رواية افقدني عذريتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم وفاء كامل

 رواية افقدني عذريتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم وفاء كامل

رواية افقدني عذريتي البارت الحادي عشر

رواية افقدني عذريتي الفصل الحادي عشر 11 بقلم وفاء كامل


رواية افقدني عذريتي الجزء الحادي عشر 

الفصل 👈 الحــــــــــــــــــــــــــــــادي عشر 👉
-----------________------------

المنجيه م عذاب القبر.. سوره الملك..

👈 سوره الملك 👇


﴿ تَبَٰرَكَ ٱلَّذِى بِيَدِهِ ٱلْمُلْكُ وَهُوَ عَلَىٰ كُلِّ شَىْءٍ قَدِيرٌ۞

ٱلَّذِى خَلَقَ ٱلْمَوْتَ وَٱلْحَيَوٰةَ لِيَبْلُوَكُمْ أَيُّكُمْ أَحْسَنُ عَمَلًا ۚ وَهُوَ ٱلْعَزِيزُ ٱلْغَفُورُ۞

ٱلَّذِى خَلَقَ سَبْعَ سَمَٰوَٰتٍ طِبَاقًا ۖ مَّا تَرَىٰ فِى خَلْقِ ٱلرَّحْمَٰنِ مِن تَفَٰوُتٍ ۖ فَٱرْجِعِ ٱلْبَصَرَ هَلْ تَرَىٰ مِن فُطُورٍ۞

ثُمَّ ٱرْجِعِ ٱلْبَصَرَ كَرَّتَيْنِ يَنقَلِبْ إِلَيْكَ ٱلْبَصَرُ خَاسِئًا وَهُوَ حَسِيرٌ۞

وَلَقَدْ زَيَّنَّا ٱلسَّمَآءَ ٱلدُّنْيَا بِمَصَٰبِيحَ وَجَعَلْنَٰهَا رُجُومًا لِّلشَّيَٰطِينِ ۖ وَأَعْتَدْنَا لَهُمْ عَذَابَ ٱلسَّعِيرِ۞

وَلِلَّذِينَ كَفَرُوا۟ بِرَبِّهِمْ عَذَابُ جَهَنَّمَ ۖ وَبِئْسَ ٱلْمَصِيرُ۞

إِذَآ أُلْقُوا۟ فِيهَا سَمِعُوا۟ لَهَا شَهِيقًا وَهِىَ تَفُورُ۞

تَكَادُ تَمَيَّزُ مِنَ ٱلْغَيْظِ ۖ كُلَّمَآ أُلْقِىَ فِيهَا فَوْجٌ سَأَلَهُمْ خَزَنَتُهَآ أَلَمْ يَأْتِكُمْ نَذِيرٌ۞

قَالُوا۟ بَلَىٰ قَدْ جَآءَنَا نَذِيرٌ فَكَذَّبْنَا وَقُلْنَا مَا نَزَّلَ ٱللَّهُ مِن شَىْءٍ إِنْ أَنتُمْ إِلَّا فِى ضَلَٰلٍ كَبِيرٍ۞

وَقَالُوا۟ لَوْ كُنَّا نَسْمَعُ أَوْ نَعْقِلُ مَا كُنَّا فِىٓ أَصْحَٰبِ ٱلسَّعِيرِ۞

فَٱعْتَرَفُوا۟ بِذَنۢبِهِمْ فَسُحْقًا لِّأَصْحَٰبِ ٱلسَّعِيرِ۞

إِنَّ ٱلَّذِينَ يَخْشَوْنَ رَبَّهُم بِٱلْغَيْبِ لَهُم مَّغْفِرَةٌ وَأَجْرٌ كَبِيرٌ۞

وَأَسِرُّوا۟ قَوْلَكُمْ أَوِ ٱجْهَرُوا۟ بِهِۦٓ ۖ إِنَّهُۥ عَلِيمٌۢ بِذَاتِ ٱلصُّدُورِ۞

أَلَا يَعْلَمُ مَنْ خَلَقَ وَهُوَ ٱللَّطِيفُ ٱلْخَبِيرُ۞

هُوَ ٱلَّذِى جَعَلَ لَكُمُ ٱلْأَرْضَ ذَلُولًا فَٱمْشُوا۟ فِى مَنَاكِبِهَا وَكُلُوا۟ مِن رِّزْقِهِۦ ۖ وَإِلَيْهِ ٱلنُّشُورُ ﴾


_______________________

وصلنا الفصل ال فات عندما
ضمها اليه اكثر واخذها ف حضنه فهي من تحتاج احتواءه ودعمه

حسن.. اول مرة احس اني لامس السما بإيديا
نظرت اليه حور بحزن ثم وضعت راسها ع صدره وقالت بين دموعها.. انت ياحسن بتقول كده بس علشان متجرحنيش

احس حسن بدموعها ع صدره
وضع يده ع عيونها و ازال دموعها وقبل رأسها

حسن.. انتي مش شايفه سعادتي بيكي ياحور انتي اول بنت تبقي بحضني عمري ما عرفت قبلك ولا هعرف بعدك
انا حاسس انها ليله زفافنا واننا لسه متجوزين النهارده
عايزه تبقي سعيده زيي وطلعي اي حاجه م دماغك لانك بالنسبالي هي ليلتك الأولى

ابتسمت من بين دموعها.. فكل مايقوله وسعادته تدل ع صدق كلامه

ظلت تنام ع صدره وهو محتضنها ثم اغمضت عينيها
وغرقت في نوم عميق وكانها لم تنم منذ سنوات
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف صباح يوم جديد

استيقظ حسن م نومه ونظر لحوريته لا يغطيها سوى ذلك المفرش
ابتسم عندما تذكرت ليلتهم امس فانه لم يكن حلم بل واقع

ظل يتنظر لها بتأني والابتسامه لا تفارق وجهه ويده تتلاعب ف خصلات شعرها المنسدل ع الوساده
وهي مغمضه العينين كالملاك امامه

حور احسن بانفاسه ع وجهها فتحت عينيها ببطئ وجدته ينظر لها خجلت جدا منه
واخذت الغطاء لتخبئ به وجهها

ضحك حسن ع طفلته وسحب الغطاء
وامسك وجهها بيده وقال لها.. وبعدين بقا ف الخدود ال ذي الطماطم دي

ابتسمت حور له.. بطل تحرجني ياحسن وبعدين انت بتبصلي كدا ليه وانا نايمه
حسن.. مش مصدق اني ملكت القمر وانه نايم جمبي

حور بخجل.. صباح الخير ياحبيبي
حسن.. ف حد يصبح ع حبيبه كدا ف ليله ذي دي

حور بعدم فهم.. طيب ازاي
اقترب من شفتيها ثم سحبها في قبله تحمل كل معاني الحب كأنه يسحب روحها

قال لها.. الصباح بيبقا كده

ابتسمت حور بخحل

ثم اخذ يعبث في خصلات شعرها
صباحية مباركة ع عيون حوري

ظلت تنظر له مبتسمه ولا تتكلم
تبحث ف عينيه ع الشفقة او ع الندم
لكن م فرحته انه صادق

نظر ف ساعته وجد نفسه تأخر
ولم ييقظه اخيه اسلام

حسن.. حبيبتي انا لازم انزل وهعد الساعات عشان اجيلك ياقلبي بسرعه
انا خلاص مش قادر ع فراقك
حور بسعاده.. ربنا يديمك ف حياتي دايما ياحبيبي

وضع قبله ع شفتيها
ثم ابتعد عنها وارتدي سرواله القصير
وذهب للحمام ياخذ شاور
وبعد فتره قليله جاء وهو يرتدي المنشفه حول خصره
وفتح الدولاب ليبدل ملابسه امامها

