. استنى انا جاي معاك
حسن.. لا الورشه محتجالك

حسن.. طظ ف ام الورشه يااخي يلا بينا
وذهبوا سويا ال البيت

اما عن حور كانت تصرخ بشده وتحاول ان تقاومه لكن لا حول ولا قوه
شريط حياتها مع حسن والسعاده ال شافتها معاه مرت امام عيونها

قررت الا تستسلم له ابدا حتي لو كان هذا ع سيبيل حياااتها
ظلت تضربه لكنه امسك يدها بيده وكتفها بيد واحده
وظل يضربها اكثر م مره بالقلم وهي تصرخ بشده
ثم مزق فستانها واخذ يقبلها بشده
وقبل ان يتملكها مره اخرى قامت بعض يده بشده مما ادي ذلك
اخراج جلده ودمائه ف فمها

توفيق.. ااااااااه يابنت الكلب انا هوريكي
سحب نفسه م فوقها وامسك السلاح الذي رماه ع الارض م قبل وتقدم اليها

وهي تنظر له بخوف وهي تضم نفسها وتشد الفستان اليها لتغطي جسدها م نظراته اليها

وفجااااه امسك سلاحه وقام بأطلاق النار

حور بصراخ .. اااااااااااااه

تقدم اليها وامسكها ليرى هل ماتت ام لا
بص عليها لكنه صدم م منظر الدم
ابتعد بسرعه عنها ونظر ع الدم الذي بيده

جري بسرعه ونزل جري في الشارع

ف ذالك اللحظه جاء حسن واخيه واصدم به وهو صاعد لبيته نظر اليه ف عينيه وتعجب م هذا لكن توفيق تركه واخذ يجري

اسلام.. اطلع انت وانا همشي ورا الراجل ده اشوفه كان بيعمل اي هنا

ذهب اسلام وراء توفيق بدون ان يعلم توفيق به

اما ع حسن صعد مسرعا لزوجته وصدم عندما وجد باب الشقه مفتوح

ظل ينادي ع حور لكن لا يوجد رد
بحث عنها ف جميع اركان الشقه ثم دخل لغرفتهم

وفجاه ينظر لها بصدمه ويشعل النور لتكون ع الفراش فاقده الوعي تماما
ف هيئتها هذه وملابسها ممزقه
وعلي جسدها اثر الضرب

حاول ان يفيقها ولكن محولته كانت فاشله ،
وجاء ان يذهب ليأتي بالبرفان لأيفاقتها
دقق نظره بجانبها وجد دماء
نظر ليده ثم اليها بصدمه
حملها الي صدره وجد الدماء اسفل ظهرها وهي غارقه ف دمائها
اخذ يصرررررخ
حوووور حوووور
فتحت حور عينيها ونظرت له برؤيه مشوشه وهي تنطق اخر كلامتها.. ح....... حسن.....س...سامحني ...
ولكنها استسلمت للنوم مره آخره

حسن ببكاء.. لااااااااااااا لاااااااااا حور
متسبنيش ارجووووكي 😭😭😭😭😭
لاااااااااااا
انا غلطان ياحبيبتي عشان سبتك
انا غلطان كنت حاسس بيكي ان فيكي حاجه
حقك عليا ياحوري حقك عليا
😭😭😭😭😭😭

اتلمت الناس ع صوته وهو يصرخ
ودخلوا الشقه ورائوها غرقانه ف دمها
بسرعه اتصلوا بالأسعاف
وجاءت لتحملها عندما وجدوا انها مازالت بها نبض
اسرعوا بها للمشفى

**********************

ف المشفي
حسن ينتظره ف غرفه الانتظار امام غرفه العمليات التي بها حور
تحت صدمه وبكاء انه لا يصدق ان حبيبته بتروح م بين ايده

فاق م شروده ع صوت أخيه ونور خطيبته
اسلام.. حسن حسن انت كويس
حسن نظر اليه فقط وهو يبكي مازال تحت تأثير الصدمه

نور ببكاء.. حور عامله اي محدش خرج طمنك عليها😭
بكى حسن بشده اخذه أخيه اسلام ف حضنه وظل يطبطب ع ظهره لكي يهدئه

اسلام.. اهدي ياحسن ووحد الله
حسن ببكاء.. لا اله الا الله محمد رسول الله

اسلام.. بإذن الله هتبقي بخير
حسن.. ياااارب يااااارب

نور جالسه ع الكرسي تمسك بمصحف وتقرأ القرآن الكريم تدعوا ربها بان يشفيها ويخرجها بخير لهم

اسلام ظل يتذكر لحظاته معها وقد اي زمان حبها حب اعمى ونزلت دموعه عليها
لكنه وجه نظره ل حبيبته نور
استغفر ربه وذهب اليها وقبل يدها وظلوا هما الاثنين يقرأون القرآن سوياً يدعوا لها

اما ع حسن كان بحاله لا يرثى لها
دخل غرفه ما بجانبهم وقام بالوضوء وسجد لربه يدعوه ليرجع اليه حبيبته
لا يقدر ان يتخيل حيااااته بدونها ابدا
انه ادمنها

انتهى م صلاته وذهب لينتظر مع اخيه ف الخارج

**********************
ف غرفه العمليات

الدكتور.. بسررررعه القلب وقف هاتوا جهاز الانعااااش
وظل يصعقها بالجهاز ولا فائده
الجهاز يسفررررر ينبئ ع وقوف النبض

الدكتور.. عالي السرعه بسرررررعه
وصعقها مره اخرى بالجهاز
والحمدالله رجع النبض مره اخرى

المساعده.. رجع النبض يادكتور
الدكتور.. الحمدالله

انا محتاح دم بسرعه
المساعده.. بس الفصيله دي م دمها نادره ومش موجوده

الدكتور بعصبيه.. اتصرررررفي😡
المساعده.. حاضر حاضر 😰

خرجت للخارج لهم
تقدموا اليها بسرعه
حسن.. طمنيني حور كويسه
اسلام .. اهدي بس ياحسن

المساعده.. المريضه قلبها وقف مرتين لكن الحمدالله قدرنا نرجع النبض مره تانيه
بس ف مشكله

حسن بخوف.. اي هي
المساعده.. محتاجين دم بسرعه وفصيلتها نادره

نور.. طيب اعملينا تحاليل وشوفي مين فينا
واحنا جاهزين
بالفعل عملوا التحاليل وأثبت ان نفس فصيله دم حور هي فصيله دم حسن

وذهب بسرعه وتبرع بدمه
الممرضه.. كفايه كدا اتفضل
حسن بصراااخ.. خدو ال انتوا عايزينه م دمي المهم هي

الممرضه.. حضرتك كدا ف خطر عليك
حسن.. مش مهم انا المهم هي

الممرضه.. حاضر
وذهبت للخارج
لو سمحت ممكن حد يجبلي عصير لانه بيتبرع بدم كتير وباين عليه التعب

اسلام.. حاضر
ذهب بسرعه واتى اليه بالعصير واعطاه اليها
ذهبت به لحسن لكنه رفض ان يشرب اي شئ
بعد فتره انتهي م تبرعه للدماء

وصممت الممرضه ان يشرب العصير ولكنه رفض
وجاء ان يذهب لكنه احس بدوخه وفقد الوعي ع الفور

اسرعت اليه الممرضه ووضعته ع السرير بمساعده الدكتور ووضعوا له المحلول

ابلغت الممرضه اسلام ودخل اليه هو ونور
اسلام بغضب.. انت ليه دماغك ناشفه اوي كدا
حرام عليك نفسك ياحسن

حسن ببكاء.. مش مهم انا المهم هي 😭😭
اسلام.. اهدي بس انشاء الله خير

بعد فتره جاء اليهم الدكتور ليطمئن ع حسن ويطمنهم أيضاً ع حور

الدكتور.. عامل اي دلوقتي
حسن.. مش مهم انا المهم حور عامله اي
طمني يادكتور

الدكتور.. الحمدالله هي بقت بخير دلوقتي
الأصابه كانت خطيره بس لولا ستر ربنا كان زمنها دلوقتي ماتت
لان الرصاصه بينها وبين القلب كام سنتي
بفضل ربنا ودعواتكمربنا قدرنا نشيل الرصاصه
ونوقف النزيف

حسن بارتياح وبكاء.. الحمدالله
الحمدالله
الحمدالله
اسلام.. الف حمدالله ع سلامتها ياحسن

نور.. الف حمد وشكر ليك يارب
حسن.. ممكن اشوفها يادكتور

الدكتور.. هي حاليا ف العنايه المركزه عشان نطمن اكتر عليها هي وال ف بطنها الحمدالله محصلوش حاجه ولحقناها ف اخر لحظه
بسبب الضرب والعنف ال تلقته واطلاق النار كان ف خطوره عليها لأنها متهدد بالاجهاض
بس الحمدالله قدرنا ننقظها هي وابنها

حسن بصدمه.. ابنها
هي حامل😳😳
الدكتور.. ايوه انت متعرفش انها حامل ف شهرين

نزلت دموع حسن م شده فرحته اخيررررا سوف يأتي ولي العهد بعد طول انتظار هذه السنين

اسلام بفرحه.. مبرووووووك ياحسن واخيرا هبقا عم
نور بضحك.. عم اهبل 😂
اسلام.. ماشي حسابي معاكي بعدين يلا ياجزمه

نور بضحك تلطف به الجو.. لو انا جزمه يبقا انت الفرده التانيه ياروحي😂😂

ضحكوا كل م اسلام وحسن وايضا الدكتور

الدكتور.. ربنا يسعدكم
والف حمدالله ع المدام وابنها

حسن بإبتسامة.. الله يسلمك

خرج الدكتور وتركهم وسط ضحكتهم
وسعادتهم بسلامه حور والمولود الجديد

ف مكان اخر
مها.. انت مجنون ازاي تجيلي لحد هنا
توفيق.. بقولك اي انتي ال اديتيني السلاح وانتي ال موتيها

مها بضحك.. ههههه لا ياحبيبي انا رمتلك الصناره وانت ال اصطدت بيها وعملت كل حاجه
انا قولتلك هددها بس عشان ناخد الجمل بما حمل مش تقتلها
توفيق.. يعني اي😡
مها.. يعني اتفضل بره م غير مطرود بدل ما اصوت والم عليك الناس واقول القاتل اهو

توفيق.. ههههه حاضر ياجميل انا خارج بس لينا كلام تاني
مها.. ههههههه ف داهيه

خرج توفيق م عندها وقفلت وراه الباب وهي تتوعد له وانها سوف تنتقم منه وتخلص عليه
وفجأه اتاها صوت م خلفها

عايزه تخلصي منه ياجميل ذي ما خلصتي مني
مها بفزع.. مين عاااااااااااا رفعت😰

✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋
خلص فصلنا الثــــــــــــــــالث عشر

لقراءة الفصل التالي اضغط على (رواية افقدني عذريتي
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق