القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية افقدني عذريتي الفصل الثاني عشر 12 بقلم وفاء كامل

 رواية افقدني عذريتي الفصل الثاني عشر 12 بقلم وفاء كامل

رواية افقدني عذريتي البارت الثاني عشر

رواية افقدني عذريتي الفصل الثاني عشر 12 بقلم وفاء كامل


رواية افقدني عذريتي الجزء الثاني عشر 

روايه.. افقدني عذريتي 💔 ..
بقلمي✍️ وفاء كامل
الفصل 👈 الثــــــــــــــــــــــــــــــاني عشر 👉
-----------________------------

أمي قالتلي ف يوم من الأيام
إياك تتبت في اللي بيفارق
لو كنت فارق صعب يتخلي
وابعد عن اللي يبدلك بالغير
علشان اناني وغرضه يتسلي
اهرب من اللي يقول ف ضهرك سوء
وابعد عن اللي يكون صديق السوء
ركز مع اللي يقول لقلبك فوق
وبلاش تحب ف خلق بتضلك
لو كنت عاوز تلقي صاحب جدع
حب اللي يبقى ف ازمتك ضلك
متقولش سرك للقريب علشان
هيجيك ف وقت الحوجة ويذلك
وإن كنت خايف من الفراق متروحش
وإن كان لابد تروح خلي الدليل عقلك
وبلاش تبص بعشم علشان متتخضش
وإياك تضحي عشان قلبك ميتصدش
اللي يحبك في يوم حبه علي عيبه
الراجل اللي بجد ميضرهوش جيبه
واللي تلاقيه بيعتذر ويكرر الغلطة
إياك تسامح لو غلط تاني
وإن زاد اذاهم امشي متفكرش
إياك ف يوم يا بني تكون جاني
ابعد عن الكذاب والودني والغشاش
لو كان بيكدب يبقي هيخونك
وأن كان مسلم ودنه للمخاليق عمره ما هيصونك
واللي يغش الناس يعرف يعيش دونك
َاياك تشارك حد احلامك
يا هيحسدوك يا هيسرقوا فكرك
واللي يهزر وسط قاعدة كتير
روح قوله مالك؟ علشان دة بيداري
واللي يبيعك مرة ويعودلك، إياك تسامح او تعود شاري
الدنيا زي الحرب خد بالك
يا هتنتصر فيها يا هتبكي علي حالك
وأن يوم مفوزتش حارب الإحباط
طول مانت عايش يبقي " هتحاول"
إياك تسيب الحزن يهدم فيك
وإياك تسيب اللي بيلجأ ليك
وإياك تسيب الحب يلعب بيك

واسعي عشان الحلم هيكفيك.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وصلنا الفصل ال فات عندما اتى الي مها الشخص الذي كانت تبحث عنه

مها.. اهلا اهلا وسهلا
الرجل.. اهلا بيكي

مها.. اكيد انت متعرفنيش
ومستغرب ليه انا قلبت الدنيا عليك عشان تيجي لحد هنا
الرجل باستغراب.. هاتي م الاخر وقولي عايزه اي

مها بضحك.. م الاخر كدا انا عارفه انك بتدور عل حور عشان........
الرجل.. انتي عرفتي الحكايه دي منين😡

مها بضحك.. منها طبعا
الرجل.. انا لازم اشرب من دمها واقتلها بنت ال..........

مها.. للاسف مش هتعرف انت عارف اصلا هي متجوزة مين
الرجل.. وكمان اتجوزت والله عال

مها.. ايوه طبعا ومش اي جوازه لا دي متجوزه واحد متريش اووووي
وانا بعتلك لما دوخت عليك
انا بقالي شهور بدور عليك لحد ما لقيتك
انا حبيت انك ما تطلعش من المولد بلا حمص ويبقي نابك من الحب جانب

الرجل بصراخ.. هي فيييييين
مها بنصر.. هي ف بيتها مش بتخرج منه
انت بقا هاتخليك هنا معايا تراقب البيت كويس

واول ما هي تبقي لوحدها ف البيت
انت تدخل وتطلب منها ال انت عايزه
ولو رفضت انت عارف هتعمل اي 😂😂😂😂

نظر الرجل لها بكل غضب وغل.. بقا كده ياحور تقرطسيني طيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب

مها بهمس ف نفسها.. عشان تبقي تقوليلي مفيش فلوس يا حور وجوزك يهني ف بيته ويطردني لا وكمان يهددني
مش مها بنت الحج محمد ال حد يدوسلها ع طرف وتتهد وتسكت ههههههههههههه