نظرت له حور ع هيئته وجسده العضلي امامها احمرت وجنتيها بشده من الخجل

ظلت تفكر هل انا فعلا متزوجه م هذا الرجل
هل انا ملكاً له
هل انا الان ف فراشه وامس كنت في حضنه
يا لغرابة القدر
انها لم تراه بحياتها وساعدها ووقف بجانبها واصبح زوجها

لم تري ف عيونه الندم او الشفقه بل رأت الحب الصادق

لاحظ حسن سكوتها وشرودها اقترب جالساً بجانبها
ومرر اصابعه علي شفتيها وقال لها بابتسامه
.. تدوم البسمه ع قلبك ياحوري

حور افاقت م شرودها ع لمسته واحكمت المفرش حولها
وقالت له.. انت بجد بتحبني ياحسن

حسن.. عمري ما هحب حد زيك
انتي تستاهلي كل خير ياحور
وعايزك تتأكيد اني مستحيل اتخلى عنك مهما كان
زي ما اتكتبتي علي اسمي من كام شهر
وانتي دلوقتي مراتي
وانا جوزك
والي حصل خلاص انا محيته من دماغي
وانتي شوية شوية هتمحي كل حاجه وهبقا انا مسيطر ع كل تفكيرك

بصي ياحور انا عارف اني اكبر منك
واني رجل اربعيني وانتي لسه شباب العشريني بس معاكي برجع شباب وقلبي دق ليكي ال عمره ما دق لغيرك وكان كل تفكيري ف الشغل وبس وازاي اكبر اسم ولدي
انتي غيرتيلي حياتي ذي ما غيرتهالك

قبلت حور باطت يده وقالت له .. مافيش ف الحب سن
لان القلب واحد ال بيحب بجد ميفرقش السنين معاه
انتي ف عيني اجمل راجل ولسه شباب

ابتسم لها.. بجبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــك❤️
انا دلوقتي مش شايف ف عيونك غير نفسي وبس
انا وبس يا حور
لمعت عينيها بسعاده
حسن.. يلا انا هسيبك وهروح الورشه لحسن انا لو قعدت دقيقه كمان مش مسؤل ع ال هعمله معاكي 😂😂

ابتسمت له.. تروحي وتجيلي بالف سلامه
قبل رأسها وذهب لعمله

ذهبت حور للحمام لكي تأخذ شاور وتبدأ ف تنظيف البيت
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وصل حسن ورشته ورأى اخيه يعمل بجهد
فرح كثيرا ع تغيره ودعى الله ان يهدي سره

حسن.. الله ينور
ابتسم اسلام.. تسلم ياخويا

حسن.. ليه ياواد انت متصحنيش
اسلام.. انا رجعت بليل متاخر بعد ما وصلت نور واهلها
لقيتكم نايمن
ولما صحيت الصبح لقتكم لسه نايمين محبتش ازعجكم وروحت فتحت الورشه

حسن.. ربنا يسعد دايما يااسلام
طمني عامل اي مع خطيبتك
اسلام بخجل.. الحمدالله

حسن.. طيب يلا اجدعن كدا وشطب الشقه عشان تتجوزوا ونخلص منك😅
اسلام.. باذن الله 😅

جاء ان يذهب ليدير عمله اوقفه اسلام
حسن.. عايزين مفتاح الخزنه عشان نجيب قطع غيار
حسن.. حاضر
وضع يده ف جيب چاكتته لكنه لم يجد المفاتيح

اااااخ يظهر نسيتهم ف البيت
اسلام.. خلاص مش مهم
حسن.. لا ازاي انا هروح اجبهم بسرعه واجي

واشغل سيارته وذهب لحور وهو سعيد انه سيراها مره اخرى فهو اشتاق اليها ف النصف ساعه التي تركها فيها

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

توجه حسن للبيت وصعد بلهفه ليرى حبيبته
لكنه لم يجدها ظل يبحث عنها حتي
وجدها في الحمام

انتظرها لكي يفاجئها لكنها تأخرت
ذهب ليأتي بالمفاتيح وجاء ان يذهب لكنه سمع صوت شهقاتها
قلق عليها جدا توجه للحمام
وقام بطرق الباب

حسن.. حور حبيبتي انا نسيت المفاتيح وجيت اخدها وماشي
حور..................................

حسن.. حور انتي سمعاني حبيبتي
حور..................................

استمع لشهقاتها اكثر
حسن.. حبيبتي مالك ف اي
بالله عليكي افتحي
طمنيني عليكي
حور..................................

لم يحس بنفسه الا وهو يكسر عليها الباب عندما لم يسمعها مره اخرى
وتفاجأ بها فاقده الوعي ع الارض وحولها دماء

خاف كثيرا عليها اخذ البورمس ووضعه عليها وحملها لغرفتهم

وضعها ع الفراش وهو يحاول ان يفيقها ودموعه تنزل بغزاره ع حبيبته ف المنظر الذي رأه منذ فتره ليس بهين عليه

احضر البرفان وبدأ ف افاقتها لكنها لم تستجيب له
بسرعه البرق جاء بفستان لها والبسها اياه وحملها ونزل بها للاسفل
وضعها ب داخل السياره
وكان يسوق بسرعه رهيبه وكاد ان يعمل حادث اكثر م ثلاثه مرات

توجه بها بسرعه للمشفي
اوقف سيارته وحملها للداخل وهو يصرخ.. عايز دكتوووووووووره حالا

جاءت اليه اكثر م ممرضه ليدخلوه لغرفه الطوارئ
وضع حوريته ع الفراش وهو ينظر لها ويبكي
فستانها الذي يمتلئ بدمائها
ويده كذلك

اتى الدكتور ليفحصها لكن حسن رفض ان يكشف عليها
وطلب ان يأتوا بدكتوره وليست دكتور فهو يغار ع حبيبته جدا

لكن الدكتور صرخ بوجهه.. انت غبي مش شايف مراتك بتنزف انا لازم الحقها بسرعه
بسبب خوف حسن عليها وافق ع شرط تواجده معها اثناء الكشف ووافق الدكتور

امر الممرضه ان تمزق فساتنها ليفحصها وان تجهز السونار
وبعد فتره اعطى لها حقنه لكي تفوق وعلق لها المحاليل
بعدما أوقف النزيف

اخذ الدكتور حسن ع جنب وقال له ان يحكي له ع ما جرى لزوجته
حتي يقدر يفهم ما حصل لها
حكي حسن كل شئ له ع تعرضها للضرب وفقدانها عذريتها وزواجه منها ومعالجتها لدى طبيب نفسي وما قالته دكتوره النسا له
وامس حصل بينهم تقارب لاول مرة

قال له الدكتور بهدوء.. ال اقدر اقوله ع حسب ما فهمته منك
ان ال حصلها ده طبيعي جدا لل ف حالتها هي بقالها كام سنه من ساعة الحادث
لم تأتيها كل شهر
وغلطتها انها لم تتعالج عندما علمت بذلك اكيد خافت م مواجهه الطبيبه

فهذا شئ وارد حدوثه عندما يحدث ترابط بينكم لاول مره لها

حسن بخوف.. طيب هي دلوقتي عامله اي
الدكتور.. متقلقش هي بخير الحمدالله
وكمان هي ضعيفه جدا ارجو انك تحافظ ع تغذيتها وان تبعد عنها اي خبر سئ او مشاكل
عشان صحتها تتحسن
انا بعد ما ادتها الحقنه هي هتبقا كويسه باذن الله وتقدر تاخذها البيت
ولو الوضع اتطور وحصلها مره تانيه ساعتها تجبها ونعمل اشاعات نطمن اكتر

شكره حسن وذهب لحور
نظر لها وجدها تمسك بطنها وتبكي وتتألم بشده
اقترب منها وقبل رأسها
حسن.. حبيبتي حاسه بايه دلوقتي

حور ببكاء.. خدني البيت ياحسن
حسن.. حاضر ياقلبي المحلول بس يخلص ونمشي

وبعد فتره حملها وذهب لسيارته بعدما توجه للحسابات المشفي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وصل البيت وحملها وتوجه بها للفراش

نظر اليها بحزن.. مالك حاسه بحاجه😞
حور ببكاء.. تعبانه ياحسن😭

اجلسها في حضنه وهي تكورت فيه احتضنته

امسك هاتفه يهاتف اسلام
اسلام.. اي ياحسن اتاخرت اوي وقلقت عليك
حسن.. معلش ياسلام حور لقتها تعيانه واخذتها للمشفي

اسلام بقلق.. طيب طمني هي عامله اي دلوقتي
حسن.. تعبانه شويه احوا جينا البيت وانا هفضل جمبها
معلش خلي بالك انت م الشغل وبكره اديك الفلوس م الخزنه تجيب المطلوب

اسلام.. ولا يهمك اهم حاجه تبقي بخير
يلا خليك معاها وابقا طمني
سلاَم
حسن.. حاضر... سلام

قام حسن مجمبها وذهب لياتي لها ببچامه لكي تنام بها
بدل لها ملابسها وذهب ليأتي بماء ساخن ومنشفه

وقام بوضعها ف المياء واعتصرها ووضعها علي بطنها
وتمدد جوارها واخذها في حضنه
حتي نامت ونسيت ألمها
ظل يترقبها ف نومها وهو حزين ع حوريته

بعد فتره تركها بهدوء وذهب ليعمل هو شغل البيت مكانها وقام ايضا بتحضير الغداء لها

واتى اسلام م العمل وقاموا بالاكل سويا
ثم ذهب اسلام لينام لبره م الوقت بعدما اطمن ع حور
لكنه كلما سال اسلام حسن ع السبب كان حسن ينحرج م الرد عليه ويغيري الموضوع بموضوع اخر

نظف حسن كل شئ وأخذ الطعام وذهب به لغرفته
وايقظها لكي تأكل وهو سعيد لتحسن حالتها
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف مكان اخر

مها.. اهلا اهلا وسهلا
الرجل.. اهلا بيكي

مها.. اكيد انت متعرفنيش
ومستغرب ليه انا قلبت الدنيا عليك عشان تيجي لحد هنا
الرجل باستغراب.. هاتي م الاخر وقولي عايزه اي

مها بضحك.. م الاخر كدا انا عارفه انك بتدور عل حور عشان........
الرجل.. انتي عرفتي الحكايه دي منين😡

مها بضحك.. منها طبعا
الرجل.. انا لازم اشرب من دمها واقتلها بنت ال..........

مها.. للاسف مش هتعرف انت عارف اصلا هي متجوزة مين
الرجل.. وكمان اتجوزت والله عال

مها.. ايوه طبعا ومش اي جوازه لا دي متجوزه واحد متريش اووووي
وانا بعتلك لما دوخت عليك
انا بقالي شهور بدور عليك لحد ما لقيتك
انا حبيت انك ما تطلعش من المولد بلا حمص ويبقي نابك من الحب جانب

الرجل بصراخ.. هي فيييييين
مها بنصر.. هي ف بيتها مش بتخرج منه
انت بقا هاتخليك هنا معايا تراقب البيت كويس

واول ما هي تبقي لوحدها ف البيت
انت تدخل وتطلب منها ال انت عايزه
ولو رفضت انت عارف هتعمل اي 😂😂😂😂

نظر الرجل لها بكل غضب وغل.. بقا كده ياحور تقرطسيني طيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب

مها بهمس ف نفسها.. عشان تبقي تقوليلي مفيش فلوس يا حور وجوزك يهني ف بيته ويطردني لا وكمان يهددني
مش مها بنت الحجمحمد ال حد يدوسلها ع طرف وتتهد وتسكت ههههههههههههه

✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋
خلص فصلنا الحــــــــــــــــادي عشر
توقعاتكم

يتبع

لقراءة الفصل التالي اضغط على (رواية افقدني عذريتي
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-