بعد فتره اتى اليها رفعت
رفعت.. وحشااااني ياموزه
مها بتصنع الابتسامه.. وانت كمان يارورو

رفعت.. انا نفذت ال قولتي عليه
الدور عليكي انتي بقا تنفذ ياجميل
مها.. طيب روح هاتلنا حاجه نشربها وهات الورقتين عشان نتجوز عرفي

رفعت بفرحه.. هوووووا
وتركها وذهب مسرعأ لبيته
اما ع مها اخذت هاتفها لتتصل ب شخص ما

مها.. الو
الشخص.. ايوه يافندم

مها.. لو سمحت عايزه ابلغ ع واحد بيتاجر ف الممنوعات عندنا ف الحاره
الشخص.. العنوان واسمه بسرعه

مها.. العنوان....... واسمه.......
الشخص.. تمام
وقفلت الهاتف وهي تتوعد له وتضحك

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ذهب رفعت لبيته ودخل الحمام لكي يأخذ شاور وبعد دقائق خرج م الحمام وهو يضع المنشفه حول خصره

تقدم للمطبخ اخذ زجاجتين م الخمر
وأخذ الاوراق ووضعهم ف حقيبته ودخل غرفته يظبط نفسه ويرتدي شيئا ما ووضع برفانه الرجالي وهو يبتسم ف المرأه
اخيراااا ياجميل هتبقي ملكي وهدوق الشهد
ههههههههه ابقي تعالي قابليني لو كتبت عليكي راسمي ياقطه هاخد ال انا عاوزه منك وهقطع الورق وGood bay يا قطه 😂😂😂😂

وفجأه قطع تفكيره صوت الباب يخبط بشده
رفعت بعصبيه.. جرى ااااااي
اي التخبيط ده كله
وذهب لكي يفتح وانصدم عندما وجد الشرطه امامه

الضابط بعصبيه.. انت رفعت اسامه
رفعت بخوف.. ايوه ياباشا خير

الظابط بعصبيه.. ارفع ايدك لفوق
هاااتوه
تقدم اليه العسكري وكلبش يده 🙌
رفعت بصدمه.. ياباشا قولي بس ف اي

الظابط.. هتعرف دلوقتي ياروح امك
ثم امر العساكر بتفتيش البيت
وبعد فتره اتوا اليه وقال له احد العساكر بعدما اعطى التحيه له بيده وقدمه.. مافيش حاجه يافندم

ثم جاء اليه عسكري اخر.. يافندم يافندم
وشاور له ع شئ ما داخل الغرفه

اخذ الظابط رفعت م قفاه وتوجه به للداخل
اقترب الظابط م السرير وانحنى للمرتبه لانه وجد فتحه م جانب المرتبه
رفعها اليه ومزقها حتي وجد كيس به ممنوعات
نظرالي رفعت مبتسما

تحت صدمه وذهول رفعت بانه لا يعرف ما هذا
الظابط بضحك.. لسه بردوا مش عارف احنا هنا ليه
رفعت ببكاء.. والله ياباشا الحاجه دي مش بتعتي ومعرفش اي ال جابها هنا 😰😭

الظابط.. الكلام ده بقا تقوله ف النيابه
ونظر للعسكري.. هاااااتوه

نزلوا للاسفل ووضعوه ف سياره الشرطه متكلبش اليد
تحت نظرات الجميع ف الحاره
كل شخص منهما يضع كف ع كف ويقول لا حول ولا قوه الا بالله

اما ف مكان اخر كانت تنظر له وهو يدخل السياره ويبكي
وهي ف قمه سعادتها م تحقيق انتصارها
يلااا ف داهيه عقبال ما اخلص م الحربايه التانيه 😂
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اسلام اصبحت علاقته مع نور كويسه جدا وكل يوم يحادثها ف الهاتف حتي ينام
تعود عليها وكانها شئ روتيني ف حياته
وحمد ربنا ع هذه النعمه وانه قدر يتخطي حور ويحب غيرها
ف هي زوجه اخي الان
ولا يمكن ان يفكر بها مره اخرى

اصبح يركز ف عمله لكي يخلص الشقه بسرعه ويتزوج حبيبته نور بعدما علم انها هتتخرج م كليه الطب كلها كام شهر وهتتعين ف المشفى

اما ع حسن اصبح لا يفارق حور ابدا خوفا ان يحصل لها شئ ما ف غيابه
وترك الحمل ع اسلام اخيه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

استيقظ حسن م نومه ولم يجدها بجانبه
قلق عليها وذهب للبحث عنها

حور كانت ف المطبخ تحضر الغداء
ابتسم عندما وجدها بخير فمنذ ذلك اليوم وهو اصبح يخاف عليها بشده
دون إرادة منه اقترب منها وكأنها وضعت عليه سحرها الخاص ... ليقترب منها ببطئ وهو يستنشق رائحتها التي تدعوه بكل جمل العالم لأن يعشقها دائما وابداّ ... واحتضن ظهرها وهو يقبل رقبتها

حور بشهقه.. اخص عليك ياحسن خضتني
حسن.. سلامتك م الخضه ياقلبي

حور.. اي ال صاحك
انا كنت عايزه اصحيك م النوم لما اخوك يجي عشان تتغدا
حسن بابتسامه.. اصل حبيبتي مكنتش جمبي عشان كدا صحيت

حور بضحك.. ياسلام
حسن بضحك.. وحيات عبد السلام 😂😂

حور كانت متوترة بشدة من قربه هكذا ... كانت تريد إبعاده عنها ولكن دون إرادة من قلبها لم تستطع الإبتعاد

حور بتوتر.. احم
حسن.. اي مالك

حور بخجل.. هتفضل كدا كتير
حسن.. ال هو ازاي يعني

حور.. هتفضل حضني كدا كتير انا عايزه اخلص الاكل ال ورايا
حسن.. تؤتؤتؤتؤتؤ مش هسيبك انا كدا مرتاح

حور.. بس يا حس........

ثواني وحسن اعتدلها اليه حتي تقابلت عيونهم ببعض ورأى خجلها وخدودها ذات الاحمرار
نظر الي شفتيها واخذ يقبلها برفق وعشق لا مثيل له
تجاوبت هي معه بكل كيانها الذي اعترفت للتو أنها قد وقعت في عشقه دون إرادة
وانها تركت الماضي ونسيت اي شئ بفضله

لفت يدها حول عنقه وهي تقربه منها مسلوبة الإرادة ومسلوبة العقل
ليحملها حسن وهو مازال يقبلها برفق وحب وعشق ويحاول بكل الطرق إثبات عشقه لها
وذهب بها لغرفتهم
ووضعها ع الفراش برفق وقام بفك شعرها الذي كانت تربطه كذيل حصان وهو مازال يقبلها لينسدل شعرها الاسود الفحمي علي ظهرها راسماً لوحة فنيه رائعه الجمال

مرر حسن يده في شعرها وهو ما زال يقربها منه بقبلاته وهي كالمخدرة تماماً في قربه

نزل بيده الي فستانها ليفك ازراره واحداً تلو الآخر
وكلاهما كالمخدر تماماً وكان قلبهما قد صار واحداً
وكأنهما لا يريدان الإفتراق ابداً

قطع لحظتهما الرومانسية تلك خبطاااات الباب
لتستفيق حور من مخدرها هذا
وابتعدت عنه بخجل شديد وهي تشد فستانها عليها مجدداً بوجهه احمر من كثره الخجل

بينما حسن كان يود لو يكسر هذا الباب في تلك اللحظه
لانه قطع عليه اجمل لحظه
كان يريد المزيد معها
لولا هذا المزعج الذي يطرق الباب في وقت خطأ 😡

حور بضحك ع غضب حسن.. روح شوف مين ع الباب 😂
حسن.. 😡😡 هو ده وقته
وذهب بضيق ليفتح الباب بعدما عدل ملابسه جيدا

اسلام.. اي ياعم كل ده عشان تفتح
حسن بضيق.. انت فين مفتاحك

اسلام.. نسيته ف الورشه ههههه ليه
حسن.. مافيش اصل كنت نايم

اسلام بمكر.. اومال فين حور مفتحتش هي ليه طالما انت نايم 😁
حسن نفخ بضيق.. اصلها ف الحمام 😤

ضحك اسلام ع عصبيه اخوه فهو علم انه اتى ف وقت غير مناسب ههههه

خرجت حور وهي تنظر لحسن بضحك
وذهبت لتحضير الغداء
وبعدما انتهوا م الطعام قال له اسلام

اسلام.. انا هخرج مع خطيبتي هنروح السينما
وكنت عايز منك مبلغ يعني
حسن وهو يفكر ف شئ ما.. طبعا طبعا خد ال انت عايزه ياحبيبي تيجي بالسلامه

ذهب اسلام ليبدل ملابسه واستاذن م أخيه وذهب لخطيبته

بينما حور كانت ف المطبخ تغسل الصحون
تقدم حسن اليها بسرعه وحملها
حور بصراخ.. حسن ف اي نزلني

حسن.. هههههههش انا ما صدقت انه مشي
وذهب بها لغرفته وهي تضحك ع هذا المجنون

ف المساء استيقظت حور م نومها ع قفل الباب فعلمت ان اسلام اتى م الخارج

نظرت بجانبها وجدت حسن محتضن خصرها بيده ومقربها اليه ونائم

ظلت تنظر له وهي سعيده بتواجده بجانبها وانها قدرت تتخطى اي شئ بوجوده

قبلت خده ثم وضعت رأسها ع صدره العاري ونامت وهي مبتسمه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مر اسبوعين ع ابطالنا
وف صباح يوم جديد مليئ بالاحداث

استيقظت حور م نومها وذهبت لتأخذ شاور ثم تحضر الفطار
وبعدما انتهت م التحضير ذهبت لكي تصحي حسن

اقتربت منه ولاعبت انفه بأنفها.. حسن حسن
حسن بنعاس.. ممممم
حور.. حبيبى يلا قوم

حسن.. صباح الخير ياقلبي
حور.. يسعد صباح ياحبيبي
يلا عشان تفطر وتروح شغلك

حسن.. لا انا هقعد معاكي
حور.. كفايه كدا ياحسن بقالك شهر قاعد ف البيت وسايب شغلك

حسن.. للدرجه دي زهقتي مني
حور.. انا😳
ابدا والله
بس انا بقيت كويسه وعايزاك تدير شغلك وتهتم بيه

حسن.. ماشي ياقلبي حاضر
لكن بشرط
حور.. شرط اي

امسك يدها وقربها اكثر اليه وخطف قبله منها
بعد فتره تركها لتأخذ أنفاسها
حسن بضحك.. كدا انا هروح الشغل وانا مطمن عليكي ههههه

ضربته حور بالمخده.. انت قليل الادب
حسن.. طيب تعالي بقا وانا اوريكي قله الادب صح 😂
جرت حور للخارج حتي لا يمسك بها
وهو ظل يضحك ع حوريته التي جننته

استيقظ اسلام وتناولوا جميعا الفطور
وذهب حسن واسلام للورشه
تاركين حور تواجه مصيرها
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ف مكان ما
مها.. ها عرفت هتعمل اي
الشخص.. تمام

مها.. هي حاليا ف الشقه لوحدها اخيرا جوزها سابها ونزل شغله
عايزه اسمع خبر حلو😅
تركها وذهب الى حور

عند حور
انتهت م تنظيف البيت وجاءت تعمل الغدا لكن احست بدوخه شديده
حور.. وبعدين بقا ف الدوخه دي مش اول مره تحصلي انا لازم اروح للدكرور
ثم ذهبت لغرفتها لكي تستريح بعض م الوقت

وفجاه كانت تجلس على فراشها عندما استمعت ل صوت يأتي من نافذه المطبخ تقدمت بضع خطوات برعب سيطر على ملامحها

حور بخوف.. مين هنااااك
زاد الهواء ف المكان ب اكملوا ل تنظر خلفهاا برعب ف كيف يحدث هذا كيف فتحت النافذه

تقدمت بضع خطوات آخره نحيت النافذه واغلقتها
ظنت انه م شده الهواء اتفتحت م تلقاء نفسها
وكادت ان تلتفت لتخرج
لكنها صدمت بشده عندما رأت شخص مغطي الرأس
شعرت بحاجتها للبكاء فظلت تبكي بصوت عالي
عندما رفع هذا الشخص المسدس تجهها
خافت منه كثيرا ارادت ان تصرخ او تجري
لكن حركاتها اتشلت تمام
انها بداخلها تجري وتصرخ لكنها مازالت واقفه امامه لا تتحرك تبكي بحرقه
وخائفه للغايه
لكن فجأه استجمعت قوتها وقالت له.. انت مين وعايز اي😰

ضحك بشده عليها وقال لها بصوته الرجولي الخشن.. وحشتيني قولت اجي اشوفك ياجميل
شهقت حور بشده فهذا الصوت مؤلف لها
لم تخف م المسدس الموجهه امامها وتقدمت اليه ونزعت القناع م رأسه لتوقعه ارضاً ناظراً اليه بصدمه

انه رجل ف ٥٠ من العمر يخبئ الشعر الأبيض تحت السبغه السوداء
وقف امامها ووجه المسدس الي رأسها مره اخرى تحت ضحكته

شهقت من خوفها.. انت.... انت
عرفت مكاني ازاي
وانت ازاي دخلت هنااا

( ايوه ياساده انه توفيق زوج والدتها )
ياترى هيحصل اي

✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋
خلص فصلنا الثــــــــــــــــاني عشر
توقعاتكم

لقراءة الفصل التالي اضغط على (رواية افقدني عذريتي
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق